Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних (Послуги із обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного комплексу для обробки даних щодо обліку харчування)
Очікувана вартість
666 570,32 UAH
UA-2024-04-09-004377-a ● d47d0a857e3946b9b5047ddfa34913f9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., вулиця Закревського, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Пинчук Діана 380664484222 pynchukdiana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 666 570,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 665,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72330000-2: Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 послуга
Послуги обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного забезпечення (програмного комплексу) для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування в закладах дошкільної освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, Заклади Деснянського району м. Києва згідно Дислокації (Додаток 4 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних
3 послуга
Послуги обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного забезпечення (програмного комплексу) для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування для спеціалістів Управління освіти та централізованої бухгалтерії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, Заклади Деснянського району м. Києва згідно Дислокації (Додаток 4 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються протягом 20 календарних днів після отримання послуг на підставі актів наданих послуг відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за умови отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування послуг, визначених в п. 1.2. цього Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 11:50 |
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx | |
11 квітня 2024 11:50 |
ТД ІІ ТО програми обліку харчування 2024 нова редакція.docx | |
11 квітня 2024 11:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
11 квітня 2024 11:50 |
ДОДАТОК 4 нова редакція.docx | |
09 квітня 2024 11:36 |
ДОДАТОК 1.docx | |
09 квітня 2024 11:36 |
ДОДАТОК 3.docx | |
09 квітня 2024 11:35 |
ДОДАТОК 5.docx | |
09 квітня 2024 11:35 |
ДОДАТОК 2.docx | |
09 квітня 2024 11:35 |
ДОДАТОК 4.docx | |
09 квітня 2024 11:35 |
ТД ІІ ТО програми обліку харчування 2024.docx |
11 квітня 2024 11:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2024 11:50 |
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
|
|||
11 квітня 2024 11:50 |
ТД ІІ ТО програми обліку харчування 2024 нова редакція.docx
|
|||
11 квітня 2024 11:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
11 квітня 2024 11:50 |
ДОДАТОК 4 нова редакція.docx
|
|||
09 квітня 2024 11:36 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
09 квітня 2024 11:36 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
09 квітня 2024 11:35 |
ДОДАТОК 5.docx
|
|||
09 квітня 2024 11:35 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||
09 квітня 2024 11:35 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
09 квітня 2024 11:35 |
ТД ІІ ТО програми обліку харчування 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 11 квітня 2024 11:11
Дата відповіді: 11 квітня 2024 11:46
Шановний Замовнику,
ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Водночас, в Додатку 2 Тендерної документації, кваліфікаційні критерії, встановлена наступна вимога: « 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати:
1.1. оригінал або копія не менше двох аналогічних договорів. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір щодо надання послуг із обслуговування програмного забезпечення (або комплексу) щодо обліку харчування в закладах освіти за кодом ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних;
1.2. щодо усіх наданих договорів - оригінал або копія усіх наявних актів (акту) надання (прийому-передачі) послуг, які підтверджують виконання наданих договорів в повному обсязі, або відгук про виконання договору.»
Вимога щодо виконання наданих договорів в повному обсязі, містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо розгляду заключених аналогічних договірів, які в стадії виконання.
Задоволення нашої вимоги призведе до усунення порушення закону, надасть можливість учасникам запропонувати Замовнику послуги із обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного комплексу для обробки даних щодо обліку харчування)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду питання повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Код ДК не відповідає предмету закупівлі
Дата подання: 12 квітня 2024 15:22
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:49
Законодавством замовнику надано право самостійного визначення предмету закупівлі, при цьому таке визначення має відбуватися у відповідності до приписів Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (надалі – ЄЗС). В нормах Особливостей, у пункті 15 визначено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Під час оголошення, в окремих електронних полях, замовник, зокрема, має вказати не тільки назву закупівлі, а й код предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника за показником четвертої цифри, який автоматично підтягується з річного плану. А також конкретну назву предмета закупівлі за ДК 021:2015, де вказується код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Обравши для послуг з доступу і обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо ОБЛІКУ ХАРЧУВАННЯ код 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних Замовник вказані вище вимоги чинного законодавства, не відповідає послугам, які насправді є предметом закупівлі (згідно технічних вимог). Облік харчування та обслуговування ПЗ для обліку не є контентом, а є економічною категорією, що підлягає регламентованому обліку. Натомість контент відноситься до сфери медіа та соцмереж. Згідно підпункту 5 п.21. Договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Крім того, якщо Замовник неправильно вибрав не вірний код закупівлі, щоб уникнути проведення певного типу процедури закупівлі або обмежити конкуренцію - законом передбачена відповідальність згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а також відповідальність для уповноваженої особи. Державною аудиторською службою регулярно проводяться перевірки щодо дотримання норм законодавства в сфері закупівель, в тому числі щодо визначення коду ДК. Вимагаємо відмінити закупівлю, оскільки код ДК не відповідає послугам, які насправді є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом цієї закупівлі є ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних (Послуги із обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного комплексу для обробки даних щодо обліку харчування).
Не може мати місце з урахуванням чинного законодавства неправильний вибір коду закупівлі, щоб уникнути проведення певного типу процедури закупівлі або обмежити конкуренцію, оскільки враховуючи очікувану вартість цієї закупівлі вона незалежно від обраного коду ДК 021:2015 буде проводитись за процедурою закупівлі «відкриті торги» (який конкретно «певний тип процедури закупівлі» уникається?). Код ДК 021:2015 в предметі закупівлі не обмежує конкуренцію, адже будь-який учасник незалежно від назви предмету закупівлі може подати свою тендерну пропозицію для участі.
Згідно технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) програмне забезпечення (програмний комплекс) (далі – ПЗ (ПК)) повинно бути придатним для налагодження централізованого обліку в Замовника та підзвітних організаціях. Програмний продукт має мати можливість працювати у ньому (вносити данні/інформацію, переглядати та редагувати данні/інформацію, тощо). Програма та база даних не встановлюється (інсталюється) на кожен локальний ПК, а функціонує як онлайн сервіс у єдиній централізованій базі. Програма має функціонувати як централізована база даних (з онлайн доступом), яка містись у єдиній базі всі підпорядковані заклади освіти (користувачі закладів освіти) та робочі місця користувачів з Управління освіти, тобто: кожен заклад освіти (користувачі закладу освіти) має онлайн доступ тільки до своєї бази (інформації тільки по своєму закладу освіти); Управління освіти (користувачі Управління освіти) мають онлайн доступ до всієї централізованої бази (тобто - до консолідованих звітів і всіх операцій по всім підпорядкованим закладам освіти).
Таким чином ПЗ (ПК)) не інсталюється на ПК, а функціонує як централізована база даних з онлайн доступом, до якого користувачі вводять інформацію про перелік та обсяги поставлених продуктів харчування для приготування сніданків і обідів. А ПЗ (ПК)) стандартизує та класифікує введені дані, виводячи їх у форму сезонного меню на 4 тижні, класифікує дані про наявні продукти харчування за їх вартістю, а також типами, калоріями (енергетичною цінністю), білками, жирами та вуглеводами для їх прорахунку, адже по кожній з вікових груп дітей законодавством встановлені свої вимоги до їх споживання, і це повинно бути враховано в сформованому програмою меню.
Тому мова йде про закупівлю саме послуг щодо стандартизації та класифікації даних про продукти харчування замовника та підпорядкованих йому закладів з метою забезпечення харчуванням дошкільних навчальних закладів. Предметом цієї закупівлі не є саме програмне забезпечення як товар чи ліцензія на його використання. Закуповуються послуги із обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного комплексу для обробки даних, тобто послуги доступу до онлайн сервісу по стандартизації та класифікації наших даних, а не готовий програмний продукт.
Отже, замовником обрано код за показником четвертої цифри ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних.
Не може мати місце з урахуванням чинного законодавства неправильний вибір коду закупівлі, щоб уникнути проведення певного типу процедури закупівлі або обмежити конкуренцію, оскільки враховуючи очікувану вартість цієї закупівлі вона незалежно від обраного коду ДК 021:2015 буде проводитись за процедурою закупівлі «відкриті торги» (який конкретно «певний тип процедури закупівлі» уникається?). Код ДК 021:2015 в предметі закупівлі не обмежує конкуренцію, адже будь-який учасник незалежно від назви предмету закупівлі може подати свою тендерну пропозицію для участі.
Згідно технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) програмне забезпечення (програмний комплекс) (далі – ПЗ (ПК)) повинно бути придатним для налагодження централізованого обліку в Замовника та підзвітних організаціях. Програмний продукт має мати можливість працювати у ньому (вносити данні/інформацію, переглядати та редагувати данні/інформацію, тощо). Програма та база даних не встановлюється (інсталюється) на кожен локальний ПК, а функціонує як онлайн сервіс у єдиній централізованій базі. Програма має функціонувати як централізована база даних (з онлайн доступом), яка містись у єдиній базі всі підпорядковані заклади освіти (користувачі закладів освіти) та робочі місця користувачів з Управління освіти, тобто: кожен заклад освіти (користувачі закладу освіти) має онлайн доступ тільки до своєї бази (інформації тільки по своєму закладу освіти); Управління освіти (користувачі Управління освіти) мають онлайн доступ до всієї централізованої бази (тобто - до консолідованих звітів і всіх операцій по всім підпорядкованим закладам освіти).
Таким чином ПЗ (ПК)) не інсталюється на ПК, а функціонує як централізована база даних з онлайн доступом, до якого користувачі вводять інформацію про перелік та обсяги поставлених продуктів харчування для приготування сніданків і обідів. А ПЗ (ПК)) стандартизує та класифікує введені дані, виводячи їх у форму сезонного меню на 4 тижні, класифікує дані про наявні продукти харчування за їх вартістю, а також типами, калоріями (енергетичною цінністю), білками, жирами та вуглеводами для їх прорахунку, адже по кожній з вікових груп дітей законодавством встановлені свої вимоги до їх споживання, і це повинно бути враховано в сформованому програмою меню.
Тому мова йде про закупівлю саме послуг щодо стандартизації та класифікації даних про продукти харчування замовника та підпорядкованих йому закладів з метою забезпечення харчуванням дошкільних навчальних закладів. Предметом цієї закупівлі не є саме програмне забезпечення як товар чи ліцензія на його використання. Закуповуються послуги із обслуговування (технічної підтримки) і доступу до програмного комплексу для обробки даних, тобто послуги доступу до онлайн сервісу по стандартизації та класифікації наших даних, а не готовий програмний продукт.
Отже, замовником обрано код за показником четвертої цифри ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72330000-2 Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" |
587 520,00
UAH з ПДВ
|
587 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Юкрейніан Смарт Діджиталс |
666 570,24
UAH з ПДВ
|
666 570,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Відхилено |
587 520,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 09:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 16:25
|
ТОВ Юкрейніан Смарт Діджиталс #45248748 |
Переможець |
666 570,24
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 11:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 14:33
|
Договір 33 від 01.05.2024 СУПІК ІІ.pdf | укладений |
01 травня 2024 14:31
|