Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обідній комплект в стилі лофт (стіл + 4 табурети)
Очікувана вартість
618 870,00 UAH
UA-2024-04-09-000935-a 44a49ece0cf14de3957c2a3633cd5059
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Савченко

380996056172 sklad_2022@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3085
Код ЄДРПОУ: 26615319
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Іван Савченко
380996056172
sklad_2022@meta.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 17 квітня 2024 13:29
Очікувана вартість: 618 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 094,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 18566,10 грн. (Вісімнадцять тисяч п'ятсот шістдесят шість гривень, 10 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна відповідати вимогам Додатку 5 оголошення (документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Філії (представництва, відокремлені підрозділи) юридичних осіб, які не мають статусу юридичних осіб, можуть брати участь у процедурах закупівель на підставі довіреності, виданої юридичною особою та від її імені. Таким чином, гарантія повинна бути надана від імені юридичної особи. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (Додаток 5), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у формі (Додаток 5) є обов’язковими для складання гарантії. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. У випадку, якщо підписантом гарантії є інша особа, ніж керівник гаранта, повноваження такої особи на підпис гарантії необхідно підтвердити відповідним документом гаранта. Забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді: Гарантії, яка надається в електронній формі, розміщається (завантажується) у вигляді візуальної форми електронного файлу у візуальній формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису на захищеному типі носія (КЕП) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (на електронній гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)) або Гарантії, яка складена на паперовому носії. Гарантія, що видана банком, яка складена на паперовому носії, повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує Військову частину А3085 (АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT- STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK), або АТ КБ «ПРИВАТБАНК (PJSC CB “PRIVATBANK” SWIFT: PBANUA2X, АТ «ПУМБ» (FIRST UKRAINIAN INTERNATIONAL BANK SWIFT FUIBUA2X)». Лист-авізо авізуючого банку розміщується (завантажується) Учасником у вигляді візуальної форми електронного документу та в доступному для перегляду форматі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (на електронній гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)). Гарантія та лист-авізо розміщується (завантажується) одним файлом. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), перераховуються на рахунок Замовника. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. У випадку, якщо учасником є об’єднання учасників, гарантія надається: - для об’єднань із створенням юридичної особи – від юридичної особи, створеної шляхом об’єднання учасників; - для об’єднань без створення юридичної особи - від однієї з юридичних осіб, які входять безпосередньо до об’єднання учасників. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: За зверненням Учасника, яким було надане забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції: Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 18566.1 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вимагається (у вигляді внесення Учасником-переможцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника). Вид забезпечення виконання договору: грошові кошти. Розмір забезпечення виконання Договору: 5% ціни Договору. Строк надання забезпечення виконання договору: не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Умови надання забезпечення виконання договору: забезпечення виконання договору встановлюється у вигляді внесення Учасником-переможцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника за наступними реквізитами: Одержувач: назва: Військова частина А3085; код ЄДРПОУ: 26613898; 821472 Держказначейська служба України, м.Київ Переяслав-Хмельницьке УДКСУ; IBAN: UA928201720355129002099091715. Учасник-переможець зобов’язаний внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів до кінцевої дати укладення Договору. Умови повернення забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п. 21 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку Замовника. Умови не повернення забезпечення виконання договору: Забезпечення виконання Договору не повертається Замовником в разі: - невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником за Договором повністю або частково: - за прострочення строку поставки Товару за Договором; - за порушення умов зобов’язання щодо якості поставленого Товару; - дострокового розірвання Постачальником Договору (якщо це передбачено Договором); - дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виконання Договору виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Постачальником Договору. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів у розмірі 5% ціни Договору на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі пропозиція переможця підлягає відхиленню згідно пункту 44 Особливостей**.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Обідній комплект в стилі лофт (стіл + 4 табурети) за кодом ДК 021: 2015: 39140000-5 Меблі для дому. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - вимагається. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Додаток 2 - Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій; Додаток 3 - Форми документів для подачі в складі пропозиції; Додаток 4 - Проект договору; Додаток 5 - Форма гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 комплект
Обідній комплект в стилі лофт (стіл + 4 табурети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки всіх товарів, зазначених в видатковій накладній. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Продавця. У разі затримки бюджетного цільового фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Попередня оплата не передбачається. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 18566,10 грн. (Вісімнадцять тисяч п'ятсот шістдесят шість гривень, 10 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна відповідати вимогам Додатку 5 оголошення (документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Філії (представництва, відокремлені підрозділи) юридичних осіб, які не мають статусу юридичних осіб, можуть брати участь у процедурах закупівель на підставі довіреності, виданої юридичною особою та від її імені. Таким чином, гарантія повинна бути надана від імені юридичної особи. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (Додаток 5), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у формі (Додаток 5) є обов’язковими для складання гарантії. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. У випадку, якщо підписантом гарантії є інша особа, ніж керівник гаранта, повноваження такої особи на підпис гарантії необхідно підтвердити відповідним документом гаранта. Забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді: Гарантії, яка надається в електронній формі, розміщається (завантажується) у вигляді візуальної форми електронного файлу у візуальній формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису на захищеному типі носія (КЕП) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (на електронній гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)) або Гарантії, яка складена на паперовому носії. Гарантія, що видана банком, яка складена на паперовому носії, повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує Військову частину А3085 (АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT- STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK), або АТ КБ «ПРИВАТБАНК (PJSC CB “PRIVATBANK” SWIFT: PBANUA2X, АТ «ПУМБ» (FIRST UKRAINIAN INTERNATIONAL BANK SWIFT FUIBUA2X)». Лист-авізо авізуючого банку розміщується (завантажується) Учасником у вигляді візуальної форми електронного документу та в доступному для перегляду форматі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (на електронній гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)). Гарантія та лист-авізо розміщується (завантажується) одним файлом. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), перераховуються на рахунок Замовника. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. У випадку, якщо учасником є об’єднання учасників, гарантія надається: - для об’єднань із створенням юридичної особи – від юридичної особи, створеної шляхом об’єднання учасників; - для об’єднань без створення юридичної особи - від однієї з юридичних осіб, які входять безпосередньо до об’єднання учасників. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: За зверненням Учасника, яким було надане забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції: Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.

