Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 36229211 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
Контактна особа: |
Галина Бакало +380964056594 uokpnvgitloservis@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 23:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 14:37 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 14:37 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 22:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 22:32 |
Перелік змін_кладовище.pdf | |
17 квітня 2024 22:32 |
Тендерна документація кладовище зі змінами.docx | |
11 квітня 2024 23:59 |
Тендерна документація кладовище.docx |
17 квітня 2024 22:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2024 22:32 |
Перелік змін_кладовище.pdf
|
|||
17 квітня 2024 22:32 |
Тендерна документація кладовище зі змінами.docx
|
|||
11 квітня 2024 23:59 |
Тендерна документація кладовище.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000046 ● 759a887cfd9b46738ac3c2f4949ab1f1
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024
№ 39-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2024 № 39-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-04-11-013009-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 17:12:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-013009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Носарєва Катерина Сергіївна на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено наступне.
В підпункті 2 пункті 7.4 розділу 7 проєкту договору (Додатку 4 до тендерної документації) Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вищевказаних умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації «Учасник при виконанні послуг (робіт) повинен дотримуватись норм з утримання об’єктів благоустрою здійснюється відповідно до статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 року за № 189/8788. Дотримуватись правил з проектування та будівництва об’єктів будівництва на об’єктах благоустрою здійснюється відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а також ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій» з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва затвердженого наказом МІНРЕГІОНУ «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» № 281 від 01.11.2021 р.»
Крім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Носарєва Катерина Сергіївна надано договірну ціну, в якій зазначено заробітну плату у складі прямих витрат розміром 61,92400 тис.грн. В той же час, відповідно наданого учасником розрахунку загально-виробничих витрат на поточний ремонт кладовища всі показники, у тому числі заробітна плата в прямих витратах нульові, що свідчить про невідповідність наданих учасником документів у складі пропозиції.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Носарєва Катерина Сергіївна вимогам додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 23:46:18
Відповідь на звернення щодо моніторингу закупівлі UA-2024-04-11-013009-a згідно протоколу від 16.05.2024 року № 31
Уповноваженою особою замовника надано прпотокол-пояснення щодо моніторингу до закупівлі Поточний ремонт кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна |
1 303 018,00
UAH з ПДВ
|
1 149 518,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 365 998,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОМПРОМБУД |
1 402 479,60
UAH з ПДВ
|
1 402 479,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Носарєва Катерина Сергіївна #3381516524 |
Переможець |
1 149 518,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 23:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 23:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 16:23
|
Договір 100524.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 16:21
|
Протокол_тех.помилка кладовище.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 23:11
|
Договір 100524.pdf | укладений |
14 травня 2024 23:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження відповідного договору в зв'язку з виявленням механічної помилки при завантаженні попереднього примірника договору. |
Номер договору про закупівлю: | 100524 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100524 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |