Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку
Очікувана вартість
6 535 570,00 EUR
UA-2024-04-09-011294-a d152383b173948c1a7c4c05ae40dad11
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цуренко Оксана Олексіївна

380442383424 O.Tsurenko@metro.kyiv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Цуренко Оксана Олексіївна
380442383424
O.Tsurenko@metro.kyiv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку SENDAP.04b/A.MI-2 rev.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Тендерна документація

09 квітня 2024 16:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2024 16:26
Обґрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000058 ● fc3a1c80068c40c8ada31c129e62657b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.04.2024 № 87
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-09-011294-a 09.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-19 15:53:14

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку, замовником якої є Комунальне підприємство «Київський метрополітен» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-09-011294-a) та відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження наявності у Замовника підстав для здійснення закупівлі стійки гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, (зокрема, щодо наявності підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей № 1178).
3. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме компанію «S END S Engineering» EOOD, з якою укладено договір від 27.03.2024 № 27/SENDS-11 без використання електронної системи закупівель.
4. Надати протокол/ рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про затвердження річного плану закупівель, а також щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівель, зокрема, щодо закупівлі, інформація про яку відбражена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2023-12-12-004817-b.
5. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо виконання Замовником вимог пункту 13 Особливостей № 1178, в частині погодження (затвердження) Обґрунтування керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-24 20:15:17

Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 19.04.2024

Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи).pdf"

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-29 14:52:57

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.

Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що Замовником 11.08.2023 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено звіт про укладений договір без використання електронної системи закупівель (інформацію оприлюднено за номером ID: UA-2023-08-11-006369-a), на закупівлю аналогічного товару - стійки гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку. При цьому, вартість зазначеного обладнання становить 5 350 475,00 євро.
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення щодо суттєвої різниці у вартості товару «Стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку», інформація про який оприлюднена за номером ID: UA-2023-08-11-006369-a від вартості товару, інформація про який оприлюднена за номером ID: UA-2024-04-09-011294-a.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-01 10:49:59

Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 29.04.2024

Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи) на запит ДАСУ.pdf"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"S END S Engineering" EOOD
#175355233
Переможець 6 535 570,00
EUR
09 квітня 2024 16:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №24_SENDS-11 від 27.03.2024.pdf укладений
09 квітня 2024 16:26