Сума забезпечення: 18566.1 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вимагається (у вигляді внесення Учасником-переможцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника). Вид забезпечення виконання договору: грошові кошти. Розмір забезпечення виконання Договору: 5% ціни Договору. Строк надання забезпечення виконання договору: не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Умови надання забезпечення виконання договору: забезпечення виконання договору встановлюється у вигляді внесення Учасником-переможцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника за наступними реквізитами: Одержувач: назва: Військова частина А3085; код ЄДРПОУ: 26613898; 821472 Держказначейська служба України, м.Київ Переяслав-Хмельницьке УДКСУ; IBAN: UA928201720355129002099091715. Учасник-переможець зобов’язаний внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів до кінцевої дати укладення Договору. Умови повернення забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п. 21 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку Замовника. Умови не повернення забезпечення виконання договору: Забезпечення виконання Договору не повертається Замовником в разі: - невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником за Договором повністю або частково: - за прострочення строку поставки Товару за Договором; - за порушення умов зобов’язання щодо якості поставленого Товару; - дострокового розірвання Постачальником Договору (якщо це передбачено Договором); - дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виконання Договору виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Постачальником Договору. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів у розмірі 5% ціни Договору на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі пропозиція переможця підлягає відхиленню згідно пункту 44 Особливостей**.
12 квітня 2024 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2024 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 14:52
Додаток 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі зі змінами.docx
11 квітня 2024 19:30
Додаток 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі зі змінами.docx
09 квітня 2024 09:24
Додаток 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx
11 квітня 2024 19:30
Додаток 2 Перелік документів_ які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій зі змінами.docx
09 квітня 2024 09:24
Додаток 2 Перелік документів_ які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій.docx
09 квітня 2024 09:24
Додаток 4 Проєкт договору.docx
09 квітня 2024 09:24
Оголошення Обідній комплект.docx
09 квітня 2024 09:24
Додаток 5 Форма гарантії забезпечення тендерної пропозиції.docx
09 квітня 2024 09:24
Додаток 3 Форми документів для подачі в складі пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконна вимога!
Дата подання: 11 квітня 2024 16:24
Дата відповіді: 11 квітня 2024 19:31
Шановний Замовник! У Додатку №1, пункті 11 ви вимагаєте надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали та комплектуючі та завіренні копії сертифікатів щодо відповідності запропонованого товару! Відносно висновків СЕС, доводимо до вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоровʼя» Nº2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали та комплектуючі є НЕЗАКОННОЮ. Щодо завірених копій сертифікатів відповідності, наголошуємо на тому, що на даний час сертифікація товару у сфері виготовлення меблів не є загальнообов'язковою, також хотілось би уточнити, на що саме ви просите сертифікати відповідності? На матеріали чи на сам виріб? Тому що товар, який вказаний у тендерній закупівлі не є розповсюдженним, виходячи з цього сертифікат відповідності міг зробити тільки той учасник, який заздалегіть знав що саме за товар буде викладений у тендерній документацій та що ця вимога буде вимагатись у ній! Виходячи з вищенаведеного просимо внести відповідні зміни та прибрати дану вимогу, яка порушує чинне Законодавство України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуте звернення Учасника. За результатами розгляду внесені відповідні зміни до Додатку 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі та Додатку 2 Перелік документів_ які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій.
Технічна частина
Дата подання: 12 квітня 2024 11:51
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:55
Шановний Замовнику! Просимо уточнити технічні характеристики "Обідній комплект в стилі лофт (стіл + 4 табурети) ", в описі стола та табурета Ви вказуєте - "Каркас металевий (труба 25х25х15 мм)" .Просимо зазначити товщину стінки труби металевого каркасу, адже 15 мм це напевне опечатка.
Відповідь: Замовником розглянуте звернення Учасника. За результатами розгляду внесені відповідні зміни до Додатку 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Технічні вимоги
Дата подання: 12 квітня 2024 14:03
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:55
Вимагаємо внести уточнення до технічного завдання, оскільки вимога до товщини метала в 15 мм при розмірі труби в 25 мм не має сенсу. "Каркас металевий (труба 25х25х15 мм)"
Відповідь: Замовником розглянуте звернення Учасника. За результатами розгляду внесені відповідні зміни до Додатку 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Гарантія
Дата подання: 12 квітня 2024 14:10
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:55
Шановний замовник! Вами в тендерній документації висувається вимога щодо надання забезпечення пропозицій. Проте ця вимога не відображена вами у окремому полі закупівлі. Просимо откорегувати це, щоб закупівля не була після скасована по технічним причинам
Відповідь: Замовником розглянуте звернення Учасника. За результатами розгляду внесені відповідні зміни до Додатку 1 Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 346 500,00
UAH з ПДВ
269 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 377 860,00
UAH з ПДВ
269 220,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА 424 200,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Розком 378 000,00
UAH з ПДВ
327 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МК МЕТАЛ ТРЕЙД" 411 274,50
UAH з ПДВ
366 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович 511 000,00
UAH з ПДВ
511 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Чернігівторг 618 030,00
UAH з ПДВ
618 030,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 квітня 2024 16:18
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:17
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:11
Рішення ЕНСО ГРУП.PDF
16 квітня 2024 16:11
UA-2024-04-09-000935 гарантія .zip

