Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція Центрального госпіталю МВС України у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р за адресою: вул. Бердичівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва під Державну установу «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України» у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р» стадія Р (Робоча документація)
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2024-04-08-011901-a 03dda7a413d94c6b92ca2838b6c499f6
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лихута

+380663867200 o.lykhuta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 08735882
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1
Контактна особа: Олександр Лихута
+380663867200
o.lykhuta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2024 11:00
Очікувана вартість: 18 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 90000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Реконструкція Центрального госпіталю МВС України у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р за адресою: вул. Бердичівська, 1 у Шевченківському районі м. Києва під Державну установу «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України» у складовій частині об'єкта нерухомого майна: Лікувальний корпус на 404 ліжка, Р» стадія Р (Робоча документація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 17:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628.

Сума забезпечення: 90000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна страхова гарантія
Вимоги до документу: Учасник завантажує страхову гарантію у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
08 квітня 2024 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 17:19
ТД 7124.docx
08 квітня 2024 17:19
Протокол вт особ початок стадія р.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кошторисних розрахунків
Дата подання: 09 квітня 2024 12:00
Дата відповіді: 09 квітня 2024 12:33
Шановний Замовник, просимо надати уточнення чи необхідно у складі пропозиції Учасника надавати кошторисні розрахунки вартості предмету закупівлі?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику!
Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тому, за результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне:
надавати у складі пропозиції Учасника кошторисні розрахунки вартості предмету закупівлі не потрібно.
Ліцензія на роботи протипожежного призначення
Дата подання: 09 квітня 2024 13:58
Дата відповіді: 12 квітня 2024 12:21
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання учасником: «Копії ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій про підтвердження видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надавання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій, або документу, виданого Державної службою України з надзвичайних ситуацій про підтвердження видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надавання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій» Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачено, що роботи протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ) не визначені жодні роботи протипожежного призначення. Окрім цього предметом закупівлі передбачено виконання проектно-кошторисної документації, в свою чергу виконання даних робіт не підлягає ліцензуванню відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності». Враховуючи вищезазначене у Замовника відсутні підстави вимагати від Учасників процедури закупівлі надання ліцензій на вид робіт, що не буде виконуватися за результатами процедури закупівлі. Вимагаємо виключити вимогу : « Копії ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій про підтвердження видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надавання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій, або документу, виданого Державної службою України з надзвичайних ситуацій про підтвердження видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надавання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій» з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, підлягає обов'язково ліцензуванню.
Пожежну ліцензія ДСНС України зобов'язані отримувати всі організації, які збираються надавати послуги або вести діяльність пов'язану з пожежною безпекою. Це пов'язано з тим, що від кваліфікації фахівців даних організацій та рівня їх оснащеності залежить не тільки цілісність майна підприємств, а й безпосередньо життя і здоров'я людей.
Для отримання такої протипожежної ліцензії претендент зобов'язаний мати в постійному штаті підприємства кілька дипломованих фахівців протипожежної безпеки, а також відповідне спеціальне обладнання.
Даною вимогою Замовник убезпечує себе від неповного та/або некомпетентного розроблення проектно-кошторисної та робочої документації, оскільки даний об'єкт в подальшому буде введений в експлуатацію згідно норм чинного законодавства.
Щодо ISO сертифікатів
Дата подання: 09 квітня 2024 14:24
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:44
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання учасником: «6.1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат має бути чинним; 6.2. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний сертифікат на систему екологiчного менеджменту, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікат має бути чиннимї. 6.3. Учасник у складі пропозиції має надати чинний сертифікат на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, що відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікат має бути чинним.» Просимо надати наступні уточнення: 1. Під поняттям «відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ISO 9001:2015» Замовник має на увазі, що сертифікат має підтверджувати відповідність стандарту за ДСТУ (національний) та просто ISO (міжнародний)? 2. Чи достатнім для Замовника буде надання сертифікату, що містить одразу інформацію про відповідність Учасника і ДСТУ і ISO стандарту? 3. Відповідно до п. 3 Наказу №502 від 26.12.2019 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" визначено національний стандарт наступний: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Відповідно надати сертифікат, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 45001:2018 – не можливо, окрім того, назва такого сертифікату не може відповідати міжнародній назві оскільки він виданий відповідно до національного стандарту «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», також звертаємо увагу, що позначка IDT – це ідентичний, тобто ДСТУ ISO 45001:2019 є ідентичним стандартом до ISO 45001:2018. Таким чином, просимо уточнити Замовника чи може учасник надати у складі пропозиції сертифікат, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,) Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.? Чи буде це належним підтвердженням вимог Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за інтерес, виявлений до закупівлі. Проаналізувавши ваші запитання, повідомляємо наступне. Щодо стандартів ДСТУ та ISO, мається на увазі відповідність національному стандарту (ДСТУ) та міжнародному (ISO). Сертифікат має містити підтвердження відповідності одночасно по національному та міжнародному стандарту. Щодо ISO 45001:2018. Дійсно, міжнародний стандарт ISO 45001:2018 відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 45001:2019. Сертифікат відповідності учасника має містити посилання на обидва стандарти відповідності.
Витяг ЄДРПОУ
Дата подання: 09 квітня 2024 14:30
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:33
Копія відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), видану не раніше дати оприлюднення оголошення або більш пізню дату. Чи може учасник надати Витяг з ЄДРПОУ не раніше дати оголошення закупівлі? чи Замоник вимагає саме відомості зі статистики?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Під витягом з ЄДРПОУ мається на увазі Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення.
Технічний паспорт будівлі
Дата подання: 09 квітня 2024 14:34
Дата відповіді: 12 квітня 2024 12:31
Доброго дня! Надайте будь-ласка технічний паспорт існуючого Лікувального корпусу!
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, у зв'язку з обмеженими можливостями електронної системи закупівель, Замовник не може завантажити оцифровану копію технічного паспорту з огляду на великий розмір даних. Проте, повідомляємо, що ви можете звернутись за контактом вказаним у закупівлі та домовитись про приїзд і ознайомлення з оригіналом технічного паспорту безпосередньо за місцезнаходженням установи: м. Київ, вул. Бердичівська, 1.
Працівники
Дата подання: 09 квітня 2024 14:52
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:52
Замовник вимагає надання інформації про наявність Експерта в частині: забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. Відповідно до Зміни № 12 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників визначено Спеціалізацію ЕКСПЕРТ БУДІВЕЛЬНИЙ З ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАХОДІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ який має здійснювати проведення експертизи містобудівної документації відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством щодо вимог цивільного захисту. Виконує комплексну перевірку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі містобудівної документації. Здійснює проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів стосовно дотримання вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством, зокрема проектних рішень у сфері цивільного захисту в частині забезпечення безпеки населення на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб, сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів віднесених до категорій з цивільного захисту, джерел водопостачання та захисту їх від радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій у разі ймовірних аварій, підвищення надійності електропостачання об’єктів, безаварійної зупинки технологічних процесів, будівництва захисних споруд цивільного захисту, світломаскування, оповіщення населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій, визначення меж зони можливого ураження. Законом України від 17.02.2022 № 2081-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту» введено новий напрям експертизи проектів будівництва об’єктів – інженерно-технічні заходи цивільного захисту. Тобто відповідно до чинного законодавства, даний сертифікований фахівець є експертом що здійснює перевірку проектно-кошторисної документації та не виконує проектування, зазначені спеціалісти є працівниками експертних організацій та не мають відношення до розробки проектно-кошторисної документації. Відповідно для сертифікованих інженерів-проектувальників передбачено отримання свідоцтва про підвищення кваліфікації за програмою інженерно-технічних заходів цивільного захисту на підставі сертифікату який він вже має. Таким чином, вимагаємо виключити вимогу щодо наявності в Учасника Експерта в частині: забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до ДБН склад та зміст проектної документації А.2.2-3:2014 обов’язковим розділом проектування є розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту, так 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В2.2-5:2023 в якому встановлюються вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту, що з урахуванням специфіки об’єкту закупівлі додаткової участі Експерта в частині: забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС-3
Даною вимогою Замовник убезпечує себе від неповного та/або некомпетентного розроблення проектно-кошторисної та робочої документації, оскільки даний об'єкт в подальшому буде введений в експлуатацію згідно норм чинного законодавства.
Працевлаштування та документи на підтвердження даної інформації
Дата подання: 09 квітня 2024 14:58
Дата відповіді: 12 квітня 2024 13:59
Тендерна документація визначає вимогу щодо надання довідки довільної форми щодо наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана керівником підприємства. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника офіційно працевлаштованих працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду або договори ЦПХ з підтвердженням про офіційне працевлештування таких працівників з Державної фіскальної служби. Зазначені вимоги потребують наступних уточнень: 1. Чи може Учасник у складі пропозиції надати інформацію про наявність працівників в Учасника за договорами ЦПХ? 2. Які саме документи необхідно надати з Державної фіскальної служби на підтвердження працевлаштування? 3. Чи вимагає Замовник надання наказів та документів з Державної фіскальної служби лише для працевлаштованих співробітників? оскільки у разі наявності договору ЦПХ не виникає трудових відносин відповідно надати жодних документів з Державної фіскальної служби про працевлаштування не можливо. В такому разі Учасник надає лише договори ЦПХ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Кабінет Міністрів України 28 грудня 2021 прийняв Постанову №1392, якою внесено зміни до «Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», затверджено постановою КМУ від 17.06.2015 р. №413.

Прийняття цієї Постанови №413 обумовлено вступом в дію з 1 січня 2022 року Закону від 14.12.2021 р. №1946-ІХ.

Цей Закон запроваджує особливу систему оподаткування для ІТ компаній, що є резидентами Дія Сіті, та створює для них особливий вид працевлаштування.

Змінено назву форми Повідомлення. Тепер вона називається «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту».

Нова форма Повідомлення передбачає чотири категорії працівників, про яких надсилають Повідомлення:

1 – наймані працівники за основним місцем роботи;
2 – працівники за сумісництвом (раніше їх позначали як працівників без трудової книжки);
3 – гіг-спеціалісти за гіг-контрактом;
4 – працівники на підставі цивільно-правових договорів.
Зобов’язання подавати Повідомлення встановлені:

ч. 4 ст. 24 КЗпП– «працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом… та повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу…»;
ч.1 ст. 23 Закону №1946 – «до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидент Дія Сіті повідомляє про укладення гіг-контракту ДПС…».
Таким чином, зобов’язані повідомляти ДПС про прийняття на роботу роботодавці:

підприємство, установа, організація незалежно від форми власності та підпорядкування;
фізична особа, що використовує найману працю (ФОП-роботодавець);
резидент Дія Сіті.
Порядком №413 установлено, що «повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається… до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті …».

Про кого повідомляти

Роботодавець – підприємство, установа, організація, фізична особа – підприємець – у разі прийняття працівника на умовах трудового договору;

про прийняття на основне місце (категорія 1 у формі Повідомлення);
про прийняття за сумісництвом — зовнішнім або внутрішнім (категорія 2 у формі Повідомлення).
Роботодавець – резидент Дія Сіті – повідомляє ДПС про укладення гіг-контракту (категорія 3 у формі Повідомлення) чи у разі залучення фахівця на умовах цивільно-правового договору (категорія 4 у формі Повідомлення).

Інформація, що міститься у повідомленні, вноситься до Реєстру страхувальників та Реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону про ЄСВ
відповідно: учасник має реєструвати всіх найманих працівників за основним місцемм роботи/сумісництвом. підтверджується дана реєстрація повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту
Аналогічний договір
Дата подання: 09 квітня 2024 15:08
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:01
Чи може учасник у якості аналогічного надати договір на коригування проектно-кошторисної документації?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
За результатами розгляду Вашого звернення та повідомляємо наступне:
Статтею 16 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі.
Частинами 1,2 та 3 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовник має право вимагати від учасника не один, а декілька аналогічних договорів (не менше двох) щоб пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі.
Щодо не правомірної вимоги про надання ліцензій
Дата подання: 09 квітня 2024 16:23
Дата відповіді: 12 квітня 2024 13:52
Шановний Замовник, в тендерній документації наявні завишені вимоги які є дискримінаційними по відношенню до більшості учасників та можуть призвести до невиправданих переваг окремих постачальників, а саме: Передбачено надання учасником: «Копії ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій про підтвердження видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надавання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій, або документу, виданого Державної службою України з надзвичайних ситуацій про підтвердження видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надавання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій» Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачено, що роботи протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Також прошу зауважити увагу на те, що у Додатку №3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ) не визначені жодні роботи протипожежного призначення. Окрім цього предметом закупівлі передбачено виконання проектно-кошторисної документації, в свою чергу виконання даних робіт не підлягає ліцензуванню відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності». Враховуючи вище зазначене, надайте відповідь, з яких підстав Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі надання віщезазначених ліцензій. Отже, відповідно до пункту 54 Особливостей, за результатами нашого звернення вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу, що є предметом нашого звернення. Сподіваємось на співрозуміння та подальшу співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, підлягає обов'язково ліцензуванню.
Пожежну ліцензія ДСНС України зобов'язані отримувати всі організації, які збираються надавати послуги або вести діяльність пов'язану з пожежною безпекою. Це пов'язано з тим, що від кваліфікації фахівців даних організацій та рівня їх оснащеності залежить не тільки цілісність майна підприємств, а й безпосередньо життя і здоров'я людей.
Для отримання такої протипожежної ліцензії претендент зобов'язаний мати в постійному штаті підприємства кілька дипломованих фахівців протипожежної безпеки, а також відповідне спеціальне обладнання.
Даною вимогою Замовник убезпечує себе від неповного та/або некомпетентного розроблення проектно-кошторисної та робочої документації, оскільки даний об'єкт в подальшому буде введений в експлуатацію згідно норм чинного законодавства.
Щодо надання технічного паспорту приміщення
Дата подання: 10 квітня 2024 15:40
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:05
Шановний Замовнику, для більш точного прорахунку цінової пропозиції Учасника, просимо додати до тендерної документації технічний паспорт на об'єкт проектування, або інші креслення що мають спеціфікацію з площами, які відповідають дійсності. Дякую
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, у зв'язку з обмеженими можливостями електронної системи закупівель, Замовник не може завантажити оцифровану копію технічного паспорту з огляду на великий розмір даних. Проте, повідомляємо, що ви можете звернутись за контактом вказаним у закупівлі та домовитись про приїзд і ознайомлення з оригіналом технічного паспорту безпосередньо за місцезнаходженням установи: м. Київ, вул. Бердичівська, 1.
Стадійність проектування
Дата подання: 10 квітня 2024 16:59
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:08
Шановний Замовник! Згідно ДБН А.2.2-3:2014 при одностадійному проектуванні передбачено розробку стадії РП (Робочий проект). Стадія Р (Робоча документація) розробляється при до- і тристадійному проектуванні з обов'язковою розробкою затверджувальної стадії П (Проект). В Додатку №3 до тендерної документації, Завдання на проектування, п. 9 - вказано "Одна стадія: стадія Р (Робоча документація)", що не відповідає вимогам ДБН А.2.2-3:2014. Просимо уточнити стадійність розробки і склад проектно-кошторисної документації - одностадійна розробка на стадії РП (Робочий проект) чи двостадійна розробка зі стадіями П (Проект) і Р (Робоча документація).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Об'єкт проектування прередбачено двостадійний. Переможець закупівлі після підписання договору закупівлі отримує від Замовника стадію П в якості вихідних даних для проектування стадії Р.
Облаштування укриття
Дата подання: 10 квітня 2024 17:12
