Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони
Очікувана вартість
317 322,00 UAH
UA-2024-04-09-012975-a ● 450fec5280d3495ebd85239fc736cbde
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004120 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Забалківська(Комарова),буд.2 |
Контактна особа: |
Агаркова Людмила Михайлівна +380958732260 tropinka2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 22:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 15:38 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 15:38 |
Очікувана вартість: | 317 322,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 586,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля послуг на період з 01 травня по 30 вересня 2024 року
Відкриті торги з особливостями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул.Забалківська (Комарова),2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
—
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 20 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 22:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 22:47 |
ТД.docx | |
09 квітня 2024 22:46 |
Додаток 8 до ТД.docx | |
09 квітня 2024 22:46 |
Додаток 7 до ТД.doc | |
09 квітня 2024 22:45 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
09 квітня 2024 22:45 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
09 квітня 2024 22:44 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
09 квітня 2024 22:44 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
09 квітня 2024 22:44 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
09 квітня 2024 22:43 |
Додаток 1 до ТД.doc |
09 квітня 2024 22:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2024 22:47 |
ТД.docx
|
|||
09 квітня 2024 22:46 |
Додаток 8 до ТД.docx
|
|||
09 квітня 2024 22:46 |
Додаток 7 до ТД.doc
|
|||
09 квітня 2024 22:45 |
Додаток 6 до ТД.docx
|
|||
09 квітня 2024 22:45 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
|||
09 квітня 2024 22:44 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
09 квітня 2024 22:44 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
09 квітня 2024 22:44 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
09 квітня 2024 22:43 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога про усунення дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Дата подання: 10 квітня 2024 16:58
Дата відповіді: 12 квітня 2024 19:20
Вимога щодо усунення встановленої дискримінаційної вимоги у п.2 Кваліфікаційних критеріїв Додатку №1 Тендерної документації, а саме:
- надати довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, транспорту реагування у м. Херсоні для організації роботи і планованих перевірок охорони (надати документ, яким підтверджується наявність та розташування матеріально-технічної бази у м. Херсоні).
Відповідно до Додатку №3 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація», предмет закупівлі передбачає фізичну охорону на 2 постах у місті Херсоні. Не є зрозумілим, чому суб’єкти господарювання, які знаходяться в інших регіонах України, не зможуть надати якісні послуги з охорони Об’єктів Замовника та яким чином це вплине на надання послуг потенційним Виконавцем.
Відповідно до ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від
02.03.2015 року, охоронна діяльність підлягає ліцензуванню. В свою чергу ліцензія на здійснення охоронної діяльності поширюється на ВСЮ територію України.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Враховуючи вимоги, які поставлені до учасників, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності матеріально-технічну базу саме у м. Херсоні, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які знаходяться на території інших регіонів України, і мають змогу надавати якісні послуги з фізичної охорони, не дивлячись на відсутність матеріально-технічної бази саме у місті Херсоні.
Тому, встановлюючи такі вимоги, ви свідомо порушуєте принципи здійснення публічних закупівель, які закріплені в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо вашу увагу, що питання територіального обмеження наявності матеріально-технічної бази на певній території, вже було предметом розгляду Постійно Діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України (далі-Колегія) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №389-р/пк-пз від 31.01.2017 року, де предметом оскарження в тому числі було встановлення Замовником в Тендерній документації вимоги про наявність складу на території Сахновщинського району Харківської області. Колегія дійшла висновку про те, що дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідного складу на території району. Посилання на закупівлю, умови якої оскаржувались: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-30-000549-a.
Таким чином, Звертаємось до Вас з вимогою усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, не обмежувати конкуренцію та не порушувати вимоги чинного законодавства, а саме:
-Внести зміни до п.2 Кваліфікаційних критеріїв Додатку №1 Тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ територіальні обмеження наявності та розташування матеріально-технічної бази саме у м. Херсоні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору.
Поряд із цим, пунктом 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності , які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960, встановлюється, що охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відтак, у зв’язку з тим, що об’єкт, який підлягає охороні, потребує посиленої охорони з огляду на віднесення його до критичної інфраструктури, котрий включає в себе такі складові як поліклініка, терапевтичний корпус, лабораторію, складські приміщення в яких знаходяться лікарські засоби, дороговартісне обладнання, наркотичні засоби, важливим аспектом підтримки безпеки, є дотримання режимів роботи лікарні, порядку її відвідування, підтримання громадського порядку, що є можливим забезпечити виключно шляхом вчасного та дієвого реагування на виклики, що постають в діяльності лікарні. Між тим, фізична охорона є важливим елементом всієї системи безпеки і, як доводить практика, вона буває двох видів: превентивна та оперативна. До превентивному виду відносяться всі заходи, які спрямовані на запобігання виникненню загроз, від перевірки документів до патрулювання території. До оперативного виду відносять всі заходи, спрямовані на локалізацію загрози, припинення протиправних дій, затримання зловмисників і зменшення наслідків позаштатної ситуації. Отож, забезпечення оперативного виду здійснення фізичної охорони належної якості вимагає існування матеріально-технічної бази на території зони обслуговування, більш того із урахуванням специфіки, котра викликана віднесенням міста Херсона до зони активних бойових дій, адже це прямо впливає на питання організації оперативності, частоти виникнення ситуацій, які потребують відповідного реагування від фізичної охорони. При цьому, вимоги відносно наявності швидкого реагування та матеріально-технічної бази за змістом необхідності такого забезпечення відображені в проєкті договору (Додаток 6 до ТД) в п.6.3.2. розділу 6.3. «Виконавець зобов’язаний» із урахуванням того, що забезпечити оперативний вид здійснення охорони без матеріально-технічної бази в зоні обслуговування, є не можливим.
Відтак, спроможність учасника ефективно організувати та забезпечити надання послуг з охорони, якість яких відповідатиме обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому з дотриманням часових, адміністративних і людських чинників, що впливають на якість послуг, є одним із основних вимог Замовника, які в аспекті виду замовлених послуг, не можуть вважатися дискредитаційними.
При цьому, кожен учасник для доведення свого технічного потенціалу та, у разі наявності необхідної матеріально-технічної бази в межах зони обслуговування, має можливість на рівних засадах взяти участь в закупівлях.
Таким чином, включення такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази у м. Херсоні викликане виключно прагненням забезпечити закупівлі послуг з фізичної охорони належної якості, а саме від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони із дотриманням вимог законодавства щодо охорони об’єктів закладу охорони здоров’я.
Враховуючи вищезазначене, умови не є дискримінаційними, викладені з дотриманням принципів проведення публічних закупівель передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та залишаються у незмінній редакції.
Замовник наголошує, що докладає усіх зусиль для того щоб жителі територіальної громади міста Херсона, яке знаходиться в зоні активних бойових дій, отримали медичні послуги належної якості при організації безпечних умов та закликає учасників закупівлі під час проведення закупівлі, діяти згідно принципів рівності та добросовісної конкуренції, а не вдаватись до маніпулятивних, ультимативних засобів тиску.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору.
Поряд із цим, пунктом 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності , які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960, встановлюється, що охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відтак, у зв’язку з тим, що об’єкт, який підлягає охороні, потребує посиленої охорони з огляду на віднесення його до критичної інфраструктури, котрий включає в себе такі складові як поліклініка, терапевтичний корпус, лабораторію, складські приміщення в яких знаходяться лікарські засоби, дороговартісне обладнання, наркотичні засоби, важливим аспектом підтримки безпеки, є дотримання режимів роботи лікарні, порядку її відвідування, підтримання громадського порядку, що є можливим забезпечити виключно шляхом вчасного та дієвого реагування на виклики, що постають в діяльності лікарні. Між тим, фізична охорона є важливим елементом всієї системи безпеки і, як доводить практика, вона буває двох видів: превентивна та оперативна. До превентивному виду відносяться всі заходи, які спрямовані на запобігання виникненню загроз, від перевірки документів до патрулювання території. До оперативного виду відносять всі заходи, спрямовані на локалізацію загрози, припинення протиправних дій, затримання зловмисників і зменшення наслідків позаштатної ситуації. Отож, забезпечення оперативного виду здійснення фізичної охорони належної якості вимагає існування матеріально-технічної бази на території зони обслуговування, більш того із урахуванням специфіки, котра викликана віднесенням міста Херсона до зони активних бойових дій, адже це прямо впливає на питання організації оперативності, частоти виникнення ситуацій, які потребують відповідного реагування від фізичної охорони. При цьому, вимоги відносно наявності швидкого реагування та матеріально-технічної бази за змістом необхідності такого забезпечення відображені в проєкті договору (Додаток 6 до ТД) в п.6.3.2. розділу 6.3. «Виконавець зобов’язаний» із урахуванням того, що забезпечити оперативний вид здійснення охорони без матеріально-технічної бази в зоні обслуговування, є не можливим.
Відтак, спроможність учасника ефективно організувати та забезпечити надання послуг з охорони, якість яких відповідатиме обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому з дотриманням часових, адміністративних і людських чинників, що впливають на якість послуг, є одним із основних вимог Замовника, які в аспекті виду замовлених послуг, не можуть вважатися дискредитаційними.
При цьому, кожен учасник для доведення свого технічного потенціалу та, у разі наявності необхідної матеріально-технічної бази в межах зони обслуговування, має можливість на рівних засадах взяти участь в закупівлях.
Таким чином, включення такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази у м. Херсоні викликане виключно прагненням забезпечити закупівлі послуг з фізичної охорони належної якості, а саме від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони із дотриманням вимог законодавства щодо охорони об’єктів закладу охорони здоров’я.
Враховуючи вищезазначене, умови не є дискримінаційними, викладені з дотриманням принципів проведення публічних закупівель передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та залишаються у незмінній редакції.
Замовник наголошує, що докладає усіх зусиль для того щоб жителі територіальної громади міста Херсона, яке знаходиться в зоні активних бойових дій, отримали медичні послуги належної якості при організації безпечних умов та закликає учасників закупівлі під час проведення закупівлі, діяти згідно принципів рівності та добросовісної конкуренції, а не вдаватись до маніпулятивних, ультимативних засобів тиску.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС СБ" |
259 527,78
UAH з ПДВ
|
254 741,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Херсонської міської ради |
277 786,80
UAH з ПДВ
|
255 834,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ТАВРІЯ" |
301 716,00
UAH з ПДВ
|
266 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС СБ" #42929939 |
Очікує рішення |
254 741,94
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 16:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 13:37 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 травня 2024 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відміна відкритих торгів у зв'язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі |
Документи:
24 квітня 2024 13:37
|
Електронний підпис |
24 квітня 2024 13:35
|
Протокол про відміну торгів.pdf |