Публічні документи

16 квітня 2024 22:20
Електронний підпис
16 квітня 2024 22:20
Електронний підпис
16 квітня 2024 22:19
Kvytantsiia.pdf
16 квітня 2024 22:19
Instruktsiia.pdf
16 квітня 2024 22:19
DOHOVIR HARANTII 38950.pdf
16 квітня 2024 22:19
DOHOVIR HARANTII 38950. Pidpys 3386306118.p7s
16 квітня 2024 22:19
DOHOVIR HARANTII 38950. Pidpys 35591059.p7s
16 квітня 2024 22:19
DOHOVIR HARANTII 38950. Pechatka 35591059.p7s
16 квітня 2024 22:19
Договір гарантії 38950.pdf
16 квітня 2024 22:19
Ліцензія Банку.pdf.(2).p7s
16 квітня 2024 22:19
Ліцензія Банку.pdf.(1).p7s
16 квітня 2024 22:19
Ліцензія Банку.pdf
16 квітня 2024 22:19
ГАРАНТІЯ 38950.pdf.(2).p7s
16 квітня 2024 22:19
ГАРАНТІЯ 38950.pdf.(1).p7s
16 квітня 2024 22:19
ГАРАНТІЯ 38950.pdf
16 квітня 2024 22:19
Витяг з наказу Кожара.pdf
16 квітня 2024 22:19
DOHOVIR HARANTII 38950.7z
16 квітня 2024 22:19
38950 ФОП КІСТАЄВ Т.А. p7s.7z
16 квітня 2024 22:15
1.2. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
16 квітня 2024 22:15
1.3. Виписка з ЄДР.pdf.p7s

Публічні документи

15 квітня 2024 16:55
Електронний підпис
15 квітня 2024 16:55
Електронний підпис
15 квітня 2024 16:54
ІПН.pdf.p7s
15 квітня 2024 16:54
Дилерський договір.pdf
15 квітня 2024 16:54
Паспорт Котенкова І.В..pdf
15 квітня 2024 16:54
Витяг з ЄДР (28.02.2024).pdf.p7s
15 квітня 2024 16:54
ІПН.pdf
15 квітня 2024 16:54
Гарантія_18 566,10грн.7z
15 квітня 2024 16:54
Довідка громадянство.pdf
15 квітня 2024 16:54
Витяг з ЄДР (28.02.2024).pdf
15 квітня 2024 16:54
Дилерський договір.pdf.p7s
15 квітня 2024 16:54
Гарантія_18 566,10грн.7z.p7s

Публічні документи

16 квітня 2024 22:22
Електронний підпис
16 квітня 2024 22:22
Електронний підпис
16 квітня 2024 22:22
Довідки п.47.pdf.p7s
16 квітня 2024 22:22
Довідки п.47.pdf
16 квітня 2024 22:22
Довідка абз.14 п. 47.pdf
16 квітня 2024 22:22
Довідка абз.14 п. 47.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
Електронний підпис
16 квітня 2024 00:22
Електронний підпис
16 квітня 2024 00:22
Початкова пропозиція.pdf
16 квітня 2024 00:22
Гарантійні листи.pdf
16 квітня 2024 00:22
СЕС на фурнітуру ДС.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
Аналогічний договір.pdf
16 квітня 2024 00:22
Висновок СЕС ДСП.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
Garantiya_18566,10.pdf.p7s.p7s
16 квітня 2024 00:22
Витяг з ЄДР від 10.04.2024р..pdf
16 квітня 2024 00:22
Гарантійні листи.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
Аналогічний договір.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
Garantiya_18566,10.pdf
16 квітня 2024 00:22
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
16 квітня 2024 00:22
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
СЕС на фурнітуру ДС.pdf
16 квітня 2024 00:22
Висновок СЕС ДСП.pdf
16 квітня 2024 00:22
СЕС на фурнітуру LuxeForm.pdf
16 квітня 2024 00:22
Garantiya_18566,10.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
Специфікація.pdf.p7s
16 квітня 2024 00:22
Специфікація.pdf

