Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей №2» по вул.Миру 54-а в смт Варва Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області – заміна шатрового даху, реконструкція ганку(облаштування покрівлі). Коригування робочого проекту в частині кошторисної документації-2
Очікувана вартість
19 184 385,60 UAH
UA-2024-04-10-008733-a ● cf617346aec742d4af207806c9bd0e9f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Варвинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42010629 |
Місцезнаходження: | 17600, Україна , Чернігівська обл., смт Варва, вул.Пилипенка, 3 |
Контактна особа: |
Верба Артем Володимирович +380993210188 varva_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:15 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:15 |
Очікувана вартість: | 19 184 385,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Дана закупівля здійcнюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495 Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Мегават-година
Реконструкція Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей №2» по вул.Миру 54-а в смт Варва Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області – заміна шатрового даху, реконструкція ганку(облаштування покрівлі). Коригування робочого проекту в частині кошторисної документації-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17600, Україна, Чернігівська область, смт Варва, вул.Миру 54 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється після виконання робіт згідно наданих актів виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 11:04 |
зміни 4.docx | |
22 квітня 2024 11:04 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
19 квітня 2024 10:11 |
зміни 3.docx | |
19 квітня 2024 10:11 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
15 квітня 2024 09:09 |
зміни 2.docx | |
15 квітня 2024 09:09 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
11 квітня 2024 12:39 |
зміни.docx | |
11 квітня 2024 12:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
10 квітня 2024 15:20 |
проект договору.docx | |
10 квітня 2024 15:20 |
Тендерна документація.docx |
22 квітня 2024 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 квітня 2024 11:04 |
зміни 4.docx
|
|||||||||
22 квітня 2024 11:04 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
19 квітня 2024 10:11 |
зміни 3.docx
|
|||||||||
19 квітня 2024 10:11 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
15 квітня 2024 09:09 |
зміни 2.docx
|
|||||||||
15 квітня 2024 09:09 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
11 квітня 2024 12:39 |
зміни.docx
|
|||||||||
11 квітня 2024 12:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
10 квітня 2024 15:20 |
проект договору.docx
|
|||||||||
10 квітня 2024 15:20 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо строку подання пропозицій учасників на закупівлю робіт не менше 14 днів
Дата подання: 11 квітня 2024 00:24
Дата відповіді: 11 квітня 2024 09:46
Шановний Замовнику! просимо внести зміни у Документацію та Оголошення та врахувати зміни, визначені Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024, якою внесено зміни до Постанови №1178, відповідно до якої проводиться закупівля. А саме пунктом 24 Постанови КМУ №1178 визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. {Пункт 24 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}.
Оскільки Ваша закупівля оголошена 10 квітня 2024, а зміни до Постанови №1178 вступили у силу з 09 квітня 2024 року, Ви повинні були встановити строк подання тендерних пропозиції не менше 14 днів, як це передбачено п. 24 Постанови №1178 для ЗАКУПІВЛІ РОБІТ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за уточнення! Зміни внесемо
Питання стосовно тендерної пропозиції
Дата подання: 12 квітня 2024 17:28
Дата відповіді: 15 квітня 2024 08:50
Доброго дня! Маю питання стосовно поданої Вами тендерної пропозиції, а саме:
1. Який передбачається тип ДЦ (тверда чи динамічна)?
2. Який клас наслідків/відповідальності по Вашому об’єкту (СС-2?)?
3. Коректна відстань доставки матеріалів для складання кошшторису (80 чи 40 км)?
4. Яка по Вашому регіону передбачена кошторисна:
а) середньомісячна заробітна плата для визначення вартості будівництва (13690,63 грн?))?
б) середньомісячна тривалість робочого часу (167,33 год?)?
5. Питання стосовно умов виконання робіт:
а) Будівля експлуатується?
б) Якщо будівля експлуатується, чи наявні в приміщеннях меблі, устаткування чи інші предмети
У зв'язку з достатньою кількістю неясностей прошу внести зміни у тенндерну пропозицію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Деякі зміни будуть внесені в тендерну документацію. Щодо питань:
клас наслідків - СС2
відстань - 38 км
Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнатості:
при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 170,25 люд.год - 12558,80 грн
при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 167,33 люд.год - 12855,96 грн
Будівля експлуатується з наявними в будівлі меблями, устаткуванням і іншими предметами та матеріалами.
клас наслідків - СС2
відстань - 38 км
Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнатості:
при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 170,25 люд.год - 12558,80 грн
при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 167,33 люд.год - 12855,96 грн
Будівля експлуатується з наявними в будівлі меблями, устаткуванням і іншими предметами та матеріалами.
Уточнення позиції ДОДАТКУ №2 до тендерної пропозиції
Дата подання: 18 квітня 2024 10:40
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:57
Доброго дня!
Цікавить поз. 81 з Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме:
"Вентиляційна підкладка - 407 м2" - це робота з влаштування вищезгаданої підкладки, чи сама підкладка як матеріал?
Відповідь: Доброго дня! Даний пункт наявний в підсумковій відомості ресурсів і виходячи з цього можна зробити висновок, що це матеріал а не його влаштування.
Коефіцієнт до умов виконання робіт
Дата подання: 18 квітня 2024 12:52
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:32
Перед цим ставив схоже запитання, але вирішив більш конкретно уточнити: в зв'язку з тим, що будівля експлуатується і в ній наявні меблі, устаткування і інші предмети та матеріали чи буде правомірним з мого боку застосування наступних коефіцієнтів до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт:
1) До РЕКНб/РЕКНр (КБ/КР) - к = 1,3 (Таб.Г1.2) (крім виключень вказаних у вказівках до використання, напр.: Збірник 9; 46);
2) До РЕКНб (КБ) Збірник 46 - к = 1,1 (ТЧ п1.1.26);
3) До РЕКНму (КМ) -к =1,15 (Таб.Б1.1)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник не повинен відступати від вимог Тендерної документації, технічних характеристик та вимог до складання кошторисної документації під час подання своєї пропозиції. Тому вважаємо недоцільним вносити такі зміни та відступати від вимог Додатку 2 ТД.
Коефіцієнт до умов виконання робіт (продовження)
Дата подання: 18 квітня 2024 17:39
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:08
Мене цікавить які коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт у вас в кошторисній документації вже наявні. Не планую вносити зміни (ця інформація мені для того, щоб не допустити внесення вищезгаданих Вами змін).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Коефіцієнт до норм витрат труда робітників-будівельників=1,15
Коефіцієнт до витрат ресурсів(машин і механізмів)=1,25
Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робт=1,2
Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт=1,2
Коефіцієнт до витрат ресурсів(машин і механізмів)=1,25
Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робт=1,2
Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт=1,2
щодо виключення абз 14 п.47
Дата подання: 18 квітня 2024 19:35
Дата відповіді: 19 квітня 2024 09:33
шановний замовник! 09.04 .2024 вступили в силу зміни до Постанови 1178, у яких, у тому числі, виключено абзац 14 п. 47. Враховуючи те, що ваша закупівля оголошена 10 квітня, ви повинні були врахувати ці зміни до Постанови 1178 у своїй тендерній документації та виключити фразу "та в абзаці чотирнадцятому", що міститься у ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ,
ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИХ п. 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ: " Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. ". З огляду на викладене вище, просимо внести зміни у документацію та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за уточнення. Внесемо зміни.
щодо п 44
Дата подання: 18 квітня 2024 21:17
Дата відповіді: 19 квітня 2024 09:38
Пунктом 44 Особливостей передбачено відхилення учасників , а не підтвердження відсутності підстав для відмови в участі, що визначені для Переможця. Просимо внести зміни у Документацію, зокрема привести умову "У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими п. 44 Особливостей подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо" у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за уточнення. Внесемо зміни.
Машини і механізми
Дата подання: 19 квітня 2024 10:44
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:58
Відповідно до п. 1.1 ДОДАТОК 1 до тендерної документації:
"учасник повинен подати довідку, про наявність в нього машин і механізмів" вказаних у цьому пункті. Чи можу я для розрахунку тендерної пропозиції використовувати наступні машини та механізми наявні/орендовані на мому підприємстві:
а) в якості "кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т – 1 шт" використовувати кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 16 т.?
б) в якості "Автонавантажувачі, вантажопідйомністю 5 т - 1 одиниця" використовувати екскаватор-навантажувач JCB 3CX?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.4. п.1 Додатку 1 передбачено: В разі застосування машин, механізмів та техніки інших характеристик, іншої марки, назви чи ін. учасник надає лист-пояснення щодо відповідності такого типу машин, механізмів чи техніки, що буде відображено в довідці та використано під час виконання даних видів робіт.
Ви надаєте лист-пояснення, що ваша технік, яку ви будете використовувати відповідає або краща за характеристиками тієї, що прописана в Замовника.
Ви надаєте лист-пояснення, що ваша технік, яку ви будете використовувати відповідає або краща за характеристиками тієї, що прописана в Замовника.
Машини механізми
Дата подання: 19 квітня 2024 13:02
Дата відповіді: 22 квітня 2024 10:48
Відповідно до п. 1.1 ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає:
- оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт, або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. Які надати учаснику документи про машини, механізми, якщо учасник має договір про надання послуг спецтехніки. Чи достатньо договор про надання послуг, так як ати виконаних робіт надаються після виконання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Акти виконаних робіт надавати не потрібно, такого не вимагається. Крім договору ви повинні надати акт приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт передачі техніки.
щодо відповідності умов ТД вимогам Постанови 1178
Дата подання: 21 квітня 2024 21:54
Дата відповіді: 22 квітня 2024 10:48
Пп.3 пункту 44 Постанови 1178 визначено наступне: 3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
{Абзац третій підпункту 3 пункту 44 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Ваша Документація не відповідає вимогам цього пункту, оскільки передбачає надання документу відповідно до абз 14 п. 47, який уже вилучений із Постанови 1178.
З огляду на викладене вище, умова Документації : "3) переможець процедури закупівлі:
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей" має бути приведена у відповідність до чинного законодавства. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за уточнення. Внесемо зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ю.ЕС.ТІ |
15 800 754,00
UAH з ПДВ
|
15 800 754,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МПБП Стимул" |
16 701 257,23
UAH з ПДВ
|
16 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
17 577 700,00
UAH з ПДВ
|
16 577 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БОРЗНЯНСЬКА ПЕРЕСУВНА ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" |
18 082 829,23
UAH з ПДВ
|
16 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУД-АРВЕСТ" |
18 750 449,80
UAH з ПДВ
|
18 750 449,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
18 899 971,32
UAH з ПДВ
|
18 799 971,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
19 111 042,94
UAH з ПДВ
|
18 899 971,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ю.ЕС.ТІ #40066727 |
Відхилено |
15 800 754,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 11:30
|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Відхилено |
16 570 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 11:27
|
|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Відхилено |
16 577 700,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 09:36
|
|
ТОВ "БОРЗНЯНСЬКА ПЕРЕСУВНА ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" #03582557 |
Відхилено |
16 600 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 08:34
|
|
ПП "БУД-АРВЕСТ" #35385371 |
Відхилено |
18 750 449,80
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 15:44
|
|
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" #43480144 |
Відхилено |
18 799 971,32
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 16:38
|
|
ПП СЕМИДАР #37199010 |
Відхилено |
18 899 971,20
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 16:42
|