Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33190000-8 - "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" (аптечки медичні) з поділом на лоти
Очікувана вартість
454 677,00 UAH
UA-2024-04-08-012355-a ● 2706ffe7168041d4991f7badde1ac7e8
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108709 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
Контактна особа: |
Наталія Оверчук +380982479617 overchukulmtz@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 454 677,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Тендерна документація
22 квітня 2024 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 10:47 |
Додаток 3 пункт 47 Особливостей НОВА РЕДАКЦІЯ 22.04.2024.doc | |
22 квітня 2024 10:45 |
Тендерна документація ВТО НОВА РЕДАКЦІЯ 22.04.2024.doc | |
22 квітня 2024 10:45 |
Додаток 2 технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ 22.04.2024.doc | |
22 квітня 2024 10:43 |
Перелік змін 22.04.2024.docx | |
16 квітня 2024 09:56 |
Перелік змін 16.04.2024.docx | |
15 квітня 2024 17:26 |
Перелік змін 15.04.2024.docx | |
08 квітня 2024 18:59 |
Додаток 5 інші документи.doc | |
08 квітня 2024 18:59 |
Додаток 6 Тендерна пропозиція.doc | |
08 квітня 2024 18:59 |
додаток 4 проєкт договору.docx | |
08 квітня 2024 18:59 |
Додаток 1 кваліфікаційні.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вкладень у АМА-2
Дата подання: 12 квітня 2024 15:11
Дата відповіді: 15 квітня 2024 15:57
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, у Лоті № 3 у складі АМА-2 мають бути: Антисептичні та дезінфікуючи засоби для обробки шкіри
Серветка для обробки ран стерильна 2 шт в компл. - 2 шт, Перекис водню- 2 шт, Серветка для обробки ран стерильна 2 шт в компл- 1 шт.
Що саме мається на увазі? Серветка для обробки ран стерильна № 2 - 2 шт.? Перекис водню - 2 шт, який об'єм має бути? Серветка для обробки ран стерильна № 2 - 1 шт.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені Замоником до тендерної документації.
Налбуфін гідрохлорид
Дата подання: 12 квітня 2024 15:19
Дата відповіді: 15 квітня 2024 15:56
Шановний замовник! У складі Аптечки медичної індивідуальної поліцейського (підрозділу особливого призначення) має бути Налбуфіну гідрохлорид розчин для ін’єкцій, 10 мг/мл по 1 мл у попередньо заповнених шприц-тюбиках або шприцах з голкою (влаштованою в шприц) № 1, вкладених в тубус (із захисним ковпачком з контролем розкриття)*. Зараз на фармацевтичному ринку України такий Налбуфін з поганим терміном придатності до 08.2024 р.. Скажіть, чи можна замінити дану позицію на комплект : 1 ампула налбуфіна + шприц + спиртова серветка, все це запаковано у пластиковий футляр, усі комплектуючі набору стерильні і герметично упаковані та внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області у своїй діяльності керується Конституцією України, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, цим та іншими законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, а також виданими відповідно до них актами Міністерства внутрішніх справ України, іншими нормативно-правовими актами.
Під час оголошення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю аптечкок медичних індивідуальних поліцейського (підрозділу особливого призначення) Замовник в Додатку №2 до Тендерної документації зазначив необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Комплектація аптечки медичної індивідуальної поліцейського (підрозділу особливого призначення) затверджена Нормами належності медичного забезпечення для підрозділів поліції особливого призначення, які беруть участь у боротьбі з тероризмом, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 20.05.2016 № 396 «Про затвердження норм належності медичного забезпечення для підрозділів Національної поліції України» (норми в редакції Міністерства внутрішніх справ України № 513 від 18.06.2018). Відповідно, Замовник не має права вносити зміни до комплектації вищевказаних аптечок.
Під час оголошення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю аптечкок медичних індивідуальних поліцейського (підрозділу особливого призначення) Замовник в Додатку №2 до Тендерної документації зазначив необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Комплектація аптечки медичної індивідуальної поліцейського (підрозділу особливого призначення) затверджена Нормами належності медичного забезпечення для підрозділів поліції особливого призначення, які беруть участь у боротьбі з тероризмом, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 20.05.2016 № 396 «Про затвердження норм належності медичного забезпечення для підрозділів Національної поліції України» (норми в редакції Міністерства внутрішніх справ України № 513 від 18.06.2018). Відповідно, Замовник не має права вносити зміни до комплектації вищевказаних аптечок.
Щодо Налбуфіну
Дата подання: 17 квітня 2024 09:52
Дата відповіді: 20 квітня 2024 21:38
Ми як потенційні Учасники закупівлі, вивчаючи ТД встановили, що в її вимогах у Додатку 2 вказано : "Термін придатності на товар встановлюється за найменшим терміном придатності окремих медичних засобів. Гарантійний термін придатності окремих медичних засобів, призначених для укомплектування аптечок, повинен бути не менше 80% від терміну, встановленого виробником. Учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження вказаної інформації". Наше підприємство є суб'єктом фармацевтичного ринку більше 10 років, тому ми знаємо ситуацію на ринку достеменно. Відповідно повідомляємо, що виконати вимоги даної ТД та надати замовнику Товар зі строком придатності "не менше 80% від терміну, встановленого виробником" не можливо через те, що Налбуфін (Налбуфін гідрохлорид розчин для ін’єкцій, 10 мг/мл по 1 мл у попередньо заповнених шприц-тюбиках або шприцах з голкою (влаштованою в шприц) № 1, вкладених в тубус (із захисним ковпачком з контролем розкриття)* має термін придатності до 08.2024 р., тому і Аптечка буде терміном придатності до 08.2024. Жоден учасник не може надати гарантійний лист зі строком придатності "не менше 80% від терміну, встановленого виробником" через Налбуфін. Відповідно, просимо роз'яснити, чи буде відхилено тендерну пропозицію, якщо учасником буде надано гарантійний лист, що термін придатності на товар буде ..."не менше 80% від терміну, встановленого виробником", тоді як по факту термін придатності аптечки буде становити 4 місяці. Гарантувати у тендерній пропозиції можна все що завгодно, але по факту гарантувати доставку Товару - Аптечок із терміном придатності "не менше 80% від терміну, встановленого виробником" через Налбуфін, не можливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, доброго дня! Відповідно до умов тендерної документації, а саме вимог до предмету закупівлі викладених у Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що термін придатності на товар встановлюється за найменшим терміном придатності окремих медичних засобів. Гарантійний термін придатності окремих медичних засобів, призначених для укомплектування аптечок, повинен бути не менше 80% від терміну, встановленого виробником. Учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження вказаної інформації. Також, під час подачі тендерної пропозиції Учасники повинні заповнити Додаток 6 до тендерної документації, в якому є інформація про рік випуску медикаментів. На моменті укладання договору, переможець закупівлі заповнює специфікацію до договору, де також є графа в якій повинно бути вказано рік випуску медикаментів. Також Розділом 2 Договору передбачено, зокрема: Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає стандартам, технічним умовам встановленим на даний вид Товару, при поставці товарів надаються документ, що посвідчують якість Товару; У разі поставки неякісного, зіпсованого Товару, що виявлено в момент приймання, Замовник складає дефектний акт із зазначенням причин відмови у прийнятті та повертає такий Товар. Під час поставки товару Замовник буде перевіряти комплектацію аптечок та супровідні документи до них, які будуть посвідчувати якість товару. У разі поставки неякісного товару, такий товар буде повернуто постачальнику. Відповідно до пункту 2.4. Договору передбачено: Постачальник за власні кошти на вимогу Замовника зобов’язаний замінити Товар на якісний в 14 (чотирнадцяти ) денний термін. Неякісний та зіпсований Товар оплаті не підлягає. Також, потенційним учасникам слід враховувати, що за умовами договору передбачено відповідальність Постачальника у разі невиконання умов договору перед Замовником, прострочення поставки товару, або ж поставки неякісного товару. Замовник зацікавлений в придбанні якісного товару. Наголошуємо, що кожна партія товару буде перевірятись на відповідність.
