Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лічильники (Лічильники газу мембранні) – код за ДК 021:2015: 38550000-5
Очікувана вартість
54 983 352,93 UAH
UA-2024-04-10-012022-a ● d5c04cf7556f4fa5a12b041648b391de
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Товариство з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
Код ЄДРПОУ: | 44907200 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Шолуденка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Андрій Каморкін +380930334321 a.kamorkin@grmu.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 54 983 352,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 274 916,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1 649 000,00 грн. (Один мільйон шістсот сорок дев'ять тисяч гривень 00 коп.) у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3 розділу 3 інструкції з підготовки пропозицій та Додатку 10 документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1649000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 0,5% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9127 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G4, номінальний діаметр приєднання DN 32mm, нарізь приєднувальних штуцерів 1 1/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
12151 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G1.6, номінальний діаметр приєднання DN 32mm, нарізь приєднувальних штуцерів 1 1/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
432 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G2.5, номінальний діаметр приєднання DN 32mm, нарізь приєднувальних штуцерів 1 1/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
5689 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G4, номінальний діаметр приєднання DN 20mm, нарізь приєднувальних штуцерів 3/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
2538 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G2.5, номінальний діаметр приєднання DN 25mm, нарізь приєднувальних штуцерів 1", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
3535 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G2.5, номінальний діаметр приєднання DN 20mm, нарізь приєднувальних штуцерів 3/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
3741 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G4, номінальний діаметр приєднання DN 25mm, нарізь приєднувальних штуцерів 1", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
2175 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G6, номінальний діаметр приєднання DN 32mm, нарізь приєднувальних штуцерів 1 1/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 250mm, номінальний циклічний об’єм 2.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
10 штука
Лічильник газу побутовий, типорозмір G1.6, номінальний діаметр приєднання DN 20mm, нарізь приєднувальних штуцерів 3/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 110mm, номінальний циклічний об’єм 1.2 дм3, з напрямком газу зліва направо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 17:41 |
Оголошення про проведення торгів (нова редакція 4).doc | |
02 травня 2024 17:41 |
Документація мембранні лічильники газу (нова редакція 4).doc | |
02 травня 2024 17:41 |
Зміни №4 Лічильники.doc | |
29 квітня 2024 15:50 |
Зміни №3 Лічильники.doc | |
24 квітня 2024 17:38 |
Зміни №2 Лічильники.doc | |
19 квітня 2024 12:54 |
Зміни №1 Лічильники.doc | |
10 квітня 2024 18:31 |
Додаток Опитувальник (юр.).xls | |
10 квітня 2024 18:31 |
Додаток Опитувальник (фіз).xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до допущених дискримінаційних та неконкурентних умов закупівлі
Дата подання: 15 квітня 2024 11:03
Дата відповіді: 15 квітня 2024 17:21
Шановний Замовнику!
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Цей принцип реалізовується зокрема і через складання вимог до учасників, які публікуються Замовником в документації.
Ми вважаємо, що умови викладені вами в документації до даної закупівлі є дискримінаційними, виходячи з наступного:
I згідно Додатку 3 до документації, встановлено позиції товарів та характеристики до них, зокрема щодо номінального циклічного об’єму . Номінальний циклічний об’єм чітко визначений на певному рівні до кожної позиції товару.
В своїх обґрунтуваннях при формуванні вимог (Додаток 3 до документації) ви посилаєтесь на діючі законодавчі, галузеві норми та стандарти, а саме:
1. ДСТУ EN_1359-2012 «Лічильники газу мембранні. Загальні технічні умови» (при посиланні надалі по тексту – «ДСТУ») (Додаток 1 до вимоги)
2. Технічний регламент засобів вимірювальної техніки затвердженого постановою КМ України від 24.02.2016 р. № 163 (при посиланні надалі по тексту «Технічний регламент»).
Так, в «ДСТУ» та «Технічному регламенті» відсутні будь-які стандарти чи обмеження щодо такого показника як «номінальний циклічний об’єм» чи будь-який інший показник циклічного об’єму, що визначений в «ДСТУ» та/або «Технічному регламенті» як граничний та/або рекомендований показник.
