Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2024-04-10-004087-a 38514b4458024841b9500f5ecd7a12a7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Левадний

+380967160327 3022@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3022 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 08803595
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Андрій Левадний
+380967160327
3022@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Буряк столовий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються відповідно до ст. 49 БКУ, та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30- ти (тридцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена ст. 625 ЦКУ, не застосовується. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2024 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 11:37
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості поставок
Дата подання: 10 квітня 2024 12:31
Дата відповіді: 11 квітня 2024 09:57
Шановний Замовник, для прорахування логістичних витрат просимо повідомити орієнтовку кількість поставок, період поставок та об'єм. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, повідомляємо, поставку можливо здійснити одноразово на весь об'єм закупівлі.
порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата подання: 12 квітня 2024 17:53
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:11
Відповідно до вимог Оголошення додатку 2 пункт 1.5. В складі тендерної пропозиції учасник має надати: - оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім'я Виробника або імпортера та Учасника, діючий до кінця 2024 р.; - оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) виданий на ім'я Виробника або офіційного представника або імпортера, діючий до кінця 2024 р., а також надати звіт про проведений аудит сертифікації системи управління якістю не раніше 2023 р. - оригінал або завірена копія сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001, виданий на ім'я Виробника або офіційного представника або імпортера, діючий до кінця 2024 р., а також надати звіт про проведений аудит сертифікації системи екологічного управління не раніше 2023 р. - оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) виданий на ім'я Учасника, а також надати звіт про проведений аудит сертифікаційної перевірки системи управління безпекою ланцюга постачання не раніше 2023 р; - оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданий на ім'я Учасника, а також надати звіт про проведений аудит системи управління, що стосується управління протидії корупції не раніше 2023 р. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 9 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: “Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”. Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. з 01.01.2018 в Україні скасована обов'язкова сертифікація. Враховуючи вище викладене, вимога встановлена Замовником до складу Оголошення пункту про надання учасниками сертифікатів є безпідставним. Діючим законодавством передбачено, "документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Якщо сертифікація в Україні є не обовязкова, виникає питання навіщо взагалі встановлена така вимога про надання сертифікатів. Отже, замовник умисно намагається обмежити коло учасників. вимагаємо усунути порушення законодавстів прор публічні закупівлі, шляхом виключення вимоги до учасника про надання сертифікатів оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім'я Виробника або імпортера та Учасника, діючий до кінця 2024 р.; - оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) виданий на ім'я Виробника або офіційного представника або імпортера, діючий до кінця 2024 р., а також надати звіт про проведений аудит сертифікації системи управління якістю не раніше 2023 р. - оригінал або завірена копія сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001, виданий на ім'я Виробника або офіційного представника або імпортера, діючий до кінця 2024 р., а також надати звіт про проведений аудит сертифікації системи екологічного управління не раніше 2023 р. - оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) виданий на ім'я Учасника, а також надати звіт про проведений аудит сертифікаційної перевірки системи управління безпекою ланцюга постачання не раніше 2023 р; - оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданий на ім'я Учасника, а також надати звіт про проведений аудит системи управління, що стосується управління протидії корупції не раніше 2023 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник!
НАССР або Система управління якістю та безпечністю харчових продуктів – це, перш за все, запобіжні дії, систематична ідентифікація, оцінка та контроль потенційних небезпечних чинників (біологічних, хімічних, фізичних), що виникають в процесі виробництва продукції.
Відповідно до Закону України № 1602 «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчової продукції» всі оператори ринку харчової продукції зобов'язані застосовувати НАССР (систему аналізу ризиків та критичних контрольних точок). Згідно Закону вимоги НАССР є обов'язковими.
Сертифікат НАССР не оформляється в обов'язковому порядку, але як визначено частиною 5 статті 23 «Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасника, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікати ISO.
Також, хочемо зазначити, що у пункті 14 тендерної документації зазначено «У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист-пояснення у довільній формі, з зазначенням підстави ненадання документа з посилання на законодавчі акти.»
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що вимоги замовника не призводять до дискримінації учасників у процедурі закупівлі.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій