Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення
(ДК 021:2015 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2024-04-10-010809-a ● 18626864c83e47ab85b9da76677258e1
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005763 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226 |
Контактна особа: |
Крештанович Ірина Володимирівна 380505803845 ikrestanovic@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штука
Нарукавник на апарат вологонепроникний стерильний І=200см d=15см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 43970 — Стерильний чохол для кабелю/провода/давача/зонда
300 штука
Носовий стандартний тампон 8 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану,226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 13913 — Антисептичний тампон
50 пара
Сплінт носовий внутрішній з трубкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 31919 — Шина інтраназальна, що не розкладається мікроорганізмами
20 штука
Стилет для інтубації розмір 5,0 довжина 370 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 13839 — Урологічний трансуретральний катетер-стилет
100 штука
Дихальна система для ручної штучної вентиляції, універсальна, з клапаном регулювання PEEP, неонатальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 37706 — Контур дихальний апарата штучної вентиляції легенів одноразового використання
100 штука
Одноразовий контейнер для екстракції 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану,226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 45130 — Хірургічний мішечок на видалені тканини
20 паковання
Губка гемостатична 1*1*1 cm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 48170 — Засіб гемостатичний на основі желатину
34 паковання
Губка целюлоза гемостатична 10*20 cm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 35339 — Простирадло прогумоване
90 штука
Чохол для шнура 250см х 15см (СМС - 35 г/м2) стерильний (шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 17977 — Чохол для руків'я
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника за фактом постачання товару - у безготівковій формі згідно з видатковою накладною протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 09:10 |
ЗМІНИ 2 до ТД Вироби 6.docx | |
11 квітня 2024 09:10 |
Додаток 1 кваліф Вироби 6 10.04.24.docx | |
10 квітня 2024 16:35 |
ТД МКЛ Вироби 6 10.04.24.doc | |
10 квітня 2024 16:35 |
Додаток 3 проект Договору Вироби 6 10.04.24.docx | |
10 квітня 2024 16:35 |
Додаток 4 Пропозиція Вироби 6 10.04.24.docx | |
10 квітня 2024 16:35 |
Додаток 2 технічне Вироби 6 10.04.24.docx |
11 квітня 2024 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2024 09:10 |
ЗМІНИ 2 до ТД Вироби 6.docx
|
|||
11 квітня 2024 09:10 |
Додаток 1 кваліф Вироби 6 10.04.24.docx
|
|||
10 квітня 2024 16:35 |
ТД МКЛ Вироби 6 10.04.24.doc
|
|||
10 квітня 2024 16:35 |
Додаток 3 проект Договору Вироби 6 10.04.24.docx
|
|||
10 квітня 2024 16:35 |
Додаток 4 Пропозиція Вироби 6 10.04.24.docx
|
|||
10 квітня 2024 16:35 |
Додаток 2 технічне Вироби 6 10.04.24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-10-010809-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2980914373
Дата подання: 29 квітня 2024 10:02
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовнику, висловлюю повагу та не піддаючи жодним сумнівам професіоналізм та високий рівень кваліфікації Вашого персоналу, маю сміливість заперечити рішенню про відхилення моєї тендерної пропозиції у закупівлі UA-2024-04-10-010809-a. Вбачаючи упереджене ставлення до мене, як до учасника тендерної процедури, та нестримне бажання знайти причини для відхилення моєї пропозиції, вимагаю...
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2024 14:35
Відповідь на вимогу 30.04.2024
Відповідно до Вимоги вих. № 4 від 29.04.2024 року повідомляємо:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності:
На вимогу Замовника (Додаток №2)
«Загальні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі: п.1. Товар повинен бути зареєстрований в Україні (копії реєстраційних посвідчень/ декларацій відповідності, сертифікати якості тощо, повинні бути надані у складі тендерної пропозиції.
Учасником ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" надано у складі Тендерної пропозиції «Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів», а саме для виробів: «Губка гемостатична 1*1*1 cm» та «Губка целюлоза гемостатична 10*20 cm»
Додаток до вищевказаного Сертифікату, наданий учасником ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" у складі тендерної пропозиції, не містить виробу «Губка целюлоза гемостатична 10*20 cm»
Гарантійний лист від ТОВ "АСАП ГРЕЙД», який є офіційним імпортером в Україні гемостатичних засобів ТМ Сургіспон виробника Aegis Lifesciences (Індія) – наданий у складі пропозиції учасника містить інформацію з параметрами «Губка гемостатична хірургічна стерильна желатинова SURGISPON®,що розсмоктується Дентальний Кубик 10х10х10мм №32», кількість штук в упаковці не відповідає технічним вимогам Замовника.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" надав поновлені підтверджуючі документи та сертифікати, які не відповідають вимогам Замовника,
- Гарантійний лист від ТОВ "АСАП ГРЕЙД», який є офіційним імпортером в Україні гемостатичних засобів ТМ Сургіспон виробника Aegis Lifesciences (Індія) – наданий у складі пропозиції учасника містить інформацію з параметрами «Губка гемостатична хірургічна стерильна желатинова SURGISPON®, що розсмоктується Дентальний Кубик 10х10х10мм», кількість штук в упаковці не вказана.
- «Декларація про відповідність щодо основних медичних виробів», а саме для виробів: «Губка гемостатична хірургічна стерильна, що розсмоктується Surgi-ORC® (окислена регенерована целюлоза) Оригінал / Стандарт, 10.2 X 20.3 см (cm)» - розміри вказані у декларації не відповідають вимогам Замовника.
тим самим не виправив виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Уповноваженою особою Замовника вивчено вимогу ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" про надання роз’яснення щодо порядку визначення технічних характеристик до товару «губка», що є предметом закупівлі та вплив технічних характеристик на кінцевий результат використання. Надати назву приладу, включаючи модель та серію, за допомогою якого перевіряють точний розмір губок перед застосуванням.
Завдання Замовника - ретельно співставити надану учасником пропозицію з усіма умовами ТД та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох підстав, – відхилити його пропозицію. Закон передбачає саме обов’язок, а не право Замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції, це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог ТД
Наголошуємо, що пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації. Тобто і зміст документа повинен відповідати вимогам замовника.
Учасник при підготовці документів тендерної пропозиції має уважно вивчати умови тендерної документації та не відступати від змісту інформації, яку вимагає Замовник, та законодавства. Якщо учасник переформулює зміст інформації, це може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 розділу 2 ТД учасники мають право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також згідно Абзацу 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації у випадку відсутності будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Відповідно жодних запитань із боку учасника через електронну систему закупівель не надходило.
Таким чином, претензії Учасника не визнаного переможцем, щодо порушеного питання є недоречним і таким, що не порушує принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Відповідно до Вимоги вих. № 4 від 29.04.2024 року повідомляємо:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності:
На вимогу Замовника (Додаток №2)
«Загальні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі: п.1. Товар повинен бути зареєстрований в Україні (копії реєстраційних посвідчень/ декларацій відповідності, сертифікати якості тощо, повинні бути надані у складі тендерної пропозиції.
Учасником ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" надано у складі Тендерної пропозиції «Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів», а саме для виробів: «Губка гемостатична 1*1*1 cm» та «Губка целюлоза гемостатична 10*20 cm»
Додаток до вищевказаного Сертифікату, наданий учасником ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" у складі тендерної пропозиції, не містить виробу «Губка целюлоза гемостатична 10*20 cm»
Гарантійний лист від ТОВ "АСАП ГРЕЙД», який є офіційним імпортером в Україні гемостатичних засобів ТМ Сургіспон виробника Aegis Lifesciences (Індія) – наданий у складі пропозиції учасника містить інформацію з параметрами «Губка гемостатична хірургічна стерильна желатинова SURGISPON®,що розсмоктується Дентальний Кубик 10х10х10мм №32», кількість штук в упаковці не відповідає технічним вимогам Замовника.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" надав поновлені підтверджуючі документи та сертифікати, які не відповідають вимогам Замовника,
- Гарантійний лист від ТОВ "АСАП ГРЕЙД», який є офіційним імпортером в Україні гемостатичних засобів ТМ Сургіспон виробника Aegis Lifesciences (Індія) – наданий у складі пропозиції учасника містить інформацію з параметрами «Губка гемостатична хірургічна стерильна желатинова SURGISPON®, що розсмоктується Дентальний Кубик 10х10х10мм», кількість штук в упаковці не вказана.
- «Декларація про відповідність щодо основних медичних виробів», а саме для виробів: «Губка гемостатична хірургічна стерильна, що розсмоктується Surgi-ORC® (окислена регенерована целюлоза) Оригінал / Стандарт, 10.2 X 20.3 см (cm)» - розміри вказані у декларації не відповідають вимогам Замовника.
тим самим не виправив виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Уповноваженою особою Замовника вивчено вимогу ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" про надання роз’яснення щодо порядку визначення технічних характеристик до товару «губка», що є предметом закупівлі та вплив технічних характеристик на кінцевий результат використання. Надати назву приладу, включаючи модель та серію, за допомогою якого перевіряють точний розмір губок перед застосуванням.
Завдання Замовника - ретельно співставити надану учасником пропозицію з усіма умовами ТД та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох підстав, – відхилити його пропозицію. Закон передбачає саме обов’язок, а не право Замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції, це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог ТД
Наголошуємо, що пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації. Тобто і зміст документа повинен відповідати вимогам замовника.
Учасник при підготовці документів тендерної пропозиції має уважно вивчати умови тендерної документації та не відступати від змісту інформації, яку вимагає Замовник, та законодавства. Якщо учасник переформулює зміст інформації, це може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 розділу 2 ТД учасники мають право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також згідно Абзацу 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації у випадку відсутності будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Відповідно жодних запитань із боку учасника через електронну систему закупівель не надходило.
Таким чином, претензії Учасника не визнаного переможцем, щодо порушеного питання є недоречним і таким, що не порушує принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
367 150,00
UAH з ПДВ
|
367 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЯБОЙ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2980914373 |
Відхилено |
367 150,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 17:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 13:00
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій