Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПЗЗ-24П_208_ВО: Послуги з вивезення великогабаритних та ремонтних відходів
Очікувана вартість
2 067 000,00 UAH
UA-2024-04-12-001231-a ● ef3cd60701b343508588398b1eabea82
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Олена Федорченко +380443096911 elena@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 067 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (Бенефіціар) вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно бути дійсним з дня укладання договору та перевищувати термін дії договору не менше ніж на 1 (один) місяць. Більш детальна інформація зазначена в ч. 6 р. 6 тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення великогабаритних та ремонтних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється по факту надання Послуг, шляхом перерахування ВИКОНАВЦЮ коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, за умови реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної. Для неплатників ПДВ оплата здійснюється по факту надання Послуг, шляхом перерахування ВИКОНАВЦЮ коштів на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання акту приймання – передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 14:13 |
ТД Вивезення великогабаритних та ремонтних відходів зі змінами.docx | |
16 квітня 2024 14:13 |
Зміни в ТД.pdf |
16 квітня 2024 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2024 14:13 |
ТД Вивезення великогабаритних та ремонтних відходів зі змінами.docx
|
|||
16 квітня 2024 14:13 |
Зміни в ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо місць надання послуг
Дата подання: 12 квітня 2024 10:44
Дата відповіді: 15 квітня 2024 15:35
Доброго дня!
Згідно п.4.3. Тендерної документації місце надання послуг: м. Київ, Київська область, м. Жмеринка Вінницька обл., м. Козятин Вінницька обл. Обсяг: 1 послуга.
В Додатку №2 у таблиці взагалі зазначено "виробнича база Козятинської дільниці з утримання, ремонту та обслуговування будівель і споруд Сумська обл., м. Козятин". Але у Сумській області не має міста Козятин.
Також, звертаємо увагу, що діюче законодавство про управління відходами передбачає надання послуг з вивезення великогабаритних та ремонтних відходів суб'єктами господарювання, що здійснюють перевезення таких відходів на території певної територіальної громади. Тобто, м. Києві - це одні перевізники, у Київській області (Бородянська територіальна громада) - інші, у Вінницькій області: Жмеринська територіальна громада - інші та Козятинська територіальна громада - ще інші. Тобто, логічним був би поділ закупівлі на чотири лоти.
Об'єднання зазначених місць вивезення відходів в одне, порушує принципи здійснення публічних закупівель та законодавство у сфері управління відходами.
Просимо врахувати зазначену інформацію та надати відповідь по суті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику.
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку)
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
До того ж, у замовника немає змоги розділити закупівлю на лоти, оскільки таке розділення потребує коригування оприлюдненого плану закупівель, що в свою чергу не є можливим після оголошення процедури.
Також повідомляємо Вас, що до тендерної документації будуть внесені зміни, що стосуються некоректно зазначеного місця надання послуг.
Дякуємо за звернення.
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку)
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
До того ж, у замовника немає змоги розділити закупівлю на лоти, оскільки таке розділення потребує коригування оприлюдненого плану закупівель, що в свою чергу не є можливим після оголошення процедури.
Також повідомляємо Вас, що до тендерної документації будуть внесені зміни, що стосуються некоректно зазначеного місця надання послуг.
Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій