Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожні знаки (згідно переліку 156 позиції)
Очікувана вартість
5 263 000,00 UAH
UA-2024-04-10-007712-a ● e8e1a3cc54984e3093db56e9fd574ec5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03357562 |
Місцезнаходження: | 58010, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Криворучка Ореста, 41 А |
Контактна особа: |
Яна Танасійчук +380956992997 mkpshep@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:34 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 12:34 |
Очікувана вартість: | 5 263 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1861 штука
Дорожні знаки (згідно переліку 156 позиції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58010, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Криворучка Ореста,41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34992200-9 — Дорожні знаки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 14:58 |
Додаток 1 тех.завдання НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
15 квітня 2024 14:58 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx | |
12 квітня 2024 16:04 |
Додаток 2 тендерна пропозиція.docx | |
12 квітня 2024 16:01 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
12 квітня 2024 16:01 |
Додаток 3, 4,5 вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
12 квітня 2024 16:01 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
12 квітня 2024 15:59 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx | |
10 квітня 2024 14:48 |
додаток 6 договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 11 квітня 2024 11:47
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:35
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, розмір знаку 2.3.1 вертикальна розмітка буде 350х1050 мм?
Відповідь: Доброго дня! Згідно ДСТУ 2587:2021, розміри знаків вертикальна розмітка 2.3.1,2.3.2,2.3.3. становлять 700мм*300мм.
розміри знаків
Дата подання: 11 квітня 2024 13:04
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:08
Доброго дня. Знаки 5.45.2 і 5.47.2 будуть 700х900 мм?
Відповідь: Доброго дня! Згідно ДСТУ 4100 : 2021, другий типорозмір знаків 5.45.2 становить 700мм*440мм , по знаку 5.47.2 - 700мм*525мм, (вимога стосується лише верхніх частин знаків) нижні частини з розкладом руху повинні бути шириною 700мм, а висота буде зазначатись окремо при створенні заявки на поставку переможцю але не більше 880мм і не менше 440мм - для знака 5.45.2, і не більше 1050мм і не менше 525мм для знака 5.47.2. Дякую за запитання.
Спосіб виготовлення
Дата подання: 11 квітня 2024 14:48
Дата відповіді: 12 квітня 2024 11:08
Відповідно до ДСТУ 4100:2021 пункту 3.11 «Поверхня в сторону водія дорожнього знака з нанесенням на ній зображенням. Примітка. Залежно від способу нанесення зображення лицева поверхня може бути такою що наклеюється, фарбується, або комбінованою, зокрема нанесеною методом цифрового друку» та статті 23 Закону Про Публічні Закупівлі пункту 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»
Просимо внести зміни до тендерної документації з додаванням виразу біля методом аплікації або шовкотрафаретного друку - «або еквівалент відповідно до ДСТУ 4100:2021»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вірно зазначено, що відповідно до статті 23 Закону Про Публічні Закупівлі пункту 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Предметом закупівлі є "Дорожні знаки" згідно із переліком. В предметі закупівлі та технічні специфікації предмету закупівлі відсутні посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Поняття "еквівалент" може застосовуватися, якщо є конкретні дані передбачені статтею 23 щодо предмету закупівлі. Що стосується слів "аплікаційним та шовкотрафаретним методом" то ця частина стосується виробництва якісного лиця дорожнього знаку, тобто, це стосується одного з методів виготовлення дорожніх знаків, тому тут слово "еквівалент" не може застосовуватися.
Щодо дискримінації в ТД
Дата подання: 13 квітня 2024 23:27
Дата відповіді: 15 квітня 2024 15:01
Замовником оголошено закупівлю UA-2024-04-10-007712-a за предметом: Дорожні знаки (згідно переліку 156 позиції)
Ми маємо намiр прийняти участь у цих торгах, але Замовник визначив у тендернiй документацiї умови, що порушують основнi принципи публiчної закупiвлi визначенi в ст. 3 Закону України «Про Публiчнi закупiвлi»
Основнi принципи, що порушує Тендерна Документацiя Замовника, це:
- сумлiнна конкуренцiя серед учасникiв;
- максимальна економiя та ефективнiсть;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
- недискримінація учасників;
- запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням.
Порушення принципiв Закону України "Про Публiчнi закупiвлi" у тендернiй документацiї полягають у наступному:
В тендернiй документацiї Додаток 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»- визначено- «Лице дорожнього знаку повинно бути виготовлено методом аплікації або шовкотрафаретного друку та повинно мати підвищену стійкість до механічних пошкоджень».
Ця вимога є дискримiнацiйною і порушує права інших учасників, з наступних обставин:
Жодним законодавчим актом не визначено вимог, щодо виробництва лиця для дорожнiх знаків, в ДСТУ 4100-2021 визначено вимоги тільки до плівок з яких виготовляються маски(лице) для дорожнiх знакiв.
Відповідно до ДСТУ 4100:2021 пункту 3.11 «Поверхня в сторону водія дорожнього знака з нанесенням на ній зображенням. Примітка. Залежно від способу нанесення зображення лицева поверхня може бути такою що наклеюється, фарбується, або комбінованою, зокрема нанесеною методом цифрового друку» та статті 23 Закону Про Публічні Закупівлі пункту 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»
Iснує 3 метода виготовлення масок для дорожнiх знакiв:
-аплікація
-трафаретний друк;
-цифровий друк.
Визначення замовником конкретних методіа виготовлення масок для дорожнiх знакiв позбавляє iнших Учасникiв, що виготовлюють лице(маски) iншим методом (цифровим друком), участi у тендерi. Хоча якiсть масок виготовлених цифровим друком не гiрша нiж методом аплiкацiї чи шовкотрафаретним друком.
Метою Закону України "Про публiчнi закупiвлi" (надалi - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здiйснення закупiвель, створення конкурентного середовища у сферi публiчних закупiвель, запобiгання проявам корупції у цiй сферi, розвиток добросовiсної конкуренцiї.
Вважаємо, що таким чином замовник свідомо звузив коло потенційних учасників, тобто- виробники, які виробляють знаки саме методом цифрового друку- не можуть прийняти участь в закупівлі. Вважаємо що Замовник не може визначати в технічних вимогах методи виготовлення.
Замовником було надано відповідь на звернення до даной закупівлі:
«Доброго дня. Вірно зазначено, що відповідно до статті 23 Закону Про Публічні Закупівлі пункту 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Предметом закупівлі є "Дорожні знаки" згідно із переліком. В предметі закупівлі та технічні специфікації предмету закупівлі відсутні посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Поняття "еквівалент" може застосовуватися, якщо є конкретні дані передбачені статтею 23 щодо предмету закупівлі. Що стосується слів "аплікаційним та шовкотрафаретним методом" то ця частина стосується виробництва якісного лиця дорожнього знаку, тобто, це стосується одного з методів виготовлення дорожніх знаків, тому тут слово "еквівалент" не може застосовуватися.
Отже Замовник сам дає відповідь що згоден з тим, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на спосіб виробництва, проте далі у відповіді сам собі заперечує: «Що стосується слів "аплікаційним та шовкотрафаретним методом" то ця частина стосується виробництва якісного лиця дорожнього знаку, тобто, це стосується одного з методів виготовлення дорожніх знаків, тому тут слово "еквівалент" не може застосовуватися.
Тобто ви надаєте відповідь що неможна в специфікації зазначати спосіб виготовлення- але сами його зазначаєте.
Вважаємо це порушенням наших прав, як потенційного учасника, та вимагаємо Замовника внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання, зміни внесено.
кількість знаків
Дата подання: 16 квітня 2024 11:09
Дата відповіді: 16 квітня 2024 11:50
Доброго дня. У вас в загальній кількості 1865 шт, а сумма знаків прописаних в тендері - 1861 шт. Можете, будь ласка, перевірити в себе чи все вірно пораховано?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання, зміни внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДОРСИСТЕМС |
3 791 580,60
UAH з ПДВ
|
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ В.А.М.БУД |
3 796 413,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
4 718 037,00
UAH з ПДВ
|
4 718 037,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Дорожній Вектор" |
5 124 129,00
UAH з ПДВ
|
5 124 129,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДОРСИСТЕМС #43412577 |
Переможець |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 17:31
|
Договір.pdf | укладений |
10 травня 2024 17:30
|