Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
1 159 515,76 UAH
UA-2024-04-08-011258-a 7f5ef3fb155d4608acf9f61c56347f38
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Володимирівна Акулініна

+380995584819 akulininalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30
Контактна особа: Ілона Володимирівна Акулініна
+380995584819
akulininalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

08 квітня 2024 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-04-29-000001 • b9e8ce63ec744aa9934110fca8dc7732
Автор звернення: Пустовіт Олександр Валерійович
Дата створення звернення: 2024-04-29 09:59
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Замовник ПОВТОРНО аргументує своє рішення, щодо укладання вже ДРУГОГО ПРЯМОГО договору на 1 159 515,76 грн БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ чесної, прозорої та конкуретної процедури закупівлі "протоколом місцевої комісії з питань ТЕБ та НС від 22.02.2024 №4/2024 з метою недопущення на території небезпечних подій та надзвичайних ситуацій, у тому числі соціального характеру, обумовлених порушенням належного функціонування ліфтового господарства, яке забезпечує своєчасне надання екстреної медичної допомоги та соціальних послуг мешканцям, особливо людям похилого віку, що потребують догляду, доручено КП «ЖЕО №2»: негайно вжити заходів щодо відновлення роботи ліфтів..." і т.д. Цим же протоколом Замовник аргументував попередній незаконний ПРЯМИЙ ДОГОВІР без проведення процедури закупівлі на суму 966 263,13 (UA-2024-03-07-003065-a). Даний протокол, та взагалі все обгрунтування до даного "договору"- це не той документ, який має юридичну силу для заключення прямого договору на суму більше 100 тис. грн. Тим паче, що є Відкриті торги з особливостями UA-2024-01-08-006324-a і на момент заключення прямого договору було вже 2 рішення АМКУ, щодо скасування рішення КП "ЖЕО №2" ПМР про відхилення переможця закупівлі. Виходячи з цього Замовник не мав права заключати прямий договір, а ліфти, що стояли, не є згідно чинного законодавства, "нагальною потребою"! Тим паче, що АМКУ за вказаною вище процедурою закупівлі двічі оскаржував відхилення за 2-ма лотами і у своїх протоколах неодноразово наголошував що Замовник (КП "ЖЕО №2" ПМР) "СВІДОМО ПОРУШУЄ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА ПРИНЦИПИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ". Дані порушення є недопустимі, а подібні договори без відкритих торгів повинні бути розірвані негайно.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-29-000047 ● 208c3d1362a8435382ff3998b3e4d077
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024 18:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.04.2024 № 39-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.04.2024 № 39-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-04-08-011258-a, 08.04.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.



Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-06 11:16:40

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «послуги з технічного обслуговування ліфтів», очікуваною вартістю 1 159 515,76 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-011258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме «ТОВ "Венделбуд"», з яким укладений договір, від 06.04.2023 № 1245 без використання електронної системи закупівель?

Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-09 15:47:09

Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024..

Відповідь і документи викладено в додатках.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-13 14:07:30

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «послуги з технічного обслуговування ліфтів», очікуваною вартістю 1 159 515,76 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-011258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:

- в поясненні на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024 (далі – Пояснення) вами надано Рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються комунальним підприємством «Житлово - експлуатаційна організація № 2» Полтавської міської ради» від 04.04.2018 № 68 (далі – Рішення) та додаток № 1 до Рішення від 04.04.2018 № 68 «Перелік послуг з утримання будинків і споруд та п рибу дичкових територій, мінімально необхідний для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків та прибудинкової території», Додаток № 2 до Рішення № 1 від 04.04.2018 № 68 «Періодичність та строки надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» та Додаток № 3 до Рішення № 1 від 04.04.2018 № 68 «Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій окремо по кожному будинку». В складі наданих в поясненні документів відсутні інформація та документи, що обгрунтовують розрахунок очікуваної вартості виходячи від кількості ліфтів, тарифів на послуги тощо. Надати відповідну інформацію та документи.

- в Поясненні зазначено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до кількості ліфтів, що підлягали технічному обслуговуванню (за адресами будинків та кількості ліфтів) та з урахуванням вимог нормативних документів, зокрема, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 01.09.2008 Nº190, Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, що затверджене наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 N 73, однак в поясненні відсутній документ яким замовником затверджено/визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Надати уточнюючу інформацію та документи.

- в поясненні на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024 замовником вказано перелік можливих потенційних учасників серед яких здійснювався відбір, зокрема таких як «ТОВ «БУДКОМЛЕКТ», «ТОВ «ЕЛ-ЕКСПРЕС» та «ТОВ «Венделбуд». Яким чином дотримано принципи здійснення закупівель, зокрема максимальної ефективності (шляхом листування чи направлення відповідних запитів)?
- на підставі яких підтверджуючих документів (наказ, акт тощо) документів замовником укладено договір на підставі пункту 13 Особливостей?

- яким чином та на підставі яких документів «ТОВ «Венделбуд», з яким укладений договір, від 06.04.2023 № 1245 без використання електронної системи закупівель, підтвердив можливість надавати послуги з технічного обслуговування ліфтів та наявність всіх необхідних технічних можливостей для їх надання, (про що зазначено в листі «ТОВ «Венделбуд» від 04.03.2024 вих. N 0403-1) та за якими критеріями замовником визначена відповідність учасника «ТОВ «Венделбуд» іншим характеристикам (наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, матеріально-технічної бази тощо). Надати відповідну інформацію та документи.

Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-16 15:22:27

Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужбивід 13.05.2024

Відповідь і документи викладено в додатках.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Венделбуд"
#42990370
Переможець 1 159 515,76
UAH з ПДВ
08 квітня 2024 16:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
08 квітня 2024 16:41