Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобільні шини на тролейбуси
Очікувана вартість
1 572 000,00 UAH
UA-2024-04-11-012025-a ● 528884b5478b4bc5ab22e8f63df42ab6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Краматорське трамвайно - тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 32576420 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Вул. Аероклубна, будинок 103 |
Контактна особа: |
Наталія Володимирівна +380502598779 da07il09@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:50 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:50 |
Очікувана вартість: | 1 572 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штука
Автомобільні шини на тролейбуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Аероклубна 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 17:17 |
Обґрунтування.doc | |
11 квітня 2024 17:17 |
Додаток 1 Пропозиція.doc | |
11 квітня 2024 17:17 |
Тендерна документація.doc | |
11 квітня 2024 17:17 |
Додаток 4 Проект договора.doc | |
11 квітня 2024 17:17 |
Додаток 2 Кваліфікація.doc | |
11 квітня 2024 17:17 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 15 квітня 2024 14:33
Дата відповіді: 16 квітня 2024 10:33
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «В зв’язку з виробничою необхідністю Замовника, а саме Автомобільні шини потрібні для заміни зношених та пошкоджених автомобільних шин до тих які вже використовуються на тролейбусах - Автомобільні шини мають посилання на виробника та мають конкретні аналоги. Інші автомобільні шини будуть відхилені Замовником, як невідповідність умовам тендерної документації.».
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що у частині 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації Замовник зазначив конкретну марку товару та не дозволяє подати еквівалент, тим самим він порушує наступні принципи:
- Добросовісна конкуренція серед учасників,
- Максимальна економія, ефективність, пропорційність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Для усунення порушень вимог законодавства стосовно здійснення публічних закупівель, а також з метою розширення кола потенційних учасників, просимо в Додатку 3 до тендерної документації додати вираз «або еквівалент». Також хочемо зауважити, що під виразом «еквівалент» розуміється щось рівноцінне, те що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Тому, зазначаючи в тендерній документації вираз «або еквівалент», Замовник не ризикує придбати товар, який не відповідає його технічним вимогам, а має змогу придбати якісний товар та здійснити закупівлю з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою ст. 23 Закону, у разі якщо посилання на конкретну марку чи виробника є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Згідно з консультацій Міністерства економіки України вираз «або еквівалент» можливо замінити переліком конкретних еквівалентів.
В Додатку 3 до тендерної документації Замовник надав обґрунтування : «В зв’язку з виробничою необхідністю Замовника, а саме Автомобільні шини потрібні для заміни зношених та пошкоджених автомобільних шин до тих які вже використовуються на тролейбусах» та написав аналог шин.
За ці роки даний товар зарекомендував себе як дуже якісний товар за доступну ціну.
Згідно правил дорожнього руху на одній осі повинні бути шини однієї марки з одним протектором, Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме на конкретні марки автомобільних шин.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою ст. 23 Закону, у разі якщо посилання на конкретну марку чи виробника є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Згідно з консультацій Міністерства економіки України вираз «або еквівалент» можливо замінити переліком конкретних еквівалентів.
В Додатку 3 до тендерної документації Замовник надав обґрунтування : «В зв’язку з виробничою необхідністю Замовника, а саме Автомобільні шини потрібні для заміни зношених та пошкоджених автомобільних шин до тих які вже використовуються на тролейбусах» та написав аналог шин.
За ці роки даний товар зарекомендував себе як дуже якісний товар за доступну ціну.
Згідно правил дорожнього руху на одній осі повинні бути шини однієї марки з одним протектором, Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме на конкретні марки автомобільних шин.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" |
1 130 400,00
UAH з ПДВ
|
1 130 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГАПОНОВ АНДРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ |
1 385 520,00
UAH з ПДВ
|
1 385 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій