Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
11 309 342,40 UAH
UA-2024-04-11-010886-a ● 85c9a63b33204e6e8c718f1812b81ff9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 309 342,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт на законних підставах керуючись чинним законодавством України. Попередня оплата (аванс) може виплачуватись на законних підставах, керуючись чинним законодавством України. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2024 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2024 16:56 |
ПЕРЕЛІК змін від 07_05_2024.docx | |
07 травня 2024 16:56 |
ТД_зі_змінами_від_07_05_2024.docx | |
07 травня 2024 16:56 |
Додаток 4 Проект Договору зі змінами.docx | |
23 квітня 2024 17:38 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
23 квітня 2024 17:38 |
ТД_зі_змінами.docx | |
11 квітня 2024 16:16 |
ТД.docx | |
11 квітня 2024 16:16 |
Додаток _2_до Договору_Проект Календарного_графіку_(Зразок).xlsx | |
11 квітня 2024 16:16 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
11 квітня 2024 16:16 |
Відомість ресурсів Шпаковський.rtf | |
11 квітня 2024 16:16 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx |
07 травня 2024 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 травня 2024 16:56 |
ПЕРЕЛІК змін від 07_05_2024.docx
|
||||||
07 травня 2024 16:56 |
ТД_зі_змінами_від_07_05_2024.docx
|
||||||
07 травня 2024 16:56 |
Додаток 4 Проект Договору зі змінами.docx
|
||||||
23 квітня 2024 17:38 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
||||||
23 квітня 2024 17:38 |
ТД_зі_змінами.docx
|
||||||
11 квітня 2024 16:16 |
ТД.docx
|
||||||
11 квітня 2024 16:16 |
Додаток _2_до Договору_Проект Календарного_графіку_(Зразок).xlsx
|
||||||
11 квітня 2024 16:16 |
Додаток 4 Проект Договору.docx
|
||||||
11 квітня 2024 16:16 |
Відомість ресурсів Шпаковський.rtf
|
||||||
11 квітня 2024 16:16 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 18 квітня 2024 13:38
Дата відповіді: 23 квітня 2024 17:24
Доброго дня. Шановний Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, чи буде вважатись аналогічним наданий учасником договір з ідентичним кодом ДК, без повного переліку робіт, зазначених в п.3 Додатку 1 до ТД. Слід зазначити, що зазначений Замовником перелік робіт не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду виконання робіт. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не окремих видів робіт. Враховуючи викладене, просимо внести зміни в ТД, а саме абз.1 п.3 Додатку 1 до ТД викласти в такій редакції: «Під терміном «аналогічний договір» слід розуміти договір, який підтверджує досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг, вулиць, проїздів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику процедури закупівлі, дякуємо за доречне запитання.
За результатом розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке.
1. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з абзацом 2 пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до статті 16 Закону перелік кваліфікаційних критеріїв містить зокрема такий критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Крім того згідно з пунктом 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 з урахуванням наказу Міністерства економіки України від 03.04.2023 № 1811 «Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Згідно з пунктом 1.2 розділу 1. «Загальні положення» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Крім того, пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 11.06.2020 № 1082, передбачено під час заповнення інформації в електронній системі закупівель зазначення коду за показниками другої-п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт.
Отже, враховуючи вимоги діючого законодавства у сфері публічних закупівель, замовником було визначено предмет закупівлі – роботи з реконструкції на об’єкті будівництва: Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до пункту 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Проектні рішення визначені у проектній документації.
Технічне завдання (додаток 5 до тендерної документації) сформоване відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва: Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
Обсяг (кількість) та види робіт, які передбачені затвердженою проектною документацією та закуповуються Замовником, наведено в Технічному завданні (Додаток 5 до Тендерної документації) згідно з таблицею «Відомість обсягів робіт».
При цьому, проектною документацією встановлено повний перелік видів робіт, які Замовник закуповує, а також обсяг цих робіт та матеріалів, необхідних для їх виконання, без поділу видів робіт на основні або головні та допоміжні або другорядні.
Отже, Замовник закуповує всі види робіт без виключення згідно з Технічним завданням (Додаток 5 до Тендерної документації), сформованим відповідно до затвердженої проектної документації.
Таким чином, для Замовника суттєвим є підтвердження учасником процедури закупівлі досвіду виконання саме тих робіт, що закуповуються відповідно до Технічного завдання (Додаток 5 до Тендерної документації), та такі види робіт є предметом закупівлі.
2. Учасник процедури закупівлі підтверджує свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання договору (договорів), який (які) підтверджує (підтверджують) досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту, яким передбачено виконання робіт, які подібні до тих робіт, що наведені у пункті 3 Додатку 1 до Тендерної документації відповідно до технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації.
При цьому повідомляємо про те, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
За результатом розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке.
1. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з абзацом 2 пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до статті 16 Закону перелік кваліфікаційних критеріїв містить зокрема такий критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Крім того згідно з пунктом 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 з урахуванням наказу Міністерства економіки України від 03.04.2023 № 1811 «Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Згідно з пунктом 1.2 розділу 1. «Загальні положення» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Крім того, пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 11.06.2020 № 1082, передбачено під час заповнення інформації в електронній системі закупівель зазначення коду за показниками другої-п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт.
Отже, враховуючи вимоги діючого законодавства у сфері публічних закупівель, замовником було визначено предмет закупівлі – роботи з реконструкції на об’єкті будівництва: Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до пункту 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Проектні рішення визначені у проектній документації.
Технічне завдання (додаток 5 до тендерної документації) сформоване відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва: Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
Обсяг (кількість) та види робіт, які передбачені затвердженою проектною документацією та закуповуються Замовником, наведено в Технічному завданні (Додаток 5 до Тендерної документації) згідно з таблицею «Відомість обсягів робіт».
При цьому, проектною документацією встановлено повний перелік видів робіт, які Замовник закуповує, а також обсяг цих робіт та матеріалів, необхідних для їх виконання, без поділу видів робіт на основні або головні та допоміжні або другорядні.
Отже, Замовник закуповує всі види робіт без виключення згідно з Технічним завданням (Додаток 5 до Тендерної документації), сформованим відповідно до затвердженої проектної документації.
Таким чином, для Замовника суттєвим є підтвердження учасником процедури закупівлі досвіду виконання саме тих робіт, що закуповуються відповідно до Технічного завдання (Додаток 5 до Тендерної документації), та такі види робіт є предметом закупівлі.
2. Учасник процедури закупівлі підтверджує свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання договору (договорів), який (які) підтверджує (підтверджують) досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту, яким передбачено виконання робіт, які подібні до тих робіт, що наведені у пункті 3 Додатку 1 до Тендерної документації відповідно до технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації.
При цьому повідомляємо про те, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-11-010886-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:41134310
Дата подання: 22 квітня 2024 17:37
Дата подання: 22 квітня 2024 17:37
СКАРГА на вимоги тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022)
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД 11 квітня 2024 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-010886-a Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів «Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)». Замовником встановлено дискримінаційні вимоги.Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2024 17:19
Рішення від 24.04.2024 №7266.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 17:19
Інформація про резолютивну частину рішення дорожні від 02.05.2024 №7848.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 15:38
Рішення від 02.05.2024 №7848.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2024 17:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
10 663 683,57
UAH з ПДВ
|
10 663 683,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Переможець |
10 663 683,57
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 14:57
|
Дод_угода_1_від_13_12_2024.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 09:54
|
Договір_30_від_27_05_2024.pdf | укладений |
28 травня 2024 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1., Додатків № 1, № 2, № 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |