Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Корда +380508039155 korda.iryna@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 7 391 359,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 956,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю 1 робота, слід розуміти обсяг згідно ТС (Додаток 2).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 18:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 18:40 |
Перелік змін_від 24.04.2024.docx | |
24 квітня 2024 18:40 |
Тендерна документацiя зі змінами від 24.04.2024 р..doc | |
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
10 квітня 2024 14:39 |
Тендерна документацiя.doc | |
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
24 квітня 2024 18:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2024 18:40 |
Перелік змін_від 24.04.2024.docx
|
|||
24 квітня 2024 18:40 |
Тендерна документацiя зі змінами від 24.04.2024 р..doc
|
|||
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
10 квітня 2024 14:39 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
|
|||
10 квітня 2024 14:39 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000042 ● 3157153fc7724efabfcf2e408de74a8f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:34 |
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-10-007418-a, яку проводить Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 11:48:45
Запит замовнику на пояснення
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-04-10-007418-a, з метою дослідження питання дотримання Замовником принципів закупівель, зокрема принципів прозорості, економії, ефективності та пропорційності, неупередженого та об’єктивного визначення переможця, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, з врахуванням ст.351-1 Кримінального кодексу України, на досягнення мети Закону №922, яка визначена в його преамбулі та на виконання п.65 рішення Ради національної безпеки і оборони України "Про Стратегію національної безпеки України" - постала потреба в отриманні пояснень та документів, які підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Яким чином, на підставі яких документів (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію, реєстраційні номери у ЄДЕССБ тощо), визначено технічні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Яким чином, на підставі якого документу встановлено відсутність обставин зазначених у пп.3 п.47 Особливостей №1178 ?
3. Чому не відхиллено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі визначеної абз.5 пп.2 п.47 Особливостей №1178 ?
З метою запобігання правопорушенням - надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту пояснення відповідно кожного питання та копії організаційної, організаційно-розпорядчої, інформаційно-аналітичної документації, яка передбачена інструкцією з діловодства та підтверджує надану у поясненнях інформацію.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 11:45:56
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Яким чином, на підставі яких документів (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію, реєстраційні номери у ЄДЕССБ тощо), визначено технічні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Раковець, Підтемне, Новосілка Пустомитівського району Львівської області. Капітальний ремонт було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 14-0420/01-22 від 21 жовтня 2022 (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) надаємо в складі відповіді.) . В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. В основу технічної специфікації було покладено Відомість обсягів робіт та та розділ III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти з Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, які входять до проектної документації по даному об’єкту. Дані документи надаємо разом з поясненням.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. Зведений кошторисний розрахунок надаємо в складі відповіді.
2. Яким чином, на підставі якого документу встановлено відсутність обставин зазначених у пп.3 п.47 Особливостей №1178 ?
Згідно пп.3 п.47 Особливостей №1178 Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Керівником Учасника процедури закупівлі є саме Директор Ярошевський Андрій Миколайович, згідно наданих документів в складі Тендерної пропозиції. Надаємо їх в складі пояснення.
Учасником переможцем завантажено в електронну систему документ «Лист стаття 47-1» (надаємо разом з поясненням) в якому зазначено про відсутність підстав на відхилення по кожному підпункту пункту 47 Постанови КМУ №1178.
Окрім того, згідно статті 59 Закону України «Про запобігання корупції»: Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
1. Відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством. Відомості про осіб, які входять до особового складу органів, що провадять оперативно-розшукову або розвідувальну чи контррозвідувальну діяльність, належність яких до вказаних органів становить державну таємницю, та яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, вносяться до розділу з обмеженим доступом Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, порядок його формування та ведення затверджуються Національним агентством.
Відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, протягом трьох робочих днів з дня надходження з Державної судової адміністрації України до Національного агентства електронної копії рішення суду, яке набрало законної сили, з Єдиного державного реєстру судових рішень.
Відтак, Замовником здійснюється перевірка такої інформації в Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
В результаті здійснення такої перевірки замовником було встановлено, що :
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М"
#01036968 НЕ ВНЕСЕНО до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) Директора Ярошевського Андрія Миколайовича НЕ ВНЕСЕНО до Єдиного державного реєстру осіб, яких було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Також надаємо підтверджуючі скріни з реєстру разом з поясненням.
3. Чому не відхиллено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі визначеної абз.5 пп.2 п.47 Особливостей №1178 ?
Зважаючи на те, що Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації, Переможець закупівлі теж надав всі необхідні документи у строк визначений Постановою КМУ №1178 , в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відсутня інформація про керівника Учасника Директора Ярошевського Андрія Миколайовича та про ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М", в Замовника не було підстав для відхилення Тендерної пропозиції даного Учасника.
Просимо прийняти надані пояснення. З повагою!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М" |
7 308 763,20
UAH з ПДВ
|
7 308 763,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М" #01036968 |
Переможець |
7 308 763,20
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 21:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 23:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 18:00
|
Д уг№4 річка Зубра .pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 17:44
|
Д уг№3 Гідробуд.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2024 13:03
|
Д уг №2.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2024 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2024 12:18
|
Д.уг№1.pdf | зміни до договору |
27 травня 2024 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 17:32
|
Дог Гідробуд .pdf | укладений |
22 травня 2024 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (внесення змін щодо реквізитів Сторін) |
Номер договору про закупівлю: | 20/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу бюджетного фінансування на поточний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 20/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 20/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на поточний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 20/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |