Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Пристоличної об’єднаної сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області» (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування)
Очікувана вартість
23 000 000,00 UAH
UA-2024-04-10-011974-a ● cdfd270539dd48439b86dbe138756d8d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пристолична сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04527520 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
Контактна особа: |
Гольоса Юлія Олександрівна +380459535164 zakupka_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 15:12 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 15:12 |
Очікувана вартість: | 23 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі 0,5 % вартості договору про закупівлю. Платіжні реквізити: Найменування: Пристолична сільська рада Місцезнаходження: Україна, 08325, Київська область, Бориспільський район, село Щасливе, вул. Фестивальна б.39 Код за ЄДРПОУ: 04527520 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA888201720355119026000025274 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю «Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Пристоличної об’єднаної сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області» (ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування)» (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро)) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам згідно номеру оголошення UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію, учасник надає разом із наданням банківської гарантії). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі не виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування послуг та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 0,5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань) Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Поділ на лоти не передбачається. Детальна кількість послуг, а саме завдання на Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Пристоличної об’єднаної сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області» знаходиться в Додатку 3 до Тендерної документації.
Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Пристоличної об’єднаної сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, територія Пристоличної об'єднаної сільської територіальної громади, Бориспільського району Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться Замовником поетапно (у разі наявності фінансування), відповідно до Календарного плану надання послуг (Додаток 3 до Договору), протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін акту здачі-прийняття надання послуг, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, який вказаний в цьому Договорі. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають виключно при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного фінансування) відповідно до рішень розпорядника бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 11:07 |
Тендерна_документація__розробка просторового плану НОВА РЕДАКЦІЯ від 03.05.2024 року.pdf | |
03 травня 2024 11:07 |
Перелік змін від 03.05.2024 року.pdf | |
30 квітня 2024 15:21 |
Перелік змін.pdf | |
30 квітня 2024 14:51 |
Додаток 1_Кваліфікаційні критерії_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
10 квітня 2024 18:17 |
Додаток_2_Пункт 47 Особливостей.pdf | |
10 квітня 2024 18:17 |
Додаток 4 Проєкт договору.pdf | |
10 квітня 2024 18:17 |
Додаток 3.1 Схема меж проектування.jpg | |
10 квітня 2024 18:17 |
Додаток 3 Технічні характеристики (завдання на розроблення).pdf | |
10 квітня 2024 18:17 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Топографічне знімання
Дата подання: 13 квітня 2024 14:51
Дата відповіді: 16 квітня 2024 08:54
Згідно додатку 3 до ТД, вказано площу топографічного плану М 1:10000, яка складає 10 765,00га, проте для М 1:2000 не вказана площа.
Просимо вказати яка площа для топографічного плану м 1:2000
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Площа для топографічного плану М 1:2000 - 4987 га.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 квітня 2024 11:31
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:23
Згідно п.1 додатку 1 до тендерної документації чи дозволяється за цією умовою Учаснику брати в оренду, суборенду обладнання?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Так, дозволяється. Відповідно до п.1 Додатку 1 для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів, Учасник процедури закупівлі зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів:
- копію/-ї документа/-ів, що підтверджує/-ють право Учасника процедури закупівлі щодо власного та/або залученого всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
- копію/-ї документа/-ів, що підтверджує/-ють право Учасника процедури закупівлі щодо власного та/або залученого всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 квітня 2024 11:47
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:35
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно того, з яких саме міркувань, у якості підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору " Учасник має надати на підтвердження досвіду виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору саме 10 договорів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Детально розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 1 на підтвердження виконання аналогічних договорів* учасник надає копії аналогічних договорів (не менше 10-ти) з усіма додатками до них, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору.
Наголошуємо, що законодавство України не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель - потенційних переможців конкурсних торгів.
Зауважуємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежував Учасників щодо конкретного року виконання аналогічного договору. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, обмежені терміни виконання, об’єми робіт та очікувану вартість предмета закупівлі Замовник цілком доцільно встановив саме таку вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, щоб переконатись в надійності Постачальника та можливості виконати такий об’єм роботи у встановлені замовником терміни.
Окремо хочемо звернути увагу на те, що п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону про закупівлі передбачає необхідність підтвердження саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому у кваліфікаційних вимогах Замовник і передбачає необхідність надання саме повністю виконаних аналогічних договорів з документами, що засвідчують факт його повного виконання. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Аналогічної думки притримується і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі №913/159/17. Зокрема в такій постанові Верховний суд виклав позицію, згідно з якою на переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує відповідний кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Замовник вважає, що надав Учаснику альтернативу на підтвердження цього кваліфікаційного критерію, а Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене наголошуємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Детально розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 1 на підтвердження виконання аналогічних договорів* учасник надає копії аналогічних договорів (не менше 10-ти) з усіма додатками до них, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору.
Наголошуємо, що законодавство України не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель - потенційних переможців конкурсних торгів.
Зауважуємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежував Учасників щодо конкретного року виконання аналогічного договору. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, обмежені терміни виконання, об’єми робіт та очікувану вартість предмета закупівлі Замовник цілком доцільно встановив саме таку вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, щоб переконатись в надійності Постачальника та можливості виконати такий об’єм роботи у встановлені замовником терміни.
Окремо хочемо звернути увагу на те, що п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону про закупівлі передбачає необхідність підтвердження саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому у кваліфікаційних вимогах Замовник і передбачає необхідність надання саме повністю виконаних аналогічних договорів з документами, що засвідчують факт його повного виконання. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Аналогічної думки притримується і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі №913/159/17. Зокрема в такій постанові Верховний суд виклав позицію, згідно з якою на переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує відповідний кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Замовник вважає, що надав Учаснику альтернативу на підтвердження цього кваліфікаційного критерію, а Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене наголошуємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 квітня 2024 12:13
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:35
Шановний Замовнку, тендерною документацією Замовника передбачається на підтвердження досвіду виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору надати 10 договорів, але така вимога значно обмежує коло учасників які працюють на ринку за даними напрямком , мають позитивні результати у своєї роботі та можуть це підтвердити аналогічними договорами, але не у кількості 10 штук, тобто зрозуміло, що вимога стосуеться саме якогось конкретного учасника. Воаховуючи вище зазначене просимо внести зміни до тендерної документації, та виправити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Детально розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 1 на підтвердження виконання аналогічних договорів* учасник надає копії аналогічних договорів (не менше 10-ти) з усіма додатками до них, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору.
Наголошуємо, що законодавство України не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель - потенційних переможців конкурсних торгів.
Зауважуємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежував Учасників щодо конкретного року виконання аналогічного договору. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, обмежені терміни виконання, об’єми робіт та очікувану вартість предмета закупівлі Замовник цілком доцільно встановив саме таку вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, щоб переконатись в надійності Постачальника та можливості виконати такий об’єм роботи у встановлені замовником терміни.
Окремо хочемо звернути увагу на те, що п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону про закупівлі передбачає необхідність підтвердження саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому у кваліфікаційних вимогах Замовник і передбачає необхідність надання саме повністю виконаних аналогічних договорів з документами, що засвідчують факт його повного виконання. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Аналогічної думки притримується і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі №913/159/17. Зокрема в такій постанові Верховний суд виклав позицію, згідно з якою на переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує відповідний кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Замовник вважає, що надав Учаснику альтернативу на підтвердження цього кваліфікаційного критерію, а Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене наголошуємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Детально розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 1 на підтвердження виконання аналогічних договорів* учасник надає копії аналогічних договорів (не менше 10-ти) з усіма додатками до них, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору.
Наголошуємо, що законодавство України не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель - потенційних переможців конкурсних торгів.
Зауважуємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежував Учасників щодо конкретного року виконання аналогічного договору. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, обмежені терміни виконання, об’єми робіт та очікувану вартість предмета закупівлі Замовник цілком доцільно встановив саме таку вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, щоб переконатись в надійності Постачальника та можливості виконати такий об’єм роботи у встановлені замовником терміни.
Окремо хочемо звернути увагу на те, що п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону про закупівлі передбачає необхідність підтвердження саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому у кваліфікаційних вимогах Замовник і передбачає необхідність надання саме повністю виконаних аналогічних договорів з документами, що засвідчують факт його повного виконання. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Аналогічної думки притримується і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі №913/159/17. Зокрема в такій постанові Верховний суд виклав позицію, згідно з якою на переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує відповідний кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Замовник вважає, що надав Учаснику альтернативу на підтвердження цього кваліфікаційного критерію, а Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене наголошуємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 15 квітня 2024 13:22
Дата відповіді: 16 квітня 2024 14:57
Зважаючи на великий обсяг послуг, виконання яких передбачено Технічним завданням, існує необхідність надання підтверджуючих документів, щодо надання послуг за аналогічними договорами у визначеній кількості впродовж 2021-2024 років. Ця вимога є доречною, оскільки вона дає можливість Замовнику бути впевненим в тому, що учасники закупівлі мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Чи буде вважатися виконаною зазначена вимога, якщо у якості підтвердження виконання аналогічних робіт, учасник надасть інформацію про десять або більше виконаних проектів, що розроблялися за меншою кількістю укладених договорів (оскільки за одним договором виконувалося кілька проектів/лотів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Ні, при наявності меншої кількості договорів дана вимога тендерної документації виконана не буде.
На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник надає копії саме окремих договорів в кількості не менше 10-ти з усіма додатками до них, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору. Зважаючи на великий обсяг послуг, що передбачені «Завданням на розроблення містобудівної документації», є обґрунтованою необхідність надання підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічних договорів в певній кількості, оскільки це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим.
На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник надає копії саме окремих договорів в кількості не менше 10-ти з усіма додатками до них, в тому числі завдання на проектування, копії документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг, рішення про затвердження містобудівної документації) та оригінал відгуку від замовника, про виконання учасником аналогічного договору. Зважаючи на великий обсяг послуг, що передбачені «Завданням на розроблення містобудівної документації», є обґрунтованою необхідність надання підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічних договорів в певній кількості, оскільки це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 квітня 2024 14:46
Дата відповіді: 16 квітня 2024 15:01
Тендерною документацією Замовника передбачається Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічни якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторис на розробку містобудівн документації, виконаний у програмному ліцензійному комплекс завірений учасником, для визначення вартості послуг, в сканованом вигляді, який повинен містити інформацію про відповідніст запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним т іншим вимогам відповідно до Завдання на розроблення містобудівн документації, що додається окремим файлом до даної тендерн документації. Крім цього, розрахунки та інформаційну модель подати форматі imd або bdcu або ims).
Вважаємо цю вимогу необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною, оскільки відповідно до чинного законодавства на сьогоднішній день Законом не передбачено нормативної документації щодо розрахунку Комплексного плану просторового розвитку. Вартість розраховується Пристосовно «Настанови визначення вартості проектних, науково- проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Одночасно зазначаємо , що Законом відсутня вимога щодо складання (висвітлення, відтворення) кошторису для розрахунку вартості «Комплексного плану просторового розвитку» у спеціалізованому програмному забезпеченні. Проведення розрахунку (складання, висвітлення, відтворення моделі) може реалізовуватися у не спеціалізованому програмному забезпеченні із відкритим вихідним кодом. Виходячи з вищевказаного, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику. Детально розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що ваші побажання будуть враховані та відповідні зміни та поправки будуть внесені до тендерної документації.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги замовника
Дата подання: 01 травня 2024 12:30
Дата відповіді: 03 травня 2024 09:49
Тендерною документацією Замовника передбачається Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічни якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунки та інформаційну модель подати форматі imd або bdcu або ims).
Просимо Замовника надати роз’яснення, що вкладається в термін «Інформаційна модель» при розробленні комплексного плану просторового розвитку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник вимагає надати розрахунки (кошториси на виконання робіт) та інформаційну модель, що передбачає створення файлів будови (інформаційних моделей) і подальший обмін ними з іншими Користувачами ПК, що дасть можливість Замовнику пришвидшити перевірку інформації та правильність розрахунків.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги замовника
Дата подання: 01 травня 2024 12:35
Дата відповіді: 03 травня 2024 10:08
Тендерною документацією Замовника прописано , що інформаційна модель має бути подана в форматі imd або bdcu або ims)- надана інформація стосовно лише формату.
Просимо Замовника прописати обгрунтовано (надати вичерпний перелік), яким критеріям і вимогам має відповідати інформаційна модель, щоб ви не відхилили Учасника?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Замовник вимагає надати розрахунки (кошториси на виконання робіт) та інформаційну модель, що передбачає створення файлів будови (інформаційних моделей) і подальший обмін ними з іншими Користувачами ПК, що дасть можливість Замовнику пришвидшити перевірку інформації та правильність розрахунків. Тендерна документація Замовника не передбачає переліку особливих критеріїв, яким має відповідати інформаційна модель. Інформаційна модель повинна бути надана відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги замовника
Дата подання: 02 травня 2024 12:42
Дата відповіді: 03 травня 2024 09:51
Чи підлягатиме відхиленню пропозиція Учасника,якщо інформаційна модель буде надана в форматі asm?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Ні, така пропозиція не підлягатиме відхиленню. Відповідні уточнення щодо форматів інформаційної моделі будуть внесені до тендерної документації Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-10-011974-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:41888835
ЧСПпмт стмсм
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-04-10-011974-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:43759207
Дата подання: 15 квітня 2024 18:25
Дата подання: 15 квітня 2024 18:25
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-04-10-011974-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2024 16:35
рішення від 17.04.2024 № 6813.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 16:34
інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7302.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 14:32
рішення від 24.04.2024 № 7302.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2024 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №7302-р/пк-пз від 24.04.2024 року виконано: внесено зміни до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-04-10-011974-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:41888835
Дата подання: 04 травня 2024 23:41
Дата подання: 04 травня 2024 23:41
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-04-10-011974-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 07.05.2024 №8059.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 17:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" |
16 006 974,60
UAH з ПДВ
|
16 006 974,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" |
21 374 952,78
UAH з ПДВ
|
20 998 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" |
22 228 200,65
UAH з ПДВ
|
20 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ" |
22 188 521,40
UAH з ПДВ
|
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ" |
22 681 771,00
UAH з ПДВ
|
22 681 771,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" #38689510 |
Відхилено |
16 006 974,60
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 16:48
|
|
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" #39403451 |
Відхилено |
20 998 660,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2024 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2024 13:31
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" #39622195 |
Відхилено |
20 999 999,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 10:19
|
|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР УКРАЇНИ" #44912320 |
Переможець |
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2024 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 13:39
|
Додаткова угода 1 до Договору 147 від 02.08.2024 року.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 13:29
|
Протокол про продовження строку для укладення договору_підписаний | укладений |
02 серпня 2024 13:27
|
Договір | укладений |
02 серпня 2024 13:19
|
Протокол про продовження строку для укладення договору | укладений |
02 серпня 2024 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 рік «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», відповідно до підпункту 4 пункту 8.5. Договору, відповідно до пункту 3.3., пункту 3.12. та пункту 3.13. Договору, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пункту 188 Господарського кодексу України, внаслідок затримки фінансування витрат Замовника Сторони домовились внести зміни та подовжити термін дії Договору та термін виконання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розроблення містобудівної документації «Комплексний план просторового розвитку території Пристоличної об’єднаної сільської територіальної громади Бориспільського району Київської області» | 1 |
21 000 000,00
UAH
|