Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Родинній від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва
Очікувана вартість
5 104 628,28 UAH
UA-2024-04-11-006599-a ● c5d90673478749cb88010902ea6b4ec4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 104 628,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 046,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2535.1 метри квадратні
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Родинній від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54049, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, по вулиці Родинній від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 14:34 |
17_04_2024_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_кап_ремонт_родинна.docx | |
17 квітня 2024 14:34 |
17_04_2024_Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_кап_ремонт_вул_родинна_сімферопольська_рибна_нова редакція.docx |
17 квітня 2024 14:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2024 14:34 |
17_04_2024_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_кап_ремонт_родинна.docx
|
|||
17 квітня 2024 14:34 |
17_04_2024_Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_кап_ремонт_вул_родинна_сімферопольська_рибна_нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності технологій
Дата подання: 15 квітня 2024 11:25
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:14
Шановний Замовнику! Ми, як потенційні постачальники, зацікавлені взяти участь у Вашій закупівлі та увійти у Ваш регіон та закупівлю з нашою пропозицією. Тому детально вивчили зміст тендерної документації та Ваш минулий досвід. Відповідно, щоб більш точно зрозуміти вимогу Замовника щодо технологій, маємо запитання, на які просимо надати відповідь, адже сама вимога Замовника щодо наявності технологій містить неточності і суперечності.
Питання 1. Уточнення. Що саме замовник розуміє під «технологією», зокрема й у цій закупівлі?
Питання 2. Уточнення. Які саме технології замовник хоче бачити наявними у Учасника, враховуючи предмет закупівлі?
Питання 3. Уточнення. Яким документом має бути оформлена така наявність технологій, враховуючи вимогу надання саме ліцензійного договору і враховуючи те, що є за законодавством об’єктом ліцензійного договору?
Питання 4. Пояснення суперіччя у вимозі. Як можуть бути технології на балансі, якщо їх можна підтвердити випискою з позабалансового рахунку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання, Замовником їх дуже уважно розглянуто! За результатами їх розгляду повідомляємо наступне.
По-перше, в розумінні Замовника поняття «технології», то це поняття яке має декілька визначень, проте варто орієнтуватись на те, що технологія — це процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технологічних правил, інструкцій щодо їх виконання, дорожніх карт тощо. По суті, технологією можна назвати сукупність знань про методи здійснення процесів. Водночас процеси можуть бути досить різноманітними: будівництво, виготовлення, приготування, створення тощо.
По-друге, Замовник у своїй тендерній документації не обмежує та не дискримінує учасників в частині наявності конкретних технологій щодо закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття. Це підтверджує відсутність вимоги щодо їх переліку та конкретних назв. Тому Учасник на свій розсуд в межах діючого законодавства вирішує, які саме він планує застосовувати технології під час виконання робіт за предметом закупівлі.
По-третє, Замовник керуючись нормами діючого законодавства, у своїй тендерній документації, встановив вимогу щодо документального підтвердження наявності у учасника технологій, а саме: - всі технології повинні знаходитися на балансі учасника закупівлі, як необоротні, нематеріальні активи, що підтверджується шляхом надання у складі пропозиції: виписки з балансових або позабалансових рахунків учасника про нематеріальні активи; відповідного ліцензійного договору та акту приймання об’єктів права інтелектуальної власності.
• По-четверте, звертаємо увагу Учасника, на встановлену вимогу у тендерній документації «всі технології повинні знаходитися на балансі учасника закупівлі, як необоротні, нематеріальні активи, що підтверджується шляхом надання у складі пропозиції: виписки з балансових або позабалансових рахунків учасника про нематеріальні активи; відповідного ліцензійного договору та акту приймання об’єктів права інтелектуальної власності». На погляд Замовника в цій частині вимоги відсутні протиріччя.
По-перше, в розумінні Замовника поняття «технології», то це поняття яке має декілька визначень, проте варто орієнтуватись на те, що технологія — це процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технологічних правил, інструкцій щодо їх виконання, дорожніх карт тощо. По суті, технологією можна назвати сукупність знань про методи здійснення процесів. Водночас процеси можуть бути досить різноманітними: будівництво, виготовлення, приготування, створення тощо.
По-друге, Замовник у своїй тендерній документації не обмежує та не дискримінує учасників в частині наявності конкретних технологій щодо закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття. Це підтверджує відсутність вимоги щодо їх переліку та конкретних назв. Тому Учасник на свій розсуд в межах діючого законодавства вирішує, які саме він планує застосовувати технології під час виконання робіт за предметом закупівлі.
По-третє, Замовник керуючись нормами діючого законодавства, у своїй тендерній документації, встановив вимогу щодо документального підтвердження наявності у учасника технологій, а саме: - всі технології повинні знаходитися на балансі учасника закупівлі, як необоротні, нематеріальні активи, що підтверджується шляхом надання у складі пропозиції: виписки з балансових або позабалансових рахунків учасника про нематеріальні активи; відповідного ліцензійного договору та акту приймання об’єктів права інтелектуальної власності.