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:45
Шановний Замовник! В Завданні на проектування передбачено облаштування укриття в підвальному приміщенні. Який тип укриття/захисної споруди цивільного захисту потрібно передбачити в проекті? Прохання доповнити тендерну документацію завданням на розроблення розділу ІТЗ ЦЗ
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Повідомляємо, що переможець закупівлі отримає всю необхідну інформацію після підписання договору про закупівлю. На даному етапі закупівлі завдання на проектування передбачає достатньо інформації для формування тендерної пропозиції. Крім того, проектування ІТЗ ЦЗ має відбуватися відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту".
Стадія П (Проект)
Дата подання: 10 квітня 2024 17:17
Дата відповіді: 12 квітня 2024 17:08
Шановний Замовник! В завданні на проектування, п. 9 "стадійність проектування" вказано "Одна стадія: стадія Р (Робоча документація)". Розроблення стадії Р (Робоча документація) здійснюється тільки на основі затверджувальної стадії П (Проект), яка пройшла експертизу. Просимо додати до тендерної документації затверджену проектну документацію стадії П (Проект) з відповідним висновком експертизи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Повідомляємо, що у зв'язку з обмеженими можливостями електронної системи закупівель, Замовник не може завантажити оцифровану копію проектної документації стадії П з огляду на великий розмір даних. Проте, ви можете звернутись за контактом вказаним у закупівлі та домовитись про приїзд і ознайомлення з оригіналом проектної документації стадії П безпосередньо за місцезнаходженням установи: м. Київ, вул. Бердичівська, 1. Крім того, надаємо посилання на витяг з Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, в якому міститься інформація про проходження проектною документацією експертизи: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3267068137647899881/optype=6
Містобудівні умови та обмеження
Дата подання: 10 квітня 2024 17:26
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:48
Шановний Замовник! Прохання доповнити тендерну документацію "Містобудівними умовами та обмеженнями" для об'єкта, оскільки об'єкт не входить в "Перелік об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються"
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Повідомляємо, що для формування тендерної пропозиції учасник може викоритсовувати надане замовником завдання на проектування, зазначене у Додатку 3. Уся необхідна інформація буде надана замовником в якості вихідних даних для проектування переможцю закупівлі. Крім того, ви можете звернутись за контактом вказаним у закупівлі та домовитись про приїзд і ознайомлення з оригіналом МУО безпосередньо за місцезнаходженням установи: м. Київ, вул. Бердичівська, 1.
Обстеження
Дата подання: 10 квітня 2024 17:32
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:53
Шановний Замовник! Згідно ДБН А.2.2-3:2014 (зі Змінами), п. 4.1б розроблення проектної документації на реконструкцію або капітальний ремонт виконується на підставі результатів обстеження технічного стану. Просимо уточнити в тендерній документації чи входить обстеження будівлі в об'єм робіт з проектування чи результати обстеження надаються замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Результати обстеження технічного стану будуть надані Замовником переможцю закупівлі після підписання договору про закупівлю.
Перелік підтверджуючих документів
Дата подання: 10 квітня 2024 17:58
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:19
Шановний Замовник! В пункті 6.4. прописано, що "Документи для підтвердження того, що пропоновані Учасниками товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації вказано в Додатку №3 до цієї Документації". В Додатку №3 до тендерної документації відсутній перелік таких документів. Просимо доповнити тендерну документацію переліком відповідних документів "для підтвердження того, що пропоновані Учасниками товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Замовник має на увазі подання учасником листа-згоди з техінчним завданням та технічними характеристиками, зазначеними у Додатку 3 до Тендерної документації (тобто довідка у довільній формі, що учасник погоджуєтся з умовами, зазначеними в Додатку 3)
Щодо працівників
Дата подання: 10 квітня 2024 18:39
Дата відповіді: 12 квітня 2024 17:00
Шановний Замовник! В переліку обов'язкових спеціалістів (п. 5.2 Додатка 2 до тендерної документації) присутній "Інженер-геодезист в частині: інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання, не менше ніж на одного працівника". В п. 10 Завданні на проектування (Додаток 3 до тендерної документації) вказано, що інженерні вишукування надаються Замовником. Таким чином наявність інженера -геодезиста (як і проведення інженерно-геодезичних робіт в процесі проектування) не є необхідністю. У зв'язку з цим просимо прибрати вимогу стосовно наявності інженера -геодезиста в складі проектної організації з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Інженерні вишукування дійсно надаються Замовником, оскільки були проведені під час розробки стадії "П" проектно-кошторисної документації, проте Замовник вимагає наявність інженера-геодезиста для професійного аналізу результатів інженерних вишукувань при розробці стадії "Р" робочої документації. Даною вимогою Замовник убезпечує себе від неповного та/або некомпетентного розроблення проектно-кошторисної та робочої документації.
Інженер-геодезист
Дата подання: 11 квітня 2024 15:42
Дата відповіді: 12 квітня 2024 17:03
Шановний Замоник! Сертифікованого працівника, що має кваліфікаційний сертифікат за напрямком "Інженер-геодезист в частині: інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання," - не існує відповідно до чинного законодавтсва, сертифікат інженера-геодезиста видається у порядку передбаченому Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність", який в свою чергу не визначає можливості сертифікації за таким напрямком як "для будівництва та великомасштабні топографічні знімання,". Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендерної документції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит, одержала кваліфікаційний сертифікат та внесена до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 27 жовтня 2021 року № 317.
Геодезичний факультет може видати сертифікат, якщо ВУЗ має п'ятого рівня акредитацію. Такий ВУЗ повинен укласти договір з уповноваженим центральним органом виконавчої влади на дозвіл видачі сертифікатів і підвищення кваліфікації інженерів-геодезистів. Вимогою наявності інженера-геодезиста Замовник убезпечує себе від неповного та/або некомпетентного розроблення проектно-кошторисної та робочої документації.
Банківська гарантія забезпечення виконання договору
Дата подання: 12 квітня 2024 13:58
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:25
Шановний Замовник. В умовах документації п.6 розділ 6 передбачено надання не пізніше дати укладення договору надати забезпечення виконання договору - банківська гарантія. На веб-порталі уповноваженого органу (prozorro) зазначено - Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Отже, Замовник вимагає страхову банківську гарантію чи звичайну банківську гарантію? а також в який термін - 5 днів з моменту повідомлення чи не пізніше дати укладення договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Аналогічний договір
Дата подання: 12 квітня 2024 15:13
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:25
Шановний Замовнику! В договорах часто прописані умови конфіденційності і нерозголошення умов договору під час і після проведення робіт. Чи буде вважатися аналогічним договір з замаскованими сумами виконання робіт, а також замаскованими розрахунковим рахунком, електронною поштою, телефоном замовника?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Ліцензія для робіт
Дата подання: 12 квітня 2024 16:20
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:26
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачено, що роботи протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Потенційний Виконавець НЕ БУДЕ ВИКОНУВАТИ ЗАЗНАЧЕНІ РОБОТИ, предметом даної закупівлі є проектні роботи, ліцензування яких не передбачено відповідно до умов Додатку №3 до тендерної документації. Ви як Замовник робіт не будете отримувати дані роботи, оскільки це не охоплено предметом даної закупівлі. Обґрунтування щодо убезпечує Замовника від неповного та/або некомпетентного розроблення проектно-кошторисної та робочої документації, оскільки даний об'єкт в подальшому буде введений в експлуатацію згідно норм чинного законодавства є абсурдним, оскільки наявність в ліцензії на протипожежні роботи означає належне виконання самец их робіт, а не проектно-кошторисної документації. Шановний Замовник! Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Інженер-геодезист
Дата подання: 12 квітня 2024 17:25
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:26
Шановний Замовник! Просимо надавати відповіді на конкретні питання які опубліковано. Ваша відповідь стосовно інженера-геодезиста не містить відповіді на поставлену вимогу! А саме щодо відсутності в законодавсті сертифікації за таким напрямком як "для будівництва та великомасштабні топографічні знімання,". Інформацію про сертифікованого інженера-геодизста не піддається сумніву, наявна вимога щодо виключення з умов тендерної документації вимогу щодо сертифікації за таким напрямком як "для будівництва та великомасштабні топографічні знімання,"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Вихідні дані для розроблення тендерної пропозиції
Дата подання: 12 квітня 2024 17:49
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:26
Шановний Замовнику! В тендерній документації відсутня раніше розроблена і затверджена замовником стадія П, а також експертний звіт (позитивний), який повинен передувати розробленню стадії Р (Робоча документація) (згідно "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів"). Коректна оцінка витрат на розроблення стадії Р, а відповідно і подача коректної тендерної пропозиції можливі тільки після ознайомлення з попередньо розробленою документацією стадії "П". В іншому випадку у розробників стадії П, якщо вони будуть приймати участь в тендері, буде несправедлива перевага, що є дискримінаційним щодо інших учасників. Вимагаємо додати документацію стадії П з експертним звітом до складу тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 12 квітня 2024 17:57
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:26
Шановний Замовнику! В завданні на проектування (Додаток 3 до тендерної документації і Додаток 1 до проекту Договору) в графі "Визначення класу (наслідків) відповідальності та установленого строку експлуатації" вказано наступне - "Визначити відповідно до ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)». Це є помилкою в завданні на розроблення стадії Р, оскільки клас наслідків (відповідальності) розраховується ГАПом або ГІПом в процесі розроблення стадії П і цей розрахунок обов'язково перевіряється при експертизі проекту. А в самому експертному звіті клас наслідків (відповідальності) вказується на першій сторінці безпосередньо після назви самого проекту і не може бути змінений при розробці стадії Р (оскільки при зміні класу наслідків (відповідальності) змінюються і вимоги ДБН до об'єкту, що вимагає коригування стадії П (Проект) і проходження повторної експертизи). Вимагаємо вказати в "Завданні на проектування" визначений стадією П клас наслідків (відповідальності) об'єкта і внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Працівники
Дата подання: 12 квітня 2024 21:51
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:26
Шановний Замовник! В умовах тендерної документації вказано необхідність мати в штаті експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. Згідно "Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" проектуванням займається "інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника". Згідно "Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників" інженер з кваліфікацією "Експерт" займається проведенням експертизи вже розробленої проектно-кошторисної документації і кваліфікаційний сертифікат експерта не передбачає РОЗРОБЛЕННЯ проектно-кошторисної документації, що є предметом даного тендеру. Дана вимога стосовно наявності в штаті експерта не відноситься до предмету закупівлі і є дискримінаційною по відношенню до інших учасників. Вимагаємо прибрати вимогу наявності експерта в штаті учасників з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Дискримінаційні вимоги, які ігнорує Замовник!!! Будемо звертатись до відповідних правоохоронних органів щодо проведення закупівлі з порушенням принципів здійснення публічних закупівель!!!
Дата подання: 12 квітня 2024 21:51
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:26
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" Ваші працівники володіють діючим законодавством??? Чому порушуєте всі принципи здійснення публічних закупівель? Чи так виконуєте накази керівництва щодо проведення закупівлі під свого переможця? прослідковується корупційна складова по даній закупівлі....що потребує залучення відповідних органів до перевірки Замовника та даної закупівлі... та прослідковується узгодженість дій між Замовником та учасником, якого планують вибрати переможцем.. Жодну дискримінаційну умову та не лише дискримінаційну умову, а яка йде в розріз з даною закупівлею??????????????? Яка ліцензія ДСНС? Ви читали, на які види видається ліцензія????? працівники займають посади на які не відповідають вимогам, як до працівників бюджетної/державної сфери...... Це про що Замовник??? - "інженер-геодезист" - ".....Вимогою наявності інженера-геодезиста Замовник убезпечує себе від неповного та/або некомпетентного розроблення проектно-кошторисної та робочої документації." - з якого часу інженер-геодезист приймає участь у розробленні проектно-кошторисної документації??? Замовник читає, що відповідає учасникам "Прийняття цієї Постанови №413 обумовлено вступом в дію з 1 січня 2022 року Закону від 14.12.2021 р. №1946-ІХ. Цей Закон запроваджує особливу систему оподаткування для ІТ компаній, що є резидентами Дія Сіті, та створює для них особливий вид працевлаштування." - невже ай-ті працівники це вже всі працівники?? Приведіть у відповідність до норм діючого законодавства дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Експерт ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 12 квітня 2024 22:33
Дата відповіді: 13 квітня 2024 18:26
Шановний Замовник! Вимога наявності в штаті експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту обгрунтовується Вами те, що в дію введено ДБН В.2.2-5:2023 і потрібно враховувати його вимоги. По-перше, до введення в дію ДБН В.2.2-5:2023 діючим був ДБН В.2.2.5-97 і теж потрібно було виконувати його вимоги. По-друге, основні положення розділу ІТЗ ЦЗ (як і інших розділів проектно-кошторисної документації) розробляється на стадії П і проходить відповідну експертизу, тобто перевірку відповідності прийнятих проектних рішень вимогам норм і завдання на проектування. Документація стадії Р розроблюється на підставі ВЖЕ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ стадії П і "здійснюється з дотриманням авторських рішень затвердженої стадії П" (див. "Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів"), тобто без відхилень від уже затвердженої стадії П і без якихось принципово нових рішень (бо інакше - повторна експертиза). Тому вимогу аявності в штаті експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту вважаємо необгрунтованою. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, тендерна документація буде приведена у порядок відповідно до вимог чинного законодавства
Розгорнути всі запитання: 27 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 квітня 2024 18:32
Кінець періоду оскарження: 24 квітня 2024 00:00
Дата відміни: 24 квітня 2024 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відповідно до пп.2 п. 50 Особливостей (Постанови №1178 КМУ): неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
13 квітня 2024 18:32
Електронний підпис
13 квітня 2024 18:28
Протокол 7124 с.PDF