Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕРЕРІСЛЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Надвірнянського району Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04354692 |
Місцезнаходження: | 78420, Україна , Івано-Франківська обл., С. Перерісль, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 21 |
Контактна особа: |
Марцінковська Олександра Ігорівна 380504334233 Oleksandra-76@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:08 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:08 |
Очікувана вартість: | 3 224 542,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 245,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата здійснюється у строк 30(тридцять) календарних днів з дати підписання сторонами акту КБ-2В та довідки КБ-3 за умови наявності відповідних коштів на рахунках замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 16:40 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
24 квітня 2024 16:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx | |
24 квітня 2024 16:40 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
24 квітня 2024 13:35 |
Тендерна документація (П).docx | |
24 квітня 2024 09:39 |
нова редакція Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
19 квітня 2024 12:39 |
Тендерна документація (П).docx | |
11 квітня 2024 17:10 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (п).docx | |
11 квітня 2024 17:10 |
Додаток 1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії, вимоги(п).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000004 ● e33a945e2a1841f78efd4e14e927ccf1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.05.2024 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-11-011942-a 11.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 11:32:39
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «с. Перерісль поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 090908 Перерісль-Фітьків на ділянці 0+200-км 0+870 Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-11-011942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:41:53
Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 090908 Перерісль-Фітьків на ділянці км 0+200-км 0+870 Івано-Франківської області; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь наступного змісту.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено на офіційному веб-сайті Переріслянської сільської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –https://hererislynska-gromada.gov.ua/
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектої документації на «Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 090908 Перерісль-Фітьків на ділянці км 0+200-км 0+870 Івано-Франківської області».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення на 2024 рік: Кошти сільського бюджету, згідно рішення Переріслянської сільської ради від 15.03.2024 № 669-27/2024 «Про внесення змін до бюджету Переріслянської сільської територіальної громади 2024р», рішення Переріслянської сільської ради від 15.03.2024р. № 670-27/2024 «Про затвердження комплексної Програми з розвитку автомобільних доріг та безпеки дорожнього руху в Переріслянській територіальній громаді 2024р.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою недопущення порушень у подальшому та виконання висновку проведено роз’яснювальну роботу та навчання щодо складання тендерної документації.
2024-05-14 10:17:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
2 447 614,80
UAH з ПДВ
|
2 447 614,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
2 658 194,40
UAH з ПДВ
|
2 658 194,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
2 447 614,80
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 09:57
|
договір №35 7.05.2024(поточний ремонт дорожнього покриття).pdf | укладений |
08 травня 2024 09:57
|