Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ)
Очікувана вартість
235 524,24 UAH
UA-2024-04-10-011143-a ● 0c9365c02844411f89ffb63cbff350a0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 5 ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26329200 |
Місцезнаходження: | 52800, Україна , Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н., місто Першотравенськ, вулиця Каденюка Леоніда, будинок 39 |
Контактна особа: |
Гуштюк Валентина Степанівна 0563351523 pershschool5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 12:40 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 12:40 |
Очікувана вартість: | 235 524,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 177,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ.
Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комплект мультимедійного обладнання тип 1 у складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Леоніда Каденюка буд.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штука
Комплект мультимедійного обладнання тип 2 у складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Леоніда Каденюка буд.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штука
Комплект мультимедійного обладнання тип 3 у складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Леоніда Каденюка буд.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 15:26 |
Ліцей № 5 ТД (зі змінами)на мультемедійне обладнання.docx | |
12 квітня 2024 15:26 |
Перелік змін.docx | |
12 квітня 2024 15:26 |
Протокол про внесення змін від 12.04.2024.pdf | |
10 квітня 2024 16:45 |
Ліцей № 5 ТД на мультемедійне обладнання.docx |
12 квітня 2024 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 15:26 |
Ліцей № 5 ТД (зі змінами)на мультемедійне обладнання.docx
|
|||
12 квітня 2024 15:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
12 квітня 2024 15:26 |
Протокол про внесення змін від 12.04.2024.pdf
|
|||
10 квітня 2024 16:45 |
Ліцей № 5 ТД на мультемедійне обладнання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-10-011143-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 22 квітня 2024 13:56
Неправомірний акцепт
Шановний Замовник - ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 5 ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, наголошуємо та звертаємо Вашу увагу що Вами було неправомірно акцептовано пропозицію Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР СИСТЕМС». Вимагаємо скасувати Протокол № б/н від 22 квітня 2024 року.
Вимогами Тендерної документації Замовника та п. 43 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що для перевірки відповідності запропонованого товару вимогам Замовника було встановлено вимогу щодо надання посилання на сайт виробника запропонованого товару.
Замовником, перевіривши запропонований товар на відповідність власним вимогам Тендерної документації на сайті виробника було встановлено, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР СИСТЕМС» запропонував товар – Інтерактивну панель INTECH TS-65, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до ТД Замовника:
«- Яскравість не менше 450, пропонується виробником 450 згідно даних сайту наданим виробником (https://www.cnintech.com/interactive_flat_panel_ts_20_users.html) у запропонованій інтерактивній панелі невідповідность яскравість 400 cd/m, не відповідає; -Оперативна пам’ять-4Гб, пропонується-8Гб, на сайті виробника 3 Гб, не відповідає; -Операційна система Android 11, пропонується Android 13, на сайті виробника (https://www.cnintech.com/ts-65-led-interactive-flat-panel.html) Android 8.0 не відповідає; -Вага не більше 34кг, пропонується 34кг згідно даних сайту 43кг, не відповідає; - інтерфейсів HDMI 2.0 - 4 шт., пропонується учасником HDMI 2.0 - 4шт., згідно даних сайту HDMI 2.0 - 3 шт., не відповідає ; - USB 2.0 - 1 шт., пропонується USB 2.0 - 1 шт., згідно даних сайту USB 2.0 - 4 шт., відповідає; - USB 3.0 - 4 шт., пропонується USB 3.0 - 4 шт згідно даних сайту відсутні дані порти, не відповідає; - USB для тачскріна - 2 шт, пропонується USB для тачскріна - 2 шт згідно даних сайту USB для тачскріна - 1 шт., не відповідає; - DP - 1 шт,, пропонується DP - 1 шт, згідно даних сайту відсутній, не відповідає ; - USB-C - 1 шт., пропонується USB-C - 1 шт , згідно даних сайту відсутній, не відповідає; - TF- 1шт ,пропонується - TF- 1шт згідно даних сайту відсутній, не відповідає; - На сайті відсутня інформація для можливості перевірки WiFi 6 і Bluetooth 5; - Згідно даних сайту Учасник запропонував ОПС в якого 2- USB 3.0 а вимагалось 3, в якого відсутній 1xType-C.»
В той же час наголошуємо та звертаємо Вашу увагу, що в порушення прав та законних інтересів учасників, в тому числі вимог ТД та вимог ПКМУ № 1178 Вами було надано 24 години на усунення невідповідностей, а саме вимога надати Гарантійний лист, що товар, який пропонується ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» буде відповідати вимогам Замовника. При цьому вимогами ТД та вимогами ПКМУ № 1178 зазначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Перевіривши відповідність запропонованого товару на сайті виробника Вами було встановлено факт того, що запропонований товар не відповідає вимогам Додатку № 3 ТД Замовника, Ви не мали права давати 24 години на усунення невідповідностей згідно виявлених підстав. Невідповідності запропонованого товару ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» не є невідповідностями в розумінні вимог п. 43 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника на підставі пп. 2 п. 44 ПКМУ № 1178, а саме: «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Колегії Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з обґрунтуванням неправомірності дій Замовника, порушення норм ПКМУ № 1178 та вимог власної Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вимогами Тендерної документації Замовника та п. 43 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що для перевірки відповідності запропонованого товару вимогам Замовника було встановлено вимогу щодо надання посилання на сайт виробника запропонованого товару.
Замовником, перевіривши запропонований товар на відповідність власним вимогам Тендерної документації на сайті виробника було встановлено, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР СИСТЕМС» запропонував товар – Інтерактивну панель INTECH TS-65, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до ТД Замовника:
«- Яскравість не менше 450, пропонується виробником 450 згідно даних сайту наданим виробником (https://www.cnintech.com/interactive_flat_panel_ts_20_users.html) у запропонованій інтерактивній панелі невідповідность яскравість 400 cd/m, не відповідає; -Оперативна пам’ять-4Гб, пропонується-8Гб, на сайті виробника 3 Гб, не відповідає; -Операційна система Android 11, пропонується Android 13, на сайті виробника (https://www.cnintech.com/ts-65-led-interactive-flat-panel.html) Android 8.0 не відповідає; -Вага не більше 34кг, пропонується 34кг згідно даних сайту 43кг, не відповідає; - інтерфейсів HDMI 2.0 - 4 шт., пропонується учасником HDMI 2.0 - 4шт., згідно даних сайту HDMI 2.0 - 3 шт., не відповідає ; - USB 2.0 - 1 шт., пропонується USB 2.0 - 1 шт., згідно даних сайту USB 2.0 - 4 шт., відповідає; - USB 3.0 - 4 шт., пропонується USB 3.0 - 4 шт згідно даних сайту відсутні дані порти, не відповідає; - USB для тачскріна - 2 шт, пропонується USB для тачскріна - 2 шт згідно даних сайту USB для тачскріна - 1 шт., не відповідає; - DP - 1 шт,, пропонується DP - 1 шт, згідно даних сайту відсутній, не відповідає ; - USB-C - 1 шт., пропонується USB-C - 1 шт , згідно даних сайту відсутній, не відповідає; - TF- 1шт ,пропонується - TF- 1шт згідно даних сайту відсутній, не відповідає; - На сайті відсутня інформація для можливості перевірки WiFi 6 і Bluetooth 5; - Згідно даних сайту Учасник запропонував ОПС в якого 2- USB 3.0 а вимагалось 3, в якого відсутній 1xType-C.»
В той же час наголошуємо та звертаємо Вашу увагу, що в порушення прав та законних інтересів учасників, в тому числі вимог ТД та вимог ПКМУ № 1178 Вами було надано 24 години на усунення невідповідностей, а саме вимога надати Гарантійний лист, що товар, який пропонується ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» буде відповідати вимогам Замовника. При цьому вимогами ТД та вимогами ПКМУ № 1178 зазначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Перевіривши відповідність запропонованого товару на сайті виробника Вами було встановлено факт того, що запропонований товар не відповідає вимогам Додатку № 3 ТД Замовника, Ви не мали права давати 24 години на усунення невідповідностей згідно виявлених підстав. Невідповідності запропонованого товару ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» не є невідповідностями в розумінні вимог п. 43 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника на підставі пп. 2 п. 44 ПКМУ № 1178, а саме: «тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Колегії Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з обґрунтуванням неправомірності дій Замовника, порушення норм ПКМУ № 1178 та вимог власної Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2024 12:32
Шановний учасник ! Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру за кодом 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів НУШ), ідентифікатор UA-2024-04-10-011143-a.c1 . Вважаємо , що ваша вимога щодо скасування Протоколу від 22 квітня 2024 року «Про намір укласти договір» та дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР СИСТЕМС на підставі пп. 2 п. 44 ПКМУ № 1178 є правомірною. У зв’язку з викладеним вище, ми як Замовник скасовуємо своє рішення про намір укласти договір та дискваліфікуємо пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР СИСТЕМС на підставі пп. 2 п. 44 ПКМУ № 1178.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
231 924,62
UAH з ПДВ
|
231 924,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
235 500,00
UAH з ПДВ
|
235 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Рішення скасоване |
231 924,62
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 10:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 16:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
231 924,62
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 13:58
|
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
235 500,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 14:49
|
Договір №16 від 01.05.2024.pdf | укладений |
01 травня 2024 14:49
|