• По-четверте, звертаємо увагу Учасника, на встановлену вимогу у тендерній документації «всі технології повинні знаходитися на балансі учасника закупівлі, як необоротні, нематеріальні активи, що підтверджується шляхом надання у складі пропозиції: виписки з балансових або позабалансових рахунків учасника про нематеріальні активи; відповідного ліцензійного договору та акту приймання об’єктів права інтелектуальної власності». На погляд Замовника в цій частині вимоги відсутні протиріччя.
Щодо наявності технологій
Дата подання: 16 квітня 2024 21:36
Дата відповіді: 17 квітня 2024 12:33
Шановний Замовнику! Дякуємо за попередню відповідь, але ми не можемо її прийняти, оскільки вона не містить конкретних пояснень на наші конкретні запитання. Вимогу з тендерної документації, до якої потенційний учасник просить надати роз’яснення, Ви просто переписали двічі у відповіді. Це, вибачте, не відповідь. Тому формулюємо наші запитання та прохання ще раз.
По-перше, за Вашою вимогою «всі технології повинні знаходитися на балансі учасника», але підтвердження наявності технологій на балансі випискою з позабалансового рахунку є суперечністю, оскільки за вимогами чинного законодавства те, що обліковується на позабалансових рахунках, ніяк не може бути на балансі. Це і є протиріччя. Просимо виправити вимогу і внести зміни у тендерну документацію.
По-друге. Ви вимагаєте, щоб «всі» технології були на балансі, не зазначаючи які саме це всі. Отже, вимога є неточною, незрозумілою. Предмет закупівлі – це капітальний ремонт, який має проектну документацію. Учасник не може на «свій власний розсуд», як ви пояснюєте, задовольнити неточну вимогу. Відповідно до чинного законодавства, вимога замовника має бути зрозумілою та містити документ, яким учасник має підтвердити свою відповідність. Чітко і конкретно, без узагальнень та «власного розсуду», який може не співпасти з думкою замовника, і бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Чи це не дискримінація? Тому просимо чітко сформулювати вимогу та внести зміни до тендерної документації.
По-третє, просимо відкорегувати вимогу про надання ліцензійного договору, адже за умови наявності технологій на балансі учасника, наявність такого ліцензійного договору є недоцільною. А за текстом наявність такого договору є обов'язковою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання, Замовником їх дуже уважно розглянуто! За результатами їх розгляду повідомляємо наступне.
По-перше, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та викласти абзац, що стосується технологій у новій редакції.
По-друге, в частині відсутності переліку конкретних технологій у тендерній документації Замовника, надаємо роз’яснення.
Формувати тендерну документацію замовники повинні з огляду на приписи пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) яким визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно замовники в тендерній документації повинні відображати відомості, які визначені Особливостями, а також статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
При цьому, складаючи тендерну документацію замовники не повинні забувати про вимоги частини 4 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою уникнення встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, відсутні конкретні назви та конкретний перелік технологій.
«Всі» технології це, ті, які встановлені вимогами будівельних та виробничих норм і правил, стандартів, технічних умов, інших нормативних документів чинного законодавства України передбачені для капітального ремонту.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що при наявності досвіду на виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі учасники повинні володіти та користуватись своїм переліком технологій, що відповідають вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартів, технічних умов, інших нормативних документів чинного законодавства України передбачені для капітального ремонту.
По-третє, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та викласти абзац, що стосується технологій у новій редакції.
По-перше, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та викласти абзац, що стосується технологій у новій редакції.
По-друге, в частині відсутності переліку конкретних технологій у тендерній документації Замовника, надаємо роз’яснення.
Формувати тендерну документацію замовники повинні з огляду на приписи пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) яким визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно замовники в тендерній документації повинні відображати відомості, які визначені Особливостями, а також статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
При цьому, складаючи тендерну документацію замовники не повинні забувати про вимоги частини 4 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою уникнення встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, відсутні конкретні назви та конкретний перелік технологій.
«Всі» технології це, ті, які встановлені вимогами будівельних та виробничих норм і правил, стандартів, технічних умов, інших нормативних документів чинного законодавства України передбачені для капітального ремонту.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що при наявності досвіду на виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі учасники повинні володіти та користуватись своїм переліком технологій, що відповідають вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартів, технічних умов, інших нормативних документів чинного законодавства України передбачені для капітального ремонту.
По-третє, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та викласти абзац, що стосується технологій у новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" |
5 048 940,00
UAH з ПДВ
|
5 048 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" #41179566 |
Переможець |
5 048 940,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 12:28
|
повідомлення_.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 12:25
|
U_219_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls | зміни до договору |
01 серпня 2024 12:25
|
U_219_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | зміни до договору |
01 серпня 2024 12:25
|
Додаткова_227_1.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 11:25
|
U_218_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls | укладений |
10 травня 2024 11:23
|
U_218_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
10 травня 2024 11:23
|
Договір_227.pdf | укладений |
10 травня 2024 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник погодились внести зміни до договору підряду №227 від 10.05.2024 зменшити суму договору на 149 104,12 з ПДВ виклавши пункт 4.1. Договору та додатки, які є невід’ємною частиною договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |