Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2024-04-09-008361-a ● d8c72bfc60fa4997bb4aa6de862e6a67
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41858617 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н,, с. Мачухи |
Контактна особа: |
Наталія Кулак +380680768970 kulaknata900@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 1 440 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Тендерна документація
11 квітня 2024 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 14:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товар.docx |
11 квітня 2024 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2024 14:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товар.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-09-008361-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:3355502170
Дата подання: 27 квітня 2024 19:10
Попередження про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
22 квітня 2024 року замовником було прийнято рішення про визначення ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" (надалі – переможець) переможцем процедури закупівлю (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №165 від 22 квітня 2024 року (міститься у файлі «Протокол.PDF»).
Вважаю, що рішення про визначення Учасника ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" переможцем процедури закупівлі було прийнято з порушенням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з наступних причин:
1. Щодо підтвердження еквіваленту
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник здійснює закупівлю Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 або еквівалент– 8 штук».
Учасник – ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" пропонує поставити Замовнику «Монокуляри нічні MT-PVS-14-40W2 Виробник – ТОВ «Меркурі Технолоджи», Україна – 8 штук».
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«У разі надання в тендерній пропозиції еквівалента предмету закупівлі учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту з обов’язковим відображенням характеристик цього Додатку. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі».
Оскільки, ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" було запропоновано еквівалент, то ним у складі тендерної пропозиції було надано Порівняльну таблицю. Проте надана Порівняльна таблиця не підтверджує виконання вимог Замовника та не підтверджує відповідність технічних характеристик товару характеристикам, які були встановлені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Зі змісту наданої Порівняльної таблиці випливає, що запропоновані технічні характеристики товару, який є предметом закупівлі, не відповідають встановленим Замовником у тендерній документації характеристикам товару, зокрема в частині Системи лінз, типу батареї, діапазону робочих температур.
Вимогами документації чітко встановлювалась вимога 26мм F/1.2 без можливості відхилень, тому пропозиція 27мм F/1.2 не відповідає вимогам Замовника і повинна бути відхилена.
Замовник вимагав, щоб пристрій працював від однієї батареї типорозміру AA (AA Alkaline).
Натомість учасник у своїй пропозиції зазначив дві можливі опції батарей: або одна AA, або одна CR123A.
Це розходження не можна розцінювати як надання "кращої" пропозиції, адже батареї типорозмірів AA і CR123A мають різні характеристики і призначення.
Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.
Діапазон робочих температур згідно вимог Замовника від -51ºС до +49ºС (від -60ºF до 120ºF) і містить значення температур у градусах Цельсія та відповідні їм значення у градусах Фаренгейта у дужках.
Переможцем ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" наданий варіант:
від -51ºС до +49ºС є неповним, оскільки відсутні значення у градусах Фаренгейта, що не задовольняє вимогу замовника.
Також Учасником-переможцем в тендерній пропозиції надано недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, адже не підтвержено заявлений Замовником діапазон робочої температури від -51°C до +49°C, наданий Учасником-51°C до +50°C (зазначено на сайті виробника та в інструкції з технічного обслуговування та експлуатації (надалі – Інструкція), в якій на сторінці 14 міститься технічні характеристики товару.)
Таким чином, пропозиція Учасника-переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей та якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2. Щодо підтвердження відповідність запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам
Наданими документами, у тому числі інструкцією не підтверджено відповідність встановленим Замовником та заявленим Учасником технічним характеристикам: ЕОП Gen 2+ or Gen 3, Світлодіодного індикатора (в полі зору) «Надмірні умови освітлення».
У складі тендерної пропозиції Учасником-переможцем було надано Інструкцію з технічного обслуговування та експлуатації (надалі – Інструкція), в якій на сторінці 14 міститься технічні характеристики товару.
Отже, зазначені Переможцем в Порівняльній таблиці технічні характеристики не відповідають технічним характеристикам, які зазначені в Інструкції, яка була надана на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником в тендерній документації.
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«Учасник, подаючи свою тендерну пропозицію, тим самим погоджується, що його тендерна пропозиція може бути відхилена у разі, якщо ним була надана недостовірна інформація щодо відповідності запропонованого ним товару технічним та якісним вимогам Замовника або товар, який представляється ним на торги, не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника. Замовник для перевірки відповідності запропонованого учасником товару може використовувати інформацію, розміщену в мережі Internet, в тому числі в електронній системі закупівель, офіційний сайт Виробника тощо.»
Таким чином, пропозиція Учасника-переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник-переможець зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей та якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Наявність підстав для відхилення пропозиції за аналогічних обставин було підтверджено рішенням Комісії від 10.04.2024 № 6405.
Враховуючи вищевказані підстави, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та з дотриманням законодавства в цілому вимагаю усунути порушення. У разі відсутності реагування на дане звернення буду змушений звернутися до правоохоронних органів та залучати громадський та журналістський контроль.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю, що рішення про визначення Учасника ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" переможцем процедури закупівлі було прийнято з порушенням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з наступних причин:
1. Щодо підтвердження еквіваленту
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник здійснює закупівлю Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 або еквівалент– 8 штук».
Учасник – ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" пропонує поставити Замовнику «Монокуляри нічні MT-PVS-14-40W2 Виробник – ТОВ «Меркурі Технолоджи», Україна – 8 штук».
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«У разі надання в тендерній пропозиції еквівалента предмету закупівлі учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту з обов’язковим відображенням характеристик цього Додатку. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі».
Оскільки, ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" було запропоновано еквівалент, то ним у складі тендерної пропозиції було надано Порівняльну таблицю. Проте надана Порівняльна таблиця не підтверджує виконання вимог Замовника та не підтверджує відповідність технічних характеристик товару характеристикам, які були встановлені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Зі змісту наданої Порівняльної таблиці випливає, що запропоновані технічні характеристики товару, який є предметом закупівлі, не відповідають встановленим Замовником у тендерній документації характеристикам товару, зокрема в частині Системи лінз, типу батареї, діапазону робочих температур.
Вимогами документації чітко встановлювалась вимога 26мм F/1.2 без можливості відхилень, тому пропозиція 27мм F/1.2 не відповідає вимогам Замовника і повинна бути відхилена.
Замовник вимагав, щоб пристрій працював від однієї батареї типорозміру AA (AA Alkaline).
Натомість учасник у своїй пропозиції зазначив дві можливі опції батарей: або одна AA, або одна CR123A.
Це розходження не можна розцінювати як надання "кращої" пропозиції, адже батареї типорозмірів AA і CR123A мають різні характеристики і призначення.
Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.
Діапазон робочих температур згідно вимог Замовника від -51ºС до +49ºС (від -60ºF до 120ºF) і містить значення температур у градусах Цельсія та відповідні їм значення у градусах Фаренгейта у дужках.
Переможцем ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" наданий варіант:
від -51ºС до +49ºС є неповним, оскільки відсутні значення у градусах Фаренгейта, що не задовольняє вимогу замовника.
Також Учасником-переможцем в тендерній пропозиції надано недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, адже не підтвержено заявлений Замовником діапазон робочої температури від -51°C до +49°C, наданий Учасником-51°C до +50°C (зазначено на сайті виробника та в інструкції з технічного обслуговування та експлуатації (надалі – Інструкція), в якій на сторінці 14 міститься технічні характеристики товару.)
Таким чином, пропозиція Учасника-переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей та якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
2. Щодо підтвердження відповідність запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам
Наданими документами, у тому числі інструкцією не підтверджено відповідність встановленим Замовником та заявленим Учасником технічним характеристикам: ЕОП Gen 2+ or Gen 3, Світлодіодного індикатора (в полі зору) «Надмірні умови освітлення».
У складі тендерної пропозиції Учасником-переможцем було надано Інструкцію з технічного обслуговування та експлуатації (надалі – Інструкція), в якій на сторінці 14 міститься технічні характеристики товару.
Отже, зазначені Переможцем в Порівняльній таблиці технічні характеристики не відповідають технічним характеристикам, які зазначені в Інструкції, яка була надана на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам встановлених Замовником в тендерній документації.
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«Учасник, подаючи свою тендерну пропозицію, тим самим погоджується, що його тендерна пропозиція може бути відхилена у разі, якщо ним була надана недостовірна інформація щодо відповідності запропонованого ним товару технічним та якісним вимогам Замовника або товар, який представляється ним на торги, не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника. Замовник для перевірки відповідності запропонованого учасником товару може використовувати інформацію, розміщену в мережі Internet, в тому числі в електронній системі закупівель, офіційний сайт Виробника тощо.»
Таким чином, пропозиція Учасника-переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник-переможець зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей та якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Наявність підстав для відхилення пропозиції за аналогічних обставин було підтверджено рішенням Комісії від 10.04.2024 № 6405.
Враховуючи вищевказані підстави, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та з дотриманням законодавства в цілому вимагаю усунути порушення. У разі відсутності реагування на дане звернення буду змушений звернутися до правоохоронних органів та залучати громадський та журналістський контроль.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2024 13:22
Пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України "Про Антимонопольний комітет України".
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Тому, враховуючи вище викладене, Учасник має право оскаржити рішення Замовника в встановленому законодавством порядку.
Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України "Про Антимонопольний комітет України".
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Тому, враховуючи вище викладене, Учасник має право оскаржити рішення Замовника в встановленому законодавством порядку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-09-008361-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:3355502170
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-05-02-000002 • 8a1705a1f76148f49705cb1f40b6d790
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-05-02
•
13:10
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Відповідно до законодавства про публічні закупівлі, зміни істотних умов договору, таких як продовження терміну поставки, мають бути обґрунтованими та підкріпленими відповідними документами.
Так, Замовником була укладена додаткова угода №1 від 30.04.2024, якою продовжено строк поставки до 15.05.2024 з порушенням вимог законодавства.
Жоден із передбачених випадків для внесення змін до істотних умов не був присутній у даній ситуації. Зокрема, не було:
• покращення якості предмета закупівлі.
ФОП "Куценко О.В." не надав жодних обґрунтуваних обставин для продовження строку поставки та підтверджуючих документів для внесення такої зміни. Одним з підтверджуючих документів може бути висновок торгово- промислової палати.
Акцентую увагу: в оголошенні ВКАЗАНИЙ СТРОК ПОСТАВКИ:до 30.04.2024.
Учасник тендеру, подаючи свою пропозицію, беручи до уваги строк поставки до 30.04.2024, розумів усі пов'язані з цим ризики і зобов'язання. І очевидно, що учасник приймав участь в закупівлі лише за умови, що товар є в наявності для поставки в зазначений строк.
Срок поставки до 30.04.2024, вказаний в оголошенні, є визначальною та критичною умовою участі в тендері для учасників.
Таким чином, замовник, продовживши термін поставки до 15.05.2024, порушив вимоги п.19 вказаних Особливостей та діяв В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ з порушенням принципів прозорості, недискримінації й добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель.
Згідно зі статтею 42 Закону України "Про публічні закупівлі", договір про закупівлю може бути змінено за згодою сторін.
Проте, згода сторін про зміну договору не може суперечити вимогам законодавства про публічні закупівлі (в даному випадку - пункту 19 Особливостей).
Оскільки Додаткова угода №1, порушує пункт 19 Особливостей, вона повинна бути визнана недійсною.
Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення корупційних ризиків та завдання шкоди інтересам держави просимо притягнення винних осіб до відповідальності для запобігання подібним порушенням у майбутньому.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Код ДК 021:2015 – 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 або еквівалент) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 240 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
8 шт
Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 або еквівалент
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38754, Україна, Полтавська область, с.Мачухи, вул. Історична,1
Дата доставки:
30 квітня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 15:22 |
Зміни до Тендерної документації від 11.04.2024.docx |
11 квітня 2024 15:22 |
ЛОТ 1 із змінами від 11.04.2024.docx |
09 квітня 2024 14:47 |
ЛОТ 1.docx |
Запитання до процедури
Невідповідність
Дата подання: 10 квітня 2024 16:05
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:26
Звертаємо Вашу увагу на те, що в закупівлі «Код ДК 021:2015 – 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1 або еквівалент» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-008361-a є невідповідність, а саме # ЛОТ №1:
У Додатку 3 до тендерної документації у таблиці технічних характеристик Монокуляру нічного бачення AGM PVS-14 NW1
- діоптрійне регулювання зазначені: від -6 - +4 dpt
а у всіх моделей AGM PVS-14 у тому числі і PVS-14NW1 в паспорті товару та на сайті виробника :
- 6 - +2 dpt
Посилання на сайт виробника
https://www.agmglobalvision.com/night-vision/night-vision-monoculars/agm-pvs-14-nw1
Посилання на паспорт товару
https://www.agmglobalvision.com/image/catalog/product-pdf-doc/1704789864_AGM_PVS14_PVS14-51_Manual_v240108.pdf
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Не потрібно орієнтуватись на характеристики які вказують недобросовісні дистриб'ютори чи постачальники, треба опиратись лише на офіційний сайт виробника та паспорт товару!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено відповідні зміни в технічні характеристики ЛОТу 1.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2024-04-09-008361-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:3355502170
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРМО ВІЖН" |
1 045 992,00
UAH з ПДВ
|
1 031 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
999 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Протея2000" |
1 128 000,00
UAH з ПДВ
|
1 115 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
1 040 000,00
UAH з ПДВ
|
999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО МАРКЕТ" |
1 115 646,00
UAH з ПДВ
|
1 115 646,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЦЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2617409374 |
Переможець |
999 900,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 11:07
|
Лист.PDF | зміни до договору |
01 травня 2024 11:06
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
01 травня 2024 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 15:43
|
Договір.PDF | укладений |
30 квітня 2024 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |