Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект Ноутбук Lenovo (або еквівалент) та Microsoft Office Home And Business 2021
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2024-04-11-012448-a ● a813981352e04adfa32951e6a1fbd04d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій" |
Код ЄДРПОУ: | 23948670 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1, кім.327 |
Контактна особа: |
Лісовець Віталій 380984456757 v_lisovets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 11:42 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 11:42 |
Очікувана вартість: | 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Комплект Ноутбук Lenovo (або еквівалент) та Microsoft Office Home And Business 2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 10:41 |
Перелік змін від 03.05.2024.docx | |
03 травня 2024 10:41 |
Протокол внесення змін.docx | |
03 травня 2024 10:41 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
03 травня 2024 10:39 |
Технічна специфікація Додаток 3 нова редакція.docx | |
11 квітня 2024 18:35 |
Тендерна пропозиція Додаток 1.docx | |
11 квітня 2024 18:35 |
Проєкт Договору Додаток 4.docx | |
11 квітня 2024 18:35 |
Протокол оголошення закупівлі.docx |
03 травня 2024 10:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2024 10:41 |
Перелік змін від 03.05.2024.docx
|
|||
03 травня 2024 10:41 |
Протокол внесення змін.docx
|
|||
03 травня 2024 10:41 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
03 травня 2024 10:39 |
Технічна специфікація Додаток 3 нова редакція.docx
|
|||
11 квітня 2024 18:35 |
Тендерна пропозиція Додаток 1.docx
|
|||
11 квітня 2024 18:35 |
Проєкт Договору Додаток 4.docx
|
|||
11 квітня 2024 18:35 |
Протокол оголошення закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
так звані листи
Дата подання: 13 квітня 2024 12:00
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:54
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Авторизаційний лист від виробника або представництва виробника (офіційного дистриб’ютора/реселера) є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки саме офіційного товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення перш за все найбільш надійного постачальника, який не лише поставить якісний легально розмитнений на території України товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників.
Окрім того, дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. Вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ, та за результатами розгляду учасникам на такі вимоги тендерної документації у задоволенні скарг було відмовлено.
Враховуючи обставини, при яких проводиться закупівля, а також статус кінцевого користувача товару, Замовник просто зобов’язаний бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам чинного законодавства України.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, але й від представництва виробника (офіційного дистриб’ютора/реселера). Також зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника (офіційним дистриб’ютором/реселером), отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним та таким, що дискримінує Учасника.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Авторизаційний лист від виробника або представництва виробника (офіційного дистриб’ютора/реселера) є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки саме офіційного товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення перш за все найбільш надійного постачальника, який не лише поставить якісний легально розмитнений на території України товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників.
Окрім того, дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. Вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ, та за результатами розгляду учасникам на такі вимоги тендерної документації у задоволенні скарг було відмовлено.
Враховуючи обставини, при яких проводиться закупівля, а також статус кінцевого користувача товару, Замовник просто зобов’язаний бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам чинного законодавства України.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, але й від представництва виробника (офіційного дистриб’ютора/реселера). Також зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника (офіційним дистриб’ютором/реселером), отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним та таким, що дискримінує Учасника.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-11-012448-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ 2629, Код ЄДРПОУ:45032336
Дата подання: 16 квітня 2024 21:34
Дата подання: 16 квітня 2024 21:34
Скарга на дискримінаційні умови
11 квітня 2024 року Замовник Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій" ЄДРПОУ 23948670 оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-04-11-012448-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015 – 30210000-4 машини для обробки даних (апаратна частина) Ноутбук Lenovo V15 G3 IAP Business Black (82TT00L4RA) та Microsoft Office Home And Business 2021 (T5D-03556) або еквівалент.
Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 20 квітня 2024 17:00
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "2629" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до додатку 3, пункту 1, абзацу 1 до тендерної документації: У складі пропозиції учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника або представництва виробника (офіційного дистриб’ютора/реселера) запропонованого товару, адресовані замовнику торгів із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua.
Скаржник закуповує товар не напряму у виробника, а у посередника ФОП Широбокової Н.М. за договором № 012448/2024 від «11» квітня 2024 р.. (надаємо на підтвердження договір купівлі-продажу).
Для отримання авторизаційного листа ми надіслали лист-запит № 012448 від 16.04.2024 року до компанії Lenovo PC HK Limited, яка є виробника предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP Business Black (82TT00L4RA) (двадцять) штук.
Для отримання авторизаційного листа ми надіслали лист-запит № 012448.1 від 16.04.2024 року до ТОВ «Леново Юкрейн», яке є офіційним представництвом виробника комп’ютерного обладнання (підтверджено листом від виробника Lenovo PC HK Limited № б/н від 31.07.2019 року), компанії Lenovo PC HK Limited щодо предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP Business Black (82TT00L4RA) (двадцять) штук.
Варто зазначити, що надання вищенаведеного листа не ніяким чином не підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками товару, та не гарантує вчасне та якісне постачання, та ставить учасників торгів в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати лист.
Наявність вимоги про надання вказаного листа значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з посередником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками/представництвом виробника/філією виробника/дистриб’ютором, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-15-007952-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) АМК України прийнято рішення №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 де зазначено, що «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-006082-a) АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року де зазначено, що «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати авторизаційний лист саме від виробника, офіційного представника виробника або дистриб’ютора, запропонованого Учасником обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону».
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання листа є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Наше підприємство має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції. Неможливість отримання листа у виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) ніяким чином не нівелює потенціал ТОВ «2629», яке здатне забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності наданого листа.
Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації.
Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що у разі відсутності листа, потенційний учасник не зможе виконувати своєчасно та належного рівня поставки замовленої продукції. В той же час, для підтвердження можливості здійснювати поставку товару, Замовник може вимагати від учасників договір з постачальником товару, що забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі.
Вимога про надання листа від виробника із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності вказаний лист або зможуть його отримати для подання у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія договору № № 012448/2024 від «16» квітня 2024 р.на 4 арк.
2. Копія листа № 012448 від 16.04.2024 року на 1 арк.
3. Копія листа № 012448.1 від 16.04.2024 року на 1 арк.
4. Копія листа № б/н від 31.07.2019 Lenovo PC HK Limited року на 3 арк.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2024 16:01
рішення від 18.04.2024 № 6934.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2024 16:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 № 7435.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 14:09
рішення від 25.04.2024 № 7435.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення органу оскарження № 7435-р/пк-пз від 25.04.2024 року Замовником внесено зміни до тендерної документації, а саме Додатку № 3 (Технічна специфікація), та виключено вимогу про подання Учасником авторизаційних листів на Товар.
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 10:47
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-13-000003 • 91b8946b01ce46ce99eca59a4a2f1ff8
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-13
•
12:00
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
759 000,00
UAH з ПДВ
|
759 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ" |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" #45119322 |
Переможець |
759 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2024 22:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 17:39
|