Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
112 269,00 UAH
UA-2024-04-10-010677-a ● 452dd52030d546a6837c6aa629077f99
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР НА ПОДОЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 13699036 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 20-Б |
Контактна особа: |
Звягінцева Яна Василівна 380444250466 tpodil_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 112 269,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 561,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Моноблок ARTLINE Home GX330v22Win або еквівалент.
Назва предмету закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (30210000-4). Назва товару чи послуги: Моноблок ARTLINE Home GX330v22Win або еквівалент (30213000-5 Персональні комп’ютери). Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): відсутній
Назва предмету закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (30210000-4). Назва товару чи послуги: Моноблок ARTLINE Home GX330v22Win або еквівалент (30213000-5 Персональні комп’ютери). Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): відсутній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 травня 2024
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 16:29 |
Документи театр на Подолі.rar | |
10 квітня 2024 16:29 |
Тендерна документація.docx | |
10 квітня 2024 16:29 |
Проект договору Додаток № 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
так звані листи, схеми, корупція, домовленності
Дата подання: 10 квітня 2024 16:34
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:31
По перше ми допустимо, що б цій закупівлі вільно зайшов ТОВ Артлайн та переміг, по друге у разі не скасування ганебної вимоги про так звані листи, ми це оскаржмо в АМКУ.
Читайте уважно практику, якщо не хочете стати черговим прикладом змови та схем
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення надаємо роз'яснення наступного змісту: "Замовником, відповідно до пунктів 6 та 7 частини 2 "Інші документи , які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції", що наведено в Додатку № 2 до тендерної документації вимагається надати:
"6. Довідка (або інший документ), видана виробником або офіційним дистриб’ютором або представником або дилером, уповноваженим на це виробником в Україні тощо про сервісне обслуговування та час відновлення працездатності Товару, що є предметом закупівлі не менше гарантійного строку, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника; в довідці вказати адресу авторизованого сервісного центру з контактними телефонами, адресу сайту, електронну пошту.
7. На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку Товару, що є предметом закупівлі та з метою недопущення придбання неофіційного товару (який завозиться на територію України без сплати митних платежів), надати авторизаційний лист від виробника (або інший документ) та/або офіційного дистриб’ютора тощо, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника, щодо права поставки та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань."
Вимога щодо наведених вище документів встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів тощо та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, тому виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) тощо на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі довідок (або інших документів), які бажають реалізовувати їх продукцію, та є звичайною та поширеною практикою.
Замовник у тендерній документації наведено розгорнутий перелік підтвердних документів, який не є вичерпним. Учасник, який має бажання поставити Товар, що є предметом закупівлі має можливість підтвердити, що є продавцем продукції відповідної якості з належними технічними характеристиками.
До розгляду будуть приймаються довідки (або інші документи), не тільки від виробника(ів) або офіційного представника обладнання в Україні або дистриб'ютора, а також від будь-якої юридичної чи фізичної особи в Україні, яка має повноваження надавати запитуваний лист. Якщо учасником буде надано запитуваний лист не від виробника(ів) або офіційного представника обладнання в Україні або дистриб'ютора, юридичній чи фізичній особі яка надала лист учаснику, треба підтвердити свої повноваження на надання такого листа, у рамках даних закупівель .
Відповідно п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції."
"6. Довідка (або інший документ), видана виробником або офіційним дистриб’ютором або представником або дилером, уповноваженим на це виробником в Україні тощо про сервісне обслуговування та час відновлення працездатності Товару, що є предметом закупівлі не менше гарантійного строку, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника; в довідці вказати адресу авторизованого сервісного центру з контактними телефонами, адресу сайту, електронну пошту.
7. На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку Товару, що є предметом закупівлі та з метою недопущення придбання неофіційного товару (який завозиться на територію України без сплати митних платежів), надати авторизаційний лист від виробника (або інший документ) та/або офіційного дистриб’ютора тощо, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника, щодо права поставки та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань."
Вимога щодо наведених вище документів встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів тощо та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, тому виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) тощо на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі довідок (або інших документів), які бажають реалізовувати їх продукцію, та є звичайною та поширеною практикою.
Замовник у тендерній документації наведено розгорнутий перелік підтвердних документів, який не є вичерпним. Учасник, який має бажання поставити Товар, що є предметом закупівлі має можливість підтвердити, що є продавцем продукції відповідної якості з належними технічними характеристиками.
До розгляду будуть приймаються довідки (або інші документи), не тільки від виробника(ів) або офіційного представника обладнання в Україні або дистриб'ютора, а також від будь-якої юридичної чи фізичної особи в Україні, яка має повноваження надавати запитуваний лист. Якщо учасником буде надано запитуваний лист не від виробника(ів) або офіційного представника обладнання в Україні або дистриб'ютора, юридичній чи фізичній особі яка надала лист учаснику, треба підтвердити свої повноваження на надання такого листа, у рамках даних закупівель .
Відповідно п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції."
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-10-000003 • ab77637d77f0493d9a287085361bab66
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-10
•
16:36
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
103 500,00
UAH з ПДВ
|
103 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" #40733799 |
Переможець |
103 500,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 11:25
|
Договір № 126 від 25.04.2024.pdf | укладений |
25 квітня 2024 11:25
|