Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
342 517,87 UAH
UA-2024-04-10-001811-a b02e9e35b2e2426cba975716e0b92167
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Мельник

+380673578385 ya.melnyk@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45165321
Місцезнаходження: 21012, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н місто Вінниця , пров.Широцького Костя будинок 24
Контактна особа: Яна Мельник
+380673578385
ya.melnyk@grmu.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2024 09:00
Початок аукціону: 22 квітня 2024 13:25
Початок аукціону: 22 квітня 2024 13:25
Очікувана вартість: 342 517,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 712,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Стіл керівника 1950*1600*768 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Стіл комп’ютерний кутовий 1700*1550*750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Стіл письмовий 1500*650*750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Стіл письмовий 1400*600*750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Шафа для паперів 2286*600*350 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для паперів 2286*800*350 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для одягу 2286*650*600 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба для принтера 900*600*400 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба для паперів 750*600*400 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Перегородка для столів 1200*500 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Перегородка для столів 1500*550 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штука
Підставка для комп’ютерного системного блоку 450*256*200 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Стіл кутовий комп’ютерний 1750*1450*750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба для принтера 900*660*450 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для паперів 1918*400*450 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Шафа для паперів 2286*600*400 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для одягу 2286*450*550 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба для паперів 800*630*400 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Полиця навісна для паперів 1062*630*400 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для одягу 2200*700*600 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба 1600*450*500 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Полиця навісна 1600*500*300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба 1160*740*370 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл 2400*645*750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Панель 680*200 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Вішалки для одягу 2020*1200 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба під принтер 800*700*470 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Підставка під системний блок 650*250*500 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штука
Стіл комп’ютерний кутовий 1200*1200*750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл комп’ютерний 1200*600*750 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штука
Підставка під системний блок 450*250*120 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 168 750,60
UAH з ПДВ
168 750,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІМКОМ" 249 220,20
UAH з ПДВ
249 220,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Кедр-ВВ" 325 980,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 310 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2024 12:07
Електронний підпис
03 травня 2024 12:07
3..Витяг ЄДРПОУ_11.04.2024.pdf.p7s
03 травня 2024 12:06
Довідка юр.особа.zip
03 травня 2024 12:06
Довідка _фіз. особа.zip
03 травня 2024 12:06
3..Витяг ЄДРПОУ_11.04.2024.pdf
25 квітня 2024 13:32
Електронний підпис
18 квітня 2024 17:55
Електронний підпис
18 квітня 2024 17:55
Електронний підпис
18 квітня 2024 17:55
3. Додпток_3_технічні.pdf
18 квітня 2024 17:55
3. Додпток_3_технічні.pdf.p7s
18 квітня 2024 17:55
11. Сертифікати.pdf.p7s
18 квітня 2024 17:55
5. Додаток_5.pdf.p7s
18 квітня 2024 17:55
12. Копія Статуту.pdf.p7s
18 квітня 2024 17:55
4. Додаток_4.pdf.p7s
17 квітня 2024 18:24
Електронний підпис
17 квітня 2024 18:24
Електронний підпис
17 квітня 2024 18:23
4. Додаток_4.pdf
17 квітня 2024 18:23
10 .Витяг ЄДРПОУ_11.04.2024.pdf
17 квітня 2024 18:23
13. Аналогічний договір.pdf
17 квітня 2024 18:23
5. Додаток_5.pdf
17 квітня 2024 18:23
14. Висновки матеріали.pdf
17 квітня 2024 18:23
11. Сертифікати.pdf
17 квітня 2024 18:23
12. Копія Статуту.pdf
17 квітня 2024 18:23
3. Додпток_3_технічні.pdf
17 квітня 2024 18:23
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 квітня 2024 18:03
Електронний підпис
18 квітня 2024 18:03
Електронний підпис
18 квітня 2024 18:02
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:02
Витяг ПДВ_1713447771.pdf
18 квітня 2024 18:02
Додаток 4_1713447772.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:02
Бенефеціар_1713447771.pdf
18 квітня 2024 18:02
Додаток 4_1713447772.pdf
18 квітня 2024 18:02
Довідка п. 47_1713447772.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:02
Бенефеціар_1713447771.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:02
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 квітня 2024 18:02
Витяг ПДВ_1713447771.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:02
Довідка п. 47_1713447772.pdf

Публічні документи

17 квітня 2024 10:42
Електронний підпис
17 квітня 2024 10:41
цінова.pdf
17 квітня 2024 10:41
цінова.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
технічка.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
технічка.pdf
17 квітня 2024 10:40
гарантійний лист.pdf
17 квітня 2024 10:40
Наказ.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
довідка1.pdf
17 квітня 2024 10:40
гарантійні листи.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
Опис.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
довідка11.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
протокол зборів.pdf
17 квітня 2024 10:40
лист погодження.pdf
17 квітня 2024 10:40
інформація.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
довідки.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
інформація.pdf
17 квітня 2024 10:40
сес з печатками.pdf
17 квітня 2024 10:40
довідка про ліцензію.pdf
17 квітня 2024 10:40
гарантійний лист2.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
Наказ.pdf
17 квітня 2024 10:40
відсутність підстав.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
Свідоцтва та витяги (1).pdf
17 квітня 2024 10:40
про власника.pdf
17 квітня 2024 10:40
відсутність підстав.pdf
17 квітня 2024 10:40
довідка2.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
протокол зборів.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
довідка11.pdf
17 квітня 2024 10:40
довідка.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
Виписка_1.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
лист повідомлення.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
гарантійний лист1.pdf
17 квітня 2024 10:40
Рішення.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
довідки.pdf
17 квітня 2024 10:40
гарантійні листи.pdf
17 квітня 2024 10:40
відсутність підстав1.pdf
17 квітня 2024 10:40
лист повідомлення.pdf
17 квітня 2024 10:40
сес з печатками.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
Виписка_1.pdf
17 квітня 2024 10:40
лист погодження.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
гарантійний3.pdf
17 квітня 2024 10:40
гарантійний3.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
про власника.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
гарантійний лист.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
Опис.pdf
17 квітня 2024 10:40
Рішення.pdf
17 квітня 2024 10:40
довідка1.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
гарантійний лист1.pdf.p7s
17 квітня 2024 10:40
довідка.pdf
17 квітня 2024 10:40
довідка2.pdf
17 квітня 2024 10:40
гарантійний лист2.pdf
17 квітня 2024 10:40
проєкт.pdf
17 квітня 2024 10:40
довідка щодо підпису.pdf
17 квітня 2024 10:40
проєкт.pdf.p7s

Публічні документи

18 квітня 2024 12:58
Електронний підпис
18 квітня 2024 12:58
Електронний підпис
18 квітня 2024 12:57
структура власності.pdf
18 квітня 2024 12:57
тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2024 12:57
довідка сертифікати.pdf
18 квітня 2024 12:57
ФУРНІТУРА 2024.pdf
17 квітня 2024 19:13
Електронний підпис
17 квітня 2024 19:13
Електронний підпис
17 квітня 2024 19:13
паспорти якості.pdf
17 квітня 2024 19:09
додаток 4.pdf
17 квітня 2024 19:09
ФУРНІТУРА 2024.pdf
17 квітня 2024 19:09
повний витяг з ЄДР.pdf
17 квітня 2024 19:09
аналогічні договори.pdf
17 квітня 2024 19:09
довідка пдв.pdf
17 квітня 2024 19:09
виписка з ЄДР 04.04.2024р..pdf
17 квітня 2024 19:09
довідка сертифікати.pdf
17 квітня 2024 19:09
МАТЕРІАЛ 2024.pdf
17 квітня 2024 19:09
статут 2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ТОВ "МІМКОМ"

ПП "Кедр-ВВ"

ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#38556483
Переможець 168 750,60
UAH з ПДВ
02 травня 2024 13:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 11:57

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Офісні меблі згідно з кодом ДК 021:2015: 39130000-2 – «Офісні меблі» (№UA-2024-04-10-001811-a). ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Відповідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації Учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, в якому пункт 3.2 не заповнений в повному обсязі. 2. На виконання пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації Учасником надано Опитувальник контрагента – юридичної особи в якому у пунктах 7 та 8.1 незазначені відмітки «Ні» або «Так, у такому разі, надайте відомості про них». Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведений у відповідність, заповнений в повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 2. Приведений у відповідність, заповнений в повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) Опитувальник контрагента – юридичної особи (Додаток 6).

Документи

02 травня 2024 13:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2024 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#38556483
168 750,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2024 13:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2024 17:48
Договір_Перша Меблева Фабрика.pdf укладений
09 травня 2024 17:48