Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Анастасія Юзва +380487056332 7099419@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 11:50 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 11:50 |
Очікувана вартість: | 1 984 917,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 849,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 11:42 |
Перелік змін 2.docx | |
11 квітня 2024 11:40 |
2_ТД проектні роботи НР2.docx | |
11 квітня 2024 11:39 |
2_Проект договору НР 2.docx |
11 квітня 2024 11:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 квітня 2024 11:42 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
11 квітня 2024 11:40 |
2_ТД проектні роботи НР2.docx
|
||||||
11 квітня 2024 11:39 |
2_Проект договору НР 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000115 ● e7c8e18538524dce84581327f213064e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2024 Одеса № 102
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 102
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7 UA-2024-04-09-007619-a 09.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 16:58:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до вимог пункту 24 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належить зокрема розроблення проектної документації на об’єкти будівництва.
Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки робочого проекту «Капітальний ремонт будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою: м. Одеса, вул. Паустовського, 29А); вид предмета закупівлі: роботи; дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 09.04.2024; дата оприлюднення тендерної документації: 09.04.2024; кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.04.2024.
Чому Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Також, чому Замовник встановив строк для подання тендерних пропозицій менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:45:01
Щодо строків проведення Закупівлі.
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
По-перше. Розрахунок кошторисної вартості проєктних робіт, здійснено у програмному комплексі «Будівельні Технології - КОШТОРИС ПВР» та становить 1 984 917,00 грн з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні на підставі Технічного звіту, якій розроблено ОДЕСЬКОЮ ДЕРЖАВНОЮ АКАДЕМІЄЮ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ.
По-друге. 26 листопада 2023 року у зв’язку зі складними погодними умовами ІІ (помаранчевого) рівня небезпеки виникла небезпечна подія, яка призвела до часткового руйнування районної котельні «Північна-2». Опалювальний період не допускає перерв у подачі розрахункової кількості теплоносія, тому для оперативного усунення наслідків технологічного порушення на котельної «Північна-2» (далі-Об’єкт), КП «ТМО» здійснило ряд заходів, направлених на ТИМЧАСОВЕ підтримання Об’єкту у робочому стані.
Для забезпечення 120 тисяч мешканців міста теплом в опалювальний період 2024-2025 рр. КП “ТМО” необхідно провести КОМПЛЕКС робіт щодо його відбудови.
Тобто, періодом для проведення робіт з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха, в зв’язку з недопущенням перерв у подачі теплоносія, фактично є міжопалювальний період з 09.04.2024 по 01.11.2024 року. КП «ТМО» в міжопалювальний період повинно здійснити цілий комплекс робіт, зокрема, але не виключно проектні роботи та роботи з капітального ремонту будівлі районної котельні «Північна-2», реконструкцію труби та інших конструкцій. Виходячи з даних обставин дана закупівля підпадає під виключення, передбачене пп. 4 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі-Особливості). Але Замовником ДО МОМЕНТУ ОГОЛОШЕННЯ ТОРГІВ не знайдено Підрядників, які погодились виконати проектні роботи у терміни зазначені в тендерній документації. Тому КП «ТМО» змушено було оголосити процедуру з мінімальним строком для подання тендерних пропозицій, що дозволяє електронна система закупівель. Крім того, протягом проведення закупівлі жодних звернень чи вимог від потенційних Учасників торгів не поступало.
Враховуючи вищезазначене, Замовник сподівається на розуміння зі сторони контролюючого органу, та звертає вашу увагу, що таки дії дозволили знайти потенційних підрядників (на торги вийшло три учасника) та зекономити власні кошти Замовника у сумі приблизно 990 тисяч гривень.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-06-05 15:31:40
Заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому
Відповідно до зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Замовник повідомляє наступне.
Замовником постійно проводяться заходи направлені на удосконалення системи навчання та забезпечення ефективного механізму контролю у сфері закупівель, щоб не допускати порушення. Наразі Замовником додатково проведена роз’яснювальна робота та вжито заходи в організації діяльності уповноважених осіб для недопущення порушень в подальшому, а саме організоване повторне вивчення вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у редакції від 09.04.2024 року) та Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином Замовник виконав зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами моніторингу та здійснив заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Замовник повідомляє наступне. Замовником постійно проводяться заходи направлені на удосконалення системи навчання та забезпечення ефективного механізму контролю у сфері закупівель, щоб не допускати порушення. Наразі Замовником додатково проведена роз’яснювальна робота та вжито заходи в організації діяльності уповноважених осіб для недопущення порушень в подальшому, а саме організоване повторне вивчення вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у редакції від 09.04.2024 року) та Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник виконав зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами моніторингу та здійснив заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
2024-06-05 15:33:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до ТД встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 26, 34 Особливостей та пункту 6 частини другої статті 21 Закону.)
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0124/2024/пр |
Дата публікації: | 28 червня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/522/5433/24 |
Дата відкриття провадження: | 04 липня 2024 |
Документи:
05 липня 2024 11:44
|
Електронний підпис |
28 червня 2024 09:54
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ |
1 217 091,49
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укренергопром-3 |
1 535 016,02
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПОЛТАВСЬКЕ КОМПЛЕКСНЕ ВІДДІЛЕННЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО" |
1 794 000,00
UAH з ПДВ
|
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ #02071033 |
Переможець |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 13:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 квітня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 09:56
|
ДУ 2 121-24.PDF | зміни до договору |
02 серпня 2024 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 11:42
|
ДУ 1 121-24.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 14:17
|
ТМО-121-24.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-121/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-121/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |