Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля марки П 6-100 або еквівалент код ДК 021:2015: 09111100-1 – Вугілля)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2024-04-10-000396-a ● 8b3e6731290841bc9897077f508aca59
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Синевирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04350889 |
Місцезнаходження: | 90041, Україна , Закарпатська обл., Синевир, 1066 |
Контактна особа: |
Ледида Ангеліна Михайлівна +380314627696 synevyr.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 08:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення 0,5% очікуваної вартості закупівлі, що становить 8000.00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 тонни
Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля марки П 6-100 або еквівалент код ДК 021:2015: 09111100-1 – Вугілля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90041, Україна, Закарпатська область, с. Синевир, 1066
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 17:00 |
Тендерна_документацiя Нова редакція.docx | |
12 квітня 2024 17:00 |
перелік змін.docx | |
10 квітня 2024 08:52 |
Тендерна_документацiя.docx |
12 квітня 2024 17:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 17:00 |
Тендерна_документацiя Нова редакція.docx
|
|||
12 квітня 2024 17:00 |
перелік змін.docx
|
|||
10 квітня 2024 08:52 |
Тендерна_документацiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 квітня 2024 10:49
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:50
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на наступне: відповідно до п.12 Розділу 5 тендерної документації наявна вимога: "Тендерна пропозиція повинна містити інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. (дата видачі за 12 днів до дати проведення аукціону).".
Звертаємо увагу: закупівля оголошена 10.04.2024 08:51 строк прийому пропозицій по 18.04.2024 10:00, отже від дати оголошення до дати подання пропозицій є 7 календарних днів на підготовку пропозиції та отримання довідок, які стосуються вимог тендерної документації.
Таким чином, інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. (дата видачі за 12 днів до дати проведення аукціону)не можна отримати за 12 днів до дати проведення аукціону, адже на прийом аукціонних пропозицій є всього 7 календарних днів. Також, дізнатися попередньо(на 5 днів раніше оголошення закупівлі)про необхідність отримання даної довідки можуть лише «необхідні» Учасники, в перемозі яких зацікавлений Замовник.
Виходячи із зазначеного вище, замовник порушує статтю 5 Закону про принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Отже, дана вимога є дискримінаційною та підлягає під усунення із тендерної документації.
Зважаючи на обмежений час для подання тендерних пропозицій, який складає лише 7 календарних днів, неможливо виконати вимогу отримання довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, за 12 днів до дати проведення аукціону. Такий термін є необгрунтований та суперечіть здоровому глузду.
Звертаємо вашу увагу, що ця вимога суперечить принципам конкурентної процедури закупівлі, оскільки створює нерівні умови для різних учасників. Враховуючи вищезазначене, ми закликаємо Вас переглянути умови тендерноїдокументації тавнести зміни до тендерної документації шляхом видалення даної вимоги з тендерної документації.
Така вимогапризводить до підвищення ймовірності формування монополії на ринку державних закупівель, що шкодить інтересам як держави (у економії державних коштів, адже значно звужує коло учасників, а разом із цим – конкуренції у пропозиції сприятливих цін) так і учасників тендеру.
Просимо, видалити дану вимогу: "Тендерна пропозиція повинна містити інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. (дата видачі за 12 днів до дати проведення аукціону).", із тендерної документації.
В іншому випадку, у разі не усунення дискримінаційних вимог, будемо зобов’язані звернутися до АМКУ.
Звертаємо увагу, що Замовник має керуватися п.54 Особливостей, а саме:
«Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів.
Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-10-000396-a.b3
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу засідання уповноваженої особи СИНЕВИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ No 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ПП "Енергозахід" переможцем закупівлі від 16 травня 2024 року є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 21 травня 2024 13:34
Причина: помилково завантажені документи
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-10-000396-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 20 травня 2024 12:01
Дата подання: 20 травня 2024 12:01
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Синевирською сільською радою було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-04-10-000396-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ:
Синевирською сільською радою (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення за № UA-2024-04-10-000396-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю вугілля за ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо.
Участь у закупівлі взяло п’ять учасників:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ 811 800,00
UAH з ПДВ 811 800,00
UAH з ПДВ
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" 1 166 550,00
UAH з ПДВ 1 166 550,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 1 485 000,00
UAH з ПДВ 1 485 000,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 1 492 500,00
UAH з ПДВ 1 492 500,00
UAH з ПДВ
ПП "Енергозахід" 1 567 800,00
UAH з ПДВ 1 567 800,00
UAH з ПДВ
15.05.2024 р. Замовником було оприлюднене рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» відповідно до Протоколу № 15 від 15.05.2024 року.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного відхилення
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО»
15.05.2024 р. Замовником було оприлюднене рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» відповідно до Протоколу № 15 від 15.05.2024 року.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаємо, що Замовником неправомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" з огляду на таке:
1. Відповідно до зазначеного вище Протоколу (надалі також Протокол) підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії чинної на дату оголошення закупівлі (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р.)…. 2.Вид забезпечення пропозиції відкритих торгів: чинна на дату оголошення закупівлі електронна банківська гарантія (у формі електронного документу) (безвідклична та безумовна). 3.Строк дії забезпечення пропозиції – 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.»
Жодних інших умов, щодо визначення строку дії банківської гарантії, в тому числі і дати набрання нею чинності тендерна документація не містить.
Тобто, якщо буквально проаналізувати зазначені вище вимоги Тендерної документації, виходить, що Замовник вимагав надати банківське гарантію, яка б відповідала трьом критеріям:
1) за формою банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р .
2) банківська гарантія повинна бути чинною на дату оголошення закупівлі;
3) Строк дії забезпечення пропозиції – 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто, строк дії такої банківської гарантії повинен починати свій відлік з дати кінцевого строку подання (тобто з 18.04.2024 року) і тривати не менше 90 календарних днів (тобто до 17.07.2024 року).
На веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднене Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-10-000396-a, проте таке Оголошення не містить дати. (Оголошення додається).
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Тобто, серед обов’язкових реквізитів Оголошення відсутня «дата», проте Замовник міг зазначити такі інформацію, проте цього зроблено не було.
Зважаючи на те, що поняття «дата оголошення закупівлі» не визначено ні в самому Оголошенні, ні в Тендерній документації, ні в чинному законодавстві України, зазначена вимога Тендерної документації означає, що Замовник вимагав надати банківське гарантію, яка б відповідала трьом критеріям:
1) форма банківської гарантії має бути чинною на період проведення закупівлі (така форма затверджена Наказом Мінекономіки);
2) сама банківська гарантія повинна бути чинною на період проведення закупівлі, проте з урахуванням третього критерію щодо строку її дії;
3) строк дії такої банківської гарантії повинен починати свій відлік найпізніше з дати кінцевого строку подання (тобто з 18.04.2024 року) і тривати не менше 90 календарних днів (тобто до 17.07.2024 року).
На виконання зазначеної вимоги Скаржника надав: Банківську гарантію №G0424/4870, видану 16.04.2024 року.
Така Банківська гарантія:
1) складена у формі, що є чинною на період проведення закупівлі, та затверджена Наказом Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р.;
2) є чинною на період проведення закупівлі, оскільки дата видачі гарантії і набрання нею чинності (16.04.2024 року) передує даті кінцевого строку подання пропозицій (18.04.2024 року), а відповідною мірою входить в період проведення закупівлі (з моменту оприлюднення оголошення до моменту завершення цієї процедури);
3) має строк дії, який починає свій відлік навіть раніше, ніж з дати кінцевого строку подання (тобто з 16.04.2024 року) і триває не менше 90 календарних днів (до 22.08.2024 року включно, тобто 128 календарних днів).
Отже, Скаржник повністю виконав умови Тендерної документації.
Натомість, 09.05.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до якого:
«Вимога про усунення порушення Опис: 1.перелік виявлених невідповідностей; - 1)Згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підрозділу 2. Забезпечення тендерної пропозиції, Тендерної Документації: “Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії чинної на дату оголошення закупівлі (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р.). Вид забезпечення пропозиції відкритих торгів: чинна на дату оголошення закупівлі електронна банківська гарантія (у формі електронного документу) (безвідклична та безумовна);” Зазначену вимогу Тендерної документації «чинної на дату оголошення закупівлі», слід трактувати як вимогу надати банківську гарантію, яка набрала чинності у день оголошення закупівлі. Так для кожної процедури закупівлі призначається її унікальний номер, який містить у собі дату оголошення закупівлі, так у нашому випадку це номер оголошення UA-2024-04-10-000396-a, перші чотири цифри якого це рік оголошення закупівлі , 5-6 цифри це місяць оголошення закупівлі , а 7-8 цифри це дата оголошення закупівлі. При цьому, ані зміни до тендерної документації, ані зміни до оголошення про проведення процедури закупівлі вказаної дати не змінюють як і не змінюють номера оголошення, тому термін “ дата оголошення закупівлі” - це чітко визначений день коли Замовник оголосив процедуру закупівлі. У нашому випадку датою оголошення закупівлі є саме 10.04.2024року. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 19 ЗУ Про публічні закупівлі у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються дата оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель оголошення закупівлі відбулося 10 квітня 2024 року. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 визначено ВИМОГИ щодо забезпечення тендерної пропозиції, а саме пп.6 п.4.встановлено що датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності. Дата видачі банківської гарантії G0424/4870 учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 16.04.2024 р. Згідно БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № G0424/4870-дата початку строку дії гарантії (набрання чинності): 16.04.2024 року включно, тому замовник вважає, що на дату оголошення закупівлі (10.04.2024р.), учасник не мав чинної банківської гарантії. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" надав Банківську гарантію G0424/4870, Дата видачі: 16.04.2024р Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності): 16.04.2024 року. Згідно БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № G0424/4870 - Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане 22.08.2024 включно. Тобто учасником не подано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії саме чинної на дату оголошення закупівлі, тобто на 10 квітня 2024 року. (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р.).Вид забезпечення пропозиції відкритих торгів: чинна на дату оголошення закупівлі електронна банківська гарантія (у формі електронного документу) (безвідклична та безумовна). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підрозділ 2. Забезпечення тендерної пропозиції, Тендерної Документації (Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії чинної на дату оголошення закупівлі (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р.). Вид забезпечення пропозиції відкритих торгів: чинна на дату оголошення закупівлі електронна банківська гарантія (у формі електронного документу) (безвідклична та безумовна). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії чинної на дату оголошення закупівлі (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р.). Вид забезпечення пропозиції відкритих торгів: чинна на дату оголошення закупівлі електронна банківська гарантія (у формі електронного документу) (безвідклична та безумовна).»
Звертаємо увагу, що:
1) Чинне законодавство у сфері публічних закупівель не визначає зміст поняття:
- «дата подання (оприлюднення) оголошення»;
- «подання оголошення про проведення відкритих торгів»;
- не містить строків, з якого моменту саме "оголошення" вважається чинним.
Так, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», цитуємо: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю…»
Також відповідно до п.24 Особливостей: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Таким чином, як бачимо законодавчо визначається лише поняття «оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів» та місце оприлюднення такого оголошення. Законодавство також не встановлює вимог до «набуття оголошенням чинності», до «подання оголошення» про проведення відкритих торгів, суб’єктів такого подання, місця його подання чи суб’єктів отримання, строків і таке інше.
Це означає також, що законодавчо не визначається, що дата подання оголошення встановлює чинність документів та момент, з якого документи набувають чинності.
Тобто, посилання в протоколі на те, що банківські гарантії, які видані не 10.04.2024, а пізнішою датою – є не чинними, просимо вважати безпідставним, незаконним та таким, що дискримінує учасників, адже є законодавчі норми про те, що Учасники можуть подавати свої пропозиції та вносити зміни до них до кінцевого строку подання пропозицій!
2) Сам Замовник у Тендерній документації не вводив визначення поняття «подання оголошення про проведення відкритих торгів» та не встановив, що буде вважатись датою подання такого оголошення.
Тобто, замовником у тендерній документації не введено критерію та не прописано, що: «чинність оголошення для всіх учасників, набрання юридичної сили тендеру та виданих учасникам документів - слід вважати єдину дату – 10.04.2024, банківські гарантії, які будуть видані пізніше 17.04.2024 – будуть такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, так як замовник вважає єдиним критерієм чинності дату розміщення тендерної документації, оголошення та супутніх до неї документів – лише один день, а саме 10.04.2024».
Тобто, Тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, з якої дати банківська гарантія мала набрати чинність, оскільки Замовник встановлюючи цю вимогу, використав поняття, яке не має дати набуття чинності, а термін «чинність», кожен із учасників може трактувати по своєму! Тобто, Тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, з якої дати банківська гарантія мала набрати чинність, оскільки Замовник встановлюючи цю вимогу, використав поняття, яке нічим не передбачено і не роз’яснено, а тому Скаржнику було не зрозуміло, про яку дату подання оголошення йдеться, куди та ким таке оголошення подавалось, про які саме відриті торги було таке оголошення.
Роз’яснення Замовником зазначеної вище вимоги міститься лише у Протоколі про відхилення, про те, що датою подання оголошення є дата оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, а тому і банківська гарантія мала бути видана цією датою (10.04.2024 року), таким чином, дана підстава є необґрунтованою та нелогічною, оскільки, щодо такого трактування виходить, що кожен учасник повинен був відразу після оприлюднення оголошення про проведення цих торгів прийняти рішення про участь у них та зробити гарантію в цей же день, при тому, що строк подання тендерних пропозицій був до 18 квітня 2024 10:00, а тому і банківську гарантію разом з іншими документами пропозиції можна було робити та подавати у період з 10 по 18 квітня 2024 року, а не в один обраний Замовником день.
Звертаємо Вашу увагу, що таке роз’яснення Замовника також не узгоджується з іншими положеннями Тендерної документації, відповідно до якої встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто банківська гарантія повинна діяти не менше, ніж з 18.04.2024 року по 16.07.2024 року включно. Жодної згадки про те, що строк дії банківської гарантії повинен обраховуватись з моменту оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів Тендерна документація не містить.
Крім того, оприлюднене 10 квітня 2024 року оголошення про проведення цих відкритих торгів зберігає свою чинність до завершення процедури у встановленому законодавством порядку, воно залишається оприлюдненим весь цей період, а тому і надана банківська гарантія, яка подана в цей період, але з урахуванням кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та є таким, що відповідає періоду чинності оприлюдненого оголошення.
Таким чином, описана вище ситуація була спричинена не конкретизованою вимогою, що містяться у тендерній документації, що, у свою чергу, створило умови для можливості маніпулювання словами та їх перекручування з метою усунення «небажаного» учасника.
Звертаємо увагу, що Замовник НЕ ПОВИНЕН БУВ надавати 24 години на усунення невідповідностей у зв’язку із, безпосереднім, фактом ВІДСУТНОСТІ НЕВІДПОВІДНОСТІ!
Разом з тим, Замовник, незважаючи на те, що усі вимоги Тендерної документації були виконані Учасником, віднайшов «невідповідності» та надав 24 години для їх усунення, при цьому вказав, що «Зазначену вимогу Тендерної документації «чинної на дату оголошення закупівлі», слід трактувати як вимогу надати банківську гарантію, яка набрала чинності у день оголошення закупівлі. Так для кожної процедури закупівлі призначається її унікальний номер, який містить у собі дату оголошення закупівлі, так у нашому випадку це номер оголошення UA-2024-04-10-000396-a, перші чотири цифри якого це рік оголошення закупівлі, 5-6 цифри це місяць оголошення закупівлі, а 7-8 цифри це дата оголошення закупівлі. При цьому, ані зміни до тендерної документації, ані зміни до оголошення про проведення процедури закупівлі вказаної дати не змінюють як і не змінюють номера оголошення, тому термін «дата оголошення закупівлі» - це чітко визначений день, коли Замовник оголосив процедуру закупівлі. У нашому випадку датою оголошення закупівлі є саме 10.04.2024року.»
Таким чином, Замовник у цьому Повідомленні вийшов за межі вимог Тендерної документації, оскільки Замовником саме у Тендерній документації не зазначено, що: «дата оголошення закупівлі – це день, коли Замовник оприлюднив оголошення процедури закупівлі, а саме 10.04.2024року», а також не було встановлено, що банківська гарантія повинна набрати чинності саме з 10.04.2024 року.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, невідповідність є тоді, коли вимога була встановлена Тендерною документацією, а Учасник подав документи, які цій вимозі не відповідають.
У нашому випадку, вимоги про надання Банківської гарантії, яка б починала діяти з 10.04.2024 року не було, а отже, у тендерній пропозиції Скаржника були відсутні невідповідності.
Тому, Замовник не повинен був розміщувати у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а тим більше відхиляти тендерну пропозицію Скаржника за їх неусунення.
Отже, Замовник, порушивши усі норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель, а саме: ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням», безпідставно, необґрунтовано, відхилив тендерну пропозицію Учасника.
Підсумовуючи наведене, звертаємо увагу, що Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО», яке повинно бути скасоване.
Таким чином, з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО», була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в протоколі розгляду, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля марки П 6-100 або еквівалент код ДК 021:2015: 09111100-1 – Вугілля), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-04-10-000396-a.
3) Зобов’язати Замовника – Синевирська сільська рада – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №15 від 15.05.2024 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки):
1) Тендерна документація;
2) Протокол №15 від 15.05.2024 року
3) Банківська гарантія № G0424/4870 дата видачі 16.04.2024
4) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
5) Закон України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Номер скарги: UA-2024-04-10-000396-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу засідання уповноваженої особи СИНЕВИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ No 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ПП "Енергозахід" переможцем закупівлі від 16 травня 2024 року є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-04-10-000396-a.b4
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463
Дата подання: 21 травня 2024 13:55
Дата подання: 21 травня 2024 13:55
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу засідання уповноваженої особи СИНЕВИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ No 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ПП "Енергозахід" переможцем закупівлі від 16 травня 2024 року є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ |
811 800,00
UAH з ПДВ
|
811 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" |
1 166 550,00
UAH з ПДВ
|
1 166 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Енергозахід" |
1 567 800,00
UAH з ПДВ
|
1 567 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ #3109301714 |
Відхилено |
811 800,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 13:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 квітня 2024 00:00
|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" #32872463 |
Відхилено |
1 166 550,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 13:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 13:09
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 13:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" #42386101 |
Відхилено |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 13:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 16:35
|
ПП "Енергозахід" #36084263 |
Переможець |
1 567 800,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 11:45
|