Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Хмельницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
1 332 000,00 UAH
UA-2024-04-08-011627-a 1ce405a4bfb54648824811952cfba782
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Мелятинська

+380382794430 lyudmilaivanivna223@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Код ЄДРПОУ: 43315602
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д
Контактна особа: Людмила Мелятинська
+380382794430
lyudmilaivanivna223@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2024 13:37
Початок аукціону: 22 квітня 2024 13:37
Очікувана вартість: 1 332 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3176 послуга
Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Хмельницькій області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 квітня 2024 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 16:41
Тендерна документація зміни.doc
15 квітня 2024 16:41
Оголошення зі змінами.docx
15 квітня 2024 16:41
Додаток №4 - інф про техн, якісні і кількісн характеристики 1.docx
15 квітня 2024 16:41
Оголошення зі змінами.docx
15 квітня 2024 16:41
Тендерна документація зміни.doc
15 квітня 2024 16:41
Додаток №4 - інф про техн, якісні і кількісн характеристики 1.docx
15 квітня 2024 16:41
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
15 квітня 2024 16:41
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
08 квітня 2024 17:00
Додаток_№_3_-_Форма_Тендерна_пропозицiя_картриджі.docx
08 квітня 2024 17:00
Додаток_№_3_-_Форма_Тендерна_пропозицiя_картриджі.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_7_-_Вiдомостi_про_учасника.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_7_-_Вiдомостi_про_учасника.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 5- Проєкт договору про закупівлю2024.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 5- Проєкт договору про закупівлю2024.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_6_-_Лист-згода.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_6_-_Лист-згода.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 1 - кваліф крит та перелік інших документів Хм.doc
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 1 - кваліф крит та перелік інших документів Хм.doc
08 квітня 2024 16:56
Додаток №2 - підстави для відмови п.47 Особливостей jcn.doc
08 квітня 2024 16:56
Додаток №2 - підстави для відмови п.47 Особливостей jcn.doc
15 квітня 2024 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 16:41
Тендерна документація зміни.doc
08 квітня 2024 16:56
Тендерна документація 1.doc
15 квітня 2024 16:41
Оголошення зі змінами.docx
08 квітня 2024 16:56
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 квітня 2024 16:41
Додаток №4 - інф про техн, якісні і кількісн характеристики 1.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток №4 - інф про техн, якісні і кількісн характеристики 1.docx
15 квітня 2024 16:41
Оголошення зі змінами.docx
08 квітня 2024 16:56
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 квітня 2024 16:41
Тендерна документація зміни.doc
08 квітня 2024 16:56
Тендерна документація 1.doc
15 квітня 2024 16:41
Додаток №4 - інф про техн, якісні і кількісн характеристики 1.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток №4 - інф про техн, якісні і кількісн характеристики 1.docx
15 квітня 2024 16:41
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
15 квітня 2024 16:41
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
08 квітня 2024 17:00
Додаток_№_3_-_Форма_Тендерна_пропозицiя_картриджі.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_3_-_Форма_Тендерна_пропозицiя_експерти.docx
08 квітня 2024 17:00
Додаток_№_3_-_Форма_Тендерна_пропозицiя_картриджі.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_3_-_Форма_Тендерна_пропозицiя_експерти.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_7_-_Вiдомостi_про_учасника.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_7_-_Вiдомостi_про_учасника.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 5- Проєкт договору про закупівлю2024.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 5- Проєкт договору про закупівлю2024.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_6_-_Лист-згода.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток_№_6_-_Лист-згода.docx
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 1 - кваліф крит та перелік інших документів Хм.doc
08 квітня 2024 16:56
Додаток № 1 - кваліф крит та перелік інших документів Хм.doc
08 квітня 2024 16:56
Додаток №2 - підстави для відмови п.47 Особливостей jcn.doc
08 квітня 2024 16:56
Додаток №2 - підстави для відмови п.47 Особливостей jcn.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 квітня 2024 22:11
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:39
В пункті 6 додатку № 4 до ТД Замовник вимагає Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів а також запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання) системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015, стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, дійсних на момент подання пропозицій. Надайте роз’яснення, з якою метою виробник (або імпортера) запропонованих ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ має мати в наявності стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання? Якщо він здійснює поставку запчастин, а не надає послуги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Ваше запитання розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 09 квітня 2024 22:20
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:39
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Просимо змінити вимоги встановлені в тендерній документації, що стосуються вищезазначених документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Ваше запитання розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації.
Сертифікати
Дата подання: 09 квітня 2024 22:41
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:41
В тендерній документації вимагається: "Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження" Сертифікат про походження товару є обов’язковим у випадках, передбачених статтею 44 Митного кодексу України. Тому просимо забрати цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що для надання послуг із заправки картриджів необхідними є витратні матеріали, серед яких тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів. З огляду на це Замовником, аби попередити використання товару, до якого застосовуються обтяження чи обмеження, передбачені чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» та тимчасово окупованих територій, виклав у п.п. 4.1. п.4 Додатку №4 до Тендерної документації встановлено вимогу надати Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження.
Тобто, доречним є надання у складі тендерних пропозицій сертифікатів походження, адже саме зазначений документ слугує достатнім підтвердженням походження товару, якості та безпечності наданих послуг та використання якісних витратних матеріалів, тонерів і комплектуючих. Необхідність у отриманні сертифікату походження, також обумовлена потребою в підтвердженні інформації про виробника та роки виготовлення товару, що дозволить попередити надмірне витрачання бюджетних коштів на ремонт техніки, причиною поломки якої може стати використання продукції з закінченим строком придатності, або витратних матеріалів, які тривалий час зберігалася на складах, чи використання виробів маловідомих/ненадійних суб’єктів господарювання.
Крім того, сертифікат походження дозволить пересвідчитися у сумлінності та законності дій контрагента при закупівлі товарів для надання послуг з відновлення, а саме з’ясувати чи сплачено відповідно до положень національного законодавства податки та збори під час ввезення витратних матеріалів, тонерів, комплектуючих на територію України.
Вимога п.п. 4.1. п.4 Додатку №4 до Тендерної документації встановлена з метою отримання якісних послуг при наданні яких будуть використані якісні матеріали, що підтверджено документально з урахуваннями чинного законодавства. Зазначена вимога Тендерної документації встановлена у відповідності до положень ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 12 квітня 2024 12:16
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:39
Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів а також запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання) системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015, стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, дійсних на момент подання пропозицій. Надати копію атестату про акредитацію організації, яка сертифікувала наявність у учасника процедури закупівлі системи менеджменту, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015). Надайте будь ласка розяснення. Ви вимагаєте сертифікати копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у ВИРОБНИКА (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів. Разом з тим копію атестату про акредитацію організації, яка сертифікувала наявність у УЧАСНИКА процедури закупівлі системи менеджменту, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015). В одному реченні про виробника в іншому про учасника. Також, вимагаєте щоб у постачальника був сертифікат стосовно ремонту та сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання. Це дискримінаційна вимога. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Ваше запитання розглянуто та повідомляємо, що Замовником, у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» буде внесено зміни до тендерної документації.
Висновок
Дата подання: 15 квітня 2024 21:46
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:15
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Просимо змінити вимоги встановлені в тендерній документації, що стосуються вищезазначених документів. Замовник було враховано дану норму та внесено зміни до ТД. Разом з тим, у тендерній документації наявна вимога надати такі документи, а саме пунтк 3.2 Додатку 4 до ТД наступного змісту: "3.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі) які використовуватимуться при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, ремонту та сервісного обслуговування електронного, комп’ютерного та периферійного обладнання, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій". Просимо повторно переглянути тендерну документацію на відповідність закондавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Згідно з п.п. 2 п. 2 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Стандарти ASTM / STMC
Дата подання: 15 квітня 2024 21:56
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:23
Пунктом 7 Додатку № 4 встановлено вимогу надати в складі пропозиції копію сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC. Надайте будь-ласка розяснення, яким нормативно-правовим актом України визначено стандарти ASTM / STMC? Процедуру видачі такого сертифікату? Організації чи установи, які можу видавати такий сертифікат? Просимо надати саме посилання на законодавстсво (державний стандарт, технічний регламент тощо)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та за запитання. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги до учасників встановлюються замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями враховуючи специфіку предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі, залучення учасника, який спроможний належно, якісно та своєчасно виконати зобов‘язання за договором. Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Довкілля
Дата подання: 15 квітня 2024 22:08
Дата відповіді: 18 квітня 2024 13:19
Надайте будь-ласка роз’яснення, з якою метою Замовник в тендерній документації вимагає надати учасниками документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля, зокрема договір утилізації та акт утилізації протягом попереднього календарного року, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію. Так, закон вимагає щоб технічні, якісні характеристики ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ передбачали необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Але предмет закупівлі є послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки. Як цього стосується виробник чи імпортер запасних частин. Більше того, виробник чи імпортер запасних частин НЕ є учасником закупівлі, до нього не можуть встановлюватися такі вимоги. Послуги надаватиме Учасник, застосовувати заходи із захисту довкілля має Учасник. Також, питання, чому саме акт має бути за минулий календарний рік? Просимо Замовника привести у відповідність дану вимогу тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання та увагу до оголошеної закупівлі. Звертаємо увагу, що задля збереження та захисту довкілля та навколишнього середовища, виробник запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання повинен передавати на утилізацію відпрацьовані матеріали до організації, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, перевезення, утилізація тощо). Відповідно до законодавства, відходи збираються, перевозяться та оброблюються залежно від їх виду, складу і властивостей у спосіб, що відповідає встановленим стандартам або нормативам шкідливого впливу фізичних та біологічних факторів та найкращим доступним технологіям і методам управління. Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сфері вилучення з обігу неякісної та небезпечної продукції і подальшого поводження з нею відповідно до норм міжнародного права. Тому вважаємо, що вищевказана вимога Замовника в Тендерній документації є мотивуючою для Учасників – співпрацювати із виробниками (або бути виробником), котрі в своїй діяльності мають на меті збереження та очищення навколишнього середовища та залучають до праці акредитовані компанії.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ" 1 230 890,00
UAH з ПДВ
1 230 890,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" 1 274 836,68
UAH з ПДВ
1 274 836,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Станецький Віталій Вікторович 1 323 525,00
UAH з ПДВ
1 323 525,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 квітня 2024 11:41
Електронний підпис
27 квітня 2024 11:39
Лист пояснення.pdf
27 квітня 2024 11:39
Лист пояснення 2.pdf
27 квітня 2024 11:39
Авторизаційний лист.pdf
27 квітня 2024 11:39
STMC_Certificate_2024.pdf
20 квітня 2024 20:21
Електронний підпис
20 квітня 2024 20:21
Електронний підпис
20 квітня 2024 20:13
UA-2024-04-08-011627-a.pdf
20 квітня 2024 20:13
Інвойси.pdf
20 квітня 2024 20:13
Довідка санкції.pdf
20 квітня 2024 20:13
Лист пояснення.pdf
20 квітня 2024 20:13
Аналогічний договір 3.pdf
20 квітня 2024 20:13
Довідка мтб.pdf
20 квітня 2024 20:13
Сертифікат утилізація.pdf
20 квітня 2024 20:13
Аналогічний договір 2.pdf
20 квітня 2024 20:13
Виписка.pdf
20 квітня 2024 20:13
Договір обладнання.pdf
20 квітня 2024 20:13
Паспорт.pdf.p7s
20 квітня 2024 20:13
Тендерна_пропозицiя.pdf
20 квітня 2024 20:13
Паспорт.pdf
20 квітня 2024 20:13
STMC_Certificate_2024.pdf
20 квітня 2024 20:13
Ліцензія утилізація.pdf
20 квітня 2024 20:13
Довідка п47.pdf
20 квітня 2024 20:13
ІПН.pdf.p7s
20 квітня 2024 20:13
ІПН.pdf
20 квітня 2024 20:13
Висновки СЕС.pdf
20 квітня 2024 20:13
Довідка працівники.pdf
20 квітня 2024 20:13
Авторизаційний лист.pdf
20 квітня 2024 20:13
Походження+інвойс_2023.pdf
20 квітня 2024 20:13
atestat_akred_80020.pdf
20 квітня 2024 20:13
Паспорт Учасника.pdf

Публічні документи

19 квітня 2024 16:17
Електронний підпис
19 квітня 2024 16:17
Електронний підпис
19 квітня 2024 16:08
05_Лист - Гарантія.pdf
19 квітня 2024 16:08
28_Сертифікати ISO_ASTM-STMC.pdf
19 квітня 2024 16:08
14_Рішення засновника.PDF
19 квітня 2024 16:08
02_Доідка МТБ.pdf
19 квітня 2024 16:08
29_Пункт 47 Особливостей.pdf
19 квітня 2024 16:08
16_Витяг ЄДР 22,02,2024.pdf
19 квітня 2024 16:08
19_1_Статут новий + опис.pdf

Публічні документи

10 травня 2024 15:31
Електронний підпис
10 травня 2024 15:27
довідка 14 47 замовник
10 травня 2024 15:27
довідка корупція
10 травня 2024 15:27
довідка корупція
10 травня 2024 15:27
витяг
10 травня 2024 15:27
витяг
09 травня 2024 09:13
Електронний підпис
09 травня 2024 09:03
невідповідність - відгук
15 квітня 2024 17:15
Електронний підпис
15 квітня 2024 17:10
Свідоцтво.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:10
Свідоцтво.pdf
15 квітня 2024 17:10
Проект договору.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:10
Проект договору.pdf
15 квітня 2024 17:10
Паспорт.pdf
15 квітня 2024 17:10
Паспорт на заправки.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:10
Паспорт.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:10
Паспорт на заправки.pdf
15 квітня 2024 17:10
Лист авторизація.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:10
Лист авторизація.pdf
15 квітня 2024 17:10
Код.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:10
Код.pdf
15 квітня 2024 17:10
Досвід підтвердження 2.pdf
15 квітня 2024 17:10
Досвід довідка.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:10
Досвід підтвердження 1.pdf
15 квітня 2024 17:09
Досвід довідка.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка про відходи.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Довідка про відходи.pdf
15 квітня 2024 17:09
Договір_ протокол.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Договір_ протокол.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка працівники.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Довідка обладнання.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка працівники.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка законодавство.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка обладнання.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Довідка 236 Гку.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка 236 Гку.pdf
15 квітня 2024 17:09
довідка 14 47 ЗАМОВНИК.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
довідка 14 47 ЗАМОВНИК.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка 4-ОПП.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2024 17:09
Відсутність статуту.pdf
15 квітня 2024 17:09
Довідка 4-ОПП.pdf
15 квітня 2024 17:09
Витяг пдв.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Гарантійний лист.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Витяг пдв.pdf
15 квітня 2024 17:09
Відсутність статуту.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Висновки СЕС.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
Висновки СЕС.pdf
15 квітня 2024 17:09
ISO 9001_ ISO 14001.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
ISO 9001_ ISO 14001.pdf
15 квітня 2024 17:09
ASTM STMC.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
ASTM STMC.pdf
15 квітня 2024 17:09
00_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
15 квітня 2024 17:09
00_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Станецький Віталій Вікторович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ"
#3001502019
Відхилено 1 230 890,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2024 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 15:48
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"
#43675253
Відхилено 1 274 836,68
UAH з ПДВ
03 травня 2024 14:07
ФОП Станецький Віталій Вікторович
#2821216313
Переможець 1 323 525,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 15:01

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п 3.1. Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «3.1 Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копії інвойсу на тонери та фотоциліндри, однак у складі тендерної пропозиції не надані Сертифікати походження товарів (копії інвойсу з переліком товарів) на очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження, передбачені п 3.1. Додатку №4 до Тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п. 6 Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «6. В разі якщо Учасник не є виробником (або імпортером) витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів а також запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника (або імпортера). Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Авторизаційний лист вих. № 127/01-24 від 16.04.2023 р. та Лист-авторизації вих. № 553 від 11.04.2024 р., однак у Листі-авторизації вих. № 553 від 11.04.2024 р. відсутня назва предмету закупівлі. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника (або імпортера). Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі». ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п. 7 Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «7. Копія сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію сертифікату, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC, не від виробника (або імпортера) тонеру, зазначеного в тендерній пропозиції Учасника. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати копію сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC». ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п. 8 Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «8. Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля: - довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозиції (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію): - копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження)». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником не надано документів, передбачених пунктом 8 додатку №4 до Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля: - довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозиції (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію): - копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).

Документи

30 квітня 2024 16:04
Електронний підпис
30 квітня 2024 16:03
Протокол27.pdf
26 квітня 2024 15:12
Електронний підпис

Документи

03 травня 2024 14:07
Електронний підпис
03 травня 2024 13:58
Протокол29.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п 1.2. Таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* договорів надати …. не менше 2 (двох) відгуків від замовників по договорах, інформація по яких відображена учасником в Довідці, про досвід роботи з Учасником. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Лист-відгук №34 від 04.03.2022 року від Хмельницького державного центру естетичного виховання учнівської молоді, у якому не зазначено по якому саме договору відбувалась співпраця з Учасником. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Лист-відгук від Хмельницького державного центру естетичного виховання учнівської молоді по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п 1. Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «1. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки або стаціонарних тонерних пилососів (технічний паспорт, виданий учаснику/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/діючий договір оренди)». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документів, передбачених п 1. Додатку №4 до Тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки або стаціонарних тонерних пилососів (технічний паспорт, виданий учаснику/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/діючий договір оренди). ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п 3.1. Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «3.1 Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи для картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копії інвойсу на тонери, фотоциліндри, очищувальні леза, вали первинного заряду, чіпи для картриджів, однак у складі тендерної пропозиції не надані Сертифікати походження товарів (копії інвойсу з переліком товарів) на дозуючі леза та вали магнітні. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (дозуючі леза та вали магнітні), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження, передбачені п 3.1. Додатку №4 до Тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п. 8 Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «8. Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля: - довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозиції (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію): - копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження)». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником надано довідку №515-1/01-03 від 12.04.2024 року про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, однак не надано документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозиції (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію) та не надано копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження)». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля: - надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію): - копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).

Документи

09 травня 2024 16:28
Довідка НАЗК
09 травня 2024 16:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2024 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Станецький Віталій Вікторович
#2821216313
1 323 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 травня 2024 16:28
Довідка НАЗК
09 травня 2024 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2024 14:47
272 запр картриджів Хмельн.pdf укладений
15 травня 2024 14:46