Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13961729 |
Місцезнаходження: | 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30 |
Контактна особа: |
Ілона Володимирівна Акулініна +380995584819 akulininalawyer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Тендерна документація
08 квітня 2024 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000047 ● 208c3d1362a8435382ff3998b3e4d077
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 18:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.04.2024 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-04-08-011258-a, 08.04.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 11:16:40
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «послуги з технічного обслуговування ліфтів», очікуваною вартістю 1 159 515,76 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-011258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме «ТОВ "Венделбуд"», з яким укладений договір, від 06.04.2023 № 1245 без використання електронної системи закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 15:47:09
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024..
Відповідь і документи викладено в додатках.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 14:07:30
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «послуги з технічного обслуговування ліфтів», очікуваною вартістю 1 159 515,76 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-011258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- в поясненні на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024 (далі – Пояснення) вами надано Рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються комунальним підприємством «Житлово - експлуатаційна організація № 2» Полтавської міської ради» від 04.04.2018 № 68 (далі – Рішення) та додаток № 1 до Рішення від 04.04.2018 № 68 «Перелік послуг з утримання будинків і споруд та п рибу дичкових територій, мінімально необхідний для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків та прибудинкової території», Додаток № 2 до Рішення № 1 від 04.04.2018 № 68 «Періодичність та строки надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» та Додаток № 3 до Рішення № 1 від 04.04.2018 № 68 «Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій окремо по кожному будинку». В складі наданих в поясненні документів відсутні інформація та документи, що обгрунтовують розрахунок очікуваної вартості виходячи від кількості ліфтів, тарифів на послуги тощо. Надати відповідну інформацію та документи.
- в Поясненні зазначено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до кількості ліфтів, що підлягали технічному обслуговуванню (за адресами будинків та кількості ліфтів) та з урахуванням вимог нормативних документів, зокрема, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 01.09.2008 Nº190, Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, що затверджене наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 N 73, однак в поясненні відсутній документ яким замовником затверджено/визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Надати уточнюючу інформацію та документи.
- в поясненні на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024 замовником вказано перелік можливих потенційних учасників серед яких здійснювався відбір, зокрема таких як «ТОВ «БУДКОМЛЕКТ», «ТОВ «ЕЛ-ЕКСПРЕС» та «ТОВ «Венделбуд». Яким чином дотримано принципи здійснення закупівель, зокрема максимальної ефективності (шляхом листування чи направлення відповідних запитів)?
- на підставі яких підтверджуючих документів (наказ, акт тощо) документів замовником укладено договір на підставі пункту 13 Особливостей?
- яким чином та на підставі яких документів «ТОВ «Венделбуд», з яким укладений договір, від 06.04.2023 № 1245 без використання електронної системи закупівель, підтвердив можливість надавати послуги з технічного обслуговування ліфтів та наявність всіх необхідних технічних можливостей для їх надання, (про що зазначено в листі «ТОВ «Венделбуд» від 04.03.2024 вих. N 0403-1) та за якими критеріями замовником визначена відповідність учасника «ТОВ «Венделбуд» іншим характеристикам (наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, матеріально-технічної бази тощо). Надати відповідну інформацію та документи.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 15:22:27
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужбивід 13.05.2024
Відповідь і документи викладено в додатках.
- відповідь на запит_ДАСУ.pdf
- лист_КП ЖЕО_2.pdf
- № ДК6295 ПНС 1-23 від 06.07.2023 ТОВ Венднлбуд (42990370).PDF
- обгрунтування_ліфт.pdf
- Електронний підпис
- Щомісячний розрахунок вартості послуги.pdf
- Електронний підпис
- Протокол засідання комісії з надзвичайних ситуацій 4_2024 від 22_02_2024.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "ЖЕО № 2" надає заперечення щодо висновку.
2024-05-31 16:15:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 05.06.2024 Комунальним підприємством "Житлово-експлуатаційна організація №2" Полтавської міської ради подано позовну заяву до Полтавського окружного адміністративного суду про визнання протиправоним тв скасування висновку Упраління північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. |
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Документи:
10 червня 2024 12:10
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Венделбуд" #42990370 |
Переможець |
1 159 515,76
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
08 квітня 2024 16:41
|