Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43122946 |
Місцезнаходження: | 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Соборності,58 |
Контактна особа: |
Пилипко Галина Вікторівна +380679935290 mr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 11:52 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 11:52 |
Очікувана вартість: | 2 352 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 763,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 11:12 |
Додаток 3 проект договору бензин.doc | |
10 квітня 2024 11:12 |
БЕНЗИН 2024 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000076 ● 528a1b462fd64af2902f3168378a9740
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-04-10-003401-a 10.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-12 16:25:04
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товари за кодом ДК 021:2015:09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ Бензин А-95 Дизельне паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-003401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-16 13:18:44
Відповідь замовника на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товари за кодом ДК 021:2015:09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ Бензин А-95 Дизельне паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-003401-a) у відповідь на запит Замовнику на пояснення повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб, оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням нижчезазначеного:
Якість бензину А- 95 та паливо дизельне повинна відповідати Державним стандартам України та технічним вимогам, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», технічним умовам заводу-виробника. Товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати встановленим технічним та якісним характеристикам встановленим Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та план заходів з його застосування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 01.08.2013 р. (зі змінами);
Обґрунтування очікуваної вартості:
Відповідно до річного плану, фінансування закупівлі здійснюється за рахунок місцевого бюджету згідно до затвердженого кошторису видатків на 2024 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на основі актів виміру довжини маршруту який проходять шкільні автобуси протягом року та відповідає бюджетному призначенню. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована шляхом аналізу та порівняння ринкових цін на бензин та дизельне паливо, інформації з веб-сайтів постачальників бензину та дизельного палива, загальнодоступної інформації в мережі Інтернет, а також в електронній системі закупівель Prozorro.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://myronivka-osvita.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-15-11-00-27-02-2023/
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкаси-Оіл" |
2 167 415,40
UAH з ПДВ
|
2 167 415,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
2 320 272,00
UAH з ПДВ
|
2 266 315,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ" |
2 266 511,40
UAH з ПДВ
|
2 266 511,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкаси-Оіл" #32179953 |
Переможець |
2 167 415,40
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 14:28
|
договір | укладений |
25 квітня 2024 14:10
|