Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного) 
Очікувана вартість
897 750 000,00 UAH
UA-2024-04-09-012463-a 88717e3c8e05444f9b95d364172187fe
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2024 18:00
Очікувана вартість: 897 750 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 40 тис. пар
Лот 2: 10 тис. пар
Лот 3: 100 тис. пар
Лот 4: 100 тис. пар
Лот 5: 100 тис. пар

Тендерна документація

09 квітня 2024 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2024 18:16
Оголошення.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
09 квітня 2024 18:16
TS_cherevyky_z_vysokymy_bertsyamy_zymovi_2022.pdf
09 квітня 2024 18:16
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №11 Проект договору.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
09 квітня 2024 18:16
Розрахунок Черевики зимові.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Легалізація в Україні документів наданих фірмою-нерезидентом
Дата подання: 11 квітня 2024 12:49
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:20
Доброго дня. Підкажіть ,будь ласка, на яку документацію у складі пропозиції фірма-нерезидент(Польща) має накладати апостиль ? Автентичний переклад цих документів ,підписаний особою, уповноваженою на підписання пропозиції та печаткою Учасника буде наданий. Але в ТД ми не знайшли інформації щодо вимагань накладення апостилю на документацію нерезидента. Підкажіть ,будь ласка, на які документи має накладатись і чи має це робити? Заздалегідь дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання.
Відповідно до п. 15 Оголошення усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані Учасником у складі пропозиції українською або іншою мовою разом з перекладом. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, Учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник. Переклад має бути підписаний або засвідчений особою, уповноваженою на підписання пропозиції та/або професійним перекладачем, яким здійснено такий переклад, та може бути засвідчений печаткою Учасника та/або бюро перекладів (у разі її використання), або нотаріально засвідченим. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Також повідомляємо, що в Оголошенні про спрощену закупівлю відсутні вимоги щодо накладання апостилю на документи нерезидента. Таким чином документи учасника мають відповідати вимогам п. 15 Оголошення.
Зміна періоду поставки
Дата подання: 12 квітня 2024 16:27
Дата відповіді: 15 квітня 2024 17:26
Шановний замовнику! Ми, як виробник взуття, маємо бажання прийняти участь у даній закупівлі. Але враховуючи, що цикл виробництва займає певний час, виготовлення продукції за Лотом 1 та Лотом 2 можливе лише при збільшенні періоду постачання. У такі короткі терміні можливе постачання продукції лише тим виробником, який має виготовлений товар у повному об’ємі на складі. Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, а саме: період поставки предмету закупівлі за Лотом 1 по 30.08.2024 року та період поставки предмету закупівлі за Лотом 2 по 30.09.2024 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо, що ДП "Державний оператор тилу" здійснює процедури закупівлі в межах визначених термінів постачання згідно заявки Командування Сил Логістики Збройних Сил України. У зв'язку з чим повідомляємо, що Замовник звернеться з відповідним питанням до уповноваженого органу та у випадку погодження до оголошення будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000044 ● d03335d4dd204e15bddaebbca242b158
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-04-09-012463-a 09.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:41:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного)»  (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-09-012463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного) 
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 102 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 513 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 квітня 2024 14:48
Закінчення: 22 квітня 2024 15:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40000 пар
Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного) 
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 85 999 200,00
UAH з ПДВ
85 999 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 102 600 000,00
UAH з ПДВ
102 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "МІРАС-ТРЕЙД Ко" 102 600 000,00
UAH з ПДВ
102 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2024 19:16
Електронний підпис
19 квітня 2024 19:16
Електронний підпис
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л1.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л5.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л4.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л2.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л3.pdf
19 квітня 2024 19:16
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
19 квітня 2024 19:16
1.1. Довідка ліцензія.pdf
19 квітня 2024 19:16
1.3. витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 квітня 2024 19:16
6. Лист-гарантія.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Дилерський лист.pdf

Публічні документи

29 квітня 2024 11:31
Електронний підпис
29 квітня 2024 11:31
5. Ліцензіювання.pdf.p7s
29 квітня 2024 11:30
3. Наказ №1.pdf.p7s
29 квітня 2024 11:30
2. Протокол № 1.pdf.p7s
29 квітня 2024 11:30
5. Ліцензіювання.pdf
29 квітня 2024 11:30
4. Акт Черевики Зимові.pdf
29 квітня 2024 11:30
3. Наказ №1.pdf
29 квітня 2024 11:30
2. Протокол № 1.pdf
19 квітня 2024 10:21
Електронний підпис
19 квітня 2024 10:21
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:44
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:44
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:44
29. Наказ 97-к.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
1. Ліцензіювання.pdf
18 квітня 2024 15:44
1. Ліцензіювання.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
27. Протокол № 1.pdf
18 квітня 2024 15:44
28. Наказ №1.pdf
18 квітня 2024 15:44
28. Наказ №1.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
29. Наказ 97-к.pdf
18 квітня 2024 15:44
27. Протокол № 1.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
30. Доручення Гумен С.В..pdf

Конфіденційні документи

18 квітня 2024 15:44
6. Додаткова угода №1 до аналогічного договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
6. Додаткова угода №1 до аналогічного договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
8. Відгук від замовника, що підтверджує належне виконання договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
5. Аналогічний договір з усіма додатками зазначеними у договорі.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
5. Аналогічний договір з усіма додатками зазначеними у договорі.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
7. Додаткова угода №2 до аналогічного договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
8. Відгук від замовника, що підтверджує належне виконання договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
7. Додаткова угода №2 до аналогічного договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

Публічні документи

19 квітня 2024 20:51
Електронний підпис
19 квітня 2024 20:49
Виписка.PDF
19 квітня 2024 20:49
Витяг ПДВ.pdf
19 квітня 2024 20:49
Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

ТОВ "ТД "МІРАС-ТРЕЙД Ко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Відхилено 85 999 200,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 17:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 09:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
Переможець 102 600 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 10:28

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ ""ТОП-ТЕКС" не надав інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2024 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
102 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2024 17:31
ДУ 1 до ДОГ №187 05-24-РМ від 03.05.2024.pdf зміни до договору
06 травня 2024 17:29
Електронний підпис укладений
06 травня 2024 17:23
Договір №187 05-24-РМ від 03.05.2024.pdf укладений
06 травня 2024 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 187/05-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного)  40000 пара 2 563,80
UAH з ПДВ