Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне (код за ЄЗС ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)
Очікувана вартість
924 000,00 UAH
UA-2024-04-10-010186-a ● 98d0b817e7874ab8afc219e2ded153b0
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05266240 |
Місцезнаходження: | 17591, Україна , Чернігівська обл., село Яблунівка, вул. Яблунева,17 |
Контактна особа: |
Васкан Тетяна Миколаївна +380463765282 yablunovka_bx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 15:55 |
Очікувана вартість: | 924 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 27000,00 грн. (Двадцять сім тисяч гривень 00 копійок.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальний заклад "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради Місцезнаходження Замовника: 17591, Чернігівська область, Прилуцький район, село Яблунівка, вулиця Яблунева, будинок 17 Код ЄДРПОУ: 05266240 IBAN UA848201720344290005000030712 в Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби закладу на 2024 рік., відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 Мегават-година
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17591, Україна, Чернігівська область, село Яблунівка, село Яблунівка, вулиця Яблунева, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюються шляхом поетапної оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 14:01 |
Тендерна документація 2024 вугілля зміни.docx | |
26 квітня 2024 14:01 |
Додаток 3 до тендерної документації 2024 25-100 зміни.docx | |
26 квітня 2024 14:01 |
Додаток 2 до тендерної документації 2024 25-100 зміни.docx | |
26 квітня 2024 14:01 |
Додаток 1 до тендерної документації 2024 зміни.docx | |
26 квітня 2024 14:01 |
2 Оголошення тверде паливо 2024 зміни.docx | |
26 квітня 2024 14:01 |
Перелік змін від 26.02.2024.docx | |
10 квітня 2024 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 16:08 |
2 Оголошення тверде паливо 2024.doc |
26 квітня 2024 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 14:01 |
Тендерна документація 2024 вугілля зміни.docx
|
|||
26 квітня 2024 14:01 |
Додаток 3 до тендерної документації 2024 25-100 зміни.docx
|
|||
26 квітня 2024 14:01 |
Додаток 2 до тендерної документації 2024 25-100 зміни.docx
|
|||
26 квітня 2024 14:01 |
Додаток 1 до тендерної документації 2024 зміни.docx
|
|||
26 квітня 2024 14:01 |
2 Оголошення тверде паливо 2024 зміни.docx
|
|||
26 квітня 2024 14:01 |
Перелік змін від 26.02.2024.docx
|
|||
10 квітня 2024 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2024 16:08 |
2 Оголошення тверде паливо 2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо)** із зазначенням номеру, дати та суми договору (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. __________________________________________________________
Дата подання: 12 квітня 2024 17:47
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:17
Як учасник повинен заставити свого контрагента оформити відгук за цим ДСТУ?
це документ від третьої особи.
Відповідь: Відгук оформляється у встановленому Національним стандартом України порядком оформлення документів. Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності.
Відповідно до вимог пункту 4.4 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів:
4.4. Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22).
Відповідно до вимог пункту 4.4 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів:
4.4. Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22).
3. Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугільної продукції або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугільної продукції протягом 2024 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки.
Дата подання: 12 квітня 2024 17:57
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:09
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною.
Порушено порядок проведення торгів - п. 29 Особливостей.
ДСТУ 7146:2010 не містить вимоги щодо надання договору!
Приберіть незаконну вимогу.
п.с. - рішень органу оскарження щодо визначення такої вимоги незаконною - безліч.
Відповідь: Договір з виробником вугільної продукції або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугільної продукції протягом 2024 року, вимагається для встановлення легальності та походження запропонованого товару. Оскільки переважна більшість виробників вугілля знаходиться на сході України, замовник хоче не допустити поставку вугілля з непідконтрольних територій. Це питання буде додатково розглянуто та, у разі доцільності, будуть внесені зміни до тендерної документації.
ДГ або еквівалент
Дата подання: 12 квітня 2024 17:58
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:17
а який еквівалент у ДГ???
Відповідь: Чинне законодавство передбачає, що у разі посилання на конкретну марку (в даному випадку вугілля марки ДГ 25-100) замовник має передбачити можливість подання учасниками еквіваленту такого вугілля.
Частиною 4 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено:
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Частиною 4 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено:
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
посвідчення якості виробника товару/декларація виробника про якість /сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання на продукцію тощо
Дата подання: 12 квітня 2024 18:01
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:22
Замовнику, ДСТУ передбачено лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість.
Приберіть інші документи, що не передбачені.
Відповідь: Замовником було передбачено, що, окрім сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість, постачальник може надати інші документи про якість на свій розсуд..За необхідності Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Покупець має право відмовитись від поставки замовленого Товару, обов’язково попередивши про це Постачальника, не пізніше ніж за 12 (дванадцять) годин до узгодженої Покупцем і Постачальником дати поставки Товару.
Дата подання: 12 квітня 2024 18:04
Дата відповіді: 15 квітня 2024 12:23
у якій формі попередження?
Відповідь: Згідно з п.13.8. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації): Усі повідомлення, заяви та претензії, що пов’язані із виконанням цього Договору або такі, що витікають з нього, повинні надсилатися Сторонами безпосередньо один одному по зазначеним у цьому Договорі адресам та телефонам Сторін. Форма попередження не передбачена.
. Залучати фахівців Покупця або сторонніх експертів для приймання товару від Постачальника.
Дата подання: 12 квітня 2024 18:05
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:27
хто такі фахівці? експерти? як підтверджується їх фах? експертність?
Відповідь: Фахівці Замовника, які відповідатимуть за приймання товару, експерти, що будуть залучені до проведення лабораторних аналізів у разі виникнення потреби.
6.4.3. На підставі ст.12 Цивільного кодексу України Постачальник має право відмовитись від майнових прав на частину вартості Товару.
Дата подання: 12 квітня 2024 18:07
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:43
з якою метою? як це буде практично реалізовано?
Відповідь: Застосування цієї норми може бути реалізовано, якщо постачальник у процесі виконання договору про закупівлю вирішить запропонувати нижчу ціну, ніж була визначена при підписанні договору про закупівлю.
Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору про закупівлю не менш ніж на один місяць.
Дата подання: 12 квітня 2024 18:17
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:38
на якій підставі?
тобто договір вже скінчиться, а постачальник не зможе забрати свої кошти? чим обгрунтований такий термін?
ми нагадаємо, що наразі триває війна, то з якою метою учаснику треба "заморожувати" кошти на такий довгий термін?
Відповідь: Строк дії банківської гарантії може перевищувати строк дії Договору про закупівлю , оскільки у разі потреби її застосувати у Замовника має бути час для подання необхідних документів до банківської установи. Крім того, законодавство і відповідні умови проекту договору передбачають можливість продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-10-010186-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», Код ЄДРПОУ:45355935
Дата подання: 14 квітня 2024 20:47
Дата подання: 14 квітня 2024 20:47
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Тендерна документація у редакції, опублікованій у електронній системі публічних закупівель 10 квітня 2024 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 15:26
рішення від 16.04.2024 № 6693.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 № 7085.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 11:40
рішення від 22.04.2024 № 7085.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі (рішення № 7085 -р/пк-пз від 22.04.2024) внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - Вугілля кам’яне (код за ЄЗС ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-10-010186-a
Номер скарги: UA-2024-04-10-010186-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», Код ЄДРПОУ:45355935
Дата подання: 14 травня 2024 22:10
Дата подання: 14 травня 2024 22:10
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради, про відхилення нашої (ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ») пропозиції від 09.05.2024 року, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 16:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНТРАЦИТ ГРУПП 2016" |
566 400,00
UAH з ПДВ
|
557 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВФМ ГРУП" |
676 000,00
UAH з ПДВ
|
564 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЗБУТВУГІЛЛЯ" |
675 600,00
UAH з ПДВ
|
599 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" |
675 840,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНТРАЦИТ ГРУПП 2016" #43288684 |
Відхилено |
557 160,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 12:07
|
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» #45355935 |
Відхилено |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 17:09
|
ТОВ "ВФМ ГРУП" #41493455 |
Переможець |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 17:04
|