Публічні документи

16 квітня 2024 20:43
Електронний підпис
16 квітня 2024 20:43
Електронний підпис
16 квітня 2024 20:35
Електронний підпис
16 квітня 2024 20:35
Електронний підпис
16 квітня 2024 18:07
Електронний підпис
16 квітня 2024 18:07
Електронний підпис
16 квітня 2024 18:06
18. Проект договору.pdf.p7s
16 квітня 2024 18:06
18. Проект договору.pdf

Публічні документи

16 квітня 2024 18:46
Електронний підпис
16 квітня 2024 18:45
BG 1745.zip
16 квітня 2024 18:45
Витяг з ЄДР_ЗАВ.pdf.p7s
16 квітня 2024 18:45
Витяг з ЄДР_ЗАВ.pdf
16 квітня 2024 18:45
Паспорт+Код_ЗАВ.pdf
16 квітня 2024 18:45
Паспорт+Код_ЗАВ.pdf.p7s
16 квітня 2024 18:45
Початкова пропозиція.pdf
16 квітня 2024 18:45
Пояснення про Статут.pdf
16 квітня 2024 18:45
Довідка не платник ПДВ.pdf
16 квітня 2024 18:45
Витяг з ЄДР 14.03.2024.pdf.p7s
16 квітня 2024 18:45
Витяг з ЄДР 14.03.2024.pdf

Публічні документи

15 квітня 2024 15:36
Електронний підпис
15 квітня 2024 15:33
П41.pdf
15 квітня 2024 15:33
Опис Чернігівторг (1).pdf
15 квітня 2024 15:33
Не росія.pdf
15 квітня 2024 15:33
Наказ директора.pdf
15 квітня 2024 15:33
Ліцензування.pdf
15 квітня 2024 15:30
СЕС 1.jpg
15 квітня 2024 15:30
Сертифікат якості.pdf
15 квітня 2024 15:30
СЕС 2.jpg
15 квітня 2024 15:30
пропозиція.pdf
15 квітня 2024 15:30
Проект договору.pdf
15 квітня 2024 15:30
Банківська гарантія.7z
15 квітня 2024 15:30
аналогічний договір.pdf
15 квітня 2024 15:30
Аналогічна накладна.jpg
15 квітня 2024 15:30
гарантійний лист.pdf
15 квітня 2024 15:30
лист якості товару.pdf
15 квітня 2024 15:30
Статут Чернігівторг.pdf
15 квітня 2024 15:30
Лист реєстрації.pdf
15 квітня 2024 15:30
Резидент.pdf
15 квітня 2024 15:30
Пункт 47.pdf
15 квітня 2024 15:30
лист новий товар.pdf
15 квітня 2024 15:30
Лист вартості.pdf
15 квітня 2024 15:30
Зміни до Статуту.pdf
15 квітня 2024 15:29
Заборгованість.pdf
15 квітня 2024 15:29
Захист довкілля.pdf
15 квітня 2024 15:29
Довіреність Іващенко.pdf
15 квітня 2024 15:29
Витяг з ЄДР 22.03 .pdf
15 квітня 2024 15:29
Виписка з ЄДР.pdf
15 квітня 2024 15:29
Бенефеціар.pdf
15 квітня 2024 15:29
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНСО ГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ Розком

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МК МЕТАЛ ТРЕЙД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ Чернігівторг

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНСО ГРУП"
#45369026
Переможець 269 200,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 09:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2024 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНСО ГРУП"
#45369026
269 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2024 09:50
Додаткова угода до договору 25 - меблі.pdf зміни до договору
04 травня 2024 09:50
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 11:49
Договір 25 - меблі.pdf укладений
01 травня 2024 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору поставки товарів від 01.05.2024 №25 укладеного за результатами спрощеної закупівлі UA-2024-04-09-000935-a з ТОВ "ЕНСО ГРУП" в частини зміни суми договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), на 50 грн 00 коп
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML