Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38183153 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д |
Контактна особа: |
Левченко Ілона Вікторівна +380669818315 kpgukg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 11:13 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 11:13 |
Очікувана вартість: | 169 155 094,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 845 775,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 800 000,00 грн. (що не перевищує 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі). - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строка дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 800000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | ідповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки з Генпідрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату готовності Об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 16:58 |
Тендерна документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення ; з
питань архітектури ; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту і може
бути затверджено (схвалено) в установленому порядку. Вищевказана інформація підтверджує відповідність проектно-кошторисної документації всім вимогам чинного законодавства та нормативних актів України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000004 ● c532b93e7e3549d7be3cb132347909b4
- Статус: вирішено ● Дата: 10 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-04-10-011385-a 10.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-24 16:56:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-011385-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-27 12:40:37
відповідь на запит
відповідь на запит
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-27 12:47:42
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на ваш запит від 2024-06-24 16:56:56 р повідомляємо:
1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (нове будівництво) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). Проектна документація по даному об'єкту пройшла у встановленому порядку експертизу (експертний звіт № V-0080-24/ПРОЕКСП від 06 березня 2024). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Очікувана вартість встановлена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який пройшов у встановленому порядку експертизу (зведена вартість об’єкту за вирахуванням Глав 10 (Утримання служби замовника та інжинірингові послуги) та 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд).
2. Посилання на сторінку з розміщеним обґрунтуванням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8411-2024-04-10-13-09-43.html
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-28 13:58:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-011385-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Яким чином підтверджено ступінь локалізації дизельної електростанції Caterpillar DE22E3?
2. Вимогами пункту 6.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник має передбачити у складі договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (відповідно до зміни № 4 до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з визначення вартості будівництва замовником враховано в очікуваній вартості кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у сумі 8562,749 тис. грн без ПДВ).
Яким чином вами визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ДК «МІДАС», яким надано в складі тендерної пропозиції договірну ціну в якій кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами визначено на суму 250,0 тис. грн.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено виконання Учасником ТОВ «ДК «МІДАС» вимог підпунку 6.2.3 пункту 6.2 розділу ІІІ тендерної документації в частині надання копії діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань (надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінки у файлі).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-03 20:07:08
відповідь
Щодо питання першого. Відповідно до підпункту 7.2. пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо надання під час виконання договору підтвердження ступеню локалізації відповідно до тендерної документації стосовно товару, що набуватиметься Замовником у власність під час виконання робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДК "МІДАС" надано гарантійний лист від 23.04.2024 №12, яким товариство гарантує надання під час виконання договору підтвердження ступеню локалізації товарів, що набуватимуться Замовником у власність під час виконання робіт. Відповідно до пункту 10.2.2. договору, умови договору (в тому числі технічна частина) можуть бути переглянуті у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Таким чином, при виконанні договору підрядник має можливість поставити як дизельну електростанцію Caterpillar DE22E3 так і аналог даної електростанції з більш кращими показниками. Виходячи з викладеного, учасник ТОВ "ДК "МІДАС" виконав вимоги щодо підтвердження локалізації у повному обсязі, відповідно до вимог тендерної документації.
Щодо питання другого. Відповідно до пункту 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва при визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації проектувальником можуть бути враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Відповідно до кошторисної частини проекту "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського
ліцею "Лідер" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А" в інвесторську кошторисну документацію проектувальником включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у сумі 8536,770 тис. грн без ПДВ. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зміни № 4), у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, замовник може врахувати їх в очікуваній вартості та встановити вимоги щодо обов'язковості їх передбачення у складі договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю.
На підставі вищевикладених норм Настанови з визначення вартості будівництва до тендерної документації включено останній абзац підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункт 4.8. проекту договору.
На виконання даного пункту тендерної документації, учасником ТОВ "ДК "МІДАС" до складу ціни пропозиції включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у сумі 250,0 тис. грн. Відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва, при визначенні вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, відповідно до пункту 5.33 Настанови Учасник ТОВ "ДК "МІДАС" включив до складу ціни пропозиції кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, чим виконав вимоги підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Звертаємо увагу, що Настанова з визначення вартості будівництва та тендерна документація не містять вимоги щодо включення учасником коштів на покриття інфляційних процесів саме у сумі 8536,770 тис. грн без ПДВ, так як ця сума визначена в інвесторській документації проектувальником і не має відношення до пропозиції учасника, яка розраховується відповідно до іншого розділу (V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови.
Щодо питання третього. Відповідно до підпункту 6.2.3 пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: суміші бетонні, розчини будівельні) (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). На виконання даної вимоги учасник ТОВ "ДК "МІДАС" у складі тендерної пропозиції завантажив архів " 22 Лабораторія.zip", який містить договір №231/24 від 22.04.2024 з ДП "Дорожній науково-технічний центр" на надання послуг з випробування будівельних матеріалів (файл "Договір.pdf") та Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 лабораторії ДП "Дорожній науково-технічний центр" (зареєстроване 19.07.2021, чинне протягом 3-х років з дати реєстрації) разом із Сферою об'єктів вимірювань (файл "Свідоцтво лабораторія з додатком.pdf"). Таким чином, ТОВ "ДК "МІДАС" виконано вимоги підпункту 6.2.3 пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі інформуємо. Відповідно до висновку моніторингу, за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861. Слід зазначити, що відповідно до останнього абзацу пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про публічні закупівлі" - цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Враховуючи, що виробником обладнання, яке має бути поставлене під час виконання робіт, з великою долею вірогідності є країна з якою відписані відповідні угоди, в тендерній документації було передбачено, що Учасник повинен надати гарантійний лист щодо надання під час виконання договору підтвердження ступеню локалізації відповідно до тендерної документації стосовно товару, що набуватиметься Замовником у власність під час виконання робіт (підпункту 7.2. пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). В той же час, враховуючи рекомендації Держаудитслужби в подальшому замовником буде забезпечене відповіде формулювання вимог тендерної документації.
2024-07-15 14:47:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Враховуючи рекомендації Держаудитслужби в подальшому замовником буде забезпечене відповіде формулювання вимог тендерної документації.
2024-09-10 17:05:51
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
165 598 827,84
UAH з ПДВ
|
165 598 827,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДК"МІДАС" |
169 120 222,21
UAH з ПДВ
|
169 120 222,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Відхилено |
165 598 827,84
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 16:07
|
|
ТОВ "ДК"МІДАС" #39394222 |
Переможець |
169 120 222,21
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2024 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 13:06
|
Дод угода 15_06_24_ПРУМР.pdf | укладений |
26 вересня 2024 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 17:23
|
ПРУ вул Мічуріна.pdf | укладений |
12 червня 2024 17:21
|