Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів)
Очікувана вартість
1 342 605,00 UAH
UA-2024-04-09-002268-a ● 975f0f97746b4b80a56bc574201939de
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 35692211 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Івана Мар’яненка, 7 |
Контактна особа: |
Романишин Віктор +380442803610 contract_kp_pech@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:19 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 342 605,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 713,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8137 Мегават-година
ДК 021-2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Печерський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 12:51 |
ТД ДВК 2024_зміни АМКУ.docx | |
02 травня 2024 12:51 |
Додаток 1 Технічні вимоги_зміни.docx | |
02 травня 2024 12:51 |
Перелік змін 02052024.docx | |
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx | |
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 3.docx | |
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 2.docx |
02 травня 2024 12:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2024 12:51 |
ТД ДВК 2024_зміни АМКУ.docx
|
|||
02 травня 2024 12:51 |
Додаток 1 Технічні вимоги_зміни.docx
|
|||
02 травня 2024 12:51 |
Перелік змін 02052024.docx
|
|||
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
|
|||
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 3.docx
|
|||
09 квітня 2024 10:20 |
Додаток 2.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-09-002268-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 15 квітня 2024 21:06
Дата подання: 15 квітня 2024 21:06
Скарга на вимоги ТД
СКАРГА НА ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) код за ДК 021-2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-09-002268-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), планує взяти участь у даній процедурі.
Згідно пункту 1 розділу 1 тендерної документації до закупівлі, «Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІII зі змінами (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель».
Однак, ознайомившись із Документацією, Скаржником було виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству України у сфері публічних закупівель, порушують права та законні інтереси Скаржника, значно обмежують коло потенційних учасників Закупівлі, зокрема, унеможливлюють участь у ній Скаржника. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, вважаємо за необхідне зазначити наступне.
1. Згідно файлу «ТД ДВК 2024.docx» розміщена «Тендерна документація на закупівлю ДК 021-2015 – 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів)» за процедурою відкриті торги, що затверджена рішенням уповноваженої особи від «09» квітня 2024 року, протокол № 18/24. Згідно частини 3 розділу 1 тендерної документації, зазначено що процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями. Таким чином наявні невідповідності у назві тендерної документації із вимогами тексту тендерної документації. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до назви тендерної документації.
2. Згідно частини 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» розділу ІІ тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» не зазначено інформації щодо порядку та права учасника звернутись до замовника за роз’ясненнями щодо оголошення про проведення відкритих торгів, що не відповідає пункту 54 Особливостей. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. Згідно частини 2 «Унесення змін до тендерної документації» розділу ІІ тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» не зазначено інформації щодо можливості замовника вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та не зазначений порядок внесення таких змін, що не відповідає пункту 54 Особливостей. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
4. Згідно частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасника та переможця процедури закупівлі вимагається у складі документів тендерної пропозиції та у складі документів переможця надати довідку у довільній формі для підтвердження відсутності підстав, визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, що не відповідає пункту 47 Особливостей. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
5. Згідно пункту 3 частини 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у зокрема в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей, що не відповідає пункту 47 Особливостей. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
6. Згідно пункту 3.3. Додатку 3 та в тексті самого додатку до тендерної документації «Документи, що надаються переможцем відкритих торгів» від переможця процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, вимагається надати довідку в довільній формі з відповідною інформацію про відсутність підстав, передбачених абзацом 14, що не відповідає пункту 47 Особливостей. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку 3 тендерної документації.
7. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступні документи:
- Копія чинного сертифікату на «Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» стосовно газонебезпечних робіт та робіт у вибухо-пожежонебезпечних зонах; робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; обстежень, ремонту димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
- Копія чинного сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018» стосовно газонебезпечних робіт та робіт у вибухо-пожежонебезпечних зонах; робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; обстежень, ремонту і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
ТОВ «ЗАУБЕР» пройшло сертифікацію в Україні на має чинний сертифікат на «Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» №UA.MQ.231030.05-23 (Доказ № 1), виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, в якому сфера застосування відповідає застосованим/зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП/КВЕД на деякі види діяльності, що входять до сфери застосування системи управління якістю (надалі – СУЯ).
Також ТОВ «ЗАУБЕР» пройшло сертифікацію в Україні на та має чинний сертифікат на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018» №UA.CУ.37001.231027.05-23 (Доказ № 2), виданий органом із сертифікації, в якому сфера застосування відповідає застосованим/ зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП/КВЕД на деякі види діяльності, що входять до сфери застосування системи управління щодо протидії корупції.
Таким чином ТОВ «ЗАУБЕР» має сертифікати на систему управління якістю та систему управління щодо протидії корупції стосовно проведення газонебезпечних робіт по обстеженню, ремонту та чищенню димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів; послуг з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення; послуг операційно-диспетчерського обслуговування, технічного обслуговування та ремонту диспетчерських систем; ремонтування електричного устатковання; будування трубопроводів для транспортування рідин і газів та споруд на них; будування ліній електропередавання та ліній зв’язку; електромонтажних робіт; монтажу трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціювання повітря; послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів; послуг з технічного обслуговування системи газопостачання (газових мереж, газового обладнання та експлуатації складових газорозподільної системи); технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання; будівельно-монтажних робіт; послуг щодо очищування будівель і промислових об’єктів; послуг з прибирання житлових та нежитлових приміщень (коди ДКПП 33.14, 42.21, 42.22, 43.21, 43.22, 43.29, 81.22).
Відповідно до Державного класифікатору продукції та послуг та класифікації видів економічної діяльності" (КВЕД), що узгоджений зі статистичною класифікацією видів економічної діяльності у Європейському Співтоваристві (NACE), що в свою чергу узгоджується з міжнародною стандартною галузевою класифікацією (ISIC) – відсутні коди ДКПП/КВЕД щодо робіт у вибухо-пожежонебезпечних зонах та робіт, які виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Також хочемо окремо зазначити, що сертифікація на систему управління якістю ISO 9001 та на систему управління щодо протидії корупції ISO 37001 передбачають перевірку підприємства, а не окремих послуг, що надаються підприємством.
Скаржник провадить свою діяльність на підставі документів дозвільного характеру, зокрема: Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що надає право виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, а також обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів (зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 07.02.2023 року № ДК 686/Ц/3.1-23) (Доказ № 3) та Дозволу, виданого Головним управлінням Держпраці у Київській області, що надає право виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах (Доказ № 4).
Враховуючи наведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі», виключивши з вимог до сертифікатів на «Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» та на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018» саме «роботи у вибухо-пожежонебезпечних зонах та роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метра» та викласти вимогу у наступній редакції:
- Копія чинного сертифікату на «Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» стосовно газонебезпечних робіт по обстеженню, ремонту димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів;
- Копія чинного сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018» стосовно газонебезпечних робіт по обстеженню, ремонту димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей та відповідно до п.56 таких, ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», та Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі UA-2024-04-09-002268-a (975f0f97746b4b80a56bc574201939de) ДК 021-2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва в частині наявності дискримінаційних вимог тендерної документації, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
Документальне підтвердження/докази:
1) Доказ № 1 (сертифікат виданий ТОВ «ЗАУБЕР» на «Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» №UA.MQ.231030.05-23);
2) Доказ № 2 (сертифікат виданий ТОВ «ЗАУБЕР» на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018» №UA.CУ.37001.231027.05-23);
3) Доказ № 3 (Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки);
4) Доказ № 4 (Дозвіл № 88.21.32 від 22.02.2021 на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах);
5) інші документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-09-002268-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2024 16:32
рішення від 17.04.2024 № 6812.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 16:32
інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7301.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 14:33
рішення від 24.04.2024 № 7301.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2024 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: У зв'язку з тим що станом на початок квітня 2024 року до особливостей здійснення публічних закупівель було внесено зміни вже двадцять два рази, хочу висловити слова щирої вдячності учаснику ТОВ «ЗАУБЕР» за невтомну працю та допомогу у дотриманні законодавчих норм у тендерній документації. Крім того, хочеться окремо подякувати АМКУ за їх важку та наполегливу працю. На сам кінець хочу зазначити, що на виконання рішення колегії АМКУ до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" |
671 302,50
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЗАУБЕР |
659 097,00
UAH з ПДВ
|
399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" #43136655 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 11:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 травня 2024 00:00
|