Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2024-04-08-011912-a ● a74b2a094e6b4194ad043d5d11c94dfc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІБРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42941040 |
Місцезнаходження: | 81220, Україна , Львівська обл., Бібрка, вулиця Кравченко Уляни, будинок 2 |
Контактна особа: |
Богдана Радчук 380964334829 bibrka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 15:44 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2024 15:44 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Місце поставки товарів: 81220,Львівська обл.Львівський р-н м. Бібрка, вул.Уляни Кравченко,2; 81251 Львівська обл. Львівський р-н с. Любешка вул.Бічна Шевченка,2; 81250 Львівська обл. Львівський р-н с. Серники, вул.Зелена,42; 81214 Львівська обл. Львівський р-н с.Підгородище, вул.Центральна,19; 81228 Львівська обл. Львівський р-н с. Великі Глібовичі, вул.Шкільна,1; 81228 Львівська обл. Львівський р-н . Великі Глібовичі, вул.Шевченка,129а; 81228 Львівська обл.Львівський р-н с.Підмонастир,вул.Шевченка,1 ; 81214 Львівська обл.Львівський р-н с. Романів, вул.Шкільна,2; 81225 Львівська обл. Львівський р-н с. Свірж, вул.Перша,55 ; 81224 Львівська обл.Львівський р-н с. Стоки вул.Уляни Кравченко,9; 81250 Львівська обл. Львівський р-н с. Лани, вул.Шевченка,84; 81225 Львівська обл. Львівський р-н с. Глібовичі, вул.Кругляк,25; 81220 Львівська обл.Львівський р-н м.Бібрка, Вул. Грушевського, 21; 81220 Львівська обл.Львівський р-н м.Бібрка,вул.Уляни Кравченко,17; 81214 Львівська область,Львівський р-н с.Під’ярків, вул.Стрімка,31 81713 Львівська область Львівський р-н с.Соколівка вул.Миру,36; 81714 Львівська область Львівський р-н смт. Нові Стрілища вул.Шевченка,9; 81712 Львівська область Львівський р-н с.Баківці вул.Львівська,11; 81712 Львівська область Львівський р-н с.Квітневе вул.Першого Травня,36 81227Львівська обл. Львівський р-н с.Суходіл вул.Шевченка,22;
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136437 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81220, Україна, Львівська область, Бібрка, вулиця Кравченко Уляни, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків має не перевищувати 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 14:57 |
Перелік змін.docx | |
12 квітня 2024 14:57 |
Тендерна документація.docx | |
12 квітня 2024 14:57 |
Додаток _2 Технічні вимоги.docx | |
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _3 Проєкт договору.docx | |
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _5 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _4 Лист-згода персональні дані.docx | |
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії_вимоги.docx |
12 квітня 2024 14:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 14:57 |
Перелік змін.docx
|
|||
12 квітня 2024 14:57 |
Тендерна документація.docx
|
|||
12 квітня 2024 14:57 |
Додаток _2 Технічні вимоги.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _3 Проєкт договору.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _5 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _4 Лист-згода персональні дані.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:20 |
Додаток _1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії_вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність вимог п.5 розділу 3 Додатку 1 тендерної докмументації чинному законодавству - п. 29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178)
Дата подання: 09 квітня 2024 12:09
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:21
Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні. Зазначені документи незаконно вимагаються вами у п. 5 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства. На підставі вищезазначеного, вимагаємо ПОВНІСТЮ вилучити вимоги п. 5 Розділу 3 Додатку 1. Ще раз наголошуємо, що п.29 Особливостей ЧІТКО та ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати будь-які (!) документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії без будь-яких виключень, також документів, що не передбачені національним стандартом. Саме це вимагається вами у кожній вимозі п. 5 Розділу 3 Додатку 1 (підтвердження наявності певних технологій, технологічних та інших внутрішніх документів тощо, що не передбачені національним стандартом), що є прямим порушенням законодавства. Це не залежить від ваших бажань чи від того, що постачальник повинен мати певні технології, обладнання, працівників тощо згідно ліцензійних вимог чи інших нормативно-правових актів, а є прямою забороною законодавства вимагати у закупівлях електроенергії ці документи взагалі без будь-яких виключень. Зазначене також підтверджуються моніторингами Державної аудиторської служби України, наприклад, UA-M-2023-12-21-000002, оголошення UA-2023-12-11-019833-a; UA-M-2023-12-27-000027, оголошення UA-2023-12-11-006590-a; UA-M-2023-12-20-000015, оголошення UA-2023-12-11-005694-a тощо, а також рішення АМКУ №3062 -р/пк-пз від 19.02.2024 (UA-2024-02-07-009838-a), № 9915-р/пк-пз від 04.07.2023 (UA-2023-06-13-010888-a), № 9915-р/пк-пз від 04.07.2023 (UA-2023-06-13-010888-a), № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a) тощо. На підставі вищезазначеного, вимагаємо повністю виключити вимоги п. 5 Розділу 3 Додатку 1 (починаючи із слів «Учасник у складі пропозиції надає…»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовником в розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» вимагається інформація на підтвердження дотримання учасником Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національноїкомісії, що здійснює державнерегулювання у сферахенергетики та комунальнихпослуг від 14.03.2018 № 312, Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 373, Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, Закону України Про ринок електричної енергії (далі – Закон про електроенергію). Тобто вимагається інформація, передбачена законодавством виключно в сфері постачання електричної енергії, та яку Замовнику надано право вимагати відповідно до ч.3 ст. 22 Закону та Особливостей.
Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон) замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, Замовником в розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 тендерної документації встановлено вимоги тільки щодо підтвердження учасником кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п. 3 ч.2 ст. 16 Закону. Жодних додаткових кваліфікаційних вимог встановлено не було!
Таким чином, Замовником в розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» вимагається інформація на підтвердження дотримання учасником Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національноїкомісії, що здійснює державнерегулювання у сферахенергетики та комунальнихпослуг від 14.03.2018 № 312, Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 373, Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, Закону України Про ринок електричної енергії (далі – Закон про електроенергію). Тобто вимагається інформація, передбачена законодавством виключно в сфері постачання електричної енергії, та яку Замовнику надано право вимагати відповідно до ч.3 ст. 22 Закону та Особливостей.
Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон) замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, Замовником в розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 тендерної документації встановлено вимоги тільки щодо підтвердження учасником кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п. 3 ч.2 ст. 16 Закону. Жодних додаткових кваліфікаційних вимог встановлено не було!
Проєкт договору
Дата подання: 09 квітня 2024 12:23
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:21
В п.9.3 проєкту договору є положення про те, що «У випадку порушення Постачальником строку виставлення рахунку, передбаченого в Додатку №2 цього Договору, він сплачує Споживачу штраф у розмірі 10% від вартості спожитої електричної енергії у розрахунковому періоді, за який прострочено виставлення рахунку.»
Дане положення суперечить ПРРЕЕ, оскільки для постачальника не визначений певний строк виставлення рахунку, а строк виставлення рахунку залежить від багатьох факторів, перш за все – це дата передачі Оператором системи розподілу (ОСР) обсягів споживання за конкретним споживачем за розрахунковий період. Зазначена передача даних від ОСР може бути пізніше ніж 10 день після розрахункового періоду, як вами записано у Додатку 2 договору. На це жодним чином не може впливати постачальник та нести відповідальність за іншого учасника ринку електричної енергії – ОСР. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з проєкту договору п. 9.3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Постанови КМУ від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії»- п.4.14. Платіжний документ (рахунок) формується електропостачальником за обсяг електричної енергії згідно з обраною комерційною пропозицією до договору про постачання електричної енергії споживачу.. Платіжний документ (рахунок) має надаватися споживачу в терміни та спосіб, визначені відповідно до обраної споживачем комерційної пропозиції або умов договору.
Тобто, Споживач, яким є замовник в розумінні торгів, самостійно обирає в які терміни та спосіб має надаватися споживачу платіжний документ (рахунок).
Тобто, Споживач, яким є замовник в розумінні торгів, самостійно обирає в які терміни та спосіб має надаватися споживачу платіжний документ (рахунок).
ДСТУ
Дата подання: 12 квітня 2024 13:12
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:22
Державний стандарт України ЕN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» втратив чинність 01.03.2024. Чинним Державним стандартом України є ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT). Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На приведення вимог тендерної документації у відповідність до чинних ДСТУ, замовником внесено зміни у відповідній частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" |
606 235,43
UAH з ПДВ
|
606 235,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
654 897,60
UAH з ПДВ
|
654 897,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" #42092130 |
Переможець |
606 235,43
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:52
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 11:02
|
дод ел ен (3).pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 10:59
|
дод 4 Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2024 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2024 17:56
|
дод серпень.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2024 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 15:21
|
дод №2 Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2024 10:20
|
дод львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
10 червня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 10:28
|
договір ел. енергія.pdf | укладений |
29 квітня 2024 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозважених цін на електроенергію на ринку"на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1625300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозважених цін на електроенергію на ринку"на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1625300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозважених цін на електроенергію на ринку"на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1625300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозважених цін на електроенергію на ринку"на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1625300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозважених цін на електроенергію на ринку"на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1625300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозважених цін на електроенергію на ринку"на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1625300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |