Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Вебсайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Віта Криштоф +380680384400 avtodorogi_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 12:34 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 12:34 |
Очікувана вартість: | 9 797 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється за цим Договором та видатковою накладною на Товар, на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 16:40 |
ТД екскаватор-навантажувач.docx | |
08 квітня 2024 16:40 |
Додаток 2 до т.д..docx | |
08 квітня 2024 16:40 |
Додаток 4 до т.д. проект договору.docx | |
08 квітня 2024 16:40 |
Додаток 1.doc | |
08 квітня 2024 16:40 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. У разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару). Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації.
2. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції) та про що надається лист-пояснення.
3. Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
4. Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Також зазначаємо, що згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону з 01.01.2024 мінімальний ступінь локалізації товарів визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону повинен становити не менше 20 %.
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 4 «Вимоги щодо локалізації» Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). На таку вимогу Замовника ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» надано в складі пропозиції сертифікат відповідності транспортних засобів («50. Сертифікат та декларація екскаватори-навантажувачі»), а вимога про зазначення в сертифікаті місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні стосується сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, що є зовсім іншим документом. Щодо різниці цих сертифікатів, Ви можете ознайомитись на сайті Державне підприємство «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут»: https://insat.org.ua/. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» надано всі документи, які були передбачені тендерною документацією до додатками до неї, а отже протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» переможцем закупівлі є повністю законним та обгрунтованим.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000004 ● 48be71952f344e209de631fe75c2aebf
- Статус: завершено ● Дата: 12 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-04-08-011318-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 12:09:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі екскаватор-навантажувачів (ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-011318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Констракшн Машинері»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 16:40:54
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. На підставі рішення Черкаської міської ради від 28.03.2024 № 55-47 «Про передачу майна територіальної громади міста Черкаси в державну власність» та згідно з розпорядженням Черкаської ОВА від 12.02.2024 № М-13-р/ДСК, від 26.03.2024 № 3/228 Комунальним підприємством “Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” Черкаської міської ради було передано два екскаватора-навантажувача для задоволення потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану на баланс військової частини відповідно до звернення. У зв’язку з цим виникла потреба в проведенні відкритих торгів на закупівлю:
- Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка).
Зважаючи на це, 08.04.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Екскаватор-навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), очікуваною вартістю 9 797 000,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-011318-a).
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «ЧЕЛУАШ» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, КП «ЧЕЛУАШ» був проведений запит комерційних пропозицій постачальникам товару, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зокрема, спеціалістами підприємства було отримано три комерційні пропозиції у наступних постачальників:
1. ТОВ «ТД ЗАС» на суму 9 840 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
2. ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» на суму 9 605 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
3. ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» на суму 9 946 000,00 грн з ПДВ за дві одиниці техніки
Визначення очікуваної вартості закупівлі як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:
Цов=(Ц1+Ц2+Ц3)/К, де:
Цов=очікувана вартість закупівлі
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: (9 840 000,00 + 9 605 000,00 + 9 946 000,00)/3 = 9 797 000,00 грн з ПДВ.
Таким чином, за результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі – 9 797 000,00 грн з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, оптимального співвідношення ціни та якості, функціонального призначення товару, з метою оптимізації технічної бази, яка задіяна в утриманні об’єктів вулично-дорожньої мережі, утримання зливової каналізації, інших заходах із розвитку та збереження вулично-дорожньої мережі міста (зимове та літнє утримання доріг, утримання зелених насаджень, ремонт та утримання штучних споруд, малих архітектурних форм, зупинок громадського транспорту): вивіз технічного грунту, опалого листя, залишків деревини, будівельних матеріалів, сміття тощо.
Додатково зазначаємо: ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному вебсайті, в розділі публічна інформація за наступним посиланням:
http://cheluash.chmr.gov.ua/publichna-informatsiia/ ».
2. Договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Констракшн Машинері» не укладався. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. 07 травня 2024 року протокольним рішенням уповноваженої особи № 119 було продовжено строк для укладення договору про закупівлю з переможцем торгів до 60 днів, у зв’язку з тим, що станом на дату коли спливав останній день для укладення договору про закупівлю міською радою не проведено сесію, на якій мали бути внесені зміни до спеціального фонду (бюджет розвитку міста Черкаси) та виділені асигнування, що необхідні для взяття на облік зобов’язань саме на придбання екскаватора-навантажувача (протокол додається). Оскільки в електронній системі закупівель відсутній функціонал який дозволяє підгрузити даний протокол, було вирішено підгрузити його до електронної системи закупівель окремим файлом разом з договором про закупівлю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
9 463 640,00
UAH з ПДВ
|
9 463 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
9 605 000,00
UAH з ПДВ
|
9 605 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
9 463 640,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 16:08
|
|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
9 605 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2024 11:59
|
Калькуляція екскаватор.pdf | укладений |
01 липня 2024 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 09:06
|
Договір 77.pdf | укладений |
06 червня 2024 09:01
|
Рішення ЧМР.pdf | укладений |
06 червня 2024 09:01
|
Протокол 119.pdf | укладений |
06 червня 2024 09:01
|