Щодо вимог до АМА-1, АМА-2
Дата подання: 18 квітня 2024 10:57
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:12
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, щодо наступних вимог ТД: Згідно із Додатком 2 до тендерної документації, ЛОТ 3: Аптечка медична автомобільна (АМА-1) та Аптечка медична автомобільна (АМА-2), мають відповідати вимогам ТУ У 21.2-35975233-001:2018. Але ж у кожного виробника аптечок свої ТУ. І учасники взагалі можуть пропонувати аптечки від різних виробників, а не тільки того виробника, хто розробив дані ТУ. Тому, сподіваємось, що вірно розуміємо вимоги тендерної документації, що учасники можуть пропонувати продукцію від інших виробників з іншими ТУ і це не призведе до відхилення їх пропозиції? Чи, Замовник все ж хоче бачити продукцію виключно даного конкретного виробника? Але, така вимога буде вважатись дискримінаційною. Дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Відповідні зміни будуть внесені Замовником до Тендерної документації. Дякуємо за Ваше звернення.
Щодо складу АМА
Дата подання: 18 квітня 2024 12:42
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:48
В Постанові КМУ від 10.10.2001 року "Про Правила дорожнього руху" у п.1.3 зазначено, що "Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими." Вимоги ж Правил чітко встановлюють, що "2. Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає ДСТУ 3961-2000 для відповідного типу транспортного засобу, і вогнегасник повинні бути в закріпленому стані у місцях, визначених підприємством-виробником...." (Примітки до Правил). Тобто, вимоги встановлюють, що в автотранспорті має бути аптечка, а її склад - має відповідати ДСТУ 3961-2000, звісно, з урахуванням існуючих змін до даного Стандарту. Тому, просимо роз'яснити, чи дійсно Замовник вважає нормальним та доцільним порушувати вимоги чинного законодавства, стосовно складу Аптечки (АМА), чим власне, змушує порушувати дані вимоги і самих учасників, які МАЮТЬ запропонувати різану, майже пусту комплектацію під своїм брендом? Та, просимо внести зміни в ТД і привести до відповідності склад аптечки автомобільної, і не орієнтуватись на нелегальних виробників, які готові вже майже пусту сумку продати за 100 грн., написавши на ній АМА-1. Звісно, зміниться і бюджет
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, доброго дня!
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, які затверджені постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Водночас, як передбачено Особливостями, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. З метою дотримання таких принципів, визначених статтею 5 Закону, а також з метою формування об’єктивної цінової політики та отримання орієнтовної вартості вищезазначеного товару, ГУНП в Кіровоградській області, було проведено моніторинг цін для визначення очікуваної вартості по лоту № 3 - 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Аптечки медичні автомобільні).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Повідомляємо, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо застосування яких прийнято рішення замовником, визначені в Додатку 2 до тендерної документації.
Під час визначення технічних характеристик вказаного товару Замовник керувався в тому числі і наявним бюджетним фінансуванням.
З метою визначення технічних характеристик вказаного товару Замовник враховував в тому числі наявне бюджетне фінансування.
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, які затверджені постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Водночас, як передбачено Особливостями, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. З метою дотримання таких принципів, визначених статтею 5 Закону, а також з метою формування об’єктивної цінової політики та отримання орієнтовної вартості вищезазначеного товару, ГУНП в Кіровоградській області, було проведено моніторинг цін для визначення очікуваної вартості по лоту № 3 - 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Аптечки медичні автомобільні).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Повідомляємо, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо застосування яких прийнято рішення замовником, визначені в Додатку 2 до тендерної документації.
Під час визначення технічних характеристик вказаного товару Замовник керувався в тому числі і наявним бюджетним фінансуванням.
З метою визначення технічних характеристик вказаного товару Замовник враховував в тому числі наявне бюджетне фінансування.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (аптечки медичні індивідуальні поліцейського) |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 208 196,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 081,96 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
80 шт
Аптечка медична індивідуальна поліцейського.
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Кіровоградська область, по м. Кропивницький, за адресами Замовника згідно заявки (Додаток 2 до договору)
Дата доставки:
31 серпня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 10:48 |
Додаток 2 технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ 22.04.2024.doc |
22 квітня 2024 10:48 |
Додаток 2 технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ 22.04.2024.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" |
132 680,00
UAH з ПДВ
|
101 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
138 244,00
UAH з ПДВ
|
101 436,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" #41696926 |
Переможець |
101 400,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 18:31
|