До аналогічного висновку можливо дійти, ознайомившись також з положеннями, умовами та вимогами визначеними Міністерством палива та енергетики в «Правилах обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання» , затверджених наказом № 618 від 27.12.2005.
На поточний момент, в межах діючих правил, норм, стандартів, ДСТУ, чи інших нормативних документів, є лише три документи, які врегульовують питання вимог до вузлів обліку газу, що є предметом закупівлі, а саме: два, на які є посилання в документації («ДСТУ» та «Технічний регламент») та «Правила обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання» , затверджених наказом № 618 від 27.12.2005., які не згадуються в документації, хоча зазначені правила мають безпосереднє відношення до технічних вимог предмета закупівлі.
При повторному детальному вивченні трьох документів:
1. ДСТУ EN_1359-2012 «Лічильники газу мембранні. Загальні технічні умови» (при посиланні надалі по тексту – «ДСТУ»)
2. Технічний регламент засобів вимірювальної техніки ,затвердженого постановою КМ України від 24.02.2016 р. № 163 (при посиланні надалі по тексту «Технічний регламент»);
3. «Правила обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання» , затверджених наказом № 618 від 27.12.2005.
можна переконатись, що жодний із зазначених діючих документів не містить вимоги у будь-якій формі стосовно встановлення граничного показника (технічної характеристики) лічильника газу «номінальний циклічний об’єм», аналогічно як відсутня вимога щодо обов’язковості відповідності такому показнику на рівні «2,2» як зазначено замовником в документації.
Разом з цим, Учасник бажає звернути увагу, на той факт, що циклічний об’єм (показник номінального циклічного об’єму) не передбачений як граничний показник у вказаних вище нормативних документах та стандартах, в силу саме того, що він жодним способом не впливає на точність, швидкість та якість вимірів газу.
Єдина вимога стосовно «номінального циклічного об’єму» згадується в «ДСТУ» та полягає в наступному:
«значення фактичного номінального циклічного об’єму лічильника не може відрізнятись від значення референтного показника циклічного об’єму зазначеного на корпусі самого лічильника більш як 5 відсотків».
За результатами опрацювання нормативних та технічних вимог стосовно предмету закупівлі в частині показника номінального циклічного об’єму, можливо дійти висновку, що такий показник, є нічим іншим як технічною та конструктивною особливістю лічильника газу певного виробника.
Для зручності, ми виконали порівняльну таблицю з характеристиками та їх референтними значеннями по всіх доступних на території України виробниках лічильників газу (Додаток 2 до вимоги).
Учасник просить звернути увагу на рядок «номінальний циклічний об’єм дм3» та значення цього показника для всіх зазначених виробників лічильників з їх типорозмірами.
Як Ви можете переконатись, із всіх наявно можливих виробників лічильників газу, лише один виробник має конструктивну особливість – значення номінального циклічного об’єму газу зазначено на рівні 2,2 – це виробник ТМ Metrix (рядок «Номінальний циклічний об’єм дм3» показник в стовпчику «Q»).
Отже, відповідати зазначеним критеріям одночасно для лічильників типорозміру G 6, може лише лічильник виробника Metrix типорозміру G 6, модель Orator.
Згідно Додатку 3 до документації, встановлено вимогу: всі лічильники повинні бути одного заводу виробника. Зважаючи на вищевикладене, учасники в такому випадку мають подати пропозицію на всі позиції товарів, передбачені технічними умовами, виключно від виробника Metrix.
Враховуючи, що вимоги виставлені Замовником до предмету закупівлі не передбачені жодними діючими нормами, стандартами чи законами України, та той факт, що наявність зазначених вимог надає одному виробнику незаконну конкурентну перевагу в порівнянні з іншими виробниками, породжуючи недобросовісну конкуренцію та монополію на ринку постачання лічильників газу, просимо:
1. Виключити вимогу щодо циклічного об’єму
2. Виключити вимогу, що всі лічильники мають бути одного виробника.
II Згідно п.2.5.1. Проекту договору, що є Додатком 5 до документації, встановлено: поставка Товару (партії Товару) по даному Договору здійснюється Постачальником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Покупця відповідної заявки.
