Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
11 309 342,40 UAH
UA-2024-04-11-010886-a 85c9a63b33204e6e8c718f1812b81ff9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 11 309 342,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт на законних підставах керуючись чинним законодавством України. Попередня оплата (аванс) може виплачуватись на законних підставах, керуючись чинним законодавством України. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 травня 2024 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2024 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 травня 2024 16:56
ПЕРЕЛІК змін від 07_05_2024.docx
07 травня 2024 16:56
ТД_зі_змінами_від_07_05_2024.docx
07 травня 2024 16:56
Додаток 4 Проект Договору зі змінами.docx
23 квітня 2024 17:38
ПЕРЕЛІК змін.docx
23 квітня 2024 17:38
ТД_зі_змінами.docx
11 квітня 2024 16:16
ТД.docx
11 квітня 2024 16:16
Додаток _2_до Договору_Проект Календарного_графіку_(Зразок).xlsx
11 квітня 2024 16:16
Додаток 4 Проект Договору.docx
11 квітня 2024 16:16
Відомість ресурсів Шпаковський.rtf
11 квітня 2024 16:16
Додаток 5 Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 18 квітня 2024 13:38
Дата відповіді: 23 квітня 2024 17:24
Доброго дня. Шановний Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, чи буде вважатись аналогічним наданий учасником договір з ідентичним кодом ДК, без повного переліку робіт, зазначених в п.3 Додатку 1 до ТД. Слід зазначити, що зазначений Замовником перелік робіт не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду виконання робіт. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі. Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не окремих видів робіт. Враховуючи викладене, просимо внести зміни в ТД, а саме абз.1 п.3 Додатку 1 до ТД викласти в такій редакції: «Під терміном «аналогічний договір» слід розуміти договір, який підтверджує досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг, вулиць, проїздів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику процедури закупівлі, дякуємо за доречне запитання.

За результатом розгляду Вашого запитання, повідомляємо таке.

1. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.

Згідно з абзацом 2 пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.

Відповідно до статті 16 Закону перелік кваліфікаційних критеріїв містить зокрема такий критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Крім того, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.

Крім того згідно з пунктом 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 з урахуванням наказу Міністерства економіки України від 03.04.2023 № 1811 «Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.

Згідно з пунктом 1.2 розділу 1. «Загальні положення» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.

Крім того, пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 11.06.2020 № 1082, передбачено під час заповнення інформації в електронній системі закупівель зазначення коду за показниками другої-п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт.

Отже, враховуючи вимоги діючого законодавства у сфері публічних закупівель, замовником було визначено предмет закупівлі – роботи з реконструкції на об’єкті будівництва: Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Відповідно до пункту 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Проектні рішення визначені у проектній документації.

Технічне завдання (додаток 5 до тендерної документації) сформоване відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва: Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.

Обсяг (кількість) та види робіт, які передбачені затвердженою проектною документацією та закуповуються Замовником, наведено в Технічному завданні (Додаток 5 до Тендерної документації) згідно з таблицею «Відомість обсягів робіт».

При цьому, проектною документацією встановлено повний перелік видів робіт, які Замовник закуповує, а також обсяг цих робіт та матеріалів, необхідних для їх виконання, без поділу видів робіт на основні або головні та допоміжні або другорядні.

Отже, Замовник закуповує всі види робіт без виключення згідно з Технічним завданням (Додаток 5 до Тендерної документації), сформованим відповідно до затвердженої проектної документації.

Таким чином, для Замовника суттєвим є підтвердження учасником процедури закупівлі досвіду виконання саме тих робіт, що закуповуються відповідно до Технічного завдання (Додаток 5 до Тендерної документації), та такі види робіт є предметом закупівлі.

2. Учасник процедури закупівлі підтверджує свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання договору (договорів), який (які) підтверджує (підтверджують) досвід учасника процедури закупівлі з виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту, яким передбачено виконання робіт, які подібні до тих робіт, що наведені у пункті 3 Додатку 1 до Тендерної документації відповідно до технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації.

При цьому повідомляємо про те, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-11-010886-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ", Код ЄДРПОУ:41134310
Дата подання: 22 квітня 2024 17:37
СКАРГА на вимоги тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022)
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД 11 квітня 2024 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-11-010886-a Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів «Реконструкція проїзду Шпаковського в м. Житомирі (коригування) (CPV ДК 021:2015:45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)». Замовником встановлено дискримінаційні вимоги.Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2024 17:19
Рішення від 24.04.2024 №7266.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 17:19
Рішення від 02.05.2024 №7848.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2024 17:02

Документи подані скаржником

22 квітня 2024 17:11
ТД.docx
22 квітня 2024 17:11
Скарга.pdf.p7s (2).zip
22 квітня 2024 17:11
Акти_дог.27 від 18.10.23.pdf
22 квітня 2024 17:14
Електронний підпис

Документи подані замовником

30 квітня 2024 17:23
ТД_зі_змінами.docx
30 квітня 2024 17:23
ПЕРЕЛІК змін.docx
07 травня 2024 17:02
Про_виконання_рішення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 10 663 683,57
UAH з ПДВ
10 663 683,57
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 травня 2024 09:18
Електронний підпис
20 травня 2024 09:17
Довідка.pdf.p7s
20 травня 2024 09:17
Довідка.pdf
16 травня 2024 10:30
Електронний підпис
26 квітня 2024 15:33
Електронний підпис
26 квітня 2024 15:33
Електронний підпис
26 квітня 2024 15:31
41.Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2024 15:31
15.Дипломи.pdf
26 квітня 2024 15:31
29.Технічне завдання.pdf
26 квітня 2024 15:31
32.Об'єктний кошторис.pdf
26 квітня 2024 15:31
19.Відгуки.pdf
26 квітня 2024 15:31
33.Локальний кошторис.pdf
26 квітня 2024 15:31
9.Дозвіл на викиди АБЗ.pdf
26 квітня 2024 15:31
43.Довідка пп.2 п.45.pdf
26 квітня 2024 15:31
30.Договірна ціна.pdf
26 квітня 2024 15:31
25.Рішення учасника.pdf
26 квітня 2024 15:31
11.Договір лабораторія.pdf
26 квітня 2024 15:31
22.Статут.pdf
26 квітня 2024 15:31
28.Декларація МТБ.pdf
26 квітня 2024 15:31
26.Баланс 2023 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Переможець 10 663 683,57
UAH з ПДВ
16 травня 2024 17:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 17:05

