Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Двері металеві
Очікувана вартість
46 816,00 UAH
UA-2024-04-11-006789-a ● 5095b7ab2c9b48709a8c00871c4666dc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981498 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ковальчук В'ячеслав 380991049266 kovalchyk.vyacheslav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 13:12 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 13:12 |
Очікувана вартість: | 46 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5,00% від вартості договору про закупівлю. Завдаток вноситься на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради, Україна, 40007, м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2, код ЄДРПОУ 01981498, р/р IBAN: UA553375460000026003055032398 в СФ АТ КБ «Приватбанк», з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «ДК 021:2015, 44220000-8 Столярні вироби (Двері металеві)». Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4)згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню до Державного бюджету України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Двері металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 13:40 |
ТД.docx | |
11 квітня 2024 13:40 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-11-006789-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 23 квітня 2024 12:57
помилка
протокол відхилення не стосується предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2024 13:29
Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із пп. 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - абзац 2 підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та пп. 2 п. 3 розділу 5 тендерної документації.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП Кутенкова О.О., не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме:
Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, «Враховуючи специфіку та складність розташування меблів, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендрних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування меблів та здійснює самостійні заміри, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні прпредставником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції.
У разі відсутності копії цієї довідки у складі тендерної пропозиції, така пропозиції буде відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Тендерна пропозиція Учасника не містить вищезазначеної довідки.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 2 пп. 2 п. 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абз. 2 пп. 2 п. 3 розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП Кутенкова О.О., не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме:
Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації, «Враховуючи специфіку та складність розташування меблів, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендрних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування меблів та здійснює самостійні заміри, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні прпредставником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції.
У разі відсутності копії цієї довідки у складі тендерної пропозиції, така пропозиції буде відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Тендерна пропозиція Учасника не містить вищезазначеної довідки.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 2 пп. 2 п. 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абз. 2 пп. 2 п. 3 розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. |
39 111,10
UAH з ПДВ
|
38 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Федорченко Валентин Вікторович" |
46 800,00
UAH з ПДВ
|
38 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" |
45 225,00
UAH з ПДВ
|
45 225,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Відхилено |
38 690,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 12:11
|
ФОП "Федорченко Валентин Вікторович" #2325909075 |
Відхилено |
38 700,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 13:32
|
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" #38975278 |
Відхилено |
45 225,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 14:59
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій