Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7 |
Контактна особа: |
Кропива Галина Олександрівна 380674742274 finance4@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:59 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:59 |
Очікувана вартість: | 9 666 700,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 333,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 16:55 |
Перелік змін до протоколу № 12-04.24-3.pdf | |
12 квітня 2024 16:55 |
Протокол № 12-04.24-3.pdf | |
12 квітня 2024 16:51 |
Додаток 2 Технічне завдання НР.docx | |
12 квітня 2024 16:51 |
ТД будівництво допоміжної будівлі НР.doc | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
11 квітня 2024 16:28 |
ТД будівництво допоміжної будівлі.doc | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 1 ст.16, п. 47 Особливостей .docx | |
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 2 Технічне завдання 2.docx |
12 квітня 2024 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 16:55 |
Перелік змін до протоколу № 12-04.24-3.pdf
|
|||
12 квітня 2024 16:55 |
Протокол № 12-04.24-3.pdf
|
|||
12 квітня 2024 16:51 |
Додаток 2 Технічне завдання НР.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:51 |
ТД будівництво допоміжної будівлі НР.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
ТД будівництво допоміжної будівлі.doc
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 1 ст.16, п. 47 Особливостей .docx
|
|||
11 квітня 2024 16:28 |
Додаток 2 Технічне завдання 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До тендерної документації внесено зміни та викладено в новій редакції.
Під час внесення змін звернення враховане.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000005 ● 2dbb43c4ac2b445ba4553f52cb679185
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-04-11-011175-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 17:32:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів, а саме: надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 17:07:57
Пояснення, інформація та документи на запит від 14-05-2024
Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-05-14 17:32:36, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-11-011175-a від 11 квітня 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (з урахуванням змін).
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості та на підставі яких відповідних документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до проєктно-кошторисної документації на будівництво за робочим проєктом «Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси» та Експертним звітом (позитивним) № 135-16/02/24 від 06.03.24 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (сканкопії вказаних документів додаються).
Отже, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено шляхом розрахунку загальної вартості будівельних робіт та устаткування, меблів та інвентарю разом по главах 1-9 – 7 125 777.00 грн з врахуванням кошторисного прибутку (П) – 109 921,00 грн, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 57 666,00 грн, коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва – 153 186.00 грн, коштів на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами (І) – 609 104.00 грн, податок на додану вартість (20%) – 1 611 116.80 грн, становить 9666700,80 грн. Усі інші витрати, які передбачені проектно-кошторисною документацією із розрахунку виключені у зв’язку з тим, що вони понесені або можуть бути понесені лише Замовником будівництва і не можуть бути покладені на Підрядника – Виконавця будівельних робіт.
Вказаний метод є достатньо практичним та ефективним для визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та типу процедури в цілому.
Замовник надає опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням проектно-кошторисної документації, а саме відповідно до Відомості обсягу робіт (сканкопія додається).
Одночасно повідомляю, що проектно-кошторисна документація на предмет закупівлі розроблена відповідно до завдання на проектування. Вся інформація про проєктні документації та про завдання на проєктування наявна у Реєстрі будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. (сканкопії відповідних витягів надаються)
Дане пояснення та інформація від Замовника надана в ЕСЗ з урахуванням вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України, та Замовник НЕ перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, та виконує вимоги органу державного фінансового контролю.
- Витяг з реєстру про завдання на проектування.pdf
- Витяг з реєстру про проєктні документації.pdf
- Експертний звіт № 135-16.02.24 від 06.03.24.pdf
- Об'єктний кошторис.pdf
- Пояснююча, звед. кошторис, розрахунки.pdf
- Відомість до обєктного кошторису .pdf
- ВР до звед. кошторису.pdf
- Об'єктні кошториси та відомості до них.pdf
- ЛК з 02-01-02 по 07-01-02 .pdf
- Локальний кошторис 02-01-01.pdf
- Відомість обсягів робіт.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 21:32:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 02-05/24-1 від 02.05.2024 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Враховуючи вищезазначене, надати пояснення (інформацію, документи) щодо причин не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» у тендерній пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
9 227 358,81
UAH з ПДВ
|
9 227 358,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" |
9 650 736,06
UAH з ПДВ
|
9 650 736,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" #33107701 |
Відхилено |
9 227 358,81
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 17:24
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" #30528820 |
Переможець |
9 650 736,06
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 13:35
|
Відомості ресурсів.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:29
|
відомість ресурсів ЛК № 02-01-01.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:20
|
Дод. № 5 ло. кошт. № 02-01-02 - 02-01-08.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:20
|
Дод.№ 5 Лок. кошт. № 06-01-01-07-01-02.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:20
|
№5 Лок.кошт. № 02-01-01.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:10
|
Дод.№1 відомість обсягів робіт.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:03
|
Дод. № 3 календарний план.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:03
|
Дод.№2 договірна ціна.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:02
|
Дод.№ 4 план фінансування.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:02
|
Договір № 385.3122 від 13.05.24.pdf | укладений |
13 травня 2024 12:56
|