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2024-04-11-010886-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось Тендерною документацією. 1. Вимогами Тендерної документації, а саме підпунктом 1.7. пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у вигляді таблиці (форма 2), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі власного або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для виконання робіт з реконструкції проїзду Шпаковського. Крім цього, у разі відсутності власного, орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу учасник процедури закупівлі зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку у вигляді таблиці (форма 2) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів (відповідно до технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації) відпуску асфальтобетону виробником/постачальником протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці у вигляді таблиці (форма 2) учасник надає зокрема: - чинний договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо) протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/ відвантаження асфальтобетону); - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Так, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» надано Договір купівлі-продажу (поставки) № 01/01-2024 від 01.01.2024, укладений між ТОВ «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ» та ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», предметом якого є поставка асфальтобетону, та довідку у вигляді таблиці (форма 2) про наявність власного або орендованого асфальтобетонного заводу від 22.04.2024 № 8418 (далі – Довідка). Проте у Довідці додатково не зазначено інформації щодо запланованих обсягів (відповідно до технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації) відпуску асфальтобетону виробником/постачальником протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. Крім цього, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» надано зокрема Дозвіл № 1824081801 – 131 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, виданий 05.11.2018 Управлінням екології та природніх ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації товариству з обмеженою відповідальністю «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ» (далі – Дозвіл). Відповідно до підпункту 1.15. пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, крім документів (матеріалів та інформації) у формі електронного документа із накладанням КЕП/УЕП, завантажуються через електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій. Зокрема у разі, якщо це: 1) копії документів (договорів, довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, наказів та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» уповноваженою особою учасника процедури закупівлі. 3) оригінали документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (ліцензій, довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, дозволів та ін.), то такий документ має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Невідповідність полягає у тому, що учасником процедури закупівлі ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» надано скан-копію копії Дозволу, яка перед кольоровим скануванням не завірена відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» уповноваженою особою учасника процедури закупівлі. Отже, з метою виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» повинен надати: - довідку у вигляді таблиці (форма 2), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі власного або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для виконання робіт з реконструкції проїзду Шпаковського, з додатковим зазначенням інформації щодо запланованих обсягів (відповідно до технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації) відпуску асфальтобетону виробником/постачальником протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт; - кольорову скан-копію копії Дозволу, яка перед кольоровим скануванням завірена відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» уповноваженою особою учасника процедури закупівлі, або кольорову скан-копію оригіналу Дозволу, який перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 2. Вимогами Тендерної документації (підпунктами 2.1. та 2.2. пункту 2. Додатка 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у вигляді таблиці (форма 3), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю, та накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (при наявності)(для штатних працівників) або трудові договори, контракти або інші документи, передбачені чинним законодавством України (для найманих працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю) або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці (згідно пп. 2.1.). Пунктом 3 Довідки у вигляді таблиці (Форма 3 до п. 2 кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю, встановлено кількість робітників необхідних професій відповідної кваліфікації, які будуть задіяні при виконанні видів робіт з капітального ремонту покрівлі відповідно до технічного завдання (додаток 5 до Тендерної документації) у кількості не менше 10 осіб, а саме, дорожні працівники та/або бруківники, водії машин та механізмів (машиністи/оператори/водії), електрики, сантехніки, тощо). Так, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» надано Довідку від 22.04.2024 № 8420 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка). Невідповідність полягає у тому, що у Довідці серед наведених робітників відсутній такий робітник, як сантехнік, що не відповідає вимогам, встановленим п. 2.1. п. 2 Додатка 1 до Тендерної документації. Отже, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), учасник процедури закупівлі повинен надати оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з включенням до пункту 3 такого робітника як сантехнік, та документальне підтвердження відповідно до підпункту 2.2.1. пункту 2 Додатка 1 до Тендерної документації. 3. Вимогами Тендерної документації встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договір(договори) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни), якщо такі додаткові угоди укладались, або посилання на номер закупівлі (ідентифікатор тендеру) в електронній системі закупівель, де такий документ є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), додаткових угод відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3 Додатка 1 до Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» було надано зокрема сканкопії Договору підряду № 221А від 16.12.2021, укладеного між ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ» та ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», та Договору про закупівлю робіт № 314 від 08.09.2023, укладеного між Станишівською сільською радою Житомирського району Житомирської області та ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС». У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), було виявлено невідповідності, а саме: відсутність Додатка 1 «Договірна ціна» до Договору підряду № 221А від 16.12.2021, наявність якого передбачена пунктами 4.1. та 9.13. цього договору, а також відсутність Додатка № 3 «План фінансування» до Договору про закупівлю робіт № 314 від 08.09.2023 в редакції згідно з Додатковою угодою № 1 від 30.10.2023 до Договору про закупівлю робіт № 314 від 08.09.2023, наявність якої передбачена пунктом 5 цієї додаткової угоди. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції, а саме: Додаток 1 «Договірна ціна» до Договору підряду № 221А від 16.12.2021, а також Додаток № 3 «План фінансування» до Договору про закупівлю робіт № 314 від 08.09.2023 в редакції згідно з Додатковою угодою № 1 від 30.10.2023 до Договору про закупівлю робіт № 314 від 08.09.2023.

Документи

16 травня 2024 17:15
Довідка НАЗК
16 травня 2024 17:14
Електронний підпис
16 травня 2024 17:13
Протокол_розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2024 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
10 663 683,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2024 17:15
Довідка НАЗК
16 травня 2024 17:14
Електронний підпис
16 травня 2024 17:13
Протокол_розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2024 14:57
Дод_угода_1_від_13_12_2024.pdf зміни до договору
13 грудня 2024 14:52
Електронний підпис укладений
28 травня 2024 09:54
Договір_30_від_27_05_2024.pdf укладений
28 травня 2024 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1., Додатків № 1, № 2, № 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML