Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КУРИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КУП'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44080059 |
Вебсайт: | http://kurilivka-otg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63730, Україна , Харківська обл., село Курилівка, вул. Лозова, будинок 1 |
Контактна особа: |
Альона Стецюра +380667638880 alena_stetsyura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 806 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 13:26 |
Тендерна документація.doc | |
11 квітня 2024 13:26 |
6- Додаток 6.docx | |
11 квітня 2024 13:26 |
5- Додаток 5.docx | |
11 квітня 2024 13:26 |
3-Додаток 3.docx | |
11 квітня 2024 13:26 |
2-Додаток 2.docx | |
11 квітня 2024 13:26 |
4- Додаток 4 проєкт Договoру.docx | |
11 квітня 2024 13:26 |
1- Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник проаналізував характеристики та вирахував потребу в майбутньому придбанні товару саме з даними характеристиками відповідно до Закону та території місцезнаходження Замовника. У внесенні змін до технічних характеристик Замовник не вбачає потреби.
Замовник проаналізував характеристики та вирахував потребу в майбутньому придбанні товару саме з даними характеристиками відповідно до Закону та території місцезнаходження Замовника. У внесенні змін до технічних характеристик Замовник не вбачає потреби.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000031 ● e75f157fbbda4395a17261f432002936
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 17:11 |
НАКАЗ
29.04.2024 № 70
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.04.2024 № 70
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-04-11-006535-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 21:11:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-11-006535-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-01 16:26:19
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код (ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби, а саме ДК 021:2015 34136000-9 Фургони), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-11-006535-a)
Виконавчий комітет Курилівської сільської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби, а саме ДК 021:2015 34136000-9 Фургони ( Бортовий тентований автомобіль RENAULT MASTER chassis дубль-кабіна або еквівалент) за номером ID: UA-2024-04-11-006535-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Розглянувши комерційні пропозиції, дослідивши ціни, які були викладені в них від найменшої до найбільшої ціни та аналізуючи характеристики на товар, виконавчий комітет Курилівської сільської ради Куп’янського району Харківської області дійшов до висновку, що найбільше прохідний автомобіль для виконання своїх функцій в громаді, підходить саме товар з характеристиками, які були вказані та оприлюднені в тендерній документації даної закупівлі за номером UA-2024-04-11-006535-a (додаються).
Додатково звертаємо вашу увагу у зв`язку з близькою лінією фронту, активними бойовими діями та постійними обстрілами території Курилівської сільської територіальної громади в подальшому зазначений автомобіль буде використовуватися для потреб громади, а саме передаватися до комунального підприємства, яке в подальшому служитиме в допомозі мешканцям громади та її розвитку.
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kurilivka-otg.toolkit.in.ua/news/141532-informaciia-shhodo-opriliudnennia-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnix-pri .
Тендерна документація складена з врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», але технічно (механічно) зокрема в розділах: Розділ І. Загальні положення, підпукті 6.1., пункту 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції», Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, а саме підпункті 4.1. пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» не прописано: «громадян Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран». Уповноважена особа у зв’язку з активізацією активних обстрілів, які тривали в період з 10.04.2024 року по 19.04.2024 року, відсутності електроенергії, інтернету та нестабільного мобільного зв’язку та обставин, які не залежали від уповноваженої особи, безпосередньо в селах Курилівка та Новоосинове Куп’янського району Харківської області не взмозі була вчасно внести зміни в тендерну документацію, а саме у вищезгадані пункти та інші пункти з урахування останніх змін та доповнень (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виконавчого комітету Курилівської сільської ради Куп'янського району Харківської області від 11.04.2024 року № 25 додається). При перевірці документів тендерної пропозиції Учасника, уповноважена особа керувалася виключно останніми змінами в діючому законодавстві України (протокол уповноваженої особи від 11.04.2024 року № 26 додається). Строки в тендерній документації та закупівлі в цілому, які формувала система та майданчик https://zakupivli.pro , а саме строки від оприлюднення до завантаження договору витримані та Замовником не порушені.
В подальшому враховуючи зауваження та беручи до уваги всі зміни до законодавства України, які стосуються публічних закупівель будемо більш детально перевіряти тендерну документацію перед її завантаженням. А також в обов’язковому порядку додатково аналізувати та прораховувати безпекову ситуацію у зв’язку з активними/постійними обстрілами Курилівської громади та брати до уваги, можливу відсутність періодичної/частої електроенергії, інтернету та мобільного зв’язку задля планування/готування майбутні закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проведена робота щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по діючому законодавству, а саме змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановами № 131 від 09.02.2024 та №382 від 02.04.2024 р.
2024-05-06 14:55:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
1 806 000,00
UAH з ПДВ
|
1 806 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" #35244815 |
Переможець |
1 806 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 16:07
|
Додаткова угода 2 до Договору 14.pdf | укладений |
12 червня 2024 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 11:27
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 16:08
|
Договір 14 від 26.04.2024.pdf | укладений |
26 квітня 2024 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 806 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 301 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю виконання Договору через об’єктивні обставини, що не залежать від Сторін, а саме активними бойовими діями у зв’язку з близькою лінією фронту та постійними обстрілами території Курилівської сільської територіальної громади Куп’янського району Харківської області, що унеможливлюють своєчасну поставку товару відповідно до пунктів 5.1 та 5.2 Договору про закупівлю № 14 від 26 квітня 2024 року. |