Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів копіювальних апаратів
Очікувана вартість
39 879,96 UAH
UA-2024-04-10-000335-a 6173a7fd7dba4e639f7f52acf23b8434
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яндюк Павло Сергійович

380414250146 namepaul@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053507
Вебсайт: http://www.korosten-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, Грушевського, 22
Контактна особа: Яндюк Павло Сергійович
380414250146
namepaul@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

10 квітня 2024 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 08:47
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа- підприємець Зінюк Олександр Миколайович
#2532611593
Переможець 39 879,96
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 08:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 08:59
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
10 квітня 2024 08:59
Договір 124.PDF укладений
10 квітня 2024 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягу споживчої потреби послуг, що є предметом Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі послуг, що є предметом Договору, та зменшити ціну Договору пропорційно зменшенню обсягу закупівлі послуг, що є предметом Договору.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML