Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання офісних приміщень (код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання)
Очікувана вартість
1 335 250,00 UAH
UA-2024-04-09-003966-a ● 829fb0060d2444dcb36cc96da442cf9c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧЕРНІВЕЦЬКА МИТНИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 43971359 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛ. РУСЬКА, будинок 248М |
Контактна особа: |
Орловська Юлія +380953242464 cv.dzoyuryst@customs.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 14:40 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 335 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 676,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень (код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
—
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 14:25 |
Тендерна документація.pdf | |
09 квітня 2024 14:25 |
Тендерна документація.pdf | |
09 квітня 2024 14:25 |
Додаток 1.docx | |
09 квітня 2024 14:25 |
Додаток 1.docx | |
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 3.docx | |
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 4.docx | |
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 3.docx | |
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 4.docx |
09 квітня 2024 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
09 квітня 2024 14:25 |
Тендерна документація.pdf
|
||
09 квітня 2024 14:25 |
Тендерна документація.pdf
|
||
09 квітня 2024 14:25 |
Додаток 1.docx
|
||
09 квітня 2024 14:25 |
Додаток 1.docx
|
||
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 2 проект договору.docx
|
||
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 3.docx
|
||
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 4.docx
|
||
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 2 проект договору.docx
|
||
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 3.docx
|
||
09 квітня 2024 11:21 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення стосовно кваліфікаційних вимог
Дата подання: 09 квітня 2024 12:04
Дата відповіді: 12 квітня 2024 12:23
Шановний Замовнику, прошу пояснити Додаток 1, розділ 1, пункт 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Чи можемо ми як потенційний учаник залучити працівників за цивільно-правовим договором?
Відповідь: Шановний учаснику. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій.
Дискримінаційна вимога трудові книжки
Дата подання: 09 квітня 2024 12:48
Дата відповіді: 12 квітня 2024 12:24
Шановний Замовнику. Вважаємо вимогу щодо надання трудових книжок на працівників дискримінаційною з огляду на наступне.
З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки, що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу. Просимо внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації, яка вказана у Довідці Учасник додає копії наступних документів щодо кожного працівника*, зокрема завірені копії першої, останньої та сторінок трудової книжки/витяг з електронної трудової книжки, які свідчать про працевлаштування та відповідний досвід працівників, зазначених у довідці. Таким чином учасник в складі пропозиції може надати на вибір або копії першої, останньої та сторінок трудової книжки або витяг з електронної трудової книжки.
ТЗ
Дата подання: 11 квітня 2024 14:13
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:02
Доброго дня! Прошу вказати бажаний графік прибирання цілий день чи 1 раз на день основне прибирання. Також необхідна наявність чергової прибиральниці протягом дня.
Також прохання вказати на яких об'єктах є коврове покриття.
Відповідь: Шановний учаснику. Графік роботи з понеділка по п’ятницю у робочий час організації. Чергова прибиральниця протягом дня не передбачена. Коврове покриття відсутнє.
Щодо УЕП
Дата подання: 12 квітня 2024 09:42
Дата відповіді: 15 квітня 2024 10:32
Шановний замовнику!
Вами встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися еудосконаленим електронним підписом (УЕП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті
центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Відповідно до ЗУ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі по тексту- Закон) Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис", який втратив чинність. До набрання чинності Законом ЕЦП та посилений сертифікат відкритого ключа використовувались користувачами електронних довірчих послуг та кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які їх обслуговували як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом.
Відповідно, ваша вимога про те, що у якості КЕП учасник може скористатися удосконаленим електронним підписом (УЕП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа суперечить чинному законодавству в частині користування посиленим сертифікатом відкритого ключа. З метою узгодження вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства просимо внести зміни до тендерної документації та викласти її в такій редакції:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства.
Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції може використовувати кваліфікований електронний підпис (надалі – КЕП) або удосконалений електронний підпис на незахищеному типі носія (надалі – УЕП):
Якщо учасником є юридична особа:
- КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або
- КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її.
Якщо учасником є фізична особа-підприємець:
- КЕП або УЕП фізичної особи»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Умовами тендерної документації передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися удосконаленим електронним підписом (УЕП). Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Таким чином, учасники під час подання пропозиції можуть скористатися або кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом.
Щодо документального підтвердження наявності працівників
Дата подання: 12 квітня 2024 09:43
Дата відповіді: 15 квітня 2024 10:32
Шановний Замовнику!
В Додатку № 1 до тендерної документації вами встановлено, що допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій.
Які саме документи/інформацію потрібно надати для підтвердження трудових відносин з працівниками на підставі цивільно-правових договорів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів/інформацій, На підтвердження учасники мають надати скан-копії цивільно-правових договорів (контрактів).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-09-003966-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Чистий світ технології", Код ЄДРПОУ:38443865
Дискримінаційна вимога трудові книжки
Шановний Замовнику. Вважаємо вимогу щодо надання трудових книжок на працівників дискримінаційною з огляду на наступне.
З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки, що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу. Просимо внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
975 576,00
UAH з ПДВ
|
975 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
1 023 876,00
UAH з ПДВ
|
1 010 523,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МЕЛЬНИЧУК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 048 538,75
UAH з ПДВ
|
1 013 323,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Клінінг Гармонія Безпека плюс" |
1 107 776,95
UAH з ПДВ
|
1 014 323,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ПММ" |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
1 022 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІН ТОН" |
1 176 000,00
UAH з ПДВ
|
1 023 867,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП РЯБЦУН АНТОНІНА ВАСИЛІВНА |
1 184 036,00
UAH з ПДВ
|
1 184 036,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВА КОПІЙКА» |
1 196 676,00
UAH з ПДВ
|
1 196 676,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 293 486,00
UAH з ПДВ
|
1 293 486,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3082217193 |
Переможець |
975 576,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 12:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 09:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 13:06 |
Кінець періоду оскарження: | 10 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 10 травня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час підготовки технічного завдання було допущено помилки в розрахунках об’ємів прибирання та графіків надання послуг, які було виявлено на етапі підписання договору. Пунктом 18 Особливостей передбачено, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Таким чином внести зміни до технічного завдання на етапі укладення договору не можливо. Виходячи із вище викладеного процедура закупівлі за предметом «Послуги з прибирання офісних приміщень (код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання)» має бути відмінена. |
Документи:
29 квітня 2024 13:06
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 12:17
|
протокольне рішення 43.pdf |