Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 info.vl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 12:04 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 12:04 |
Очікувана вартість: | 13 459 266,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 592,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Services for complex maintenance of an international automobile crossing point across the state border "Yagodin-Dorogusk"
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 17:01 |
ТД утрим_МАПП Ягодин.doc | |
11 квітня 2024 17:01 |
Додаток 4 Проект договору Ягодин.docx | |
11 квітня 2024 17:01 |
Додатки 3,5_ТЗ Ягодин.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зазначаємо, що згідно рішення АМКУ №8297-р/пк-пз від 09.05.2024 року Комісією антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель було визначено, що відсутність договірної ціни є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. А відповідно сама договірна ціна не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, що свілчить про те, що Замовник не мав права звертатись до КГ «РІВНЕ» з вимогою щодо виправлення в цій частині.
Просимо ставитись до усіх учасників на рівних умовах та звертати увагу на рішення АМКУ при винесенні рішення щодо КГ «РІВНЕ», де таке повинно бути відхилене у встановлений чинним законодавством строк.
У разі, якщо Вами буде проігноровано повну частину рішення АМКУ, де у КГ «РІВНЕ» ідентично нашому станом на кінцеву дату подання пропозиції відсутня договірна ціна, то ми звернемось до АМКУ зі скаргою та як показує практика отримаємо 100% рішення на нашу користь.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 квітня 2024 17:36
Дата подання: 28 травня 2024 16:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000083 ● ac62180d113e42cf867074ca0ebaaabe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.06.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-11-011849-aвід 11.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:50:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин-Дорогуськ» за кодом ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011849-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 12:13:16
Відповідь на запит
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2024 року №199. Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначено за Методикою визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення затвердженою Головою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України 01.02.2024 р.та визначено його очікувану вартість відповідно до калькуляції кошторисної вартості об’єкта затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області від 09.04.2024р. №3.3-3 ПКД. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).https://vl.restoration.gov.ua/diialnist/7702/70269.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
12 517 017,00
UAH з ПДВ
|
10 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" |
13 220 000,00
UAH з ПДВ
|
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
10 999 999,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 10:01
|
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" #30659614 |
Рішення скасоване |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 16:43
|
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" #30659614 |
Відхилено |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 12:46
|