Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (реставрація та пристосування під Конгрес-центр нежитлових приміщень корпусу А (колишнє хірургічне відділення гарнізонної лікарні) пам’ятки архітектури 1672-82 рр. "Комплексу колишнього палацу Станіслава Потоцького з брамами на вул. Шпитальній, 5 у м. Івано-Франківську. (Пам’ятка архітектури місцевого значення, охоронні номери 164-ІФ(110572), 163-М (згідно попереднього реєстру) відповідно до містобудівного кадастру)» в рамках реалізації проектної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))
Очікувана вартість
27 859 743,60 UAH
UA-2024-04-10-011624-a 085fa8bdac6e4fc0a928d9babf4b6f81
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободян Ярослав Павлович

380933782346 investmentif@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43942459
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Контактна особа: Слободян Ярослав Павлович
380933782346
investmentif@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2024 12:00
Початок аукціону: 26 квітня 2024 12:28
Початок аукціону: 26 квітня 2024 12:28
Очікувана вартість: 27 859 743,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278 597,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (реставрація та пристосування під Конгрес-центр нежитлових приміщень корпусу А (колишнє хірургічне відділення гарнізонної лікарні) пам’ятки архітектури 1672-82 рр. "Комплексу колишнього палацу Станіслава Потоцького з брамами на вул. Шпитальній, 5 у м. Івано-Франківську. (Пам’ятка архітектури місцевого значення, охоронні номери 164-ІФ(110572), 163-М (згідно попереднього реєстру) відповідно до містобудівного кадастру)» в рамках реалізації проектної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Шпитальна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 18:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000040 ● 7d5c926e68f040e5b75fc6166e03e4a5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 11:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
13.05.2024 № 38-з

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.05.2024 № 38-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-10-011624-a 10.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-14 11:55:43

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (реставрація та пристосування під Конгрес-центр нежитлових приміщень корпусу А (колишнє хірургічне відділення гарнізонної лікарні) пам’ятки архітектури 1672-82 рр. "Комплексу колишнього палацу Станіслава Потоцького з брамами на вул. Шпитальній, 5 у м. Івано-Франківську. (Пам’ятка архітектури місцевого значення, охоронні номери 164-ІФ(110572), 163-М (згідно попереднього реєстру) відповідно до містобудівного кадастру)» в рамках реалізації проектної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-011624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не враховано те, що учасником не надано в повному обсязі локальні кошториси?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-16 16:40:42

Відповідь замовника на пояснення

ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-05-13-000040 закупівлі UA-2024-04-10-011624-a.

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 11 березня 2024 року:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

На Ваш запит повідомляємо, що під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг замовник дотримується вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та прозорого використання бюджетних коштів, в тому числі і ПКМУ № 710 від 11.10.2016р.
Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710
«Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1266) замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Відповідно до абзацу другого пункту 4 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 …, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. На даний момент діючим нормативно-правовим актом у сфері визначення вартості будівництва є «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4» затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Таким чином, очікувана вартість закупівлі склала 27 859 743,60 грн та визначена на підставі проєктної документації (зокрема проєктно кошторисної документації), що пройшла експертизу, в межах завдання на проєктування та договірної ціни по об'єкту: «Реставрація та пристосування під конгрес-центр нежитлових приміщень корпусу А (колишнє хірургічне відділення гарнізонної лікарні) пам’ятки архітектури 1672-82 рр. "Комплексу колишнього палацу Станіслава Потоцького з брамами на вул. Шпитальній, 5 у м. Івано-Франківську. (Пам’ятка архітектури місцевого значення, охоронні номери 164-ІФ(110572), 163-М (згідно попереднього реєстру) відповідно до містобудівного кадастру)», та завдань і цілей зазначених в Угоді про реалізацію Проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (далі - Проєкт) DocuSign Envelope lD: A63AB70C-A854-4A1 8-AOB9-064770F1 AF85 від 13.10.2023 укладеної між Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй та Івано-Франківською міською радою.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі/ технічне завдання розроблено на підставі проєктної документації (зокрема проєктно кошторисної документації), що пройшла експертизу, в межах завдання на проєктування та договірної ціни по об'єкту: «Реставрація та пристосування під конгрес-центр нежитлових приміщень корпусу А (колишнє хірургічне відділення гарнізонної лікарні) пам’ятки архітектури 1672-82 рр. "Комплексу колишнього палацу Станіслава Потоцького з брамами на вул. Шпитальній, 5 у м. Івано-Франківську. (Пам’ятка архітектури місцевого значення, охоронні номери 164-ІФ(110572), 163-М (згідно попереднього реєстру) відповідно до містобудівного кадастру)», та завдань і цілей зазначених в Угоді про реалізацію Проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (далі - Проєкт) DocuSign Envelope lD: A63AB70C-A854-4A1 8-AOB9-064770F1 AF85 від 13.10.2023 укладеної між Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй та Івано-Франківською міською радою.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://invest-if.com/informaciya-pro-departament/obgruntuvannya-zakupivel/ua-2024-04-10-011624-a (Додається)

2. Чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не враховано те, що учасником не надано в повному обсязі локальні кошториси?

Відповідно до пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, зокрема, локальні кошториси.
На виконання вказаного пункту учасником ТОВ "НІККОС" через електронну систему закупівель було надано локальні кошториси в повному обсязі, а саме наступні документи:
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на демонтажні роботи;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-02 на ремонтно-реставраційні роботи приміщень;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-03 на будівельні роботи прибудови та допоміжної вхідної групи;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-04 на опалення;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-05 на придбання устаткування для опалення;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-06 на водопостачання;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-07 на каналізацію;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-08 на придбання устаткування для каналізації;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-09 на вентиляцію;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-010.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-010 на придбання устаткування для вентиляції;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-011.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-011 на холодопостачання;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-012.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-012 на придбання технологічного обладнання;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-013.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-013 на монтаж технологічного обладнання;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-014.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-014 на електроосвiтлення та силове електрообладнання;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-015.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-015 на придбання устаткування для електроосвiтлення та силового електрообладнання;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-016.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-016 на автоматизацію теплового пункту;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-017.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-017 на монтажні роботи системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-018.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-018 на придбання устаткування системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-019.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-019 на придбання устаткування системи пожежної сигналізації (не монтується);
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-020.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-020 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-021.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-021 на монтажні роботи системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-022.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-022 на придбання устаткування та меблів системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-023.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-023 на придбання устаткування та меблів системи оповіщення про пожежу (не монтується);
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-024.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-024 на пусконалагоджувальні роботи системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-025.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-025 на вогнезахист;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-026.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-026 на блискавкозахист;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 07-01-01 на вертикальне планування;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_07-02-01.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 07-02-01 на благоустрій території;
«261_ДЦ_ЗВВЛК_07-03-01.xls» Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 07-03-01 на озеленення території;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на демонтажні роботи;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на ремонтно-реставраційні роботи приміщень;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на будівельні роботи прибудови та допоміжної вхідної групи;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 на опалення;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06 на водопостачання;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07 на каналізацію;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-08.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08 на придбання устаткування для каналізації;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-09 на вентиляцію;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-011.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-011 на холодопостачання;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-013» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-013 на монтаж технологічного обладнання;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-014.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-014 на електроосвiтлення та силове електрообладнання;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-016.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-016 на автоматизацію теплового пункту;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-017.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-017 на монтажні роботи системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-020.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-020 на пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-021.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-021 на монтажні роботи системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-024.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-024 на пусконалагоджувальні роботи системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-025.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-025 на вогнезахист;
«261_ДЦ_ЛК1_02-01-026.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-026 на блискавкозахист;
«261_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на вертикальне планування;
261_ДЦ_ЛК1_07-02-01.xls Локальний кошторис на будівельні роботи №07-02-01 на благоустрій території;
«261_ДЦ_ЛК1_07-03-01.xls» Локальний кошторис на будівельні роботи №07-03-01 на озеленення території;
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-05.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-05 придбання устаткування для опалення;
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-010.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-010 придбання устаткування для вентиляції;
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-012.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012 придбання технологічного обладнання;
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-015.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-015 придбання устаткування для електроосвiтлення та силового електрообладнання;
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-018.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-018 придбання устаткування системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-019.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-019 придбання устаткування системи пожежної сигналізації (не монтується);
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-022.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-022 придбання устаткування та меблів системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ЛК2_02-01-023.xls» Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-023 придбання устаткування та меблів системи оповіщення про пожежу (не монтується);
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 демонтажні роботи;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02 ремонтно-реставраційні роботи приміщень;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-03.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-03 будівельні роботи прибудови та допоміжної вхідної групи;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-04 опалення;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-06.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-06 водопостачання;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-07.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-07 каналізацію;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-08.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-08 придбання устаткування для каналізації;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-09.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-09 вентиляцію;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-011.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-011 холодопостачання;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-013.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-013 монтаж технологічного обладнання;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-014.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-014 електроосвiтлення та силове електрообладнання;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-016.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-016 автоматизацію теплового пункту;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-017.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-017 монтажні роботи системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-020.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-020 пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-021.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-021 монтажні роботи системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-024.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-024 пусконалагоджувальні роботи системи оповіщення про пожежу;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-025.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-025 вогнезахист;
«261_ДЦ_ПВРЛК_02-01-026.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-026 блискавкозахист;
«261_ДЦ_ПВРЛК_07-01-01.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-01 вертикальне планування;
«261_ДЦ_ПВРЛК_07-02-01.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 07-02-01 благоустрій території;
«261_ДЦ_ПВРЛК_07-03-01.xls» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 07-03-01 озеленення території;
«U_261_ДЦ_ДЦ_2пояс.локальних.xls» ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до локальних кошторисів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ-РЕСТАВРАЦІЯ" 24 416 752,80
UAH з ПДВ
24 138 155,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" 25 407 495,60
UAH з ПДВ
24 416 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІККОС" 27 498 000,00
UAH з ПДВ
27 498 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2024 11:51
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:51
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:50
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:50
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:50
Техпаспорти.zip
25 квітня 2024 11:32
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:32
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:31
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:31
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:29
Аналогічний договір.pdf
25 квітня 2024 11:29
Ліцензія (2).pdf
25 квітня 2024 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2024 11:29
Статут.pdf
25 квітня 2024 11:29
Паспорт Гоголь О.Д..pdf
25 квітня 2024 11:29
Кошторисні документи.rar
25 квітня 2024 11:29
Довідка Аероплюс.pdf
25 квітня 2024 11:29
Договір №1.pdf
25 квітня 2024 11:29
Акт1 до договору.pdf
25 квітня 2024 11:29
Протокол ст. 1.pdf
25 квітня 2024 11:29
Додаток №2 (7).pdf
25 квітня 2024 11:29
Акт2 до договору.pdf
25 квітня 2024 11:29
Наказ підпис.pdf
25 квітня 2024 11:29
Листи згоди.pdf
25 квітня 2024 11:29
Рішення 1-24.pdf
25 квітня 2024 11:29
Довіреність (1).pdf
25 квітня 2024 11:29
Витяг ЄДР.pdf
25 квітня 2024 11:29
Протокол (1).pdf
25 квітня 2024 11:29
Декларація 1,3 м (2).pdf
25 квітня 2024 11:29
Договір оренди.pdf
25 квітня 2024 11:29
Акт3 до договору.pdf
25 квітня 2024 11:29
Проект договору (4).pdf
25 квітня 2024 11:29
Паспорт Гоголь О.Д..pdf
25 квітня 2024 11:29
Договір №1.pdf
25 квітня 2024 11:29
Аналогічний договір.pdf
25 квітня 2024 11:29
Наказ підпис.pdf
25 квітня 2024 11:29
Акт2 до договору.pdf
25 квітня 2024 11:29
Листи згоди.pdf
25 квітня 2024 11:29
Протокол ст. 1.pdf
25 квітня 2024 11:29
Протокол (1).pdf
25 квітня 2024 11:29
Довіреність (1).pdf
25 квітня 2024 11:29
Витяг ЄДР.pdf
25 квітня 2024 11:29
Декларація 1,3 м (2).pdf
25 квітня 2024 11:29
Проект договору (4).pdf
25 квітня 2024 11:29
Договір оренди.pdf
25 квітня 2024 11:29
Кошторисні документи.rar
25 квітня 2024 11:29
Статут.pdf
25 квітня 2024 11:29
Довідка Аероплюс.pdf
25 квітня 2024 11:29
Рішення 1-24.pdf
25 квітня 2024 11:29
Ліцензія (2).pdf
25 квітня 2024 11:29
Додаток №2 (7).pdf
25 квітня 2024 11:29
Акт1 до договору.pdf
25 квітня 2024 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2024 11:29
Акт3 до договору.pdf

Публічні документи

25 квітня 2024 10:56
Електронний підпис
25 квітня 2024 10:56
Електронний підпис
25 квітня 2024 10:55
1.10. Декларація.pdf
25 квітня 2024 10:52
Електронний підпис
25 квітня 2024 10:52
Електронний підпис
25 квітня 2024 10:49
289_ДЦ_ВОБ.xls.p7s
25 квітня 2024 10:49
7.3. Календарний графік.pdf
25 квітня 2024 10:49
3.1. Проект договору.pdf
25 квітня 2024 10:49
289_ДЦ_ВОБ.xls
24 квітня 2024 21:43
Електронний підпис
24 квітня 2024 21:43
Електронний підпис
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-06.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-020.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ПВР.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-010.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-016.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-024.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-07.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-01.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЗКР.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-017.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-023.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-04.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ПВР.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-010.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-07.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-05.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-015.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-09.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-016.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-021.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-011.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_Т11.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-08.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-015.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_Т11.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-014.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-06.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ДЦ.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-022.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-024.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ДЦ.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-025.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-018.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-03.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-08.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-05.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-023.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-025.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-04.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-03.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-022.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289.imd
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-09.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-011.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЗВВ.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-021.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЗВВ.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-013.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-019.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-012.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289.imd.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-017.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-012.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-020.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-01.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЗКР.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-02.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-018.xls.p7s
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-02.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-013.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК1_02-02-014.xls
24 квітня 2024 21:42
289_ДЦ_ЛК2_02-02-019.xls
24 квітня 2024 21:42
1.7. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.31. ЛК 02-02-024.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.27. ЛК 02-02-020.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.9. ЛК 02-02-02.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.7. ЛК 02-01-04.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.18. ЛК 02-02-011.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.15. ЛК 02-02-08.pdf
24 квітня 2024 21:42
4.1. Довідка МТБ.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.30. ЛК 02-02-023.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.3. Зведений кошторис.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.28. ЛК 02-02-021.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.9. Акт 2705782,20.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.20. ЛК 02-02-013.pdf
24 квітня 2024 21:42
1.12. Витяг ЄДР.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.14. Акт 331997,80.pdf
24 квітня 2024 21:42
5.2. Скан ТЗ.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.19. ЛК 02-02-012.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.24. ЛК 02-02-017.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.8. ЛК 02-02-01.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.3. Договір 42ВР-П1178.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.6. Акт 1376158,80.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.16. ЛК 02-02-09.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.5. ЛК 02-01-02.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.12. ЛК 02-02-05.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.4. ЛК 02-01-01.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.6. ЛК 02-01-03.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.32. ЛК 02-02-025.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.22. ЛК 02-02-015.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.5. Копія Договору 66т.pdf
24 квітня 2024 21:42
1.5. Статут.pdf
24 квітня 2024 21:42
4.2. Копії договорів МТБ.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.8. Акт 1977990,00.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.12. Акт 489645,60.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.21. ЛК 02-02-014.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.14. ЛК 02-02-07.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.10. ЛК 02-02-03.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.1. Договірна ціна.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.25. ЛК 02-02-018.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.13. ЛК 02-02-06.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.29. ЛК 02-02-022.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.10. Акт 4902,00.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.36. Розрахунки.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.39. Вартість маш.год..pdf
24 квітня 2024 21:42
7.26. ЛК 02-02-019.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.11. ЛК 02-02-04.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.11. Акт 490208,00.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.7. Акт 1881444,00.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.17. ЛК 02-02-010.pdf
24 квітня 2024 21:42
1.8. Ліцензія ДАБІ.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.13. Акт 292962,00.pdf
24 квітня 2024 21:42
2.6. Довідка про витрати.pdf
24 квітня 2024 21:42
6.1. Договір 41ВР-П1178.pdf
24 квітня 2024 21:42
0. Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2024 21:42
7.23. ЛК 02-02-016.pdf

Публічні документи

10 травня 2024 17:18
Електронний підпис
10 травня 2024 17:16
Довідка.zip
10 травня 2024 17:16
Довідка 1.zip
10 травня 2024 17:16
13.1.Витяг ЄДР 22.04.2024.pdf.p7s.zip
10 травня 2024 17:16
4.5.статут.pdf.p7s.zip
10 травня 2024 17:16
4.2. Рішення учаснипків.pdf
10 травня 2024 17:16
4.1.Установчі оригінали.pdf
24 квітня 2024 19:42
Електронний підпис
24 квітня 2024 19:42
Електронний підпис
24 квітня 2024 19:40
1.1. Договір.PDF.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
2.7. Техпаспорт Камаз.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.5. Довідка до 3 го акту.pdf
24 квітня 2024 19:40
2.5. Техпаспорт ДАФ.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
2.9. техпаспорт ДТ75.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
1.3.Додаткова угода.PDF.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
2.9. техпаспорт ДТ75.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.4. Додатки до ДУ.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.1. Договір.PDF
24 квітня 2024 19:40
8.2. Пожарка.PDF
24 квітня 2024 19:40
4.2. Рішення учаснипків.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.7.Акт 2.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
1.8.Акт 3.pdf
24 квітня 2024 19:40
2.21.Тех паспорт каток.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.6.Акт 1.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.4. Додатки до ДУ.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
13.1.Витяг ЄДР 22.04.2024.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.7.Акт 2.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.3.Додаткова угода.PDF
24 квітня 2024 19:40
4.5.статут.pdf
24 квітня 2024 19:40
4.1.Установчі оригінали.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.8.Акт 3.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
28. Кошторис.rar.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
26. Щодо витрат.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
28. Кошторис.rar
24 квітня 2024 19:40
9. Декларація мтб.pdf
24 квітня 2024 19:40
9. Декларація мтб.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
1.2. Додатки до договору.pdf
24 квітня 2024 19:40
8.2. Пожарка.PDF.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
13.1.Витяг ЄДР 22.04.2024.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
2.5. Техпаспорт ДАФ.pdf
24 квітня 2024 19:40
1.6.Акт 1.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
13. Довідка щодо РФ.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
4.4. Рішення учасника.pdf
24 квітня 2024 19:40
4.5.статут.pdf.p7s.zip
24 квітня 2024 19:40
2.19.техпаспорт бурова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ-РЕСТАВРАЦІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "НІККОС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ-РЕСТАВРАЦІЯ"
#40149918
Відхилено 24 138 155,00
UAH з ПДВ
02 травня 2024 09:25
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""
#39345683
Відхилено 24 416 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2024 15:22
ТОВ "НІККОС"
#24230905
Переможець 27 498 000,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 09:09

Документи

02 травня 2024 09:21
Електронний підпис
02 травня 2024 09:15
Рішення_№48.pdf

Документи

03 травня 2024 15:21
Електронний підпис
03 травня 2024 15:20
Рішення_№49.pdf

Документи

09 травня 2024 09:09
Довідка НАЗК
09 травня 2024 09:09
Електронний підпис
09 травня 2024 09:08
Протокол_№52.pdf
03 травня 2024 15:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2024 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІККОС"
#24230905
27 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 травня 2024 09:09
Довідка НАЗК
09 травня 2024 09:09
Електронний підпис
09 травня 2024 09:08
Протокол_№52.pdf
03 травня 2024 15:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2024 13:27
Додатки_(2).rar укладений
17 травня 2024 13:26
Додатки_(1).rar укладений
17 травня 2024 13:20
Договір _42-41.pdf укладений
17 травня 2024 13:19