Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Полтавської області
Очікувана вартість
1 110 000,00 UAH
UA-2024-04-11-012328-a 42a3d013fdf44e1287ece985d74e3ac9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Голубка

+380532564291 zemresbuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39767930
Вебсайт: https://poltavska.land.gov.ua/
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЗАТИШНА, будинок 23
Контактна особа: Тетяна Голубка
+380532564291
zemresbuh@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2024 12:00
Очікувана вартість: 1 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді банківської гарантії в електронній формі, порядок оформлення, надання та припинення дії якої передбачено Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (зі змінами). Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та статті 200 Господарського кодексу України. Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897. Банківська гарантія надається у національній валюті України. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 відсотка від очікуваної вартості послуг - 33300 грн. 00 коп. (тридцять три тисяч триста гривень 00 копійок). Строком дії банківської гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно). Банківська гарантія набирає чинності з дати її видачі банком-гарантом та діє протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Відомості про Замовника (бенефіціара): повне найменування юридичної особи: Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області, код згідно з ЄДРПОУ: 39767930, категорія: орган державної влади, місцезнаходження: 36039, місто Полтава, вул. Затишна, 23. Банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку, що свідчить про порушення принципалом базових відносин з бенефіціаром, які виникають на підставі вимог тендерної документації, інших правочинів, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. За цією банківською гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 (п’яти) банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Банківська гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання банківської гарантії, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов`язані із оформленням та наданням банківської гарантії, здійснюються за рахунок коштів учасника процедури закупівлі (принципала).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 33300 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом завантаження в систему електронних закупівель забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог ч.3 ст. 27 Закону складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Затишна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів в межах поточного бюджетного року після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель за умови належного виконання Сторонами умов Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 18:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді банківської гарантії в електронній формі, порядок оформлення, надання та припинення дії якої передбачено Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (зі змінами). Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та статті 200 Господарського кодексу України. Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897. Банківська гарантія надається у національній валюті України. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 відсотка від очікуваної вартості послуг - 33300 грн. 00 коп. (тридцять три тисяч триста гривень 00 копійок). Строком дії банківської гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно). Банківська гарантія набирає чинності з дати її видачі банком-гарантом та діє протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Відомості про Замовника (бенефіціара): повне найменування юридичної особи: Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області, код згідно з ЄДРПОУ: 39767930, категорія: орган державної влади, місцезнаходження: 36039, місто Полтава, вул. Затишна, 23. Банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку, що свідчить про порушення принципалом базових відносин з бенефіціаром, які виникають на підставі вимог тендерної документації, інших правочинів, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. За цією банківською гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 (п’яти) банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Банківська гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання банківської гарантії, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов`язані із оформленням та наданням банківської гарантії, здійснюються за рахунок коштів учасника процедури закупівлі (принципала).

Сума забезпечення: 33300 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом завантаження в систему електронних закупівель забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог ч.3 ст. 27 Закону складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
16 квітня 2024 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2024 12:45
Тендерна документація 2024 зі змінами.docx
16 квітня 2024 12:45
Питання.docx
11 квітня 2024 18:04
Забезпечення.docx
11 квітня 2024 18:04
Тендерна документація 2024 наша чистовик.docx
16 квітня 2024 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2024 12:45
Тендерна документація 2024 зі змінами.docx
16 квітня 2024 12:45
Питання.docx
11 квітня 2024 18:04
Забезпечення.docx
11 квітня 2024 18:04
Тендерна документація 2024 наша чистовик.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 15 квітня 2024 15:30
Дата відповіді: 16 квітня 2024 12:40
Шановний Замовник під час проведення закупівлі Вами порушено основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 1. Замовник висунув наступні вимоги у тендерній документації: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності EN ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (*у випадку участі об’єднання учасників, такий сертифікат може бути наданий одним із учасників об’єднання). На підтвердження чого учасником у складі ТП надається копія відповідного сертифікату. ISO – це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності в Україні. Дана вимога Замовника, про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією, є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі” та Закону України «Про землеустрій» та іншим Законам у сфері землевпорядкування. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, яка позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Дискримінація у застосуванні до процедури закупівлі – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. Оскільки Пунктом 5 Розділу ІІІ визначено, що «1. Відповідно до статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно ст..66 Закону України «Про землеустрій», складання інженерами-землевпорядниками кваліфікаційного іспиту Кваліфікаційній комісії та підвищення кваліфікації сертифікованих інженерів-землевпорядників здійснюється на базі факультетів землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації, які уклали договір з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Кваліфікаційний іспит є процедурою, під час проведення якої підтверджується професійна компетентність особи, рівень кваліфікації і знань як виконавця робіт із землеустрою. Тож Учасник у рамках чинного законодавства, у складі тендерної пропозиції надасть відповідні сертифікати інженерів-землевпорядників, які являються відповідальними за якість робіт із землеустрою. Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною. Просимо роз’яснити дотримання принципу недискримінації учасників на вимогу Замовника щодо надання сертифікату відповідності EN ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги», враховуючи вищезазначене. 2. Замовник висунув наступні вимоги у тендерній документації: Пунктом 5 Розділу ІІІ визначено, що «1. Відповідно до статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям:…наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);… 1.Довідка має містити інформацію за останні два роки про договори за предметом закупівлі аналогічному даній процедурі закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором, коду ЄДРПОУ, його місцезнаходження, дати та номеру укладання договору, предмету договору, ціни договору та термін надання послуг. 2. Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: - аналогічні договори з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, відповідно до яких загальний обсяг виконаних робіт по інвентаризації земель складає не менше 10 тис.га. (інформація, що становить комерційну таємницю може бути обмежена для перегляду); …». Тож Вимога щодо загального обсягу виконання робіт по інвентаризації земель повинна складати не менше 10 тис.га. - ні яким чином не впливає на якість виконання робіт Учасником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Даною вимогою Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого в наявності є виконання аналогічних договорів загальний обсяг виконаних робіт по інвентаризації земель який складає не менше 10 тис.га., що є прямим порушенням приписів ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому, просимо роз’яснити аргументованість вимоги, згідно Тендерної документації, щодо загального обсягу виконання робіт по інвентаризації земель, враховуючи вищезазначене. 3. У п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг з проведення державної інвентаризації земель, у якій зазначити інформацію про наявність, зокрема, джерела резервного альтернативного живлення. Дана вимога суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», її встановленням Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого в наявності є відповідне джерело резервного альтернативного живлення, адже жодним нормативно-правовим актом не передбачено, що для виконання робіт/надання послуг з землеустрою виконавець зобов’язаний мати в наявності подібне обладнання. Надання послуг за предметом даної закупівлі не потребує обов’язкової наявності джерела резервного альтернативного живлення. Відсутність такого обладнання жодним чином не вплине на якість та строки надання послуг з проведення інвентаризації земель. Жоден виконавець робіт із землеустрою не зобов’язаний мати джерело резервного альтернативного живлення і може гарантувати надання послуг/виконання робіт за відсутності такого обладнання. Навіть під час застосування графіків стабілізаційних відключень, які були встановлені в країні, можна якісно та своєчасно надати послуги (виконати роботи) з інвентаризації земель. Зауважуємо, що наразі стабілізаційні відключення електроенергії в країні не застосовуються, бо ситуація в енергосистемі стабілізувалася. Додатково звертаємо увагу, що дуже невеликий відсоток виконавців робіт за предметом закупівлі має потребу в наявності джерела резервного альтернативного живлення, тому вимагати таке обладнання від учасників незаконно. Просимо роз’яснити аргументованість вимоги згідно тендерної документації щодо наявності в Учасника джерела резервного альтернативного живлення. 4. Замовник висунув вимогу у тендерній документації, щодо надання розпорядчого документу Учасника, яким призначений відповідальним за проведення інвентаризації земель (сторінка 43 тендерної документації). Відповідно ст..66 Закону України «Про землеустрій» сертифіковані інженери-землевпорядники повинні бути відповідальними особами за якість робіт із землеустрою. Просимо відкоригувати у тендерній документації вимогу, щодо надання розпорядчого документу Учасника, яким призначений відповідальним за проведення інвентаризації земель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Шановний Учасник! Надаємо відповіді на ваші питання /звернення :
1 незважаючи на військовий стан, даний сертифікат можливо отримати на протязі 5-7 днів і кожний учасник, який бажає приймати участь у відкритих торгах, як правило, отримує його заздалегідь, адже це підвищує його рівень конкурентоспроможності. Міжнародний стандарт ISO 9001 відповідає за контроль якості критичних моментів виробництва продукції або надання послуг. До таких моментів, зазвичай, відносять наступні етапи: приймання сировини, відвантаження на склад готової продукції, контроль якості, безпечність на виробництві, порядок надання послуг. Ми, як замовники послуги з проведення інвентаризації земель, що фінансується з державного бюджету, зацікавленні у наданні якісних послуг, тому ваша вимога є недоречною..
2Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи. Враховуючи військовий стан, більшість працівників виїхала за кордон, або мобілізована, тому враховуючи той фактор , що через відсутність достатньої кількість працівників даної специфікації, у багатьох учасників втратилася можливість виконувати договори на великі обсяги, тому була визначена вимога за останні 2 роки, так як підприємство яке може та має можливість в умовах військового стану виконати такі обсяги є надійним та конкуренто спроможним та зможе виконати державне замовлення вчасно та в повному обсязі, дискримінації учасників немає, адже ніхто не забороняє учаснику заключити договори субпідряду для надання послуг на такі обсяги. Вимога незадоволена.
3 Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи. Враховуючи військовий стан та постійні теракти на системи енергоживлення ми повинні бути впевнені ,що замовник матиме можливість надати послуги вчасно, здійснити обробку інформації в електронному та перовому вигляді та виконати умови договору ,а джерелом резервного альтернативного живлення на сьогоднішній день може бути як генераторна установка (дизельна електростанція), агрегати безперервного живлення так і звичайні акумуляторні батареї. Тому ваша вимога є недоречною , Вимога незадоволена
4 Розробниками документації є: – юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; – фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором між замовником і розробником документації. Саме тому відповідальними особами за якість робіт із землеустрою можуть бути лише сертифіковані інженери-землевпорядники. Крім того, ст. 28 цього ж Закону визначено, що розробники документації із землеустрою несуть відповідно до закону відповідальність за достовірність, якість і безпеку заходів, передбачених цією документацією. У разі невиконання або неналежного виконання умов договору при здійсненні землеустрою, розробники документації із землеустрою несуть відповідальність, передбачену договором між замовником і розробником документації та законом.З метою ефективного надання послуг з інвентаризації земель державної власності контролю за якістю, законністю, правомірністю та вчасністю виконання проекту на законодавчих підставах внутрішнім розпорядчим документом назначається відповідальний за проведення інвентаризації земель за для зменшення ризику невиконання умов договору, або неналежного надання послуг . Тому ваша вимога недоречна . Вимога незадоволена.

Положення тендерної документації та додатків до неї
Дата подання: 15 квітня 2024 16:01
Дата відповіді: 16 квітня 2024 12:42
Шановний Замовнику! Маємо до Вас наступні питання/ вимоги: 1)-Відповідно до розділу «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг» Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати інформацію про транспортні засоби (позашляховики повнопривідні) НЕ МЕНШЕ 2-Х ОДИНИЦЬ. При цьому, у примітці до даного розділу Замовником зазначено наступне «Встановлені критерії щодо наявності транспортних засобів (позашляховиків повнопривідних) НЕ МЕНШЕ 3-Х ОДИНИЦЬ, не суперечать вимогам чинного законодавства та сприяють своєчасному отриманню послуг». Таким чином, у тендерній документації встановлені суперечливі вимоги. Просимо внести зміни та виправити інформацію у примітці, зазначивши про наявність транспортних засобів не менше 2-х одиниць. -Відповідно до пп. 4.1 ч. 4 Розділу І тендерної документації предметом даної закупівлі є послуги з проведення державної інвентаризації земель. Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою (в тому числі і інвентаризації земель) для перевезення працівників, обладнання, устаткування повинні мати саме позашляховики повнопривідні. Для якісного та своєчасного надання послуг з проведення інвентаризації земель, в тому числі, для перевезення працівників, обладнання, устаткування під час надання послуг за предметом закупівлі, можна використати будь-які інші транспортні засоби, для цього не обов’язково мати саме позашляховики повнопривідні. Виконавець передбачає усі ризики і складнощі, що можуть виникнути у процесі виконання договору, та може гарантувати якість та своєчасність наданих послуг із використанням наявних у нього транспортних засобів, навіть якщо вони не є повнопривідними позашляховиками. Зазначена вимога Замовника є необґрунтованою та звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого в наявності є саме повнопривідні позашляховики, що є дискримінаційним по відношенню до інших досвідчених учасників, які для перевезення працівників, обладнання, устаткування використовують інші транспортні засоби. Таким чином, Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та встановити зазначену вимогу «Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг» Додатку 2 до тендерної документації у такій редакції: «транспортні засоби не менше 2-х одиниць». 2) Відповідно до п.1 розділу «Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору» Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати довідку про аналогічні договори за останні два роки, відповідно до яких загальний обсяг виконаних робіт по інвентаризації земель складає не менше 10 тис.га. . Замовником у Тендерній документації, у тому числі у Додатку 3 до тендерної документації (Технічне завдання), не обґрунтовано необхідність надання виконаних аналогічних договорів саме за останні два роки. Встановлення періоду, у який мали бути укладені і виконані аналогічні договори, є обмеженням та порушує принципи добросовісної конкуренції. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору та його виконання. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити НАЯВНІСТЬ такого досвіду, а не період його набуття. Таким чином, багато потенційних учасників, які мають договори на аналогічні види робіт, укладених або виконаних поза даним періодом, не мають змоги взяти участь у даній закупівлі. Зазначаємо, що подібні вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду були визнані дискримінаційними у багатьох Рішеннях Антимонопольного комітету України, зокрема №152-р/пк-пх від 12.01.2017, №18296-р/пк-пз від 10.12.2019 , № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, № 511 -р/пк-пз від 14.01.2021. Враховуючи зазначене, просимо виключити фразу «за останні два роки» з п.1 розділу «Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору» Додатку 2 до тендерної документації. 3) Відповідно до абз.4 п. 3 Додатку 3 до тендерної документації (Технічне завдання) державній інвентаризації земель на території Полтавської області підлягають земельні ділянки загальною орієнтовною площею 10000,0000 тис. га. Така ж площа (в кількості 10 000,00 га) визначена і у пп.4.3 п.4 Розділу І тендерної документації. При цьому у п.1.2 Розділу 1 Додатку №4 до тендерної документації (Проект договору) встановлено, що обсяг надання послуг – 7500 га. Просимо усунути суперечність та викласти Тендерну документацію та усі додатки до неї у правильній редакції. 4) Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Додатку №4 до тендерної документації (Проект договору) вартість послуг за цим Договором…..визначена за результатами проведення процедури закупівлі відкритих торгів ….. з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) ЗІ ЗМІНАМИ ВРАХОВАНИМИ СТАНОМ НА 25 ЛЮТОГО 2023 РОКУ, та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. Оскільки до Особливостей і після 25 лютого 2023 року вносилися зміни, тобто зазначена Замовником редакція Особливостей вже не є актуальною, просимо внести зміни до Проекту договору та викласти положення п.3.1 Розділу 3 в наступному формулюванні: «Вартість послуг за цим Договором відповідно до _________________________________ * з надання послуг, викладеного (ній) у Додатку 3, який є невід’ємною частиною цього Договору, складає ________ грн. (прописом), в тому числі ПДВ ___ грн. (прописом). та визначена за результатами проведення процедури закупівлі відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) зі змінами, та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. Виконавець не може змінювати ціну на Послуги, крім випадків коригування ціни Договору відповідно до чинного законодавства України». 5) Відповідно до п.5.2 Розділу 5 Додатку №4 до тендерної документації (Проект договору) строки надання послуг з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ державної власності на території Полтавської області– до 30 листопада 2024 р. Але у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) немає зазначення про землі сільськогосподарського призначення. Зазначаємо, що предмет закупівлі визначений Замовником у пп.4.1. п.4 Розділу І тендерної документації як «Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Полтавської області». Враховуючи зазначене, просимо усунути суперечність та викласти п.5.2 Проекту договору у наступній редакції «Строки надання послуг з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Полтавської області – до 30 листопада 2024 р. Визначається Календарним планом надання послуг, викладеним у Додатку 4, який є невід’ємною частиною цього Договору». 6) Також просимо привести у відповідність Калькуляцію витрат, що викладена у Додатку №2 до договору про надання послуг, оскільки пункт 12 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, не містить такого етапу як реєстрація у Державному земельному кадастрі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Шановний Учасник! Надаємо відповіді на ваші питання /звернення
1Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному Замовникові обсязі. На підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати інформацію визначену додатком 2 до тендерної документації та документи на підтвердження такого критерію: документ, який засвідчує його право власності, або договір оренди, або інший документ, який засвідчить таке його право на МТБ. Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, не звужують коло учасників та не дискредитують Учасника, адже його не позбавлено можливості залучити орендоване обладнання. Дана вимога обгрунтована сукупністю регіональних факторів (протяжністю регіону), якістю покриття шляхів або відсутністю такого покриття на шляхах до об’єктів інвентаризації), наявним досвідом, яким підтверджено, що учасники, які відповідають зазначеним вимогам змогли у встановлені договором строки надати послуги. З огляду на вище зазначене, встановлені критерії щодо наявності транспортних засобів (позашляховиків повнопривідних) не менше 2-х одиниць, не суперечать вимогам чинного законодавства та сприяють своєчасному отриманню послуг. Вимогу не задоволено
Опечатка виправлена « в примітці до даного розділу Замовником зазначено наступне «Встановлені критерії щодо наявності транспортних засобів (позашляховиків повнопривідних) НЕ МЕНШЕ 3-Х ОДИНИЦЬ, не суперечать вимогам чинного законодавства та сприяють своєчасному отриманню послуг». ….. «Слова 3-х одиниць замінено на 2-х одиниць»…..
2. Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи. Враховуючи військовий стан, більшість працівників виїхала за кордон, або мобілізована, тому враховуючи той фактор , що через відсутність достатньої кількість працівників даної специфікації, у багатьох учасників втратилася можливість виконувати договори на великі обсяги, тому була визначена вимога за останні 2 роки, так як підприємство яке може та має можливість в умовах військового стану виконати такі обсяги є надійним та конкуренто спроможним та зможе виконати державне замовлення вчасно та в повному обсязі, дискримінації учасників немає, адже ніхто не забороняє учаснику заключити договори субпідряду для надання послуг на такі обсяги. Вимога незадоволена.
3 внесено зміни у п.1.2 Розділу 1 Додатку №4 до тендерної документації (Проект договору) встановлено, слова …. «що обсяг надання послуг – 7500 га замінено на . … «що обсяг надання послуг – 10000 га»…
4 внесено зміни до Проекту договору та викласти положення п.3.1 Розділу 3 в наступному формулюванні: «Вартість послуг за цим Договором відповідно до _________________________________ * з надання послуг, викладеного (ній) у Додатку 3, який є невід’ємною частиною цього Договору, складає ________ грн. (прописом), в тому числі ПДВ ___ грн. (прописом). та визначена за результатами проведення процедури закупівлі відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) зі змінами, та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. Виконавець не може змінювати ціну на Послуги, крім випадків коригування ціни Договору відповідно до чинного законодавства України».

5 Відповідно до п.5.2 Розділу 5 Додатку №4 до тендерної документації (Проект договору) строки надання послуг з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ державної власності на території Полтавської області– до 30 листопада 2024 р. Але у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) немає зазначення про землі сільськогосподарського призначення. Зазначаємо, що предмет закупівлі визначений Замовником у пп.4.1. п.4 Розділу І тендерної документації як «Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Полтавської області». Враховуючи зазначене, просимо усунути суперечність та викласти п.5.2 Проекту договору у наступній редакції «Строки надання послуг з розроблення технічної документації з проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Полтавської області – до 30 листопада 2024 р. Визначається Календарним планом надання послуг, викладеним у Додатку 4, який є невід’ємною частиною цього Договору»
Внесено зміни слова … «сільськогосподарського призначення» вилучено…
6 внесено зміни , а саме : додаток 2 виправлено на оновлений додаток 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ" 802 300,00
UAH з ПДВ
802 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 квітня 2024 14:32
Електронний підпис
29 квітня 2024 14:31
ПЛАТІЖНА ГАРАНТІЯ_1235.zip
26 квітня 2024 14:23
Електронний підпис
26 квітня 2024 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2024 17:53
Електронний підпис
25 квітня 2024 17:52
Довідка корупція ТОВ.pdf
24 квітня 2024 18:23
Електронний підпис
19 квітня 2024 13:14
Електронний підпис
19 квітня 2024 13:13
Щодо захисту довкілля.pdf
19 квітня 2024 13:13
Установчі документи.pdf
19 квітня 2024 13:13
Витяг з ЄДР.pdf
19 квітня 2024 13:13
пункт 47 Особливостей.pdf
19 квітня 2024 13:13
Фінансова звітність.pdf
19 квітня 2024 13:13
Кошторис.pdf
19 квітня 2024 13:13
Сертифікат якості.pdf
19 квітня 2024 13:13
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"
#36324770
Переможець 802 300,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 17:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 17:17

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Полтаваземлеустрій» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відсутній лист–згода в довільній формі з істотними умовами, визначеними проєктом договору, який наведений в додатку 4 до цієї документації, за підписом уповноваженої особи учасника. Абзацом восьмим пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надати: « - лист-згоду в довільній формі з істотними умовами, визначеними проєктом договору, який наведений в додатку 4 до цієї документації, за підписом уповноваженої особи учасника;» Потрібно долучити лист-згоду в довільній формі з істотними умовами, визначеними проєктом договору, який наведений в додатку 4 до цієї документації, за підписом уповноваженої особи учасника. 2. У наданій інформації від 19.04.2024 вих. № 224 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг учасником та доданих документів термін повірки електронного тахеометра Trimble 3305 DR, серійний номер 604218A закінчився 14.03.2024. Абзацом третім пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося долучити діючі документи : « - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;» Необхідно долучити копію свідоцтва про повірку електронного тахеометра Trimble 3305 DR, серійний номер 604218A, яке чинне протягом періоду надання послуг з проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Полтавської області. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"
#36324770
802 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2024 15:43
інвентаризація 2803620.pdf укладений
08 травня 2024 15:42