Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7 |
Контактна особа: |
Кропива Галина Олександрівна 380674742274 finance4@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:59 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:59 |
Очікувана вартість: | 9 666 700,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 333,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 16:55 |
Перелік змін до протоколу № 12-04.24-3.pdf | |
12 квітня 2024 16:55 |
Протокол № 12-04.24-3.pdf | |
12 квітня 2024 16:51 |
Додаток 2 Технічне завдання НР.docx | |
12 квітня 2024 16:51 |
ТД будівництво допоміжної будівлі НР.doc | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
11 квітня 2024 16:28 |
ТД будівництво допоміжної будівлі.doc | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 1 ст.16, п. 47 Особливостей .docx | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 2 Технічне завдання 2.docx |
12 квітня 2024 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 16:55 |
Перелік змін до протоколу № 12-04.24-3.pdf
|
|||
12 квітня 2024 16:55 |
Протокол № 12-04.24-3.pdf
|
|||
12 квітня 2024 16:51 |
Додаток 2 Технічне завдання НР.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:51 |
ТД будівництво допоміжної будівлі НР.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
ТД будівництво допоміжної будівлі.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 1 ст.16, п. 47 Особливостей .docx
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 2 Технічне завдання 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До тендерної документації внесено зміни та викладено в новій редакції.
Під час внесення змін звернення враховане.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000005 ● 2dbb43c4ac2b445ba4553f52cb679185
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-04-11-011175-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 17:32:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів, а саме: надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 17:07:57
Пояснення, інформація та документи на запит від 14-05-2024
Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-05-14 17:32:36, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-11-011175-a від 11 квітня 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (з урахуванням змін).
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості та на підставі яких відповідних документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до проєктно-кошторисної документації на будівництво за робочим проєктом «Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси» та Експертним звітом (позитивним) № 135-16/02/24 від 06.03.24 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (сканкопії вказаних документів додаються).
Отже, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено шляхом розрахунку загальної вартості будівельних робіт та устаткування, меблів та інвентарю разом по главах 1-9 – 7 125 777.00 грн з врахуванням кошторисного прибутку (П) – 109 921,00 грн, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 57 666,00 грн, коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва – 153 186.00 грн, коштів на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами (І) – 609 104.00 грн, податок на додану вартість (20%) – 1 611 116.80 грн, становить 9666700,80 грн. Усі інші витрати, які передбачені проектно-кошторисною документацією із розрахунку виключені у зв’язку з тим, що вони понесені або можуть бути понесені лише Замовником будівництва і не можуть бути покладені на Підрядника – Виконавця будівельних робіт.
Вказаний метод є достатньо практичним та ефективним для визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та типу процедури в цілому.
Замовник надає опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням проектно-кошторисної документації, а саме відповідно до Відомості обсягу робіт (сканкопія додається).
Одночасно повідомляю, що проектно-кошторисна документація на предмет закупівлі розроблена відповідно до завдання на проектування. Вся інформація про проєктні документації та про завдання на проєктування наявна у Реєстрі будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. (сканкопії відповідних витягів надаються)
Дане пояснення та інформація від Замовника надана в ЕСЗ з урахуванням вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України, та Замовник НЕ перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, та виконує вимоги органу державного фінансового контролю.
- Витяг з реєстру про завдання на проектування.pdf
- Витяг з реєстру про проєктні документації.pdf
- Експертний звіт № 135-16.02.24 від 06.03.24.pdf
- Об'єктний кошторис.pdf
- Пояснююча, звед. кошторис, розрахунки.pdf
- Відомість до обєктного кошторису .pdf
- ВР до звед. кошторису.pdf
- Об'єктні кошториси та відомості до них.pdf
- ЛК з 02-01-02 по 07-01-02 .pdf
- Локальний кошторис 02-01-01.pdf
- Відомість обсягів робіт.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 21:32:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 02-05/24-1 від 02.05.2024 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Враховуючи вищезазначене, надати пояснення (інформацію, документи) щодо причин не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» у тендерній пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 17:59:10
Пояснення та інформація
Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-05-15 21:32:41, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-11-011175-a від 11 квітня 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Тендерна документація містить вимоги, які викладено в додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Технічні вимоги. у розділі щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати Акт обстеження Об’єкта та ознайомитися з проектною документацією.
ТОВ «ЕД ТЕМП» (далі – Учасник) у складі своєї тендерної документацію подав акт обстеження Об’єкту та ознайомлення із проектною документацією, в даному акті наявний підпис представника Замовника та наявні печатки Замовника та Учасника, але підпис представника Учасника, який проводив обстеження та ознайомлення відсутній.
Цивільне законодавство визначає, що у разі встановлення відсутності волевиявлення особи (підпису на документі) такий правочин має бути визнаний недійсним. Про це йдеться також у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Третьої судової палати Касаційного цивільного суду від 11 червня 2020 року у справі № 761/26618/15-ц.
Тобто, юридична сила Акту обстеження – це підтвердження того, що зобов’язання, зазначені в певному документі (в даному випадку акт огляду об'єкту), набули чинності та будуть та/або виконані сторонами акту, а у разі невиконання зазначених вимог (у тому числі відсутність підпису зі сторони представника Учасника), відповідна сторона НЕ підтвердила свої обов'язки та не може гарантувати повне виконання у майбутньому.
Також, Учасником не виконано вимоги додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Технічні вимоги. пункт 1 щодо графіку виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, сформований у розрізі розділів локальних кошторисів та із зазначенням конкретної дати календарного місяця по кожному із етапів робіт (число, місяць, рік).
Учасником додано графік виконання робіт в якому зазначено рік та місяць, не вказано конкретні числа місяця, як передбачено Технічними вимогами.
Крім того, на виконання Технічних вимог у пункті 2 щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, Учасником до своєї тендерної пропозиції додано файл Кошторисна документація, в якому наявна Договірна ціна на будівництво «Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси» за кодом ДК 021:2015 : 45210000-2 Будівництво будівель, що здійснюється в 2024 році.
Вид договірної ціни: тверда.
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на 15 квітня 2024 р.
Тобто, надана у складі Пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, в частині не зазначення «Визначена згідно з».
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, Учасник, не надав роз’яснення з обґрунтуванням причин такої невідповідності, як це передбачено ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ. у розділі щодо розрахунку Учасником ціни своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляд у тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вказані недоліки, не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим у Замовника відсутнє право і обов’язок на розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником.
Відсутність підпису представника Учасника у Акті обстеження Об’єкта та ознайомлення з проектною документацією, формування Кошторисної документації (Договірна ціна) не за формою та не відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, не є формальними помилками або помилками, які підлягають виправленню.
Крім того, у тендерній документації наявний вичерпний перелік формальних помилок, які визначені наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», що не беруться до уваги під час розгляду пропозиції Учасника.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми, а тому розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» у тендерній пропозиції не було доцільним та законодавчо обґрунтованим.
Дане пояснення та інформація від Замовника надана в ЕСЗ з урахуванням вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України, та Замовник НЕ перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, та виконує вимоги органу державного фінансового контролю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 17:22:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у
м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Ремпромбуд-99» на відповідність вимогам пункту 2 додатку 1 тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявність навантажувача одноковшевого (міні-навантажувач), враховуючи, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника договору оренди від 01.04.2023, укладеного між ТОВ «Інвестлогістикбуд» та Шейкою Юрієм Володимировичем, термін дії оренди міні-навантажувача закінчився 01.04.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-23 15:41:40
Пояснення на запит
Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-05-20 17:23:56, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне: Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-11-011175-a від 11 квітня 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей . Тендерна документація у цій процедурі закупівлі містила вимоги, які було викладено в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження (ст.16)» до Тендерної документації, а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен підтвердити в нього наявність власного майна (надати документи, що підтверджують власність (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, договору купівлі – продажу, балансову відомість, тощо)) або залученого (договору оренди (суборенди), надання послуг, додатково надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів), а саме обов’язкова наявність: - Спеціалізованого вантажного самоскиду вантажопідйомністю не менше 5 т. - не менше 1 одиниці; - Екскаваторів навантажувачів - не менше 1 одиниці; - Навантажувачів одноковшевих (міні – навантажувачі) – не менше 1 одиниці; - Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю до 10 т – не менше 1 одиниці.
Учасником ТОВ «Ремпромбуд 99» було надано підтверджуючі документи на право користування ним зазначеною матеріально-технічною базою, яка містила необхідну кількість та перелік, згідно вимог тендерної документації, а саме спеціалізованого вантажного самоскиду вантажопідйомністю не менше 5 т. - не менше 1 одиниці; - екскаваторів навантажувачів - не менше 1 одиниці; - навантажувачів одноковшевих (міні – навантажувачі) – не менше 1 одиниці; - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю до 10 т – не менше 1 одиниці. Тобто учасником ТОВ «Ремпромбуд 99» повністю виконано вимоги Замовника щодо підтвердження залучення обов’язкової кількості та найменування такого обладнання. Щодо терміну дії оренди міні-навантажувача, укладеного між ТОВ «Інвестлогістикбуд» та Шейкою Юрієм Володимировичем, зазначаємо, наступне. Правові відносини за договором оренди регулюються:
— параграфом 5 «Оренда майна та лізинг» глави 30 розділу VI Господарського кодексу України від 16.01.2003 р. №436-IV (зі змінами та доповненнями), норми якого застосовуються до договорів оренди, в яких сторонами виступають суб’єкти господарювання, у т. ч. фізичні особи — суб’єкти підприємницької діяльності;
- главою 58 «Найм (оренда)» Цивільного кодексу від 16.01.2003 р. №435-IV (зі змінами та доповненнями, далі — Цивільний кодекс), у т. ч. параграфом 5 цієї глави «Найм (оренда) транспортного засобу» визначено основні положення, що регулюють правові відносини за договором оренди (найму) незалежно від статусу сторін договору (тобто чи є сторони суб’єктами підприємницької діяльності).
Відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного кодексу за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Згідно з ч. 1 ст. 760 цього Кодексу предметом договору оренди може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками і зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ). Автомобіль як наземний самохідний транспортний засіб є предметом договору оренди транспортного засобу.
Статтею 763 Цивільного кодексу визначено, що договір найму укладається на строк, установлений договором за погодженням сторін. Якщо строк договору не встановлено, договір вважається укладеним на невизначений строк. При цьому кожна зі сторін договору найму, укладеного на невизначений строк, може відмовитися від договору в будь-який час, письмово попередивши про це другу сторону за один місяць. Договором або законом може бути встановлено інший строк для попередження про відмову від договору найму, укладеного на невизначений строк.
Якщо орендар і далі користується майном, що орендується, після закінчення строку договору оренди, то відповідно до ст. 764 Цивільного кодексу за відсутності заперечень орендодавця протягом одного місяця договір вважається відновленим на строк, установлений раніше договором.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо вжитих заходів по виконанню Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З метою, виконання Зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, якими Держаудитслужби, зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, вчинено певні дії. А саме, підряднику ПП «РЕМПРОМБУД» направлено листа із пропозицією щодо припинення виконання зобов’язань за договором підряду № 385/3122 від 13.05.2024, який укладено за результатами закупівлі 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-011175-a, яким запропоновано надати згоду на розірвання договору та підписати додаткову угоду про його розірвання. Негайне припинення зобов’язань за договором, який виконується сторонами, призведе до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. В односторонньому порядку Замовник не має права та можливості розірвати договір, оскільки відсутні будь-які порушення з боку підрядника. Також, чинним законодавством не передбачено підстави для розірвання договору, як вимога Держаудитслужби про вчинення таких дій, таке зобов`язання порушує загальні принципи укладення та припинення (розірвання) договорів передбачених Цивільним Кодексом України та Господарським Кодексом України. Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно норм ст.651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Частина друга ст. 215 ЦК України визначає, якщо недійсність правочину встановлена законом, він є недійсним (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин згідно з ч.3 вказаної статті може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Тобто, оспорити дійсність правочину можуть не лише його сторони, а й треті заінтересовані особи, посилаючись у підставах на вимоги закону. Випадки нікчемності договору про закупівлю вказані в ч. 1 ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п`ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. В усіх інших випадках невідповідності вимогам закону договір може бути оспорений в суді. Отже, на підставі вищевикладеного, Замовником вжито всіх необхідних заходів щодо усунення виявлених порушень.
2024-06-12 17:24:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/09/2024пр |
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
11 липня 2024 08:43
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
9 227 358,81
UAH з ПДВ
|
9 227 358,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" |
9 650 736,06
UAH з ПДВ
|
9 650 736,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" #33107701 |
Відхилено |
9 227 358,81
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 17:24
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" #30528820 |
Переможець |
9 650 736,06
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 13:35
|
Відомості ресурсів.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:29
|
відомість ресурсів ЛК № 02-01-01.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:20
|
Дод. № 5 ло. кошт. № 02-01-02 - 02-01-08.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:20
|
Дод.№ 5 Лок. кошт. № 06-01-01-07-01-02.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:20
|
№5 Лок.кошт. № 02-01-01.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:10
|
Дод.№1 відомість обсягів робіт.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:03
|
Дод. № 3 календарний план.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:03
|
Дод.№2 договірна ціна.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:02
|
Дод.№ 4 план фінансування.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:02
|
Договір № 385.3122 від 13.05.24.pdf | укладений |
13 травня 2024 12:56
|