Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Очікувана вартість
9 797 000,00 UAH
UA-2024-04-08-011318-a d464dc33edd74ae69a0bf3c70e978deb
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Криштоф

+380680384400 avtodorogi_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05445296
Вебсайт: http://cheluash.chmr.gov.ua
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13
Контактна особа: Віта Криштоф
+380680384400
avtodorogi_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2024 12:34
Початок аукціону: 16 квітня 2024 12:34
Очікувана вартість: 9 797 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється за цим Договором та видатковою накладною на Товар, на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 квітня 2024 16:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 квітня 2024 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 16:40
ТД екскаватор-навантажувач.docx
08 квітня 2024 16:40
Додаток 2 до т.д..docx
08 квітня 2024 16:40
Додаток 4 до т.д. проект договору.docx
08 квітня 2024 16:40
Додаток 1.doc
08 квітня 2024 16:40
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 09 квітня 2024 12:56
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:46
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, чому у Вас написані технічні вимоги тільки под бренд JCB та постачальника Констракшен машинері? Чому у Вас вимоги написані підкопірку з процедур де є один учасник -Констракшен машинері? Ви не зацікавлені в прозорій закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник визначив технічні характеристики предмету закупівлі, які передбачені тендерною документацією відповідно до потреби та специфіки роботи Замовника, в межах очікуваної вартості закупівлі, виходячи зі свого досвіду та функцій, що покладені на Замовника. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію. Кожен Учасник має можливість запропонувати Замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам Замовника. Додатково зазначаємо, Замовник не орієнтується на товар виготовлений певним виробником, дана закупівля здійснюється на підставі наявної потреби Замовника у придбанні відповідного товару з необхідними технічними, функціональними та якісними характеристиками.
КОЛИ БУДУТЬ ПРОЗОРІ ЗАКУПІВЛІ?
Дата подання: 09 квітня 2024 13:07
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:46
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Надайте розьяснення, які ще бренди крім JCB, відповідають технічному завданню? ВИ ЗАБУЛИ про ст5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"!!! ВИ ЗДІЙСНИЛИ АНАЛІЗ РИНКУ ЕКСКАВАТОРІВ -НАВАНТАЖУВАЧІВ?
Відповідь: Шановний Учасник! При проведенні закупівлі Замовник неухильно дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Також при здійсненні закупівлі Замовник дотримується всіх принципів публічних закупівель, в тому числі максимальна економія, ефективність, пропорційність та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Аналізуючи відповідний ринок Замовник визначив очікувану вартість закупівлі згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та технічні характеристики предмета закупівлі.
Технічні параметри
Дата подання: 09 квітня 2024 13:15
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:46
Замовник! Надайте розьяснення, чому у Вас наявні обмеження по даним технічним показникам: Об’єм системи охолодження двигуна – не більше 19 л.; Загальний об’єм гідравлічної системи – не більше 117 л.. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Всі технічні хврвктеристики, які вимагаються тендерною документацією були розроблені виходячи з потреб та специфіки роботи Замовника, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 та з принципу не дискримінації Учасників при виборі технічних характеристик та складанні технічних вимог. Учасники мають право пропонувати в складі тендерної пропозиції товар, що є еквівалентом до зазначеного Замовником в тендерній документації. Замовником в тендерній документації не було зазначено параметрів, що обмежували б коло потенційних Учасників та відповідно виробників такої продукції, а зазначено можливість подання тендерних пропозицій з різними параметрами, але які відповідають вимогам тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 квітня 2024 13:21
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:45
Замовник! Вами вимагається: "Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель". Надайте розьяснення, якщо є то що дискваліфікація? А яка підстава відхилення? Ви не маєте право обмежувати участь у процедурах закупівлях учасникам, у яких наявні рішення суда щодо порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Крім того дані рішення Вас не стосуються! ТОЖ УБЕРИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник не вважає, що це дискримінаційна вимога. Вимога розроблена, щоб переконатись та підтвердити надійність постачальника товару.
ВИМОГИ ДО БРОШУР
Дата подання: 09 квітня 2024 13:26
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:45
Замовник! Вами вимагається: брошуру* на предмет закупівлі у сканованому вигляді (*під брошурою замовник має на увазі друковану продукцію з рекламною поліграфією та відповідним дизайном, яка являє собою листи, на сторінках якої розміщена текстова інформація про технічні і якісні характеристики предмету закупівлі з відповідним графічним зображенням таких характеристик); 6) довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування); У ВАС ТАКІ ВИМОГИ ДО БРОШУР!!! ЧОМУ ВИ НЕ ВИМАГАЄТЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ЗАВОДУ ВИРОБНИКА ПАРАМЕТРІВ, ЯКІ ЗАЗНАЧИВ УЧАСНИК!!! ВАМ ЦЕ НАВЕРНО НЕ ЦІКАВО, ГОЛОВНЕ ЩОБ БРОШУРА БУЛА З ВІДПОВІДНИМ ДІЗАЙНОМ. НАДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ -ЧИ БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ ТЕХНІЧНІ ПОКАЗНИКИ, ЯКЩО ТОВАР ЛОКАЛІЗОВАН на 20% в УКРАЇНІ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В додатку № 3 до тендерної документації зазначені вимоги щодо локалізації, а саме:
1. У разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару). Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації.
2. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції) та про що надається лист-пояснення.
3. Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
4. Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Також зазначаємо, що згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону з 01.01.2024 мінімальний ступінь локалізації товарів визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону повинен становити не менше 20 %.
Зговір Замовника з представниками jcb.
Дата подання: 09 квітня 2024 13:29
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:45
Шановний Замовник! Ваше технічне завдання – надане Вам консракшн машинері, а Ви його просто скопіювали. Чому вступаєте в спільні узгоджені дії з представниками jcb, у Вас немає своїх фахівців? Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник визначив технічні характеристики предмету закупівлі, які передбачені тендерною документацією відповідно до потреби та специфіки роботи Замовника, в межах очікуваної вартості закупівлі, виходячи зі свого досвіду та функцій, що покладені на Замовника. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію. Кожен Учасник має можливість запропонувати Замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам Замовника.
Корупція! Узгоджені дії Замовника з констракшн машинері.
Дата подання: 09 квітня 2024 13:30
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:44
Шановний Замовник! Те, що Ви скопіювали технічне завдання, надане представниками jcb, вже всім зрозуміло, тобто Ви є учасником спільних узгоджених корупційних дій. Результат закупівлі буде спотворений, бюджетні кошти – «розпиляні». А чи наразі? Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник визначив технічні характеристики предмету закупівлі, які передбачені тендерною документацією відповідно до потреби та специфіки роботи Замовника, в межах очікуваної вартості закупівлі, виходячи зі свого досвіду та функцій, що покладені на Замовника. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію. Кожен Учасник має можливість запропонувати Замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам Замовника.
Технічне завдання – в інтересах констракшн машинері.
Дата подання: 09 квітня 2024 13:31
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:43
Шановний Замовник! Ви самі читали те, що скопіювали від констракшн машинері? На ставайте на один щабель з монополістом, тому що констракшн техніку вам поставе, а відповідальність в подальшому за Ваші узгоджені дії, або бездіяльність - буде саме на Вас, тому що результат прогнозований заздалегідь, контракт буде підписано на поставку jcb , монопольно, без конкуренції. Пропозиції прокладок – не рахуються, вони приймають участь у закупівлі, товаром, який не відповідає, без боротьби за перемогу, а в підтримку констракшн! Схаменіться, вносьте зміни в ТЗ, розширяйте коло учасників, подолаємо корупцію разом. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п.31 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію, а отже не порушено норми Закону та Особливостей. Технічні характеристики товару, які передбачені тендерною документацією були визначені відповідно до потреби та специфіки роботи Замовника торгів.
Змова замовника та постачальника!!!
Дата подання: 12 квітня 2024 13:34
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:48
Шановний Замовник! Надайте роз'яснення, чому у Вас прописані технічні вимоги тільки під бренд JCB? Чому у Вас вимоги написані для одного учасника -Констракшен машинері? Ви не зацікавлені у прозорій закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник визначив технічні характеристики предмету закупівлі, які передбачені тендерною документацією відповідно до потреби та специфіки роботи Замовника, в межах очікуваної вартості закупівлі, виходячи зі свого досвіду та функцій, що покладені на Замовника. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію. Кожен Учасник має можливість запропонувати Замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам Замовника. Додатково зазначаємо, Замовник не орієнтується на товар виготовлений певним виробником, дана закупівля здійснюється на підставі наявної потреби Замовника у придбанні відповідного товару з необхідними технічними, функціональними та якісними характеристиками.
Щодо відповідей
Дата подання: 12 квітня 2024 16:44
Дата відповіді: 15 квітня 2024 10:24
Шановний Замовник! Ваші відповіді, ще раз підтверджують узгоджені дії з певним постачальником, у якого всі процедури, де приймає він участь - "ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ СКОПІЙОВАНІ ПІД КОПІРКУ" ЗАМОВНИКОМ . Не треба писати, що це ВИ самостійно розробили Технічне завдання. Що можливо очікувати від данної закупівлі - спотворення результатів торгів!
Відповідь: Шановний Учасник! Ще раз вам повідомляємо. У відповідності до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник визначив технічні характеристики предмету закупівлі, які передбачені тендерною документацією відповідно до потреби та специфіки роботи Замовника, в межах очікуваної вартості закупівлі, виходячи зі свого досвіду та функцій, що покладені на Замовника. Замовником не встановлено вимог що обмежують конкуренцію. Кожен Учасник має можливість запропонувати Замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам Замовника. Додатково зазначаємо, Замовник не орієнтується на товар виготовлений певним виробником, дана закупівля здійснюється на підставі наявної потреби Замовника у придбанні відповідного товару з необхідними технічними, функціональними та якісними характеристиками.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-08-011318-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ", Код ЄДРПОУ:32849408
Дата подання: 26 квітня 2024 12:45
Вимога щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель
Оскарження рішення про визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2024 16:18
Шановний Учаснику, уважно ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо наступне:
Пунктом 4 «Вимоги щодо локалізації» Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). На таку вимогу Замовника ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» надано в складі пропозиції сертифікат відповідності транспортних засобів («50. Сертифікат та декларація екскаватори-навантажувачі»), а вимога про зазначення в сертифікаті місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні стосується сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, що є зовсім іншим документом. Щодо різниці цих сертифікатів, Ви можете ознайомитись на сайті Державне підприємство «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут»: https://insat.org.ua/. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» надано всі документи, які були передбачені тендерною документацією до додатками до неї, а отже протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» переможцем закупівлі є повністю законним та обгрунтованим.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000004 ● 48be71952f344e209de631fe75c2aebf
  • Статус: завершено ● Дата: 12 червня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-04-08-011318-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 12:09:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі екскаватор-навантажувачів (ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-011318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Констракшн Машинері»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 16:40:54

Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.

1. На підставі рішення Черкаської міської ради від 28.03.2024 № 55-47 «Про передачу майна територіальної громади міста Черкаси в державну власність» та згідно з розпорядженням Черкаської ОВА від 12.02.2024 № М-13-р/ДСК, від 26.03.2024 № 3/228 Комунальним підприємством “Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” Черкаської міської ради було передано два екскаватора-навантажувача для задоволення потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану на баланс військової частини відповідно до звернення. У зв’язку з цим виникла потреба в проведенні відкритих торгів на закупівлю:
- Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка).
Зважаючи на це, 08.04.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), очікуваною вартістю 9 797 000,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-011318-a).
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «ЧЕЛУАШ» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, КП «ЧЕЛУАШ» був проведений запит комерційних пропозицій постачальникам товару, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зокрема, спеціалістами підприємства було отримано три комерційні пропозиції у наступних постачальників:

1. ТОВ «ТД ЗАС» на суму 9 840 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
2. ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» на суму 9 605 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
3. ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» на суму 9 946 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки

Визначення очікуваної вартості закупівлі як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:

Цов=(Ц1+Ц2+Ц3)/К, де:
Цов=очікувана вартість закупівлі
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій

Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: (9 840 000,00 + 9 605 000,00 + 9 946 000,00)/3 = 9 797 000,00 грн з ПДВ.

Таким чином, за результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі – 9 797 000,00 грн з ПДВ

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, оптимального співвідношення ціни та якості, функціонального призначення товару, з метою оптимізації технічної бази, яка задіяна в утриманні об’єктів вулично-дорожньої мережі, утримання зливової каналізації, інших заходах із розвитку та збереження вулично-дорожньої мережі міста (зимове та літнє утримання доріг, утримання зелених насаджень, ремонт та утримання штучних споруд, малих архітектурних форм, зупинок громадського транспорту): вивіз технічного грунту, опалого листя, залишків деревини, будівельних матеріалів, сміття тощо.

Додатково зазначаємо: ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному вебсайті, в розділі публічна інформація за наступним посиланням:
http://cheluash.chmr.gov.ua/publichna-informatsiia/ ».

2. Договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Констракшн Машинері» не укладався. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. 07 травня 2024 року протокольним рішенням уповноваженої особи № 119 було продовжено строк для укладення договору про закупівлю з переможцем торгів до 60 днів, у зв’язку з тим, що станом на дату коли спливав останній день для укладення договору про закупівлю міською радою не проведено сесію, на якій мали бути внесені зміни до спеціального фонду (бюджет розвитку міста Черкаси) та виділені асигнування, що необхідні для взяття на облік зобов’язань саме на придбання екскаватора-навантажувача (протокол додається). Оскільки в електронній системі закупівель відсутній функціонал який дозволяє підгрузити даний протокол, було вирішено підгрузити його до електронної системи закупівель окремим файлом разом з договором про закупівлю.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 9 463 640,00
UAH з ПДВ
9 463 640,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 9 605 000,00
UAH з ПДВ
9 605 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2024 16:59
Електронний підпис
15 квітня 2024 16:59
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2024 16:52
Електронний підпис
24 квітня 2024 16:50
10. Довідка п12 п 47.pdf.p7s
24 квітня 2024 16:50
9. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
24 квітня 2024 16:50
8. Витяг МВС директор.rar.p7s
24 квітня 2024 16:50
10. Довідка п12 п 47.pdf
24 квітня 2024 16:50
9. Довідка абз 14 п 47.pdf
24 квітня 2024 16:50
8. Витяг МВС директор.rar
24 квітня 2024 16:50
7. Довідка корупція юр.zip
24 квітня 2024 16:50
6. Довідка корупція фіз.zip
19 квітня 2024 21:17
Електронний підпис
19 квітня 2024 21:17
01. Довідка про товар.pdf.p7s
19 квітня 2024 21:17
01. Довідка про товар.pdf
15 квітня 2024 14:46
Електронний підпис
15 квітня 2024 14:46
Електронний підпис
15 квітня 2024 14:45
57. Довідка не резидент.pdf
15 квітня 2024 14:45
11. FM 21018.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
04. ТХ.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
20. Статут та опис.pdf
15 квітня 2024 14:45
06. Брошура JCB 3CX-4CX.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
59. Довідка абз 14 п 47.pdf
15 квітня 2024 14:45
11.1 Переклад FM 21018.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
46. Довідка санкції.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
20. Статут та опис.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
11. FM 21018.pdf
15 квітня 2024 14:45
06. Брошура JCB 3CX-4CX.pdf
15 квітня 2024 14:45
13. Проект договору.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
59. Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
15 квітня 2024 14:45
21. Виписка з ЄДР 22.10.2015.pdf
15 квітня 2024 14:45
11.1 Переклад FM 21018.pdf
15 квітня 2024 14:45
04. ТХ.pdf
15 квітня 2024 14:45
03. ТЗ.pdf
15 квітня 2024 14:45
13. Проект договору.pdf
15 квітня 2024 14:45
22. Довідка (відомості ).pdf
15 квітня 2024 14:45
46. Довідка санкції.pdf
15 квітня 2024 14:45
18. Довідка МВС.rar
15 квітня 2024 14:45
03. ТЗ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Констракшн Машинері"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
Відхилено 9 463 640,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2024 16:08
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 9 605 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 14:05

Документи

17 квітня 2024 16:08
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ” (далі - Учасник) по закупівлі Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: З метою забезпечення здійснення такого принципу закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції також наступні документи, зокрема згідно пункту 4: 4). інформацію про походження та виробника товару. Учасники, які не є виробниками запропонованого товару, надають копію дилерського договору, договору поставки або договору співпраці з усіма додатками, доповненнями, специфікаціями тощо, або лист виробника про представництво його інтересів Учасником, або інший документ, підтверджуючий відповідні правовідносини між учасником та виробником або постачальником товару. У разі наявності в учасника договору з постачальником товару, додатково надається договір між постачальником та виробником товару. У разі, якщо учасник є виробником, учасник має надати довідку у довільній формі з інформацією про це. В складі пропозиції Учасника міститься вся інформація до вищезазначеного пункту, окрім інформації про походження товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. Перелік документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію про походження товару

Документи

22 квітня 2024 17:03
Довідка НАЗК
22 квітня 2024 17:02
Електронний підпис
22 квітня 2024 17:02
Протокол 97.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2024 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
9 605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2024 17:03
Довідка НАЗК
22 квітня 2024 17:02
Електронний підпис
22 квітня 2024 17:02
Протокол 97.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2024 11:59
Калькуляція екскаватор.pdf укладений
01 липня 2024 11:57
Електронний підпис укладений
06 червня 2024 09:06
Договір 77.pdf укладений
06 червня 2024 09:01
Рішення ЧМР.pdf укладений
06 червня 2024 09:01
Протокол 119.pdf укладений
06 червня 2024 09:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 9 604 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 600 833,00 UAH)