Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі 1ДПРЧ ГУ ДСНС України в Закарпатській області в м. Тячів по вул. Армійська, 125»
Очікувана вартість
2 552 520,00 UAH
UA-2024-04-11-012845-a ● cf3a1fa464cb4b48bbc1632a4609616f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДПРЧ-1 ГУ ДСНС України |
Код ЄДРПОУ: | 38167938 |
Вебсайт: | https://zk.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячів, вул.Армійська,125 |
Контактна особа: |
Поп Микола Миколайович +380313422195 tjachiv8@zk.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 21:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 552 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 762,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі 1ДПРЧ ГУ ДСНС України в Закарпатській області в м. Тячів по вул. Армійська, 125
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, вул. Армійська, 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 | |
Iнша подія | 5 % після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації | Аванс | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2024 21:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2024 21:18 |
Перелік внесених змін до ТД.doc | |
21 квітня 2024 21:18 |
Тендерна документація (ПРОЕКТ ЗМІН).pdf | |
21 квітня 2024 21:18 |
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (ПРОЕКТ ЗМІН).docx | |
11 квітня 2024 21:48 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx |
21 квітня 2024 21:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2024 21:18 |
Перелік внесених змін до ТД.doc
|
|||
21 квітня 2024 21:18 |
Тендерна документація (ПРОЕКТ ЗМІН).pdf
|
|||
21 квітня 2024 21:18 |
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (ПРОЕКТ ЗМІН).docx
|
|||
11 квітня 2024 21:48 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо аналогічних договорів у сейсмічно небезпечних зонах
Дата подання: 12 квітня 2024 22:01
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:07
Заперечуємо щодо умови Документації щодо надання аналогічних договорів, що виконані у громадах, які знаходяться у сейсмічно небезпечних зонах. Ремонт покрівель в інших зонах нічим не відрізняється від ремонту покрівлі у сейсмічно небезпечних зонах. Замовник не має права встановлювати жодні дискримінаційні умови до учасників. Вимагаємо вилучити незаконну умову, що обмежує кількість учасників та суперечить принципам, встановленим ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику. Вдячні Вам, що звернули увагу на нашу закупівлю.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимоги щодо проведення будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю передбачені ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Ці будівельні норми встановлюють обов’язкові вимоги, яких треба дотримуватися при проектуванні, новому будівництві, реконструкції і експлуатації будівель і споруд різного призначення, що зводяться або розміщені на майданчиках із сейсмічністю 6 балів і вище за шкалою сейсмічної інтенсивності відповідно до ДСТУ Б.В.1.1-28:2010, з метою захисту від негативного впливу сейсмічних подій на безпеку людей та збереження матеріальних і культурних цінностей.
Перелік населених пунктів України, розташованих у сейсмічно небезпечних районах наведено у додатку А (обов’язковий) згаданого ДБН і там перелічена велика кількість населених пунктів різних областей України, не тільки Одеська і Закарпатська область, про які Ви вказуєте у вимозі. У додатку Б (обов’язковий) згаданого ДБН окрім населених пунктів, зазначених у додатку А (обов’язковий) визначаються інші населені пункти безпосередньо за вказаними картами.
Згідно постанови Президії Національної академії наук України №244 від 08.10.2008 року сейсмічні райони з прогнозованою інтенсивністю сейсмічних впливів 6-9 балів за шкалою MSK-84 в Україні займають близько 20% території (майже 120000 км. кв.), на якій проживає понад 10 млн. населення. Райони з інтенсивністю 7-9 балів за шкалою MSK-84 складають близько 12% території, де проживає більше 7 млн. населення. До сейсмічно небезпечних районів відносяться території Автономної Республіки Крим, частина Одеської і Чернівецької областей, Карпатський регіон, Кіровоградська, Вінницька, Львівська, Тернопільська області і деякі райони Донбасу. Значну загрозу для території України становлять вогнища підкорових землетрусів із сейсмоактивної зони Вранча (Румунія) і локальні неглибокі землетруси Криму, Закарпаття і Передкарпаття.
Враховуючи викладене, Замовник вважає що вимога зазначена в Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не носить дискримінаційний характер так як значна частина потенційних Учасників в Україні (значно більше 2) здатні забезпечити вказану вимогу Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, тож вищезазначена вимога не є дискримінаційною.
Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимоги щодо проведення будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю передбачені ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Ці будівельні норми встановлюють обов’язкові вимоги, яких треба дотримуватися при проектуванні, новому будівництві, реконструкції і експлуатації будівель і споруд різного призначення, що зводяться або розміщені на майданчиках із сейсмічністю 6 балів і вище за шкалою сейсмічної інтенсивності відповідно до ДСТУ Б.В.1.1-28:2010, з метою захисту від негативного впливу сейсмічних подій на безпеку людей та збереження матеріальних і культурних цінностей.
Перелік населених пунктів України, розташованих у сейсмічно небезпечних районах наведено у додатку А (обов’язковий) згаданого ДБН і там перелічена велика кількість населених пунктів різних областей України, не тільки Одеська і Закарпатська область, про які Ви вказуєте у вимозі. У додатку Б (обов’язковий) згаданого ДБН окрім населених пунктів, зазначених у додатку А (обов’язковий) визначаються інші населені пункти безпосередньо за вказаними картами.
Згідно постанови Президії Національної академії наук України №244 від 08.10.2008 року сейсмічні райони з прогнозованою інтенсивністю сейсмічних впливів 6-9 балів за шкалою MSK-84 в Україні займають близько 20% території (майже 120000 км. кв.), на якій проживає понад 10 млн. населення. Райони з інтенсивністю 7-9 балів за шкалою MSK-84 складають близько 12% території, де проживає більше 7 млн. населення. До сейсмічно небезпечних районів відносяться території Автономної Республіки Крим, частина Одеської і Чернівецької областей, Карпатський регіон, Кіровоградська, Вінницька, Львівська, Тернопільська області і деякі райони Донбасу. Значну загрозу для території України становлять вогнища підкорових землетрусів із сейсмоактивної зони Вранча (Румунія) і локальні неглибокі землетруси Криму, Закарпаття і Передкарпаття.
Враховуючи викладене, Замовник вважає що вимога зазначена в Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не носить дискримінаційний характер так як значна частина потенційних Учасників в Україні (значно більше 2) здатні забезпечити вказану вимогу Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, тож вищезазначена вимога не є дискримінаційною.
Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
фінзвітність
Дата подання: 15 квітня 2024 18:12
Дата відповіді: 17 квітня 2024 22:11
Відповідно до ч.3 ст.11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для суб`єктів малого підприємництва і представництв іноземних суб`єктів господарювання національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку України встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. У відповідності до ч.3 ст.55 Господарського кодексу України, абз..14 п.2 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №419 від 28.02.2000 р., та рекомендаційного листа Міністерства фінансів України та Державного комітету статистики України від 12.04.2011р. №31 – 08410-06-5/9545, №04/4-7/214, наше Товариство, є суб`єктом малого підприємництва.
З огляду на зазначене та у зв`язку з тим, що законодавством України визначено, що для суб`єктів малого підприємництва встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, фінансова звітність нашого Товариства, не містить звіту про рух грошових коштів, та не передбачена для його складння.
Відповідно до вимог Тендерної документації -Під річним оборотом розуміються загальні надходження
протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Яким чином підвердити річний оборот нашого Товариства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Примітка вимоги п.5.4. ч.5 Розділу 3 передбачає відповідь на Ваше звернення у вигляді розяснення, що у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
фінзвітність
Дата подання: 15 квітня 2024 18:18
Дата відповіді: 17 квітня 2024 21:52
Відповідно до вимог Тендерної документації -Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:- що мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (з урахуванням періоду дії військового стану) повинен становити не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо уточнити, чи потрібно щоб щорічний оборот підприємтсва становив не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі чи достатьо щоб середнє арифметичне значення річних оборотівза останні 4 календарні роки (з урахуванням періоду дії військового стану) становив не менше ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, не потрібно.
клас наслідків
Дата подання: 15 квітня 2024 18:23
Дата відповіді: 17 квітня 2024 21:58
Просимо уточнити класом наслідків роботи по обєкту«Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі 1ДПРЧ ГУ ДСНС України в Закарпатській області в м. Тячів по вул. Армійська, 125».
Виходячи з технічного задання, у вас, роботи по вашому обєкту відносяться до Класу наслідків СС1 тоді для чого підверджувати
досвід аналогічних договорів до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роботи по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі 1ДПРЧ ГУ ДСНС України в Закарпатській області в м. Тячів по вул. Армійська, 125» відносяться до Класу наслідків СС1.
АВК
Дата подання: 15 квітня 2024 18:26
Дата відповіді: 17 квітня 2024 22:05
Чи буде відхилено пропозицію Учасника якщо ліцензія на використання програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск
кошторисно-ресурсної документації», видана на Учасника, а не на на ім’я інженера-кошторисника?.
Відповідь: Ні, у випадку наявності підтвердженого надання повноважень Учасником представляти його інтереси в даній закупівлі фізичній особі, що є інженером-кошторисником в Учасника.
в нашій вимозі не вказана жодна область
Дата подання: 16 квітня 2024 14:58
Дата відповіді: 17 квітня 2024 22:13
шановний замовник! будь ласка уважніше читайте вимоги учасників. Ваша відповідь не стосується нашої вимоги, оскільки нами НЕ ВКАЗАНО У НАШІЙ ВИМОЗІ ЖОДНОЇ ОБЛАСТІ : "Перелік населених пунктів України, розташованих у сейсмічно небезпечних районах наведено у додатку А (обов’язковий) згаданого ДБН і там перелічена велика кількість населених пунктів різних областей України, не тільки Одеська і Закарпатська область, про які Ви вказуєте у вимозі. ".
Довідково: перед тим, як скопіювати чужу відповідь, хоча б прочитайте її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження взято до уваги.
Досвід
Дата подання: 18 квітня 2024 18:52
Дата відповіді: 21 квітня 2024 21:34
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, щодо підтвердження учасниками досвіду аналогічних договорів до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками так як аналогічний досвід буде клас наслідків СС1 та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Ваше звернення задоволено шляхом внесення змін
фінзвіт
Дата подання: 18 квітня 2024 18:56
Дата відповіді: 21 квітня 2024 21:34
Ви не надали відповідь- звідки брати дані річного обороту якщо звіт про рух грошових коштів не складається, а вимоги ТД чітко прописують використання даних із звіту про рух грошових коштів. З метою недопущення порушень вимог законодавства про публічні закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: У Замовника відсутні механізми, щодо надання консультацій учасникам в період як уточнень, так і оскаржень (при подачі пропозицій), так як дане запитання не є зверненням. Прсимо Вас, вказати на невідповідність, яка може призвести до порушення законодавства про публічні закупівлі.
розяснення ЗАМОВНИКУ
Дата подання: 21 квітня 2024 21:56
Дата відповіді: 24 квітня 2024 14:03
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі ", ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до
замовника за РОЗЯСНЕННЯМИ!!!!!!!! щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або
звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі —
звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи,
яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на
звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на
звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні. Не дуже шановний ЗАМОВНИКУ, ми розуміємо, що у вас переможець уже визначений, но порушувати законодавтсво заборонено, бо прийдеся відповідати . а тепер питання звідки брати дані щодо річного обороту якщо звіт про рух грошових коштів не складається, а вимоги ТД чітко прописують використання даних із звіту про рух грошових коштів. Чи достаньо буде даниї із Звіту про фінансовий результат, якщо так то внесіть зміни. З метою недопущення порушень вимог законодавства про публічні закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації щодо даних
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що задля уникнення дискримінаційних моментів вимог тендерної документації, Замовником передбачені вийнятки, коли учасник не повинен складати або не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Враховуючи наведене, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи наведене, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС" |
2 069 476,00
UAH з ПДВ
|
2 069 476,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС" #40241114 |
Переможець |
2 069 476,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 20:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 11:40
|
договір | укладений |
08 травня 2024 11:34
|