Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба фасадна
Очікувана вартість
1 408 877,80 UAH
UA-2024-04-10-009617-a ● f79a832b5e334bb5963b8d2dc19bc86a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Поліно Олена Анатоліївна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 15:59 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 15:59 |
Очікувана вартість: | 1 408 877,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 044,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1060 штука
Фарба фасадна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, Київська область, Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 17:00 |
Перелік змін до тендерної документації від 25.04.2024 (фарба фасадна).pdf | |
25 квітня 2024 16:59 |
ТД (фарба фасадна) зміни від 25.04.2024.docx |
25 квітня 2024 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 квітня 2024 17:00 |
Перелік змін до тендерної документації від 25.04.2024 (фарба фасадна).pdf
|
|||||||||
25 квітня 2024 16:59 |
ТД (фарба фасадна) зміни від 25.04.2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 квітня 2024 12:21
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:10
У п. 2.2. зазначено, що Вимоги щодо якості товарів встановлюються згідно з вимогами відповідних стандартів або технічних умов. Якість товару повинна відповідати: ДСТУ, іншій документації, якою встановлені вимоги щодо якості на даний товар (продукцію), умовам Договору та підтверджуватися декларацією виробника, сертифікатом на систему управління якістю, а також посвідченням про якість (сертифікатом якості) виробника, що надається при передачі товару (продукції) іншими документами що засвідчують якість товару.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.2.2.:
2.2. Вимоги щодо якості товарів встановлюються згідно з вимогами відповідних стандартів або технічних умов. Якість товару повинна відповідати: ТУ, іншій документації, якою встановлені вимоги щодо якості на даний товар (продукцію), умовам Договору та підтверджуватися декларацією виробника або сертифікатом на систему управління якістю або посвідченням про якість (сертифікатом (паспортом) якості) виробника, що надається при передачі товару (продукції) іншими документами що засвідчують якість товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даному пункті не вимагається відповідність товару виключно ДСТУ. Будь ласка уважно ознайомтесь з умовами договору
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 квітня 2024 12:21
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:09
У п. 6.3.5. зазначено, що Інші обов’язки: у разі передання некомплектного або неякісного товару Учасник зобов’язаний здійснити його доукомплектування за свій рахунок протягом трьох робочих днів або у цей же строк замінити некомплектний або неякісний товар на комплектний/якісний за свій рахунок.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» заміна неякісного товару відбувається протягом чотирнадцяти календарних днів. Просимо збільшити строк для заміни поставленого неякісного Товару в п.6.3.5:
6.3.5. Інші обов’язки: у разі передання некомплектного або неякісного товару Учасник зобов’язаний здійснити його доукомплектування за свій рахунок протягом 10 робочих днів або у цей же строк замінити некомплектний або неякісний товар на комплектний/якісний за свій рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля здійснюється на підставі закону "Про публічні закупівлі". Дана вимога викладена з урахуванням законодавчих норм цього закону.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 квітня 2024 12:22
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:08
У пунктах 7.2 та 7.4 зазначено:
«7.2. Учасник несе відповідальність за порушення зобов'язань за цим Договором і сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % від вартості не поставленого товару за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент заборгованості від суми заборгованості.
7.4. За порушення вимог, зазначених в п. 6.3.6. Договору Учасник сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки від суми Договору за кожен день порушення.»
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктами 7.2 та 7.4 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Замовник здійснює оплату за рахунок бюджетних коштів, відповідно санкції мають обраховуватись відповідно до ст. 231 Господарського кодексу.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Просимо привести п.7.2 та 7.4.:
«7.2. Учасник несе відповідальність за порушення зобов'язань за цим Договором і сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % від вартості не поставленого товару за кожен день прострочення, що діяла на момент заборгованості від суми заборгованості.
7.4. За порушення вимог, зазначених в п. 6.3.6. Договору Учасник сплачує пеню в розмірі 0,1 % від суми Договору за кожен день порушення.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена відповідно до Господарського та Цивільного кодексу України та не суперечить законодавству.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 квітня 2024 12:22
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:07
У п. 8.2. зазначено, що Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана не пізніше десяти робочих днів з дати їх настання письмово (шляхом направлення цінного листа з описом вкладення та повідомленням про вручення) інформувати іншу Сторону про настання таких обставин та про їх наслідки. Разом з письмовим повідомленням така Сторона зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Аналогічні умови застосовуються Стороною в разі припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Пропонуємо внести зміни до п.8.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
8.2. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана не пізніше десяти робочих днів з дати їх настання письмово (шляхом направлення цінного листа з описом вкладення та повідомленням про вручення) інформувати іншу Сторону про настання таких обставин та про їх наслідки. Разом з письмовим повідомленням така Сторона зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) або іншим компетентним органом. Аналогічні умови застосовуються Стороною в разі припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків.
За аналогією просимо внести зміни до п.8.4, зазначити «або іншим компетентним органом».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до законодавства не є форс-мажором ситуація, коли постачальник (заявник на засвідчення форс-мажору) не виконує зобов’язання щодо поставки товару замовнику через відсутність на ринку сировини для його виготовлення або самого товару. Статтею 617 Цивільного кодексу України та статтею 218 Господарського кодексу України передбачено, що не вважаються обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), зокрема, недодержання своїх обов’язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов’язання, чи відсутність у боржника необхідних коштів.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 квітня 2024 12:23
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:02
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до законодавства не є форс-мажором ситуація, коли постачальник (заявник на засвідчення форс-мажору) не виконує зобов’язання щодо поставки товару замовнику через відсутність на ринку сировини для його виготовлення або самого товару. Статтею 617 Цивільного кодексу України та статтею 218 Господарського кодексу України передбачено, що не вважаються обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), зокрема, недодержання своїх обов’язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов’язання, чи відсутність у боржника необхідних коштів.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 квітня 2024 12:23
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:01
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана постанова не стосується господарської діяльності безпосередньо замовника та публічних закупівель.
Технічні характеристики
Дата подання: 20 квітня 2024 21:48
Дата відповіді: 24 квітня 2024 13:45
Шановний Замовнику, Додатком 2 до Тендерної документації передбачені такі технічні вимоги до предмету закупівлі як:
«Медичні критерії безпеки/показники:
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів
Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів».
Просимо уточнити чим керувався Замовник, зазначаючи такі характеристики до визначеного предмету закупівлі, адже фарба фасадна не наноситься на шкіру. Вище вказані показники більш підходять до гігієнічних чи косметичних засобів, але аж ніяк не до Фарби фасадної.
Тож просимо відкоригувати Додаток 2, видаливши з технічної характеристики предмету закупівлі вище зазначені показники та привести у відповідність Тендерну документацію.
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Державні санітарній норми, правила, гігієнічні нормативи (санітарній норми) — обов'язкові для виконання нормативні документи, що визначають критерії безпеки та/або нешкідливості для людини факторів навколишнього середовища і вимоги щодо забезпечення оптимальних чи допустимих умов життєдіяльності людини. При визначені медичних критеріїв безпеки, враховується ситуація коли фарба може випадково потрапити на шкіру людини. Тому це повинно бути безпечно. Самі показники визначені саме виходячи з норм державних санітарних норм і правил .
щодо квитанції
Дата подання: 25 квітня 2024 00:31
Дата відповіді: 25 квітня 2024 17:03
Пунктом 4.2.2. вимагається "Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.". Такого документу як квитанція про сплату не існує. Можливо ви мали на увазі Квитанцію №2 Державної податкової служби про прийняття? Внесіть зміни до документації та зазначте реальний документ.
Відповідь: Добрий день! До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-10-009617-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:43890998
Дата подання: 14 квітня 2024 17:40
Дата подання: 14 квітня 2024 17:40
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» вважає, що умови тендерної документації через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 16:29
рішення від 16.04.2024 №6700.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 16:29
інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 №7209.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 15:14
рішення від 23.04.2024 №7209.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 11:08
Номер скарги: UA-2024-04-10-009617-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2926503568
Дата подання: 26 квітня 2024 21:59
Дата подання: 26 квітня 2024 21:59
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ФОП Левицька Олена Петрівна вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше підприємство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 30.04.2024 № 7650.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 17:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
742 848,00
UAH з ПДВ
|
742 848,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА |
1 385 000,00
UAH з ПДВ
|
1 385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ткач Володимир Миколайович |
1 408 740,00
UAH з ПДВ
|
1 408 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
742 848,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 16:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 травня 2024 00:00
|