Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Брусницька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417441 |
Місцезнаходження: | 59350, Україна , Чернівецька обл., Кіцманський р-н., с. Брусниця |
Контактна особа: |
Іван Николайчук +380502250667 oks.brusnytsia@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 11:59 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 11:59 |
Очікувана вартість: | 1 034 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошова гарантія повинна бути підтверджена оригіналом довідки виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA568201720355119018000033203 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 04417441. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 16:12 |
додатки ТД.docx | |
10 квітня 2024 16:12 |
ТД особливості (дрова).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000027 ● 7aa4180ac09548e4b6ba54e55030399b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2024 № 30-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 травня 2024 року № 30-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-04-10-010300-a від 10.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:00:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дрова для опалення твердої породи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-010300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178, а саме:
у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Вами зазначено перелік підстав відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають переліку таких підстав для відхилення, визначених пунктом 44 Особливостей № 1178;
у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Вами встановлено вимогу до учасників про надання документально підтвердженої учасниками інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання, МТБ та технологій (пункт 1 частини 2 статті 16 Закону) та щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2 частини 2 статті 16 Закону), чим недотримано вимог пункту 29 Особливостей № 1178, відповідно до якого у разі проведення відкритих торгів для закупівлі твердого палива (деревини, дров) положення пунктів 1 та 2 частини 2 статті 16 Закону замовниками не застосовуються?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 12:48:35
пояснення
На Ваш моніторинг повідомляємо, що
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі аналізу цін на ринку та в системі Prozorro по аналогічних закупівлях, а також потреби Замовника в дровах.
2. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://gromada.org.ua/gromada/brusnycka/news/1715330786/.
3. Тендерну документацію складено у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. та вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Підстави відхилення зазначені в п.3 розділу V тендерної документації та п.5 розділу ІІІ тендерної документації та відповідають вимогам п.44 Особливостей.
предмет закупівлі визначається відповідно до Наказу Мінекономіки №708 від 15.04.2020р. Пунктом 3 розділу І визначено, що «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Згідно вказаного Класифікатора Замовник здійснює закупівлю дров за кодом класифікатора Деревина (03410000-7), а не кодом 09110000-3 Тверде паливо, тому має право вимагати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Правомірність зазначеної вимоги підтверджується рішенням АМКУ №6354-р/пк-пз від 09.04.2024р. при закупівлі Замовником «"Деревина дров’яна не промислового використання, тверда порода (дуб, ясен, граб, акація), Деревина дров’яна не промислового використання, м'яка порода (сосна) (ДК 021:2015 "03410000-7 Деревина")" в якому зазначено, що Скаржником не було доведено необхідність застосування вимоги пункту 29 Особливостей щодо предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТІНСЬКИЙ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
864 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
980 420,00
UAH з ПДВ
|
864 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кахнікевич Андрій Петрович |
907 100,00
UAH з ПДВ
|
897 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ілащук Віталій Вікторович |
986 530,00
UAH з ПДВ
|
907 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТІНСЬКИЙ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ" #2433510337 |
Переможець |
864 700,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 11:33
|
Договір 115.pdf | укладений |
03 травня 2024 11:30
|