Зауважимо, що дана умова не конкретизує, яка кількість товару поставлятиметься.
Таким чином, згідно заявки Покупець може потребувати як частину, так і весь асортимент одразу.
Обсяг поставки, відповідно до предмету закупівлі складає - 39398 шт. лічильників.
Поставити всю продукцію в такий короткий термін зможе лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності.
Однак, ні постачальники, ні виробники завчасно такої кількості товару не мають на складських залишках, не закуповують і не виробляють ні в Україні ні тим паче за кордоном.
Формуючи вимогу що до обсягів та строку постачання у вказаний спосіб, Замовник з необачності передбачає в договорі заздалегідь невиконувану умову або ж свідомо закладає в положення договору важіль маніпуляції постачальником-переможцем.
Ми переконані, що дана невизначена умова що до способу замовлення та термінів поставки є лише проявом технічної помилки, адже Замовник, грунтуючись на планах і власних граничних виробничих потужностях підпорядкованих структурних одиниць має плановий графік монтажів/замін лічильників, а отже має всі можливості належним чином сформувати свою помісячну потребу в лічильниках оформивши це графіком поставок до договору.
Просимо додати до проекту угоди графік поставок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення щодо циклічного об’єму побутових лічильників газу надаємо роз’яснення.
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівель вказано, що побутові лічильники газу повинні відповідати вимогам ДСТУ 1359, які є обов’язковими для ВСІХ ВИРОБНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ. У зазначеному документі в п.3.1.12 дано визначення циклічного об’єму. Циклічний об’єм, це об’єм газу, що відповідає робочому циклу лічильника газу. Це означає, що всі рухомі складові частини лічильника, за винятком показувального пристрою та проміжних передавальних механізмів, наприкінці циклу повертаються у вихідне положення. Надалі, циклічний об’єм використовується як база для розрахунку допустимого проходу газу механізмом блокування зворотного ходу (п.6.5.4.1.1). Вимог до показника циклічного об’єму в ДСТУ 1359 не передбачено. Відтак, показник циклічного об’єму жодним чином не впливає на технічні та якісні характеристики побутового лічильника газу і при визначенні переможця ВРАХОВУВАТИСЯ НЕ БУДУТЬ. Звертаємо Вашу увагу і на те, що в додатку 3 в технічних характеристиках до предмету закупівель про циклічний об’єм не йдеться. Учасник торгів заповнює і надає довідку з технічними характеристиками лічильників які пропонують до постачання.
Щодо строку поставки повідомляємо, що строк у 30 днів після отримання постачальником заявки Замовника достатньо для розміщення замовлення на заводі виробника, виготовлення та постачання товару Замовнику. Замовлення формуватимуться централізовано відповідно до заявок філій ТОВ «Газорозподільні мережі України» виходячи з їх виробничих потреб.
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівель вказано, що побутові лічильники газу повинні відповідати вимогам ДСТУ 1359, які є обов’язковими для ВСІХ ВИРОБНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ. У зазначеному документі в п.3.1.12 дано визначення циклічного об’єму. Циклічний об’єм, це об’єм газу, що відповідає робочому циклу лічильника газу. Це означає, що всі рухомі складові частини лічильника, за винятком показувального пристрою та проміжних передавальних механізмів, наприкінці циклу повертаються у вихідне положення. Надалі, циклічний об’єм використовується як база для розрахунку допустимого проходу газу механізмом блокування зворотного ходу (п.6.5.4.1.1). Вимог до показника циклічного об’єму в ДСТУ 1359 не передбачено. Відтак, показник циклічного об’єму жодним чином не впливає на технічні та якісні характеристики побутового лічильника газу і при визначенні переможця ВРАХОВУВАТИСЯ НЕ БУДУТЬ. Звертаємо Вашу увагу і на те, що в додатку 3 в технічних характеристиках до предмету закупівель про циклічний об’єм не йдеться. Учасник торгів заповнює і надає довідку з технічними характеристиками лічильників які пропонують до постачання.
Щодо строку поставки повідомляємо, що строк у 30 днів після отримання постачальником заявки Замовника достатньо для розміщення замовлення на заводі виробника, виготовлення та постачання товару Замовнику. Замовлення формуватимуться централізовано відповідно до заявок філій ТОВ «Газорозподільні мережі України» виходячи з їх виробничих потреб.
Порушення закону
Дата подання: 15 квітня 2024 15:43
Дата відповіді: 15 квітня 2024 17:26
Шановний Замовник , Уповножена особа, закупівля UA-2024-04-10-012022-a, порушує принципи здійснення публічних закупівель закріплені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Та попереджуємо, Уповноважену особу ,що вона несе відповідальності за перевищення службових повноважень та недотримання чинного законодавства.
Закупівля UA-2024-04-10-012022-a, оголошена з помилками, а саме вид закупівлі : «Спрощена закупівля» замість « Відкритих торгів з особливостями» , Закон № 922-VIII «Про публічні закупівлі» встановлює, що відкриті торги — це основна процедура закупівлі. Кожна уповноважена особа має знати порядок проведення відкритих торгів, навіть якщо до її функцій вони не належать, адже саме порядок проведення відкритих торгів є в основі будь-якого виду конкурентної закупівлі.
Таким чином унеможливлює, конкурентну закупівлю, оскільки права Учасників і функціональні можливості порталу унеможливлюють подати скаргу в Антимонопольний комітет у випадку порушень, скасувати своє «помилкове» рішення, через Антимонопольний комітет.
Також дана закупівля UA-2024-04-10-012022-a, містить дискримінаційні вимоги, Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дискримінаційними умовами є вимоги замовника до учасників тендера або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай та є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
У даному тендері дискримінаційною вимогою є те, що у ДОДАТКУ 3 – «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання», Замовником занадто деталізовано вказано технічні характеристики, а саме номінальний циклічний об’єм. Відповідно, маємо позицію номер 8 - «Лічильник газу побутовий, типорозмір G6, номінальний діаметр приєднання DN 32mm, нарізь приєднувальних штуцерів 1 1/4", номінальна міжосьова відстань між приєднувальними штуцерами 250mm, номінальний циклічний об’єм 2.2 дм3, з напрямком газу зліва направо», де вказана дискримінаційна вимога обмежує вільну конкуренцію і створюється дискримінація до інших учасників, адже єдиним сертифікованим виробником, який виготовляє лічильники газові побутові із вказаним номінальним циклічним об’ємом виробник є APATOR METRIX.
Відповідно даним звернення ми повідомляємо про порушення згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Оскільки ТОВ «Газорозподільні мережі України» залучає державні кошти у вигляді інвестиційних програм, гранти у свої діяльності кінцевим бенефіціарним власником є «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» з часткою 100% , дані порушення є не припустимі.
ВИМАГАЄМО:
1) Відмінити закупівлю UA-2024-04-10-012022-a, по причині допущення помилок вищеперелічених
2) Оголосити повторну закупівлю « Відкриті торги з особливостями»
3) Внести зміни в ТД ДОДАТОК №3 прибрати характеристики циклічного об’єму
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення надаємо роз’яснення.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг.
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівель вказано, що побутові лічильники газу повинні відповідати вимогам ДСТУ 1359, які є обов’язковими для ВСІХ ВИРОБНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ. У зазначеному документі в п.3.1.12 дано визначення циклічного об’єму. Циклічний об’єм, це об’єм газу, що відповідає робочому циклу лічильника газу. Це означає, що всі рухомі складові частини лічильника, за винятком показувального пристрою та проміжних передавальних механізмів, наприкінці циклу повертаються у вихідне положення. Надалі, циклічний об’єм використовується як база для розрахунку допустимого проходу газу механізмом блокування зворотного ходу (п.6.5.4.1.1). Вимог до показника циклічного об’єму в ДСТУ 1359 не передбачено. Відтак, показник циклічного об’єму жодним чином не впливає на технічні та якісні характеристики побутового лічильника газу і при визначенні переможця ВРАХОВУВАТИСЯ НЕ БУДУТЬ. Звертаємо Вашу увагу і на те, що в додатку 3 в технічних характеристиках до предмету закупівель про циклічний об’єм не йдеться. Учасник торгів заповнює і надає довідку з технічними характеристиками лічильників які пропонують до постачання.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг.
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівель вказано, що побутові лічильники газу повинні відповідати вимогам ДСТУ 1359, які є обов’язковими для ВСІХ ВИРОБНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ. У зазначеному документі в п.3.1.12 дано визначення циклічного об’єму. Циклічний об’єм, це об’єм газу, що відповідає робочому циклу лічильника газу. Це означає, що всі рухомі складові частини лічильника, за винятком показувального пристрою та проміжних передавальних механізмів, наприкінці циклу повертаються у вихідне положення. Надалі, циклічний об’єм використовується як база для розрахунку допустимого проходу газу механізмом блокування зворотного ходу (п.6.5.4.1.1). Вимог до показника циклічного об’єму в ДСТУ 1359 не передбачено. Відтак, показник циклічного об’єму жодним чином не впливає на технічні та якісні характеристики побутового лічильника газу і при визначенні переможця ВРАХОВУВАТИСЯ НЕ БУДУТЬ. Звертаємо Вашу увагу і на те, що в додатку 3 в технічних характеристиках до предмету закупівель про циклічний об’єм не йдеться. Учасник торгів заповнює і надає довідку з технічними характеристиками лічильників які пропонують до постачання.
Порушення Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року
Дата подання: 15 квітня 2024 20:36
Дата відповіді: 16 квітня 2024 10:09
Просимо надати якими саме документами Уповноважена особа керувалась, при публікації даної закупівлі та за чиїм підписом, ПОРУШЕННЯ ЧИНОГОГО ЗАКОНОДАВСТВА не звільняє від відповадальності, тому, просимо контролюючі органи звернути увагу на дану закупівлю, нами будуть складені відповідні заяви:
1) Державну аудиторську службу
2) Рахункову палату
3) Державну казначейську службу
4) Національну поліцію України
У зв’язку із порушенням вимог та умов Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року та притягнути Уповноважену особо до відповідальності за перевищення службових повноважень.
Дана закупівля на суму 54 983 352.93, що мають бути раціонально використанні у військовий час, дотриманням :
в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Щодо, «зазначеному документі в п.3.1.12 дано визначення циклічного об’єму. Циклічний об’єм, це об’єм газу, що відповідає робочому циклу лічильника газу. Це означає, що всі рухомі складові частини лічильника, за винятком показувального пристрою та проміжних передавальних механізмів, наприкінці циклу повертаються у вихідне положення. Надалі, циклічний об’єм використовується як база для розрахунку допустимого проходу газу механізмом блокування зворотного ходу (п.6.5.4.1.1). Вимог до показника циклічного об’єму в ДСТУ 1359 не передбачено. Відтак, показник циклічного об’єму жодним чином не впливає на технічні та якісні характеристики побутового лічильника газу і при визначенні переможця ВРАХОВУВАТИСЯ НЕ БУДУТЬ. Звертаємо Вашу увагу і на те, що в додатку 3 в технічних характеристиках до предмету закупівель про циклічний об’єм не йдеться. Учасник торгів заповнює і надає довідку з технічними характеристиками лічильників які пропонують до постачання» дана вимога носить технічні характеристики предмета закупівлі ЄДИНИМ ПРАВИЛЬНИМ РІШЕННЯМ є внесення змін в тендерну документацію, а дана аргументація є недостатньою, оскільки вона має явні виражені дискримінаційні ознаки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг з дотриманням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників. Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Технічні вимоги до лічильників зазначені в Додатку №3 документації відповідають технічним вимогам ДСТУ EN 1359:2020 Лічильники газу. Лічильники газу мембранні.
Технічні вимоги до лічильників зазначені в Додатку №3 документації відповідають технічним вимогам ДСТУ EN 1359:2020 Лічильники газу. Лічильники газу мембранні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ВИМІРЮВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
54 196 613,40
UAH з ПДВ
|
54 196 613,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ВИМІРЮВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #44550641 |
Відхилено |
54 196 613,40
UAH з ПДВ
|
31 травня 2024 12:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 15:34
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій