Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно пшеничне 1 ґатунку
Очікувана вартість
507 500,00 UAH
UA-2024-04-09-010410-a 57441950d62a448986c29b5f5d43a4b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Панкратова

+380506097451 dariyapankratova3005@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3005 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803543
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дар'я Панкратова
+380506097451
dariyapankratova3005@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 507 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 15225 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 кілограм
Борошно пшеничне 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться за фактично отриманий Товар та здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця не пізніше 15 календарних днів з дня отримання Товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України згідно накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3% від очікуваної вартості предмета закупівлі Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим.

Сума забезпечення: 15225 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
5% від вартості договору про закупівлю Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
09 квітня 2024 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2024 15:54
Додаток 1.doc
09 квітня 2024 15:54
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 квітня 2024 15:54
Додаток 5.docx
09 квітня 2024 15:54
Додаток 4.docx
09 квітня 2024 15:54
Додаток 3.doc
09 квітня 2024 15:54
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ" 375 900,00
UAH з ПДВ
375 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 14:42
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:41
ГЛ виробника.PDF
17 квітня 2024 16:54
Електронний підпис
17 квітня 2024 16:54
Електронний підпис
17 квітня 2024 16:52
1351 Довідка покриття.pdf
17 квітня 2024 16:52
Акт дезінфекції.pdf
17 квітня 2024 16:52
1351 виписка.pdf
17 квітня 2024 16:52
Сертифікат ISO 37001.pdf
17 квітня 2024 16:52
Звіт аудиту ISO 37001.pdf
17 квітня 2024 16:52
Протокол випробувань.pdf
17 квітня 2024 16:52
Пропозиція.pdf
17 квітня 2024 16:52
Договір Алича склад.pdf
17 квітня 2024 16:52
Сертифікати ІСО.pdf
17 квітня 2024 16:52
Сертифікат 22000__2019.pdf
17 квітня 2024 16:52
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
17 квітня 2024 16:52
1351 заява-договір.pdf
17 квітня 2024 16:52
ГЛ виробника №2.pdf
17 квітня 2024 16:52
ГЛ виробника №1.pdf
17 квітня 2024 16:52
Аналогічний досвід.pdf
17 квітня 2024 16:52
1351 договір рк.pdf
17 квітня 2024 16:52
Сертифікат ISO 28000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"
#45129278
Переможець 375 900,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 13:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 16:52

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 2 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати: Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначити у гарантійному листі та надати сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору на запропонований товар, а саме: Борошно пшеничне 1 ґатунку. Учасником на виконання цієї вимоги було надано:Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа виробника ТОВ «ПП Паляниця», що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі зазначено найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки, але не зазначені підстави такого представництва (реквізити договору з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору), та наданий сканований оригінал в кольоровому вигляді Договору № 07032024/2 від 07.03.2024 на купівлю товару: крупа гречана, крупа пшенична, крупа вівсяна, крупа кукурудзяна, пшоно.З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"
#45129278
375 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2024 15:20
228 пс.pdf укладений
02 травня 2024 15:17