Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут проблем кріобіології і кріомедицини НАН України |
Код ЄДРПОУ: | 03534630 |
Місцезнаходження: | 61016, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Переяславська, 23 |
Контактна особа: |
Вячеслав Мамонтов +380686051458 slavonm64@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 09:14 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція( мікропланшетний рідер).docx | |
12 квітня 2024 09:14 |
Додаток 3 Проект договору (мікропланшетний рідер).doc | |
12 квітня 2024 09:14 |
Додаток 1 Кваліфікаційні крітерії (мікропланшетний рідер).docx | |
12 квітня 2024 09:14 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (мікропланшетний рідер).doc | |
12 квітня 2024 09:14 |
Тендерна документація для відкритих торгів (мікропланшетний рідер).docx | |
12 квітня 2024 09:14 |
Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000051 ● efd9241e5f6c469c833f70bf8dce74c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 20:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2024 № 73
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 06.05.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 73
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-04-12-000773-a 12.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 13:58:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Мікропланшетний рідер» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-12-000773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Чому тендерна документація на закупівлю товару «Мікропланшетний рідер, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 38430000-8 Детектори та аналізатори» складена та затверджена без врахування змін, внесених постановами Кабінету Міністрів України № 952 від 01.09.2023, №131 від 09.02.2024, №382 від 02.04.2024 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі- Особливості)?
3. Чому підстави відхилення тендерної пропозиції, визначені Замовником в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації не відповідають пункту 44 Особливостей?
4. Чому абзац перший пункту 4 «Умови договору про закупівлю» Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації не відповідають пункту 17 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 13:58:48
Відповідь стосовно запиту про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі
У звязку з проведенням моніторингу процедури закупівлі товару (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-000773-a) та на вимогу надання пояснень (інформації та документів), повідомляємо, що
- Відповідь на питання.pdf
- Службова записка від 09.04.24.pdf
- application_2021.01-0276_ua-2.pdf
- договір_2021.01.0276_2024-1.pdf
- дод3_1_розрахунки_2021.01.0276_2024-1.pdf
- дод3_кошторис_витрат_2021.01.0276_2024-1.pdf
- лист-обгрунтування_2021.01.0276_2024-2.pdf
- Комерційне від Біонікслаб від 07.02.24.jpg
- Комерційне від ВЕТБІОЛАБ від 19.02.24.pdf
- Комерційне від ELTEST від 12.02.24.pdf
- Протокол 42 від 10.04.24.pdf
- Брошура.pdf
- Електронний підпис
- Публічні закупівлі - ІНСТИТУТ.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" #36301858 |
Переможець |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 11:18
|