Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Святоюрська в м. Яворів Львівської області
Очікувана вартість
2 093 112,00 UAH
UA-2024-04-10-008192-a ● a490aaf6e1124885935adad88829e1de
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Яворівська міська рада Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 33213539 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 15 |
Контактна особа: |
Станько Катерина Вікторівна 380961483740 Stanko16@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 093 112,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 465,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму 60 000,00 гривень з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Святоюрська в м. Яворів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81000, Україна, Львівська область, Яворів, вул. Святоюрська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2024 році, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п'ятнадцять) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 15:08 |
Тендерна документація Святоюрська.docx | |
10 квітня 2024 15:08 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
10 квітня 2024 15:08 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx | |
10 квітня 2024 15:08 |
Додаток 2 (Технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2024 17:57
Дата відповіді: 14 квітня 2024 21:12
Відповідно до пп.10 п.2 розділу 5 тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника.».
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 визначено перелік відомостей, які повинні і можуть бути зазначені в тендерній документації.
Водночас, вказаними нормами не передбачено можливість вимагати від учасників інформацію про відсутність негативного досвіду співпраці із замовником.
Згідно ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законодавством не передбачено вимог щодо наявності такої інформації (інформації про відсутність негативного досвіду співпраці), а відтак Замовник не може включати до тендерної документації вимогу щодо її надання посилаючись на ч.3 ст.22 Закону.
Зважаючи на викладене, прошу роз’яснити на яких правових підставах замовник вимагає від учасників надання інформації про відсутність негативного досвіду співпраці із замовником ШЛЯХОМ НАДАННЯ ВІДПОВІДНОГО ЛИСТА ЗА ПІДПИСОМ КЕРІВНИКА ЗАМОВНИКА ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до пп.2 п.45 Особливостей, Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Відповідно вимога, щодо надання учасником підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником цих торгів встановлена на підставі до ч.3 ст.22 Закону з метою підтвердження учасником відсутності встановленої пп.2 п.45 Особливостей підстави для відхилення.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 квітня 2024 18:01
Дата відповіді: 14 квітня 2024 21:14
Тендерною документацією встановлено, що: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника.». Прошу роз'яснити навіщо встановлена така вимога та на яких правових підставах ?
Відповідь: На ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до пп.2 п.45 Особливостей, Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Відповідно вимога, щодо надання учасником підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником цих торгів встановлена на підставі до ч.3 ст.22 Закону з метою підтвердження учасником відсутності встановленої пп.2 п.45 Особливостей підстави для відхилення.
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 11 квітня 2024 18:13
Дата відповіді: 14 квітня 2024 21:17
Згідно Додатку №2 до тендерної документації: «Для коректного формування своєї пропозиції учасник повинен провести обстеження фактичного стану даного об’єкта. За результатами огляду, учасником складається звіт про проведення технічного обстеження об’єкта та ознайомлення з його обсягами, який має бути підписаний уповноваженим представником учасника та замовника. Даний звіт складається в період уточнень та надається у складі тендерної пропозиції».
Вочевидь, вносячи таку інформацію до тендерної документації замовник покликався на ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки частиною 2 статті 22 Закону, яка визначає зміст тендерної документації така інформація не визначена. Проте, відповідно до змісту ч.3 ст.22 Закону замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію лише за наявності сукупності двох умов, а саме: - вимоги щодо наявності такої інформації передбачені законодавством. - замовник вважає за необхідне включити таку інформацію до тендерної документації. Отже, Законом (ч.3 ст.22 Закону) Замовнику дозволено включити до тендерної документації не будь-яку інформацію, яку тільки йому заманеться, а виключно ту, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Про бажання Замовника включити до тендерної документації інформацію про проведення обстеження об’єкта будівництва неабияк свідчить її наявність в тендерній документації. Проте, щодо іншої обов’язкової умови, жодної інформації тендерна документація не містить. Виходячи з викладеного, прошу роз’яснити, які норми законодавства України містять вимогу щодо проведення обстеження учасниками об’єктів будівництва та ознайомлення з його обсягами, в тому числі, задля взяття участі в публічних закупівлях ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше звернення, повідомляємо наступне: відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником встановлено дану вимогу для учасників задля повного розуміння обсягів та складності предмета закупівлі. Оскільки закупівля є значною за обсягом, учасники прибувши до фактичного місця проведення робіт, можуть краще оцінити обсяги робіт та можливо виявити певні невідповідності, приховані роботи, які краще виявити під час огляду, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому час і витрати як Замовника так і Учасника. Замовник гарантує підписання звіту про обстеження кожному Учаснику, який здійснить обстеження об’єкту та ознайомиться з обсягами робіт.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 12 квітня 2024 13:54
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:53
Згідно п.1 Додатку №1 до тендерної документації учасники, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинні надати в складі тендерної пропозиції атестат виробництва бетону, що виробляється відповідно до ДСТУ Б В.2.7-96:2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні». На даний час існують більш нові стандарти, які встановлюють вимоги до бетонів, зокрема ДСТУ Б В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000, NEQ)».
Прошу роз’яснити буде належним підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям надання в складі тендерної пропозиції атестату виробництва бетону за ДСТУ Б В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000, NEQ)» ?? Якщо ні, то чому ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.5 та ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Кваліфікація
Дата подання: 13 квітня 2024 16:48
Дата відповіді: 16 квітня 2024 15:26
Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання Учасниками в складі тендерної пропозиції атестату виробництва бетону, що виробляється відповідно до ДСТУ Б В.2.7-96:2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні». Проте, стандарту саме з такою назвою не існує. Натомість є ДСТУ Б В.2.7-96:2000 «Суміші бетонні. Технічні умови», відтак учасники не можуть виконати вимогу Замовника. Прошу роз’яснити положення тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше звернення, повідомляємо наступне, ДСТУ Б В.2.7-96:2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні» введений Наказом Держбуду України від 31.01.2002 р. № 26. Даний стандарт поширюється на бетонні суміші для приготування важкого, дрібнозернистого і легкого бетонів і встановлює правила відбирання проб і методи визначення легкоукладальності, середньої густини, пористості, розшаровуваності, температури і дотриманості властивостей бетонної суміші.
Кваліфікація
Дата подання: 13 квітня 2024 16:49
Дата відповіді: 16 квітня 2024 15:28
Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації вимагається надання Учасниками в складі тендерної пропозиції атестату виробництва, що підтверджує відповідність щебенево-піщаних сумішей вимогам ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам’яних матеріалів» зі зміною №1. Проте, такий стандарт втратив чинність 01.01.2023. Прошу роз’яснити навіщо Замовник вимагає підтвердження відповідності стандартам, які втратили чинність ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, Замовником буде враховане дане зауваження. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог 1.6. частини 1 Розділу 3 тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Кваліфікація
Дата подання: 13 квітня 2024 17:32
Дата відповіді: 16 квітня 2024 15:30
Відповідно до п.2 Додатку 1 учасники повинні надати підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж п’ятьма працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення).
Приписами ч.5 ст.40 Кодексу цивільного захисту визначено, що особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки.
Технічним завданням не передбачено виконання робіт з підвищеною пожежною небезпекою. Отже такі працівники до надання послуг за предметом закупівлі не залучатимуться.
Прошу роз’яснити на яких правових підставах замовник вимагає надати підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж п’ятьма працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення) ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне, керуючись ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовником була встановлена зазначена вимога, у зв’язку з тим, що Технічним завданням передбачено виконання робіт з підвищеною пожежною небезпекою, зокрема розливання в’яжучих матеріалів та улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону, оскільки виконання даних робіт передбачає використання легкозаймистих речовин та матеріалів. Підвищена пожежна небезпека - це стан, при якому існує великий ризик виникнення пожежі або її поширення. Такий стан може бути пов'язаний з багатьма факторами, такими як: використання легкозаймистих речовин та матеріалів, які швидко горять і можуть легко спричинити виникнення та поширення пожежі; робота з обладнанням, яке може перегріватися або викидати іскри, таким як електроінструменти, електричні машини тощо; підвищена концентрація горючих речовин або вибухонебезпечних речовин в робочому просторі; неправильне зберігання легкозаймистих матеріалів та речовин та ін.
У разі роботи з підвищеною пожежною небезпекою необхідно дотримуватися правил пожежної безпеки, які передбачають заходи щодо запобігання виникненню пожежі та її поширенню. До таких заходів можуть належати встановлення засобів пожежного захисту, контроль за використанням електроприладів, перевірка стану обладнання та зберігання горючих речовин, а також навчання працівників.
У разі роботи з підвищеною пожежною небезпекою необхідно дотримуватися правил пожежної безпеки, які передбачають заходи щодо запобігання виникненню пожежі та її поширенню. До таких заходів можуть належати встановлення засобів пожежного захисту, контроль за використанням електроприладів, перевірка стану обладнання та зберігання горючих речовин, а також навчання працівників.
Кваліфікація
Дата подання: 13 квітня 2024 17:52
Дата відповіді: 16 квітня 2024 15:31
Відповідно до п.2 Додатку 1 тендерної документації учасники повинні підтвердження наявність інженера з пожежної безпеки.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних професій працівників (випуск 92), який є нормативним документом, Інженер з пожежної безпеки Організовує контроль за дотриманням вимог правил пожежної безпеки під час будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення та експлуатації будівель, споруд та інших об'єктів незалежно від форм власності і видів діяльності.
Предметом закупівлі є поточний ремонт дороги. Здійснення контролю за дотриманням вимог правил пожежної безпеки під час поточного ремонту дороги не входить до обов’язків інженера з пожежної безпеки.
Отже така вимога Замовника суперечить положенням ДКХПП. Прошу роз’яснити на яких правових підставах Замовник вимагає підтвердження наявності інженера з пожежної безпеки ? Чим він займатиметься на цьому об’єкті, якщо технічне завдання не передбачає виконання робіт з підвищеною пожежною небезпекою ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне, керуючись ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовником була встановлена зазначена вимога, у зв’язку з тим, що Технічним завданням передбачено виконання робіт з підвищеною пожежною небезпекою, зокрема розливання в’яжучих матеріалів та улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону, оскільки виконання даних робіт передбачає використання легкозаймистих речовин та матеріалів. Варто зазначити що інженер з пожежної безпеки організовує контроль за дотриманням вимог правил пожежної безпеки будь яких об’єктів незалежно від форм власності і видів діяльності а також організовує контроль за усуненням джерел і умов, що сприяють виникненню та поширенню пожежі, створенню у разі пожежі загрози життю і здоров'ю людей, знищенню чи пошкодженню майна, а також перешкоджають ліквідації пожеж і врятуванню людей.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 квітня 2024 17:57
Дата відповіді: 16 квітня 2024 15:32
Прошу роз'яснити необхідність вимоги щодо необхідності підтвердження наявності трьох виконавців робіт (Додаток №1 до тендерної документації) ? Самим не смішно ?, там роботи на 3 дні.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне, відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Саме замовник формує зміст тендерної документації, встановлює кваліфікаційні критерії для учасників та визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, передбачає додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Згідно оголошення про проведення закупівлі та тендерної документації, строк виконання робіт/ надання послуг до 31 грудня 2024 року.
Вимоги документації, що суперечать законодавству
Дата подання: 13 квітня 2024 18:13
Дата відповіді: 16 квітня 2024 18:58
Замовник вимагає надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці В ЧАСТИНІ СПОРУДЖЕННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДОРІГ (п.5 таблиці №4 Додатку №1 до тендерної документації.
Проте, перелік видів робіт підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ № від 03.02.2021 №77, не встановлює такого виду робіт підвищеної небезпеки як ЕКСПЛУАТАЦІЯ ДОРІГ.
Більше того, предметом закупівлі є поточний ремонт дороги, а отже ніхто нічого споруджувати, обслуговувати, експлуатувати не буде. Отже в цій частині вимога замовника суперечить вимогам чинного законодавства, а відтак підлягає виключенню з тендерної документації.
Якщо ж замовник не вноситиме зміни в цій частині, прошу роз’яснити на підставі чого замовник встановлює вимоги які суперечать законодавству України ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше звернення повідомляємо наступне, згідно вимоги п. 5 Таблиці 4 Додатку 1, встановлена вимога щодо надання достовірної інформації про наявність в учасника ліцензії, яка дає право виконувати роботи/надавати послуги, які є предметом закупівлі (у випадку, якщо наявність такої ліцензії є необхідною), а також декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в частині спорудження та експлуатації доріг та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (подається на ті види робіт, для виконання яких, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», є обов’язковим наявність такої Декларації / чи Дозволу). Варто зазначити, що вимога містить уточнення, зокрема надання дозволу/деклараціі необхідне лише у тому випадку, коли технічним завданням передбачено виконання робіт, для яких згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», є обов’язковим наявність такої Декларації /Дозволу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
1 677 265,48
UAH з ПДВ
|
1 677 265,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
1 677 265,48
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 13:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 15:01
|
Платіжна_інструкція_Святоюрська.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 12:05
|
Протокол №56 від 07.05.2024.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 11:18
|
Договір №59 від 29.04.2024.pdf | укладений |
29 квітня 2024 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про виправлення механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |