Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (Послуги з поточного ремонту з встановлення дверей та перегородок в санвузлі у будівлі для маломобільних груп населення)
Очікувана вартість
132 478,00 UAH
UA-2024-04-09-009834-a 5b85332926f04932bb4cdf5d3b0d6b2e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волович Вікторія Миколаївна

+380936598606 zashkivskazosh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22357398
Місцезнаходження: 80375, Україна , Львівська обл., село Зашків, вул. Євгена Коновальця 146
Контактна особа: Волович Вікторія Миколаївна
+380936598606
zashkivskazosh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту з встановлення дверей та перегородок в санвузлі у будівлі Зашківського ліцею імені Євгена Коновальця Львівської міської ради, с.Зашків, вул. Євгена Коновальця, 146
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80375, Україна, Львівська область, с. Зашків, вул. Євгена Коновальця, 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Тендерна документація

09 квітня 2024 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пюрик Марія Володимирівна
#3124005822
Переможець 132 478,00
UAH
09 квітня 2024 15:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2024 20:13
Протокол УО _ 1 08.07.2024 до Договору _ 24_03_01-03 від 09.04.2024.docx зміни до договору
08 липня 2024 20:11
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 17:34
Додаткова угода _ 1 до Договору _ 24_03_01-3 від 09.04.2024.pdf зміни до договору
09 квітня 2024 17:32
Договір _ 24_03_01-03 від 09.04.2024.pdf укладений
09 квітня 2024 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Управління фінансового контролю Львівської міської ради департаменту «Адміністрації міського голови» № 2103-вих-39507 від 25.03.2024 року, керуючись п.3.2.розділу 3 Договору №24/03/01-3 від 09.04.2024. Сторони домовилися зменшити суму Договору на 25 417,00 грн. (Двадцять п’ять тисяч чотириста сімнадцять грн. 00 коп.), без ПДВ. Внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в такій редакції: Ціна цього Договору становить: 107 061,00 грн. (Сто сім тисяч шістдесят одна грн. 00 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24/03/01-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення
Номер договору про закупівлю: 24/03/01-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML